| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KAKOVOST KOT KLJUČ DO UČINKOVITEGA IN USPEŠNEGA PODJETJA
Aleš Lupše, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo problematiko zagotavljanja kakovosti v poslovnem procesu. V teoretičnem delu predstavljamo model celovitega obvladovanja kakovosti – TQM in model poslovne odličnosti EFQM. Predstavimo tudi področje odnosov s kupci – CMR. Teorija je nujno potrebna za razumevanje kakovosti in odločitev podjetja, katera orodja in tehnike bo izbralo za svojo čim boljšo učinkovitost ter uspešnost na trgu. V drugem, empiričnem delu smo z raziskavo, ki smo jo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika v srednje velikem podjetju, ugotavljali, kako naši kupci opredeljujejo kakovost, in ugotavljali tudi njihovo zadovoljstvo. Z anketo smo želeli pripomoči k oblikovanju izhodišč podjetja za naslednje leto.
Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti – TQM, model poslovne odličnosti EFQM, odnosi s kupci, zadovoljstvo
Objavljeno: 08.11.2013; Ogledov: 774; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (320,01 KB)

2.
Izboljšanje dimenzij voditeljstva in človeških virov v modelu poslovne odličnosti EFQM
Mateja Langerholc, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrskega dela je raziskati povezanost dimenzij dejavnika »voditeljstvo« z dimenzijami dejavnika »zaposleni«; omenjena dejavnika sta ključna za vse dogajanje v katerikoli organizaciji, ne glede na to, ali ta deluje v zasebnem ali javnem sektorju. Raziskava temelji na anketnem vprašalniku, s pomočjo katerega smo zbrali podatke na vzorcu zaposlenih na Zavodu Republike Slovenije za transfuzijsko medicino (ZTM). Pridobljene podatke smo analizirali s pomočjo opisnih statistik, kanonične korelacije, t-testa ter enojne analize variance (ANOVA). Rezultati so pokazali, da ima dejavnik voditeljstvo zelo velik vpliv na dejavnik zaposleni, saj znaša koeficient kanonične korelacije kar 0,926. Anketiranci menijo, da je najpomembnejša naloga vodstva doseči fleksibilnost, s katero bi lahko zavod obvladoval spremembe. Visoko postavljajo tudi primerne motivacijske metode in priznanje, da se ceni vse zaposlene. Od vodstva nadalje pričakujejo ustvarjanje pozitivnega vzdušja, v katerem bi zaposleni dobili občutek, da vsi delajo za isti cilj, in v katerem bi bila prepoznana inovativnost in razmišljanje. Kot pomembno štejejo tudi stalno spremljanje poslovanja in izboljševanje sistema managementa. Na drugi strani anketiranci na najvišje mesto postavljajo kadrovsko politiko in nagrajevanje zaposlenih ter skrb zanje. Kot pomembne faktorje štejejo usposobljenost zaposlenih za opravljanje delovnih nalog in prenos znanja med sodelavci (1), odprto in pozitivno komunikacijo, kjer se konflikti odpravljajo z dialogom (2), in obveščanje ter pretok informacij, ki tečejo nemoteno v vse smeri oziroma med vsemi organizacijskimi enotami (3). Testi skupin so dokazali, da demografski dejavniki, ki opredeljujejo anketirance v naši raziskavi, to so spol, starost, izobrazba, staž na ZTM in nivo na ZTM, na rezultate raziskave niso imeli vpliva. Na osnovi rezultatov raziskave smo podali smernice za zboljšanje obeh dejavnikov. Na prvo mesto postavljamo spremembo organizacijske kulture, ki lahko že sama po sebi prinese spremembe tudi na drugih področjih. Nadalje predlagamo izobraževanje vodstvenega kadra za vodenje, zavezo vodstva k organizacijskim spremembam, ustanovitev strateške pisarne in uvedbo ključnih kazalnikov poslovanja. Vodstvo bi moralo promovirati timsko in projektno delo ter z ustreznimi ukrepi izboljšati komunikacijo. Pomembno se nam zdi tudi, da bi se na ZTM izgradila kadrovska politika in ustvarilo okolje, kjer bi se z ustrezno motivacijo, prenosom znanja med sodelavci in pooblaščanjem zaposlenih ustvarila primerna organizacijska klima, v kateri bodo zadovoljni zaposleni prispevali k boljšemu delovanju ZTM.
Ključne besede: zdravstvena dejavnost, model poslovne odličnosti EFQM, vodenje, vizija, organizacijska kultura
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 737; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (3,80 MB)

3.
Ocenjevanje odličnosti poslovanja univerz v republiki sloveniji
Urška Krajišnik, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V Republiki Sloveniji se vse bolj ukvarjamo z izboljšanjem izobraževalnega procesa oziroma sistema, vendar pa se v današnjih časih pojavljajo afere, ki pa kažejo javnosti in odjemalcem javnih univerz prav nasprotno (opis afer sledi v naslednjih poglavjih). V tem delu smo se ukvarjali z ocenjevanjem poslovne odličnosti javnih univerz v Republiki Sloveniji s pomočjo EFQM modela. Analizirali smo vseh osem področij, ki jih ta model obsega. Odjemalcem teh ustanov smo dali v izpolnjevanje vprašalnik, s katerim smo merili, kakšno je njihovo mnenje o poslovanju slovenskih javnih univerz. S pomočjo analize in sinteze ter s pomočjo EFQM modela smo preučili, na katerem izmed osmih področij so potrebne izboljšave javnih univerz. Glede na pridobljene podatke ugotavljamo, da odjemalci javnih univerz (0,21% celotne populacije študentov in 0,18% populacije delodajalcev) še vedno verjamejo v izpolnjevanje nalog javnih univerz v RS.
Ključne besede: ocenjevanje poslovne odličnosti, Univerza v Mariboru, Univerza v Ljubljani, Univerza na Primorskem, EFQM model odličnosti poslovanja
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 1068; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (767,09 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici