| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Model uporabe mobilnega telefona pri pouku v osnovni šoli
Tjaša Novak, 2021, magistrsko delo

Opis: Za vnos sprememb v pouk, način in dinamiko dela ima učitelj na voljo različne didaktične strategije, ki so se razvijale skozi zgodovino razvoja pedagogike. Uporaba le-teh znotraj pouka učencem nudi razvoj sposobnosti in spretnosti, ki jih učenci dosegajo preko lastne miselne aktivnosti in dela. Z vključitvijo mobilnega telefona k didaktičnim strategijam se motivacija, splošno zanimanje in načini za odkrivanje novega znanja še dodatno povečajo. Namen magistrske naloge je bil izdelati model uporabe mobilnega telefona pri pouku, ki smo ga naredili na podlagi teoretičnih izhodišč in rezultatov anketnega vprašalnika. V teoretičnem delu naloge smo se osredotočili na didaktične strategije, ki jih učitelji lahko uporabljajo pri pouku, pri čemer smo vključili tudi uporabo mobilnega telefona in navedli njegove prednosti pri delu v šoli. V raziskavi, ki smo jo naredili z anketnim vprašalnikom, je sodelovalo 21 predmetnih učiteljev iz različnih osnovnih šol. V raziskavi nas je zanimalo, ali učitelji v pouk vključujejo mobilni telefon in katere didaktične strategije znotraj pouka uporabljajo. Rezultati so pokazali, da uporaba mobilnega telefona pri učiteljih še ni tako razširjena, pri tistih, ki ga pa uporabljajo, pa je uporaba omejena na posamezne teme, ki jih učitelji izberejo. Pri pouku učitelji najpogosteje uporabljajo timski, projektni in problemski pouk, v okviru katerih mobilni telefon vključujejo občasno, in sicer le ob določenih temah.
Ključne besede: mobilni telefon, didaktična strategija, mobilno izobraževanje, mobilna aplikacija, pouk
Objavljeno v DKUM: 22.07.2021; Ogledov: 516; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
RAZVOJ SISTEMA ZA SNEMANJE PREDAVANJ NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE
Miha Medved, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga raziskuje možnosti za uvedbo sistema za snemanje predavanj na Fakulteti za organizacijske vede. Sistem bo študentom omogočil, da si ogledajo zamujena predavanja in utrdijo znanje pred izpiti. Uporaba sistema spodbuja k prenovi učnega procesa, saj omogoča ogled posnetih predavanj vnaprej ter nudi učitelju, da uporabi čas, ko so študenti v učilnici za bolj praktično poučevanje. Država je v času nastajanja te diplome razpisala javni razpis za sofinanciranje projektov razvoja in vzpostavitve e-storitev in mobilnih aplikacij na področju napredne uporabe IKT v izobraževanju 2014 – 2015 in pokazala, da razume današnji čas in potrebne spremembe v izobraževanju V nalogi so predstavljeni rezultati ankete na temo mobilnih odjemalcev v izobraževanju, ki je bila izvedena med profesorji in študenti Fakultete za organizacijske vede. V primerjalni tabeli je prikazana ponudba vodilnih sistemov za snemanje predavanj, njihove glavne funkcije in lastnosti. Na podlagi primerjave je utemeljena odločitev izbire sistema in prikazana zasnova razvoja sistema za snemanje predavanj na Fakulteti za organizacijske vede. V zaključku so predstavljene težave, ki so se pokazale pri vzpostavitvi prototipa sistema za zajemanje predavanj, njegove prednosti in možnosti, ki jih sistem odpira.
Ključne besede: Video seminar, podcast, mobilno izobraževanje, RSS, snemanje predavanj, agent za snemanje predavanj
Objavljeno v DKUM: 26.06.2015; Ogledov: 1284; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (23,88 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici