| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
INTERNETNO BANČNIŠTVO PREBIVALSTVA NA PRIMERU IZBRANIH SLOVENSKIH BANK
Barbara Matjašec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili internetno bančništvo prebivalstva, ki postaja vse bolj uporabna storitev s strani komitentov, pomembno pa je tudi, da banka na trgu še naprej ostane konkurenčna. Najprej smo predstavili elektronsko poslovanje, opredelili pojem elektronskega poslovanja in opisali značilnosti elektronskega poslovanja. Opisali smo tudi elektronsko bančništvo, razvoj elektronskega bančništva in njegove značilnosti. Nadalje smo našteli ter na kratko opisali elektronsko prodajne poti v bankah: plačilne kartice, mobilno bančništvo, bankomati, telefonsko bančništvo in internetno bančništvo. Večji poudarek smo dali internetnemu bančništvu, kjer smo primerjali stroške spletnega bančništva nekaterih bank v novembru 2008 in januarju 2009. Našteli smo tudi prednosti internetnega bančništva, ki ga le-to prinaša tako banki kot tudi komitentu. Dodali smo tudi nekaj tveganj, ki se pojavljajo pri uporabnikih internetnega bančništva. Raziskali smo tudi uporabo internetnega bančništva v državah EU, hkrati pa smo se lotili tudi varnosti in varnostnih ukrepov ter nekaterih koristnih napotkov, ki jih priporoča Microsoft Slovenija za varno uporabo internetnega bančništva. V zadnjem poglavju smo opisovali internetno bančništvo prebivalstva na primeru izbranih slovenskih bank: Deželne banke Slovenije d. d., Nove Ljubljanske banke d. d., Raifffeisen Banke, Hypo Alpe-Adria-Bank d. d. in Nove Kreditne banke Maribor d. d. Za vsako posamezno banko smo opisali nastanek banke, katere organizacijske enote sestavljajo banko, kakšne dejavnosti opravlja banka, nenazadnje pa smo opisali storitev internetnega bančništva za vsako posamezno banko. Ker so uporabniki internetnega bančništva vse zahtevnejši, se banke zavedajo, da morajo slediti tehnološkemu napredku, saj bi jim v nasprotnem primeru konkurenca speljala komitente. Lahko tudi trdimo, da se vse več ljudi odloča za opravljanje bančnih poslov preko interneta, saj lahko na ta način bančne zadeve uredijo hitreje in udobneje. Razen tega pa je elektronsko bančništvo veliko cenejše kot pa klasičen način poslovanja, tako za banko kot tudi za komitenta.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko prodajne poti, plačilna kartica, mobilno bančništvo, bankomat, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni ukrepi internetnega bančništva, DBS NET, NLB Klik, RaiffeisenNET, HYPOnet, Bank@Net.
Objavljeno: 22.09.2009; Ogledov: 3065; Prenosov: 703
.pdf Celotno besedilo (507,43 KB)

4.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU SLOVENSKIH BANK
Vesna Jevšenak, 2009, diplomsko delo

Opis: Prednost sodobnih bančnih poti je v tem, da lahko večino storitev bančnega prometa opravimo od kjerkoli: doma, službe, potovanja. Take storitve so npr.: plačevanje položnic, prenos sredstev, informacije o stanju na računu.
Ključne besede: Storitve, sodobne bančne poti, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno poslovanje
Objavljeno: 21.01.2010; Ogledov: 1698; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (333,16 KB)

5.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO ZA PODJETJA NA PRIMERU TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Jožica Kodrič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila elektronsko bančništvo, ki je postalo izredno pomembna bančna storitev. Elektronske bančne storitve so dostopne 24 ur na dan, vse dni v letu, kar je zelo pomembno za podjetja, ki potrebujejo nemoten finančni tok in nenehen pregled nad finančnimi sredstvi. V prvem delu sem predstavila elektronsko poslovanje, njegov pomen ter različne oblike elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje je v sodobnem poslovnem svetu postalo nepogrešljivo. Organizacije ga uporabljajo zato, da si znižajo stroške poslovanja in prihranijo čas. V drugem delu sem opredelila elektronsko bančništvo, njegove prednosti in slabosti. Predstavila sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko in mobilno bančništvo ter internetno bančništvo. Banke storitve elektronskega bančništva prilagajajo uporabnikovim zahtevam in potrebam ter jih sproti dopolnjujejo. Tretji del sem namenila varnosti elektronskega bančništva in predstavila varnostne mehanizme. Banke zelo dobro skrbijo za varnost elektronskega bančništva in sicer varovanje poteka na več ravneh. Varovani so podatki, ki se pretakajo med vašim računalnikom in bančnim strežnikom, tako da jim nihče ne more prisluškovati (za to poskrbi protokol https), varovan pa je tudi dostop. V elektronsko banko se lahko prijavite le, če poznate pravo kombinacijo tajnih podatkov. Za varnost pa moramo poskrbeti tudi sami in sicer s previdnostjo ter upoštevanjem pravil in nasvetov, ki smo jih dobili na banki. V četrtem delu sem predstavila storitve elektronskega bančništva, ki jih ponujajo tri največje slovenske banke podjetjem. Na koncu sem naredila primerjavo in ugotovila, da se ponudba vseh treh primerjanih bank bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka uvede novo storitev ji kar hitro sledijo ostale.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni mehanizmi
Objavljeno: 19.11.2009; Ogledov: 1816; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (591,96 KB)

6.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI V BANKAH
Vesna Lipuš, 2009, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi smo predstavili elektronske prodajne poti bank ter kot primer prikazali še elektronske prodajne poti, ki jih pri svojem poslovanju uporablja Banka Celje d.d. To temo smo raziskali zaradi zanimivosti, predvsem pa zaradi porasta elektronskega poslovanja pri nas v zadnjih letih. Kot vemo je elektronsko poslovanje zelo širok pojem, zato je treba omeniti, da obsega ta pojem tudi elektronsko bančništvo, elektronsko trženje, elektronsko trgovanje, spletno trgovanje, svetovanje na daljavo, elektronsko zavarovalništvo, delo na daljavo, pouk na daljavo… Diplomsko delo smo razdelili na več poglavij in sicer zato, da je bolj pregledno in da se bralci najprej seznanijo z samim pojmom elektronskega poslovanja in da lahko vidijo katere elektronske prodajne poti nudijo banke, med njimi tudi Banka Celje d.d. ki smo jo vključili v diplomsko delo kot primer. Prvi del je tako namenjen razlagi pojma elektronskega poslovanja in razvoju le-tega. Dotaknili smo se tudi vrst elektronskega poslovanja, namenili nekaj besed prednostim in slabostim, ter varnosti elektronskega poslovanja, ki je zelo pomemben element elektronskega poslovanja, še zlasti v današnjih časih, ko se število uporabnikov povečuje. V tem delu smo tudi prikazali vrste elektronskih prodajnih poti, ki jih uporabljajo banke, kot so na primer: bančni avtomati, bančni kioski, pos terminali, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo ter druge možne elektronske prodajne poti. V drugem delu pa smo kot primer vzeli Banko Celje d.d. in njene elektronske prodajne poti. Najprej smo nekaj besed namenili izključno Banki Celje d.d., njeni zgodovini in razvoju, nato pa se posvetili elektronskim prodajnim potem. Zaradi zaupnih podatkov, ki nam jih Banka Celje d.d. ne sme posredovati, smo bili omejeni z literaturo. Tako smo podatke črpali iz interneta in raznih brošur, ki so nam jih posredovali zaposleni na Banki Celje d.d. Klasični načini plačevanja s čeki in gotovino, postopoma izginjajo iz prometa, nadomeščajo pa jih sodobni načini plačevanja. Čemu bi nosili gotovino za plačevanje položnic in se izpostavljali nevarnosti ropa, ko pa lahko to izvršimo kar doma s klikom na miško, s tem pa prihranimo tudi pri času. Elektronsko poslovanje nam tako omogoča hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, vrste elektronskega poslovanja, elektronske prodajne poti, internet, komitent, bančni avtomati, informacijski terminali, bančni kioski, pos delovna mesta, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, klicni centri, pametna kartica, elektronska denarnica, interaktivna televizija, WAP, varnost elektronskega poslovanja, bančno pismo, plačilne kartice, digitalni podpis, Klik, Halo banka, PIN, spam, virusi, trojanski konji, črvi.
Objavljeno: 23.11.2009; Ogledov: 2408; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (811,74 KB)

7.
E-BANČNIŠTVO ZA SAMOSTOJNE PODJETNIKE PRI NOVI KBM
Jasmina Mlaker, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj e-poslovanja sovpada z razvojem računalniških omrežij, interneta in združevanja informacijske tehnologije. Področje na katerega je e-poslovanje imelo še posebej velik vpliv je področje bančništva. Banke so že od nekdaj polne transakcij, ki zahtevajo veliko mero natančnosti, le-to pa je moč doseči z ustrezno tehnologijo. Tako so le-te že zelo zgodaj v svoje poslovanje uvedle računalnike. Na podlagi uvedbe tovrstne tehnologije v bančništvo se je postopoma razvilo e-bančništvo. Pojem e-bančništva razumemo kot raznovrstno komuniciranje med banko in komitentom ter denarne in finančne transakcije, vse to pa deluje s pomočjo elektronskih medijev. E-bančništvo se je razvilo v pet osnovnih oblik in sicer kot bančni avtomati, plačilne kartice, spletno bančništvo, telefonsko bančništvo in mobilno bančništvo. Njihova uporaba prinaša tako bankam kot tudi komitentom določene prednosti pri poslovanju. E-bančništvo se je v zadnjem desetletju izkazalo kot eno najbolj dobičkonosnih spletnih storitev. Dva glavna dejavnika, ki vplivata na obširnost njegove uporabe sta varnost in zasebnost. Banke se dobro zavedajo, da morajo v primeru, ko imajo opravka s finančnimi podatki, komitentom nuditi visoko stopnjo varnosti in zasebnosti poslovanja. Prav zato uporabljajo najsodobnejše varnostne tehnologije ter si na podlagi visoke stopnje varnosti tovrstnega poslovanja pridobivajo nove komitente. Ena izmed bank v Sloveniji, ki ponuja možnost e-bančništva je Nova KBM d. d.. Med njeno ponudbo e-bančnih storitev najdemo bančne avtomate, spletno bančništvo Bank@Net, mobilno bančništvo mBank@Net in telefonsko bančništvo TeleBanka ter informiranje preko SMS sporočil. Posebno vejo njene ponudbe predstavljajo storitve, ki so namenjene samostojnim podjetnikom. Samostojni podjetniki pri Novi KBM d. d., sodeč po rezultatih zastavljene ankete, v večji meri uporabljajo bančne avtomate, plačilne kartice in spletno bančništvo. Glede varnosti, večina popolnoma zaupa banki, njihovo zadovoljstvo s storitvami banke pa ravno ni enotno.
Ključne besede: e-poslovanje, e-bančništvo, bančni avtomat, plačilne kartice, spletno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, varnost, samostojni podjetniki, Nova KBM d. d.
Objavljeno: 21.05.2010; Ogledov: 2231; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

8.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO NA PRIMERU NOVE LJUBLJANSKE BANKE IN NOVE KREDITNE BANKE MARIBOR
Liljana Ploj, 2010, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo lahko opredelimo kot poslovanje bank s strankami preko elektronskih prodajnih poti, ki so zasnovane na sodobni informacijski in komunikacijski tehnologiji. Med sodobne storitve elektronskega bančništva štejemo: bančne avtomate, samopostrežne kioske, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, spletno (internetno) bančništvo in mobilno bančništvo. Banke so te storitve razvile, da bi se prilagodile razmeram na trgu, saj je postala sodobna tehnologija dostopna vsakomur. Uporabniki z uporabo teh storitev prihranijo čas in denar, nudijo pa jim tudi večjo udobnost, saj jih lahko opravljajo kjerkoli in kadarkoli. Dostopne so 24 ur na dan, vse dni v letu. Nova Ljubljanska banka in Nova Kreditna banka Maribor svojim komitentom nudita široko paleto storitev na področju elektronskega bančništva. Obe ponujata telefonsko bančništvo, spletno bančništvo, mobilno bančništvo, bančne kartice ter bančne avtomate. Nova Ljubljanska banka je že ponudila svojim uporabnikom storitev e-računa, ki je pomembna pri poslovanju podjetja z državnimi institucijami in ostalimi pravnimi subjekti na trgu, saj bo olajšal poslovanje v prihodnosti.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, oblike elektronskega poslovanja, elektronsko bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, bančni avtomati, Nova Ljubljanska banka d.d., Nova Kreditna banka Maribor d.d..
Objavljeno: 30.08.2010; Ogledov: 1805; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (707,99 KB)

9.
VPLIV ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA BANČNO POSLOVANJE
Dina Žižek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Elektronske prodajne poti so danes ključen dejavnik uspeha vsakega bančnega poslovanja. Ker se te storitve vse bolj razvijajo in so vse bolj uveljavljene, predstavljajo pomembne konkurenčne prednosti. Ko danes govorimo o bančnem poslovanju, največkrat pomislimo na poslovanje preko interneta. Bančno poslovanje preko interneta ponuja udobje vodenja večino naših bančnih transakcij v času, ki nam ustreza. Lahko dostopamo do skladov in prenosov sredstev med računi, opravljamo plačila računov in nakupujemo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Elektronske prodajne poti omogočajo hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev. Omogočajo prihranek časa, manjše stroške storitev, uporaba ni omejena in uporabljamo jih lahko kadarkoli in kjerkoli. Elektronske prodajne poti imajo velik vpliv na uporabnike, ki lahko opravljajo storitve kadarkoli želijo. Uporaba elektronskih prodajnih poti v Sloveniji je relativno visoka in se iz leta v leto povečuje. Zato lahko trdimo, da so in bodo uporabnike prepričale kakovostne storitve in krajši čas izvajanja bančnih storitev. Razvoj bančnega poslovanja bo v prihodnje prinesel še veliko elektronskih storitev, saj se veliko dela na varnosti poslovanja, načinu zaščite podatkov, elektronskih denarnicah, itd. Vse bolj pomemben postaja tudi vpliv mobilnega bančništva na uporabnike, ker imamo na voljo zelo zmogljivo in razvito telefonijo, da lahko uporabljamo bančne storitve.
Ključne besede: Ključne besede: bančno poslovanje, elektronske prodajne poti, bankomat, kartice, internetno bančništvo, mobilno in telefonsko bančništvo.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1301; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

10.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA S POUDARKOM NA ELEKTRONSKEM BANČNIŠTVU
Maruša Cimprič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili uvajanje elektronskega poslovanja. Posebno pozornost smo namenili internetnem bančništvu, ki je za komitente postalo pomembna in uporabna storitev. Eksplozivna rast popularnosti interneta je omogočila pojav novih načinov uporabljanja bančnih storitev. Za komitente je elektronsko opravljanje finančnih transakcij bistveno lažje od klasičnega. Če želijo banke v prihodnosti ohraniti in tudi povečati število uporabnikov internetnega bančništva, bodo morale svoje bančne storitve neprestano nadgrajevati ter ponujati nove rešitve, ki bodo za komitente zanimive. Najprej smo definirali pojem elektronsko poslovanje, navedli vzroke za njegov razvoj ter opredelili njegov namen. Podrobneje smo opisali vrste in oblike ter prednosti in slabosti elektronskega poslovanja. Nato smo raziskali, kako je potekalo uvajanje elektronskega poslovanja ter kakšni modeli so na voljo pri tem procesu. Osredotočili smo se na elektronsko bančništvo, pri čemer smo najprej razložili njegovo vlogo ter opredelili njegove oblike. Opisali smo razvoj elektronskega bančništva, ki je prinesel tako prednosti kot tudi slabosti za vse udeležence. Pri razvoju elektronskih bančnih storitev mora banka upoštevati želje in zahteve komitentov ter trenutne tehnološke zmožnosti. Uporaba elektronskega bančništva se je precej razširila tudi v Sloveniji, čeprav nekateri komitenti še vedno ne zaupajo popolnoma v varnost teh storitev.V nadaljevanju smo opisali storitve elektronskega bančništva, torej spletno bančništvo, bančne avtomate, plačilne kartice, telefonsko bančništvo in mobilno bančništvo. Nato smo si te storitve pobližje ogledali na primeru Nove ljubljanske banke (NLB) ter SKB banke. Opredelili smo tudi najpogostejša tveganja, ki se pojavljajo pri uporabi elektronskega bančništva. Hkrati smo raziskali tudi varnost in varnostne ukrepe pri uporabi zgoraj navedenih storitev. V zadnjem poglavju smo predstavili napake, ki so jih banke napravile pri uvajanju elektronskega bančništva. Raziskali smo tudi, kakšni stroški nastajajo pri teh storitvah ter katere prednosti in slabosti prinaša elektronsko bančništvo vsem udeleženim stranem. Čeprav uporaba storitev elektronskega bančništva narašča, je še vedno veliko ljudi, ki ne kažejo posebnega zanimanja za uporabo omenjenih storitev. Vendar tudi število le-teh počasi upada, saj se ljudje zavedajo, da lahko finančne posle uredijo hitreje, udobneje ter ceneje kot poprej. V diplomski nalogi je omenjen tudi projekt SEPA, ki ga bo potrebno širši javnosti podrobneje predstaviti, saj je dobro zastavljen in bo olajšal marsikatero plačilno storitev
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, SEPA, spletno bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, varnost in varnostni ukrepi, napake pri uvajanju elektronskega bančništva, stroški banke in uporabnika, prednosti za banko in za uporabnika, slabosti za banko in za uporabnika.
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 1915; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (910,02 KB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici