| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učenje slovenščine kot tujega jezika ob podpori mobilnih naprav s tipnim uporabniškim vmesnikom
Dejan Pukšič, 2015, doktorska disertacija

Opis: Slovenski jezik je z osamosvojitvijo Republike Slovenije in kasneje z njeno priključitvijo Evropski uniji postal obveza za mnoge tuje državljane, ki se priseljujejo v Slovenijo zaradi študija ali dela. Ker je izpit iz slovenščine pogoj za pridobitev slovenskih uradnih listin, so tujci v procesu integracije poleg predstavitve zgodovine, institucij, informacij o pravicah in dolžnostih ter delu in življenju v državi gostiteljici deležni tudi jezikovnega izobraževanja in (prvega) brezplačnega izpita na osnovni referenčni ravni; ta jih, če ga opravijo, z vidika govorcev opredeljuje kot uporabnike jezika, ki obvladajo osnovne življenjske okoliščine, tj. ponovljive, rutinske situacije in govorne položaje. Doktorska disertacija Učenje slovenščine kot tujega jezika ob podpori mobilnih naprav s tipnim uporabniškim vmesnikom se tako osredotoča na problem jezikovne integracije tujih študentov iz različnih držav in ga povezuje z mobilnim učenjem oz. m-učenjem, najaktualnejšo obliko individualnega jezikovnega izobraževanja, ki sicer ima evolucijske temelje v e-učenju, vendar pa se zaradi drugačnih okoliščin in tudi tehnološke postavke od njega razlikuje. Čeprav izobraževalne institucije implementirajo nove tehnologije zadržano, je mobilni trend napredoval do te mere, da se najsodobnejša ultraprenosna haptična mobilna tehnologija, ki jo predstavljajo pametni mobilni telefoni in tablični računalniki, v okviru kombiniranih učnih modelov v nekaterih državah že pojavlja v javnem šolstvu. Doktorska disertacija Učenje slovenščine … prinaša vpogled v mobilno učenje slovenskega jezika z mobilno aplikacijo BlaBla™, ki smo jo razvili posebej za potrebe pedagoškega eksperimenta, s katerim smo ugotavljali, kakšne so mobilne uporabniške preference in kakšen potencial ima podporni m-učni modul v okviru organiziranega intenzivnega jezikovnega tečaja EILC (angl. Erasmus Intensive Language Courses). Pred razvojem mobilne aplikacije smo v okviru pilotne študije spremljali dinamični vidik učenja slovenščine kot tujega jezika in raziskali aktualna teoretična izhodišča mobilnega učenja; izsledki so vključeni v zasnovo lastnega uporabniškega vmesnika, s katerim smo želeli m-učenje empirično potrditi kot perspektivno obliko tujejezikovnega izobraževanja.
Ključne besede: m-učenje, mobilno podprto učenje jezikov (MALL), informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), tipni uporabniški vmesnik, slovenščina kot tuji jezik
Objavljeno: 23.10.2015; Ogledov: 988; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (6,43 MB)

2.
Razvoj mobilne aplikacije za učenje abecede
Blaž Udovč, 2017, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu smo predstavili izobraževalne aplikacije in postopek razvoja tovrstne aplikacije za mobilne naprave, in sicer za operacijski sistem Android ob uporabi priljubljenih tehnologij in orodij kot so SQLite in razvojno okolje Android Studio. V prvem delu so predstavljeni ideja za aplikacijo, teoretično ozadje ter podobni izdelki na tržišču. Nato je na primeru prikazan proces razvoja tovrstne aplikacije. V zadnjem delu smo predstavili ugotovitve in spoznanja ob delu in možnosti za nadaljevanje projekta. Rezultat diplomskega dela je delujoča aplikacija za učenje abecede.
Ključne besede: Android, aplikacija, mobilno učenje, abeceda
Objavljeno: 27.10.2017; Ogledov: 892; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

3.
Enhancement of cyber educational system of Montenegro (ECESM)
Matjaž Debevc, Ines Kožuh, Olga Pregl, 2017, končno poročilo o rezultatih raziskav

Ključne besede: mobilno učenje, Črna Gora, ECESM
Objavljeno: 25.09.2017; Ogledov: 223; Prenosov: 0

4.
Mobilna aplikacija za učenje akordov za kitaro
Katarina Rajh, 2019, diplomsko delo

Opis: Učenje igranja akordov za kitaro ni enostavno, trg z obstoječimi mobilnimi aplikacijami za učenje igranja na kitaro pa je slabo razvit. Namen našega diplomskega dela je bil razvoj mobilne aplikacije za učenje akordov za kitaro. V delu smo predstavili kitaro in področje mobilnega učenja. Nadaljevali smo s predstavitvijo trenutno najboljših aplikacij za učenje igranja akordov za kitaro in izpostavili njihove dobre in slabe značilnosti. Nato smo opisali postopek načrtovanja aplikacije, na koncu pa smo še predstavili implementacijo njenih glavnih funkcionalnosti.
Ključne besede: mobilna aplikacija, kitara, mobilno učenje, Android
Objavljeno: 23.11.2019; Ogledov: 148; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

5.
Uporaba mobilnih telefonov in aplikacij pri pouku geografije v osnovnih šolah
Anja Rašl, 2019, magistrsko delo

Opis: V začetku 21. stoletja so izobraževalne ustanove na široko odprle svoja vrata informacijsko-komunikacijski tehnologiji (IKT). V učilnicah so svoj prostor najprej dobili grafoskopi, televizorji in radio, ob vse hitrejšem tehnološkem napredku pa so jih kaj kmalu izpodrinili računalniki, LCD-projektorji, pametne table in tablični računalniki. V zadnjih letih si v izobraževalnem procesu svojo pot vse bolj utirajo tudi pametni mobilni telefoni. V hitrem tempu razvoja mobilne telefonije in vse večji njeni zmogljivosti so nekatere šole in učitelji postali pionirji in začeli pri pouku uporabljati mobilni telefon kot učni pripomoček. Medtem ko so nekateri učitelji v novem elektronskem pripomočku videli priložnosti in nove izzive, so drugi na to spremembo gledali z zadržanostjo. In čeprav se zdi, da se v zadnjem času vedno več učiteljev odloča za vsaj občasno vključitev dela z mobilnimi telefoni pri pouku, marsikatere šole še vedno niso sprejele tega visoko tehnološkega pripomočka kot dela pouka. Prepovedi uporabe mobilnih telefonov v času pouka še danes visijo na stenah hodnikov po slovenskih osnovnih šolah. Pa vendar lahko mobilne telefone zelo dobro vključimo v pouk in učencem omogočimo, da svoje spretnosti uporabe tehnologije uporabijo s kakšnim drugim namenom za razliko od pisanja sporočil in nabiranja všečkov na družabnih omrežjih. Obstaja cela paleta uporabnih aplikacij in spletnih strani, ki jih lahko ponudimo učencem v času izvajanja učne ure, tudi pri pouku geografije. Anketni vprašalniki med učenci so pokazali, da si večina učencev želi del časa pri geografiji preživeti z uporabno mobilno aplikacijo. So tudi mnenja, da bi bile takšne ure zanimivejše. Pogovori z učitelji geografije so odstrli pogled na uporabo mobilnih telefonov pri njihovih urah. Večini učiteljev geografije se zdi mobilna naprava dober pripomoček za nadgradnjo znanja in drugačen način pridobivanja informacij, kjer učenec samostojno prihaja do informacij, ki jih ponuja svetovni splet ali mobilna aplikacija.
Ključne besede: IKT, mobilne naprave, aplikacije, pouk geografije, mobilno učenje
Objavljeno: 22.10.2019; Ogledov: 216; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici