| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Usposabljanje prostovoljcev za učinkovito izvajanje zdravljenja avtizma po metodi Son-Rise v mednarodnem okolju
Andreja Knez, 2016, magistrsko delo

Opis: Od prve postavljene diagnoze avtizma leta 1943 do zdaj se je njegovo razumevanje precej izboljšalo in poglobilo. Zaradi raznovrstnosti oblik in različnih stopenj težavnosti avtističnih motenj te imenujemo motnje avtističnega spektra (MAS). Kljub številnim interdisciplinarnim raziskavam je etiologija avtizma še zdaj nejasna. Incidenca avtizma je v epidemičnem porastu. V letu 2010 je bila v ZDA med osemletnimi otroki pojavnost avtizma 1 : 68, od tega ima MAS skoraj petkrat več fantkov kot deklic. V Sloveniji uradnega podatka nimamo. Zaradi nejasne etiologije in kompleksnosti motenj ni mogoče predpisati enotne standardne terapije. Terapevtski pristopi so zelo različni. Zelo pomemben dejavnik pri otrokovem napredku so starši, ki jim tudi strokovnjaki priznavajo pomembno terapevtsko vlogo. Veliko uspešnih terapevtskih metod so soustvarjali ali razvili starši, ki so tudi glavno gibalo raziskav, promocije in podpornih skupin na področju avtizma. Ena takšnih terapevtskih metod je ameriški Son-Rise Program®, ki se izvaja v domačem okolju pod vodstvom staršev. V izvajanje metode so vključeni prostovoljci, ki jih za delo s svojim otrokom po načelih Son-Rise Programa® usposobijo starši. Metoda je specifična in široko dostopna, saj je njeno izvajanje popolnoma brezplačno. Kljub navedenemu pa je finančno zahtevna izključno zaradi dejstva, da je zdaj usposabljanje staršev mogoče samo v tujini. V nalogi smo povezali tri področja – avtizem, prostovoljstvo in usposabljanje. V teoretičnem in empiričnem delu smo raziskali potrebe vseh udeležencev po organizirani obliki prostovoljstva za avtizem; potrebe staršev, potencialnih prostovoljcev in prostovoljske organizacije. Med drugim smo ugotavljali pripravljenost za prostovoljsko pomoč za avtizem, vpliv avtizma na življenje v družini, pripravljenost za sprejem prostovoljcev v družinsko okolje in potrebo po usposabljanju prostovoljcev. Dokazali smo, da so osebe, ki poznajo nekoga z avtizmom, bolj pripravljene prostovoljsko pomagati otrokom z avtizmom. Ugotovili smo, da so vsi starši, ne glede na starostno skupino, zelo verjetno pripravljeni sprejeti prostovoljce v svoj dom. Raziskava je tudi pokazala, da avtizem bolj spremeni življenje materam kot očetom otrok z avtizmom. Raziskave vseh udeležencev so potrdile potrebo po ustanovitvi organizirane oblike prostovoljstva in usposabljanju prostovoljcev. Na podlagi ugotovitev teoretičnega in empiričnega dela raziskave smo oblikovali mednarodno uporaben model usposabljanja prostovoljcev za avtizem, ki vključuje ustanovitev prostovoljske organizacije za avtizem, dopolnjuje sedanjo strukturo usposabljanja in se ujema s konceptom usposabljanja za izvajanje metode Son-Rise Program®.
Ključne besede: avtizem, motnje avtističnega spektra, prostovoljstvo, usposabljanje prostovoljcev, model usposabljanja, Son-Rise Program®
Objavljeno: 15.12.2016; Ogledov: 1353; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (4,40 MB)

3.
POSLOVNI BONTON IN ZAZNAVE KUPCEV V PODJETJU KOMPAS SHOP D.O.O.
Bojana Strnad, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo želeli predstaviti in seznaniti bralca s pomenom poslovnega bontona v prodajnem procesu. Najpomembnejši dejavnik vsakega podjetja so zaposleni in njegove zmožnosti, sposobnosti, znanje, veščine, izobrazba itd. Podjetja, ki želijo ostati konkurenčna na trgu in uspešna, morajo slediti razvoju ter novostim. Podjetje Kompas shop d.o.o. skrbi za razvoj usposobljenosti kadrov ter strmi k temu, da svoje zaposlene dodatno usposablja in izobražuje. V prvem delu diplomske naloge smo podrobneje predstavili poslovni bonton v prodajnem procesu in prodajno vedenje. Vsebino smo razdelili na teoretični del, kjer smo opisali poslovno komuniciranje, odnose s strankami, urejenost delovnega okolja, poslovna oblačila, programe usposabljanja in usposabljanje zaposlenih. Drugi del diplomske naloge je sestavljen iz opisa okolja obravnavanega podjetja Kompas shop d.o.o. Opisali smo organizacijo družbe, zaposlene ter usposabljanje zaposlenih v podjetju Kompas shop d.o.o. Predstavili smo model, ki prikazuje stanje obstoječega modela usposabljanja v podjetju Kompas shop d.o.o. Na podlagi anketnega vprašalnika smo opravili raziskovalni del diplomske naloge, s katerim smo želeli ugotoviti, kako zadovoljstvo in zvestoba odjemalcev vplivata na prodajni proces. Na osnovi ugotovitev smo pripravili model usposabljanja prodajnega osebja v podjetju Kompas shop d.o.o. Model temelji na zdravem sistemu tekmovalnosti, ki bo imel učinek na zvišanje prodaje, kar posledično pomeni boljši poslovni rezultat podjetja in boljše prihodke prodajnega osebja.
Ključne besede: poslovni bonton, usposabljanje, model usposabljanja, kupec, prodajno osebje, prodaja
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 983; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

4.
Človeški vidik varnosti računalništva v oblaku
Nataša Maraž, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga obravnava človeške aspekte varnosti računalništva v oblaku. Predstavljen je pregled literature na področju oblačnih storitev oziroma računalništva v oblaku. Podan je tudi pregled uporabe oblačnih storitev z vidika posameznika in organizacij, še posebej pri storitvah v bančništvu. Zaradi čedalje večje uporabe oblačnih storitev v bančništvu je opredeljen pristop ohranjanja informacijske varnosti, ki jih zagotavljajo tri glavne dimenzije. Navedene so tudi trenutno veljavne regulatorne zahteve in priporočila politike uporabe zunanjih izvajalcev, kot tudi veljavna zakonodaja na področju varovanja podatkov. Podrobneje je opisan psihološki vidik varnosti v virtualnem prostoru, saj je varovanje informacij pred osebjem in zunanjimi izvajalci zelo pomembno področje varovanja informacij. Notranje osebje, torej zaposleni, predstavljajo največje tveganje in lahko povzročijo največ škode, kljub temu pa se najpogosteje zanemarjajo kot varnostna grožnja. Poudarjeni so socialni inženiring, oblike samopomoči in opolnomočenje. Kot pomemben element varovanja podatkov je izpostavljen pomen zaupanja tako v operacijski sistem in strojno oz. tehnično opremo, kot tudi v osebje oziroma zaposlene v organizaciji. Analiziranih in opisanih je nekaj odmevnih primerov delovanja posameznikov in skupin, ki so povzročile varnostne incidente oz. zlorab oblačnih storitev in njihove posledice. Naveden je primer dobre prakse usposabljanja zaposlenih za varno uporabo oblačnih storitev v javni upravi z veljavno zakonodajo in možnimi rešitvami. V grafičnem prikazu je predstavljen model usposabljanja zaposlenih za varno uporabo oblačnih storitev, ki temelji na upoštevanju kombinacije usposobljenega osebja, postopkov in tehnologije ter navodil oziroma informacij s katerimi se lahko zagotovi varnost. Model vključuje tudi sistem SUVI, ki je natančneje opredeljen. Kot pomemben povezovalni element modela usposabljanja nastopa ozaveščenost o varnosti oziroma varni uporabi oblačnih storitev. V ekranskih slikah in z vsebinsko razlago je predstavljen poenostavljen primer usposabljanja zaposlenih za varno uporabo oblačnih storitev.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, kibernetska varnost, zloraba informacij, ozaveščenost, oblačne storitve v bančništvu, model izobraževanja in usposabljanja zaposlenih za varno uporabo oblačnih storitev
Objavljeno: 07.10.2016; Ogledov: 558; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (572,96 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici