| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERNETNO BANČNIŠTVO PREBIVALSTVA NA PRIMERU IZBRANIH SLOVENSKIH BANK
Barbara Matjašec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili internetno bančništvo prebivalstva, ki postaja vse bolj uporabna storitev s strani komitentov, pomembno pa je tudi, da banka na trgu še naprej ostane konkurenčna. Najprej smo predstavili elektronsko poslovanje, opredelili pojem elektronskega poslovanja in opisali značilnosti elektronskega poslovanja. Opisali smo tudi elektronsko bančništvo, razvoj elektronskega bančništva in njegove značilnosti. Nadalje smo našteli ter na kratko opisali elektronsko prodajne poti v bankah: plačilne kartice, mobilno bančništvo, bankomati, telefonsko bančništvo in internetno bančništvo. Večji poudarek smo dali internetnemu bančništvu, kjer smo primerjali stroške spletnega bančništva nekaterih bank v novembru 2008 in januarju 2009. Našteli smo tudi prednosti internetnega bančništva, ki ga le-to prinaša tako banki kot tudi komitentu. Dodali smo tudi nekaj tveganj, ki se pojavljajo pri uporabnikih internetnega bančništva. Raziskali smo tudi uporabo internetnega bančništva v državah EU, hkrati pa smo se lotili tudi varnosti in varnostnih ukrepov ter nekaterih koristnih napotkov, ki jih priporoča Microsoft Slovenija za varno uporabo internetnega bančništva. V zadnjem poglavju smo opisovali internetno bančništvo prebivalstva na primeru izbranih slovenskih bank: Deželne banke Slovenije d. d., Nove Ljubljanske banke d. d., Raifffeisen Banke, Hypo Alpe-Adria-Bank d. d. in Nove Kreditne banke Maribor d. d. Za vsako posamezno banko smo opisali nastanek banke, katere organizacijske enote sestavljajo banko, kakšne dejavnosti opravlja banka, nenazadnje pa smo opisali storitev internetnega bančništva za vsako posamezno banko. Ker so uporabniki internetnega bančništva vse zahtevnejši, se banke zavedajo, da morajo slediti tehnološkemu napredku, saj bi jim v nasprotnem primeru konkurenca speljala komitente. Lahko tudi trdimo, da se vse več ljudi odloča za opravljanje bančnih poslov preko interneta, saj lahko na ta način bančne zadeve uredijo hitreje in udobneje. Razen tega pa je elektronsko bančništvo veliko cenejše kot pa klasičen način poslovanja, tako za banko kot tudi za komitenta.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronsko prodajne poti, plačilna kartica, mobilno bančništvo, bankomat, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni ukrepi internetnega bančništva, DBS NET, NLB Klik, RaiffeisenNET, HYPOnet, Bank@Net.
Objavljeno: 22.09.2009; Ogledov: 3044; Prenosov: 703
.pdf Celotno besedilo (507,43 KB)

2.
SISTEMI PLAČIL V ELEKTRONSKEM POSLOVANJU
Petra Vogrinec, 2009, diplomsko delo

Opis: V svoji diplomski nalogi sem želela predstaviti sisteme plačil v elekt6ronskem poslovanju. V začetku sem na kratko opisala spletno trgovino in ugotovila, da kar 25% uporabnikov interneta kupuje preko spleta, pri tem pa tudi uporabljajo različne plačilne kartice. Naredila sem primerjavo nakupovanja preko interneta med bolj in manj razvitimi državami. Podrobneje sem tudi opisala postopek nakupa v spletni trgovini. V drugem poglavju sem teoretično opisala elektronsko bančništvo-bančne storitve, ki jih lahko bančni komitent opravi preko interneta, brez neposredne pomoči bančnega uslužbenca in kako se razvija in raste elektronsko bančništvo v Sloveniji med letoma 2004 in 2007. Kratko sem predstavila program vzpostavitve enotnega območja plačil v evrih (SEPA): kdo je naročnik in izvajalec projekta, finančni obseg, skupno trajanje in posebnosti projekta za Slovenijo. Zadnje poglavje temelji izključno na primeru Nove kreditne banke Maribor. Najprej kratka predstavitev banke, nato predstavitev internetnega bančništva- Bank@Net lahko pristopimo doma, v službi in po svetu, skratka povsod, kjer imamo dostop do interneta. Za denarno poslovanje ni več nedeljskih in prazničnih omejitev. Bank@Net je odprta dan in noč. Telefonsko bančništvo-TeleBanka je hiter, varen in varčen način opravljanja bančnih storitev po telefonu. Omogoča, da z uporabo varnostnih elementov in s preprostim telefonskim klicem hitro in enostavno opravite večino bančnih storitev, zaradi katerih bi sicer morali v banko. Pri plačevanju s TeleBanko so provizije bistveno nižje, zato lahko pri plačevanju položnic dolgoročno veliko privarčujemo. Mobilno bančništvo- Moneta je storitev brezgotovinskega plačevanja z mobilnikom, ki omogoča hitro, varno in enostavno plačevanje na več kot 5000 plačilnih mestih, označenih z nalepko Moneta. Uporabniki lahko na ta način plačujejo na Terminalih Moneta v trgovinah, gostinskih lokalih, butikih, lekarnah, frizerskih salonih, trafikah, pri dostavi hrane na dom, prevozih s taksijem, na Moneta Avtomatih, na parkirnih in prodajnih avtomatih, z Moneto v Telefonski prodaji in Moneto Internet. Potem sem še naredila primerjavo plačevanja položnic v Sloveniji in sem ugotovila, da je najdražje plačevanje položnic pri bančnem okencu, se pravi v banki. Najcenejše, najhitrejše in dostopno 24 ur na dan je plačevanje položnic preko Bank@Neta (to lahko storimo doma, v službi in po svetu, skratka povsod, kjer imamo dostop do interneta) in preko TeleBanke – s telefonskim klicem.
Ključne besede: Banka/ Bank@Net/ bančništvo/ elektronsko bančništvo/ internetno bančništvo/ mobilno bančništvo/ Moneta/ Nova kreditna banka Maribor/ telefonsko bančništvo/ Telebanka/ spletna trgovina
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 2252; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (623,20 KB)

3.
UVAJANJE ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA NA PRIMERU SLOVENSKIH BANK
Vesna Jevšenak, 2009, diplomsko delo

Opis: Prednost sodobnih bančnih poti je v tem, da lahko večino storitev bančnega prometa opravimo od kjerkoli: doma, službe, potovanja. Take storitve so npr.: plačevanje položnic, prenos sredstev, informacije o stanju na računu.
Ključne besede: Storitve, sodobne bančne poti, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno poslovanje
Objavljeno: 21.01.2010; Ogledov: 1688; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (333,16 KB)

4.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO ZA PODJETJA NA PRIMERU TREH NAJVEČJIH SLOVENSKIH BANK
Jožica Kodrič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavila elektronsko bančništvo, ki je postalo izredno pomembna bančna storitev. Elektronske bančne storitve so dostopne 24 ur na dan, vse dni v letu, kar je zelo pomembno za podjetja, ki potrebujejo nemoten finančni tok in nenehen pregled nad finančnimi sredstvi. V prvem delu sem predstavila elektronsko poslovanje, njegov pomen ter različne oblike elektronskega poslovanja. Elektronsko poslovanje je v sodobnem poslovnem svetu postalo nepogrešljivo. Organizacije ga uporabljajo zato, da si znižajo stroške poslovanja in prihranijo čas. V drugem delu sem opredelila elektronsko bančništvo, njegove prednosti in slabosti. Predstavila sem tudi storitve elektronskega bančništva kot so bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko in mobilno bančništvo ter internetno bančništvo. Banke storitve elektronskega bančništva prilagajajo uporabnikovim zahtevam in potrebam ter jih sproti dopolnjujejo. Tretji del sem namenila varnosti elektronskega bančništva in predstavila varnostne mehanizme. Banke zelo dobro skrbijo za varnost elektronskega bančništva in sicer varovanje poteka na več ravneh. Varovani so podatki, ki se pretakajo med vašim računalnikom in bančnim strežnikom, tako da jim nihče ne more prisluškovati (za to poskrbi protokol https), varovan pa je tudi dostop. V elektronsko banko se lahko prijavite le, če poznate pravo kombinacijo tajnih podatkov. Za varnost pa moramo poskrbeti tudi sami in sicer s previdnostjo ter upoštevanjem pravil in nasvetov, ki smo jih dobili na banki. V četrtem delu sem predstavila storitve elektronskega bančništva, ki jih ponujajo tri največje slovenske banke podjetjem. Na koncu sem naredila primerjavo in ugotovila, da se ponudba vseh treh primerjanih bank bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka uvede novo storitev ji kar hitro sledijo ostale.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo, varnostni mehanizmi
Objavljeno: 19.11.2009; Ogledov: 1802; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (591,96 KB)

5.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI V BANKAH
Vesna Lipuš, 2009, diplomsko delo

Opis: V tej diplomski nalogi smo predstavili elektronske prodajne poti bank ter kot primer prikazali še elektronske prodajne poti, ki jih pri svojem poslovanju uporablja Banka Celje d.d. To temo smo raziskali zaradi zanimivosti, predvsem pa zaradi porasta elektronskega poslovanja pri nas v zadnjih letih. Kot vemo je elektronsko poslovanje zelo širok pojem, zato je treba omeniti, da obsega ta pojem tudi elektronsko bančništvo, elektronsko trženje, elektronsko trgovanje, spletno trgovanje, svetovanje na daljavo, elektronsko zavarovalništvo, delo na daljavo, pouk na daljavo… Diplomsko delo smo razdelili na več poglavij in sicer zato, da je bolj pregledno in da se bralci najprej seznanijo z samim pojmom elektronskega poslovanja in da lahko vidijo katere elektronske prodajne poti nudijo banke, med njimi tudi Banka Celje d.d. ki smo jo vključili v diplomsko delo kot primer. Prvi del je tako namenjen razlagi pojma elektronskega poslovanja in razvoju le-tega. Dotaknili smo se tudi vrst elektronskega poslovanja, namenili nekaj besed prednostim in slabostim, ter varnosti elektronskega poslovanja, ki je zelo pomemben element elektronskega poslovanja, še zlasti v današnjih časih, ko se število uporabnikov povečuje. V tem delu smo tudi prikazali vrste elektronskih prodajnih poti, ki jih uporabljajo banke, kot so na primer: bančni avtomati, bančni kioski, pos terminali, telefonsko bančništvo, internetno bančništvo ter druge možne elektronske prodajne poti. V drugem delu pa smo kot primer vzeli Banko Celje d.d. in njene elektronske prodajne poti. Najprej smo nekaj besed namenili izključno Banki Celje d.d., njeni zgodovini in razvoju, nato pa se posvetili elektronskim prodajnim potem. Zaradi zaupnih podatkov, ki nam jih Banka Celje d.d. ne sme posredovati, smo bili omejeni z literaturo. Tako smo podatke črpali iz interneta in raznih brošur, ki so nam jih posredovali zaposleni na Banki Celje d.d. Klasični načini plačevanja s čeki in gotovino, postopoma izginjajo iz prometa, nadomeščajo pa jih sodobni načini plačevanja. Čemu bi nosili gotovino za plačevanje položnic in se izpostavljali nevarnosti ropa, ko pa lahko to izvršimo kar doma s klikom na miško, s tem pa prihranimo tudi pri času. Elektronsko poslovanje nam tako omogoča hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, vrste elektronskega poslovanja, elektronske prodajne poti, internet, komitent, bančni avtomati, informacijski terminali, bančni kioski, pos delovna mesta, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, klicni centri, pametna kartica, elektronska denarnica, interaktivna televizija, WAP, varnost elektronskega poslovanja, bančno pismo, plačilne kartice, digitalni podpis, Klik, Halo banka, PIN, spam, virusi, trojanski konji, črvi.
Objavljeno: 23.11.2009; Ogledov: 2398; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (811,74 KB)

6.
SPLETNE BANKE V SLOVENIJI S POSEBNIM POUDARKOM NA BANKI DIBA
Hanka Huskić, 2009, diplomsko delo

Opis: Z uporabo elektronskega bančništva uporabniki prihranijo s časom in denarjem, saj so bančne storitve dosegljive 24 ur na dan in 365 dni v letu. Vse kar potrebujemo za uporabo, je računalnik in povezava do interneta. Prav tako omogočajo enostavnejše in cenejše poslovanje. Sodobne elektronske bančne storitve so: bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, internetno bančništvo in informacijski terminali. Pri elektronskem bančništvu pa je pomembna tudi varnost, za njeno zagotavljanje pa morajo poskrbeti tako banke kot tudi sami uporabniki. Praktično vse banke v Sloveniji ponujajo uporabo elektronskega bančništva, saj se zavedajo, da bodo le na ta način ostale konkurenčne. Lansko leto pa je na slovenski trg vstopila Banka Diba in kot prva ponudila stoodstotno spletno bančništvo. To pomeni, da banka nima svojih poslovalnic ampak je njeno poslovanje usmerjeno le preko spleta. Edina storitev, ki pa jo Diba ponuja je Diba račun.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, bančne storitve, bančni avtomati, plačilne kartice, telefonsko, mobilno in internetno bančništvo.
Objavljeno: 27.01.2010; Ogledov: 1811; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (882,96 KB)

7.
VPLIV ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA BANČNO POSLOVANJE
Dina Žižek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Elektronske prodajne poti so danes ključen dejavnik uspeha vsakega bančnega poslovanja. Ker se te storitve vse bolj razvijajo in so vse bolj uveljavljene, predstavljajo pomembne konkurenčne prednosti. Ko danes govorimo o bančnem poslovanju, največkrat pomislimo na poslovanje preko interneta. Bančno poslovanje preko interneta ponuja udobje vodenja večino naših bančnih transakcij v času, ki nam ustreza. Lahko dostopamo do skladov in prenosov sredstev med računi, opravljamo plačila računov in nakupujemo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Elektronske prodajne poti omogočajo hitro in kakovostno izvajanje bančnih storitev. Omogočajo prihranek časa, manjše stroške storitev, uporaba ni omejena in uporabljamo jih lahko kadarkoli in kjerkoli. Elektronske prodajne poti imajo velik vpliv na uporabnike, ki lahko opravljajo storitve kadarkoli želijo. Uporaba elektronskih prodajnih poti v Sloveniji je relativno visoka in se iz leta v leto povečuje. Zato lahko trdimo, da so in bodo uporabnike prepričale kakovostne storitve in krajši čas izvajanja bančnih storitev. Razvoj bančnega poslovanja bo v prihodnje prinesel še veliko elektronskih storitev, saj se veliko dela na varnosti poslovanja, načinu zaščite podatkov, elektronskih denarnicah, itd. Vse bolj pomemben postaja tudi vpliv mobilnega bančništva na uporabnike, ker imamo na voljo zelo zmogljivo in razvito telefonijo, da lahko uporabljamo bančne storitve.
Ključne besede: Ključne besede: bančno poslovanje, elektronske prodajne poti, bankomat, kartice, internetno bančništvo, mobilno in telefonsko bančništvo.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1293; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

8.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO NA PRIMERU NOVE LJUBLJANSKE BANKE
Sara Kralj, 2011, diplomsko delo

Opis: Osemdeseta in sploh devetdeseta leta prejšnjega stoletja so pomenila revolucijo na področju informatike in interneta. Takrat se je pokazalo, da je internet medij neomejenih možnosti. Razvoj globalnega računalniškega omrežja interneta pomeni prelomnico v razvoju komunikacij. Njegova univerzalnost, velika razširjenost, dostopnost in nizka cena priključitve in dela v omrežju so povzročili, da iz tržišča izpodriva vse ostale načine elektronske komunikacije. Zaradi dolgih čakalnih vrst pred bančnimi okenci, slabega pregleda nad poslovanjem in slabše informiranosti svojih komitentov so banke začele razmišljati, kako svoje storitve na čim lažji in čim hitrejši način prinesti k svojim komitentom na dom, kako torej vpeljati sisteme za poslovanje na daljavo. Tako se je razvilo elektronsko bančništvo, ki ga pojmujemo e-bančništvo in ki obsega mnogo storitev. E-bančništvo omogoča komitentu hitro in kakovostno opravljanje bančnih storitev preko svetovnega spleta. Vse več ljudi se poslužuje opravljanju bančnih storitev preko e-bančništva, saj jim le ta omogoča 24 urno dostopnost, časovno neomejenost, neodvisnost od odpiralnega časa banke, ter cenovno ugodnost. Uvajanje poslovanja preko interneta v banko je smiselno takrat, ko je dosežen večji marketinški učinek (oz. da je banka v koraku s konkurenco) in ko so s tem doseženi nižji stroški. Tako je poslovanje preko interneta za banko smiselno predvsem na tistih področjih, na katerih se pojavlja zelo veliko podobnih operacij, torej področjih, ki so povezana z osnovno dejavnostjo banke: poslovno bančništvo, investicijsko bančništvo, ukvarjanje z nepremičninami,… Dvom o varnosti je vsekakor manjši kot v preteklosti, je pa dejansko še prisoten. Absolutne varnosti torej ni, zato je osrednjega pomena pri internetnem bančništvu njegova varnost. Internet poleg vseh prednosti ponuja tudi veliko možnosti za zlorabo podatkov, zato temu področju banke posvečajo veliko pozornost. Vendar pa ni dovolj, da se aplikacije za varnost transakcij samo razvijejo, temveč jih je potrebno tudi nenehno posodabljati in odpravljati napake, ki se ugotovijo tekom uporabe. Tudi ni dovolj, če za varnost e-bančništva skrbi le banka, temveč mora za varnost skrbeti tudi uporabnik. Vsak uporabnik bi moral poznati osnove računalniške varnosti, da lahko varno posluje pri delu s programi za elektronsko banko. Konkurenca na področju poslovanja z denarjem in kapitalom je vse večja. Meje se širijo, prihajajo močnejši, manjši se združujejo, širi se obseg ponudbe in instrumentov. Zmanjšati stroške poslovanja je postala obsesija, hoditi v koraku s tehnološkim razvojem pa neizogibna potreba. To je postalo glavni motiv dinamičnega bančništva. Postavljajo se nove meje in nov izziv za bančništvo. Poslovanje s prebivalstvom in informiranje, fakturiranje in plačevanje računov, bo postalo rutina, ki jo bo prevzemala avtomatizacija, papir pa bo izginil. Banke se bodo posvetile planiranju, analitičnim poslom in iskanju novih priložnosti. Ravno tukaj je rezerva, to je prepustiti administracijo računalnikom in ljudi zaposliti na kreativnih področjih. Kot vsaka tehnologija doslej, bo tudi to zahtevalo nove kadrovske spremembe in drugačen profil bančnega uslužbenca.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, internet, komitent, bančni avtomat, plačilne kartice, internetno bančništvo, telefonsko bančništvo, mobilno bančništvo, NLB Klik, NLB Proklik
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1754; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (17,88 MB)

9.
INTERNETNO IN MOBILNO BANČNIŠTVO - PREDNOSTI IN SLABOSTI
Mojca Babič, 2011, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo je vedno bolj razširjena in dopolnjena bančna storitev. V vsakdanjiku marsikaterega komitenta je že našlo prostor internetno in celo mobilno bančništvo. Bančne posle lahko opravljamo od kjerkoli in kadarkoli. V diplomskem delu smo se odločili opredeliti pojem elektronskega bančništva, podrobneje pa smo predstavili internetno in mobilno bančništvo, kot dve sodobni bančni poti za opravljanje bančnih storitev. Predstavili smo prednosti in slabosti tako internetnega bančništva, kakor tudi mobilnega bančništva. V nadaljevanju smo pregledali ponudbo slovenskih bank na področju internetnega in mobilnega bančništva. V zadnjem delu diplomske naloge predstavljamo rezultate raziskave, s katero smo želi ugotoviti predvsem kateri dejavniki pomembno vplivajo na uporabo internetnega in mobilnega bančništva in katera možnost opravljanja bančnih poslov preko internetnega in mobilnega bančništva je splošni javnosti najpomembnejša. Banke se zavedajo, da je internetno in mobilno bančništvo v današnjem času nuja, zato svojo ponudbo vedno znova dopolnjujejo in nadgrajujejo. Komitentom je potrebno prisluhniti in jim ponuditi sodobne storitve. Banke so primorane spremeniti način poslovanja, saj tudi njim te spremembe prinašajo prihranek stroškov in časa in ne le njihovim komitentom, predvsem pa konkurenčne prednosti, ki so zelo pomembne v današnjem času, ko je konkurenca na trgu vedno hujša.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, mobilno bančništvo, bančno poslovanje, sodobne bančne poti
Objavljeno: 16.05.2011; Ogledov: 2183; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

10.
ELEKTRONSKE PRODAJNE POTI V BANKI SPARKASSE
Helena Šešerko, 2012, diplomsko delo

Opis: Elektronske prodajne poti v bankah sodijo med sodobne načine uporabe bančnih storitev in so širši javnosti bolj znane kot elektronsko bančništvo. Elektronsko bančništvo je bančna storitev, ki omogoča enostavnejše bančno poslovanje kjerkoli in kadarkoli brez nepotrebnih obiskov bančnih poslovalnic. Večina ljudi še vedno zmotno misli, da elektronsko bančništvo pomeni bančno poslovanje preko spleta, vendar ima veliko širši pomen. Elektronsko bančništvo je v bistvu skupen naziv za bančno poslovanje s pomočjo elektronskih naprav kot so mobilni telefon, klasičen telefon, računalnik oziroma internet itd. Banke svojim komitentom ponujajo tako elektronski način poslovanja kot tudi klasičen način poslovanja preko bančnih okenc in vsak se sam odloči kaj mu je ljubše. Starejši uporabniki še vedno večino bančnih storitev opravljajo na klasičen način pri bančnem okencu. Srednja in mlajša generacija pa se vedno bolj poslužuje elektronskega načina poslovanja. V Sloveniji se je v zadnjih letih v sklopu elektronskega bančništva najbolj razvilo in uveljavilo internetno oziroma spletno bančništvo. Vedno več komitentov bank uporablja mobilno bančništvo, ki v Sloveniji še ni tako zelo priljubljeno kot v državah zahodne Evrope. S pojavom pametnih mobilnih telefonov lahko komitent s pomočjo mobilnega telefona dostopa do spleta in tako koristi storitve spletnega bančništva, le da namesto osebnega računalnika uporablja mobilni telefon. Telefonsko bančništvo, ki ga banke ponujajo v dveh oblikah je tudi zelo priljubljeno. Prva je telefonsko bančništvo preko telefonskega odzivnika, druga pa preko telefonskega operaterja oziroma telefonskega centra.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, Spletno oziroma internetno bančništvo, Mobilno bančništvo, Telefonsko bančništvo, PIN-osebno geslo, TAN-podpisna koda ki nadomešča lastnoročni podpis, Net.Stik elektronsko bančništvo za fizične osebe, Net.Stik Pro elektronsko bančništvo za pravne osebe, Tel.Stik telefonsko bančništvo
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 1358; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici