| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROIZVODNI MODEL E-POSLOVANJA
Andrej Beti, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je prikazati primere proizvodnih modelov v podjetjih Dell, Jaguar in Nike ter predstaviti elektronko poslovanje, poslovne modele in proizvodni model elektronskega poslovanja. V uvodnem delu naloge opredeljujemo in opisujemo področje problema, ki je predmet raziskave. Teorija elektronskega poslovanja zajema drugo poglavje, kjer začenjamo z razvojem in opredelitvijo, nadaljujemo pa s predstavitvijo prednosti in slabosti, vrst, varnosti in pravne ureditve elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje se je v manj kot desetih letih močno razmahnilo in poseglo na vsa področja našega življenja. Zaradi izredno hitrega razvoja se v zvezi s tem pojavlja veliko nejasnosti, med katerimi je tudi opredelitev samega pojava. Na podlagi ugotovitev preučene literature smo elektronsko poslovanje obravnavali kot način poslovanja podjetja, njegovo organizacijo in poslovno strategijo. Glede na raziskanost posameznih modelov elektronskega poslovanja menim, da se ljudje vedno bolj poslužujejo interneta za opravljanje določenih storitev, saj je ta možnost cenejša in hitrejša od klasične. Vsebina tretjega in četrtega poglavja je namenjena predstavitvi poslovnih modelov in proizvodnega modela elektronskega poslovanja. Diplomsko delo zaključimo s poglavjem primeri proizvodnih modelov v podjetjih Dell, Jaguar in Nike. Proizvodni modeli se z leti spreminjajo, dopolnjujejo in celo popolnoma na novo kreirajo. Še več, morda bo v prihodnosti pojem proizvodnega modela še bolj uveljavljen, predstavljal konkurenčno prednost in bo postal ključni del uspeha podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: • elektronsko poslovanje • svetovni splet • internet • modeli elektronskega poslovanja • proizvodni model elektronskega poslovanja
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 1474; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
VPLIV ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA NA POSLOVNE MODELE V MALIH PODJETJIH
Uroš Lorger, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Elektronsko poslovanje ne sme biti omejeno zgolj na velike organizacije, saj prinaša vrsto sprememb, ki bodo zlasti prilagodljivim in inovativnim manjšim organizacijam omogočale razcvet. Tako smo ugotovili, da z elektronskim poslovanjem vprašanje velikosti organizacije v določenem smislu celo izginja. Bolj kot velikost, sta za organizacijo pomembni njena prilagodljivost ter odzivnost. Elektronsko poslovanje organizaciji prinese tako neposredne kot tudi posredne koristi, vendar se manjše organizacije slednjih le redko zavedajo. Pomembno je, da so manjše organizacije z uvedbo in uporabe elektronskega poslovanja, s tem pridobile neposredno konkurenčno prednost na trgu.
Ključne besede: uvod, vrednotenje–uporaba, razvitost, varnost elektronskega poslovanja, poslovne strategije, poslovni modeli.
Objavljeno: 25.11.2010; Ogledov: 1681; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

3.
MANAGEMENT UVAJANJA ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA V PODJETJE
Kristijan Krajnc, 2012, diplomsko delo

Opis: Internet se ponaša z ogromnim številom uporabnikov, katerih število pa se, navkljub že izredno visoki, še zmeraj povečuje. Ob nastankih interneta, malo več kot dvajset let nazaj v preteklosti, prav nihče ne bi bil sposoben predvideti tega scenarija, ki se odvija danes. Ob tako pogosti uporabi interneta pa je bilo le vprašanja časa, kdaj se bo začelo razvijati tudi elektronsko poslovanje, in resnično, ni trajalo prav dolgo, da so številna podjetja začela uvajati elektronsko poslovanje. Elektronsko poslovanje prinaša ogromno prednosti, obenem pa ima tudi svoje slabosti. Med največje prednosti spada zmanjšanje stroškov poslovanja, ki je največja prednost za podjetja, saj znižuje ogromno vrst stroškov, kot so telekomunikacijski, informacijski, ter stroški skladiščenja. Največje prednosti za potrošnike so 24-urna uporabnost in dosegljivost, izredno povečana izbira izdelkov in storitev, ter lahka dostopnost v razvitem svetu. Prav tako pa moram izpostaviti, da elektronsko poslovanje pospešuje javne storitve, kar je izjemnega pomena za skupnost. Največja slabost elektronskega poslovanja za potrošnike je pomanjkanje varnosti in zaskrbljenost za zasebnost njihovih podatkov, saj so z nastankom elektronskega poslovanja nastali tudi spletni kriminalci, katere je zelo težko izslediti, sploh pa njihovo delo preprečevati, in zato vzbujajo strah v očeh mnogih potrošnikov, pa tudi podjetja veljajo za profitabilne tarče spletnih kriminalcev. Elektronsko poslovanja prinaša tudi stalen pritisk inoviranja in potrebo po nenehnem nadgrajevanju in sledenju novim tehnologijam, ki se izredno hitro spreminjajo, kar zahteva ogromno pozornosti iz strani podjetja. Z uvajanjem elektronskega poslovanja v ogromno število podjetij pa se z leti povečuje tudi konkurenca, ki je sedaj mnogo večja kot nekoč, kar pomeni pomanjkljivost za podjetja, ampak prednost za potrošnike. Za uspešno uvedbo elektronskega poslovanja mora podjetje tehtno premisliti tematiko poslanstva in ciljev podjetja, ter opraviti notranjo analizo podjetja ter analizo trga. Podjetje mora biti odprto za inovacije, prav tako pa mora biti pripravljeno slediti novim tehnologijam z izredno pozornostjo. Strategija prehoda na elektronsko poslovanje mora biti skrbno izbrana, prav tako podjetje potrebuje reorganizacijo delovanja ter mora začeti razmišljati v smeri digitalne prihodnosti.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronski podpis, strategije prehoda na elektronsko poslovanje, uvajanje elektronskega poslovanja v podjetje, elektronsko poslovanje v Sloveniji, prednosti elektronskega poslovanja, pomanjkljivosti elektronskega poslovanja, modeli elektronskega poslovanja, zakon o elektronskem poslovanju
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 1252; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (837,89 KB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA POSLOVNIH MODELOV SPLETNIH TRGOVIN
Sašo Djordjević, 2013, magistrsko delo

Opis: Področje je elektronsko poslovanje oziroma natančneje splošni proces elektronskega poslovanja z poudarkom oziroma z natančnejšim preučevanju področja spletnega poslovanja, natančneje spletna trgovina. Posebni pomen je potrebno posvetiti tematiki spletnih trgovin, ki v svoji osnovi predstavljajo zaokroženo osnovo in osredotočenje tega magistrskega dela. Za uspešni vpogled v tematiko spletnih trgovin je posebej pomembno, da si ponazorimo njihovo delovanje, ter osnovo iz katerih izvira in se razvijajo spletne trgovine. Vsekakor pa je potrebno ponazoriti, da za uspeh ali propad spletne trgovine vpliva možnost prilagajanja in osebni razvoj. Na samem koncu tega magistrskega dela je potrebno poudariti misel, da je spletna trgovina danes od odvisnega pomena za našo moderno družbo in, da se je potrebno tega tudi zavedati.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, spletna trgovina, elektronsko nakupovanje, B2C, B2B, vrste elektronskega poslovanja, modeli elektronskega poslovanja
Objavljeno: 16.10.2013; Ogledov: 989; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (3,35 MB)

5.
PRIMERJAVA SPLETNIH STRANI NAMENJENIH ZBIRANJU ZAČETNEGA KAPITALA
David Lojen, 2013, diplomsko delo

Opis: Dandanes živimo v dobi v kateri je vpliv interneta in socialnih omrežij ekstremno velik, saj lahko vsak trenutek kdorkoli izve za kakršnokoli novice iz več tisoč kilometrov oddaljenega kraja na svetu. »Crowdfunding« spletna mesta so nastala ravno na tej predpostavki, da lahko podjetnik predstavi svojo inovacijo oz. poslovno idejo ogromni množici ljudi, kateri ponudi možnost financiranja njegove ideje. Investiran denar je brez obresti, kar je nepredstavljivo pri odplačevanju bančnega kredita. Osrednja tema diplomskega seminarja je bil predstavitev elektronskega poslovanja in v povezavi z njim njegove vrste, oblike, modele ter seveda prednosti in slabosti poslovanja. Podrobneje smo obravnavali modele poslovanja, ki smo jih predstavili glede na številne različne avtorje. Poudarek je bil prav tako tudi na vrstah poslovanja in sicer glede na: potrošnika, podjetje in državo. Podrobno smo obdelali tudi spletna mesta, še posebej smo se osredotočili na vrste spletnih mest ter na značilnosti dobrih spletnih mest. Poznavanje te teorije nam je kasneje prišlo prav pri analiziranju »crowdfunding« spletnih mest. Pri analizi spletnih mest namenjenih »crowdfunding-u« smo se osredotočili na štiri kriterije, po katerih smo spletna mesta podrobno analizirali. Ti kriteriji so bili: oblikovna podoba, vsebina, navigacija in uporabnost ter tehnologija. Na podlagi omenjenih kriterijev smo prišli do sklepne ugotovitve, da so vsa spletna mesta odlično zasnovana in skoraj na las podobna med sabo. Načeloma je njihov koncept enak, le podrobnosti so drugačne.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, modeli elektronskega poslovanja, spletno mesto, spletna stran, spletna mesta namenjena zbiranju začetnega kapitala
Objavljeno: 24.10.2013; Ogledov: 851; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (770,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici