| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAST IN RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA: PRIMER PODJETJA AVTOHIŠA PETROVČIČ
Sara Petrovčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen primer uspešnega družinskega podjetja in njegove razvojne možnosti. Motiv za izbrano temo je bil, da je podjetje v družinski lasti in da bo diplomska naloga podjetju v korist. Praktični del diplomske naloge je sestavljen na osnovi internih podatkov podjetja Avtohiša Petrovčič. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem teoretičnem delu, so razloženi pojmi družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja in vloga družinskih podjetij v gospodarstvu. Drugi teoretični del, vključuje pojme strateškega planiranja razvoja družinskega podjetja, vizijo in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, družino, kot pomemben dejavnik podjetja in razvojni management podjetja. V tretjem, praktičnem delu, je predstavljeno majhno družinsko podjetje Avtohiša Petrovčič, s.p., z naslednjimi pojmi: analiza okolja podjetja, cilji in strategije razvoja podjetja, projektni plan podjetja, ekonomičnost, eksploatacija in analiza tveganj projekta.
Ključne besede: Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, strateško planiranje, vizija in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, razvojni management.
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 3044; Prenosov: 745
.pdf Celotno besedilo (466,31 KB)

2.
RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA SKOZI RAZVOJNE MODELE
Rok Krajnc, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetja, ki želijo uspešno in dolgotrajno obstati na trgu, so primorana k obravnavi njihovega dolgoročnega razvoja. Magistrsko delo se ukvarja s vprašanjem razvoja malih in srednje velikih družinskih podjetij. Razvoj tovrstnih podjetij usmerja družina sama, zato sta razvoj družine ter razvoj podjetja tesno povezana. Medtem, ko se omenjena sistema dopolnjujeta, pa lahko obenem postavljata tudi prevelike zahteve eden drugemu. Magistrsko delo sestoji iz teoretičnega in iz aplikativnega dela. V teoretičnem delu smo kot osnovo za nadaljnje proučevanje navedli znane definicije družinskega podjetja ter značilnosti, slabosti in prednosti tovrstnih podjetij. Obenem smo opredelili še pomen družinskega podjetja za gospodarstvo, tako na svetovni kot evropski ravni. Sledila je proučitev slovenskega modela (Duh, 2003) ter tujih modelov (Gimeno et al., 2010) razvoja družinskega podjetja. Na koncu teoretičnega dela smo izmed proučevanih modelov izbrali še najustreznejšega za apliciranje na izbrano družinsko podjetje iz prakse. V empiričnem delu smo predstavili izbrano družinsko podjetje Krim d.o.o. ter ga opredelili kot družinskega. Izpostavili smo ključne razvojne spremembe v podjetju ter njihov vpliv na samo podjetje. Sledila je proučitev razvojnega stanja družinskega podjetja po slovenskem modelu (Duh, 2003) znotraj česa smo podrobno pogledali razvoj družine, lastništva ter managementa. Na koncu smo podali predlog ukrepov za nadaljnji razvoj izbranega družinskega podjetja.
Ključne besede: razvoj družinskega podjetja, uspešnost družinskega podjetja, družinsko podjetje, slovenski model razvoja družinskega podjetja, razvojno stanje družinskega podjetja, gospodarski pomen družinskega podjetja.
Objavljeno: 15.01.2014; Ogledov: 829; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici