| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 46
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodobne poti do mobilne banke na primeru bank NLB Klikin in SKB Moj@skb
Danijel Ćosić, 2020, diplomsko delo

Opis: Sodobne tržne poti banke v današnjem času neizogibno zamenjujejo klasični, tradicionalni način poslovanja v bankah na bančnem okencu. Banke svojim komitentom pospešeno tržijo raznovrstne tržne poti do banke (elektronska banka, telefonska banka …), da bi se izognili nepotrebnim vrstam na bančnem okencu. Cilj bank je z mobilnim bančništvom znižati stroške tako komitentov kot bank samih in olajšati poslovanje. V času digitalizacije se za sodobne tržne poti odloča vse več uporabnikov predvsem mlajše generacije. Na slovenskem trgu je konkurenca bank velika. Poleg bank samih so tudi Pošta Slovenije in druga prodajna mesta pooblaščena za izvajanje plačil položnic na blagajnah. Sodobne tržne poti, predvsem mobilno bančništvo, so prihodnost, ki se neprenehoma razvija. Banke se zavedajo, da se morajo prilagoditi tehnologiji in se odzvati na vsako spremembo na trgu. V prvem delu diplomskega dela smo na kratko predstavili mobilno bančništvo in mobilno poslovanje. V nadaljevanju naloge smo se osredotočili predvsem na slovenski trg sodobnih poti in podrobneje predstavili mobilno banko NLB KLIKIN in SKB MOJ@SKB ter v zaključku naloge opravili primerjalno analizo mobilnih bank KLIKIN in MOJ@SKB.
Ključne besede: Nova Ljubljanska banka, SKB banka, mobilno poslovanje, mobilna banka, mobilno bančništvo, sodobne tržne poti.
Objavljeno v DKUM: 24.06.2020; Ogledov: 1686; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (670,37 KB)

2.
Primerjalna analiza mobilnega bančništva Nove kreditne banke Maribor in Abanke
Andreja Hujdec, 2019, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, ko si ljudje skušamo prihraniti marsikatero pot in čas. To nam omogočajo vse tehnologije, ki danes obstajajo in so skoraj vsakomur dosegljive. Ena od takšnih je pametni telefon, ki nam omogoča mnogo stvari, tudi to, da z njim plačamo položnice. Zato sem se v svojem diplomskem projektu odločila opredeliti mobilno bančništvo. Teoretičen del se nanaša predvsem na mobilno bančništvo, ki sem ga opredelila v nekaj odstavkih. Na kratko sem predstavila načine, s katerimi se zagotavljajo mobilne bančne storitve. V nadaljevanju sledijo zapisi začetkov mobilnega bančništva in kako se je vse skupaj začelo v Sloveniji. Predstavila sem še značilnosti, storitve, prednosti in slabosti mobilnega bančništva, varnost in pa kako se uporabljajo mobilne aplikacije. Na koncu sem navedla in na kratko opisala še trende. V drugem, analitičnem, delu sem se osredotočila na dve slovenski banki, to sta Abanka in Nova kreditna banka Maribor. Najprej sem ju na kratko predstavila in opisala njuno zgodovino, nato pa sem se osredotočila na mobilni aplikaciji, ki se imenujeta Abamobi in mBANK@net. Za obe mobilni banki sem opisala uporabnost, značilnosti in funkcionalnosti. Na tej podlagi sem naredila primerjalno analizo.
Ključne besede: Mobilno bančništvo, digitalno plačevanje, SMS-plačila, mobilne aplikacije, mBANK@net, abamobi.
Objavljeno v DKUM: 17.12.2019; Ogledov: 962; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (444,31 KB)

3.
Dejavniki uporabe spletnega in mobilnega bančništva pri starejših
Monika Gradišnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Razvoj in napredek na področju tehnologije in interneta sta imela močan vpliv na elektronsko poslovanje, kar je bilo najprej zaznati pri elektronskem poslovanju v podjetjih in bankah. Banke so se osredotočile na razvoj elektronskega in mobilnega bančništva ter začele ponujati še dodatne storitve. Svojim komitentom so tako dostopne 24 ur na dan, in sicer vse dni v tednu. Porast prodaje pametnih telefonom je pripomogel tudi k napredku mobilnega bančništva. Ni banke v Sloveniji, ki ne bi nudila tako internetnega kot tudi mobilnega bančništva. Vsem imetnikom pametnih telefonov tako nudijo storitev mobilnega bančništva, kjer si komitent naloži aplikacijo in spremlja svoje poslovanje kjerkoli in kadarkoli.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, mobilno bančništvo, CRM, uporaba elektronskega bančništva pri starejših, Online banka, Mobilna banka GO!
Objavljeno v DKUM: 20.11.2019; Ogledov: 1160; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

4.
E-Bančno poslovanje v Sloveniji
Dominika Kašl, 2019, diplomsko delo

Opis: Zaradi nenehnega tehnološkega razvoja je za banko zelo pomembno, da je v stiku z novimi trendi, da jim sledi in se na njih tudi odziva. Saj bo le tako lahko izboljšala svojo ponudbo in tako komitentom ponudila še boljše storitve, kot njihovi konkurenti. S tem si bo povečala zaupanje ljudi in si pridobila več komitentov ter si povečala možnost obstoja. Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela, teoretični del in praktični del. V teoretičnem delu naloge smo se osredotočili na elektronsko bančništvo. Opredelili smo razvoj e-bančništva, oblike e-bančništva, storitve e-bančništva, prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo tako komitenti kot banke; kakšna je varnost uporabe e-bančništva in s kakšnimi tveganji se lahko srečujejo, če se ne držijo varnostnih zapovedi ter kakšna je statistika uporabe e-bančništva. V praktičnem delu pa smo najprej predstavili vsako banko posebej, nato pa njihove spletne banke in mobilne banke primerjali med sabo, glede na izbrane kriterije.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, POS – terminali
Objavljeno v DKUM: 25.10.2019; Ogledov: 1529; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (899,70 KB)

5.
Primerjalna analiza mobilnega bančništva za prebivalstvo na primeru NLB in N26
Brina Gomboc, 2019, diplomsko delo

Opis: Mobilno bančništvo je ena izmed najbolj obetavnih tehnologij v zadnjih letih, ki ima pomembno vrednost tako za banke kot za stranke. Gre za opravljanje bančnih poslov z uporabo mobilnih naprav. Danes si življenja brez slednjih ne znamo predstavljati, zato želimo poenostaviti tudi vsakodnevna opravila z njihovo uporabo. Omogočajo nam tudi plačevanje položnic, prenakazilo denarja in opravljanje ostalih bančnih poslov. Mobilno bančništvo nudi za uporabnike veliko prednosti, predvsem zmanjšanje stroškov glede časa in denarja. Pri uporabi mobilnega bančništva in mobilnega plačevanja se pojavlja tudi vprašanje varnosti, ki je za veliko uporabnikov edina ovira pri odločitvi za uporabo mobilnega bančništva. Najnovejše tehnologije nam pri tem ponujajo veliko možnosti. V zadnjih nekaj letih je v ospredju predvsem avtentikacija uporabnika s pomočjo prepoznave obraza ali prstnih odtisov. Ker danes že večina bank ponuja mobilno bančništvo, smo v okviru tega diplomskega projekta izvedli primerjalno analizo. Primerjali smo značilnosti dveh izbranih bank, med katerima je ena povsem mobilna.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, mobilno bančništvo, mobilno plačevanje, primerjalna analiza
Objavljeno v DKUM: 25.07.2019; Ogledov: 1847; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

6.
Elektronsko bančništvo
Monika Gradišnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijske in komunikacijske tehnologije je eden izmed najpomembnejših razlogov za neverjetno hitre spremembe na področju poslovanja. Na področju delovanja podjetij se nezadržno širi elektronsko poslovanje. Nastajanje novih modelov, kot so spletno bančništvo, spletna trgovina in podobno, je pospešilo razvoj spleta. Ob hitrem napredku spleta in tehnologij za varno poslovanje si danes življenja brez elektronskega bančništva skoraj ne znamo več predstavljati. Plačevanje položnic s tem sicer ni postalo užitek, je pa veliko bolj znosno, saj nam ni več treba čakati v vrstah pred bančnim okencem. Elektronsko bančništvo nudi veliko prednosti za nas in za banke, pa tudi slabosti. Za temo diplomskega projekta sem si izbrala elektronsko bančništvo. Predstavila sem elektronsko poslovanje, njegove prednosti in slabosti ter varnost pri uporabi. Predstavila sem tudi elektronsko bančništvo in njegove storitve. Kot primer sem izbrala banko Abanka d. d. Na temo elektronskega bančništva sem se osredotočila predvsem zato, ker sama uporabljam storitve elektronskega in mobilnega bančništva prej omenjene banke. Predstavila sem spletno banko Abanet, mobilno aplikacijo Abamobi ter mobilno storitev Abasms.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, storitve elektronskega bančništva, abanka d.d., elektronsko in mobilno bančništvo
Objavljeno v DKUM: 28.11.2017; Ogledov: 3202; Prenosov: 716
.pdf Celotno besedilo (749,92 KB)

7.
BODOČA VLOGA BANČNIH POSLOVALNIC
Vladimir Šarenac, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil preučiti dejavnike, ki vplivajo na število poslovnih enot banke, predlagati nove poslovne modele, ki vsebujejo nove pristope pri upravljanju s tržnimi potmi banke za doseganje večje učinkovitosti poslovanja, boljše uporabniško izkušnjo in višjo kvaliteto storitev. V teoretičnem delu magistrske naloge smo s pomočjo literature in obravnavanih raziskav opredelili tržne poti, prikazali njihov razvoj in trenutne trende. Pokazali smo vpliv nebančnega sektorja na razvoj finančne tehnologije kot nevarnost bankam. V raziskovalnem delu smo analizirali gibanje števila poslovalnic in dokazali vpliv rasti uporabe mobilne in internetnega bančništva na zmanjšanje števila poslovnih enot. V nadaljevanju smo opredelili različne poslovne modele in izračunali prihranke ob spremembi tradicionalnega poslovnega modela in migraciji rutinskih transakcij na mobilno in internetno bančništvo. V zadnjem delu raziskovalnega dela smo na podlagi primerjave anket obravnavanih avtorjev pokazali, da je poslovna enota še vedno pomembna v strategiji banke. Rezultati in dognanja magistrske naloge bi morali pomagati bankam opredeliti strategijo bodoče integracije digitalnih kanalov s poslovno enoto, kot del vse-kanalno strategije upravljanja s tržnimi potmi ter definirati stanje in potrebo po spremembi poslovnih modelov bančnih poslovalnic v poslovni mreži banke z namenom doseganja večje učinkovitosti in boljše uporabniške izkušnje.
Ključne besede: bančne tržne poti, bančne poslovalnice, mobilno bančništvo, internetno bančništvo, vse-kanalna strategija, več-kanalna strategija, digitalizacija tržnih poti, integracija digitalnih kanalov.
Objavljeno v DKUM: 06.07.2016; Ogledov: 1261; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

8.
Vpliv varnostnih elementov na uporabniško izkušnjo z e-bančništvom
Aleksandra Svilar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Zagotavljanje ravnotežja med varnostjo v aplikacijah spletnega in mobilnega bančništva ter čim boljšo uporabniško izkušnjo postaja vse težja naloga za ponudnike spletnih in mobilnih bank. Cilj naše naloge je ugotoviti, kakšno mnenje imajo uporabniki o trenutnem stanju, kakšne spremembe si želijo, predvsem pa, kako trenutni varnostni elementi, ki jih uporabljajo, vplivajo na njihovo uporabniško izkušnjo. Preveriti smo želeli tudi, kako uporabniki dojemajo varnost in kakšen odnos imajo do nje. Poleg vidika uporabnikov smo želeli preveriti tudi vidik ljudi, ki se s spletnim in mobilnim bančništvom ukvarjajo poslovno, s tem pa krojijo usodo spletnega in mobilnega bančništva v Sloveniji. Podatke uporabnikov smo zbrali s spletno anketo med uporabniki 13 bank v Sloveniji in jih analizirali s statističnimi metodami. Rezultati kažejo, da je mobilno bančništvo v Sloveniji še vedno malo uporabljena oblika bančništva. Varnost je uporabnikom najpomembnejši element v spletnem ali mobilnem bančništvu, blizu pa ji sledi zanesljivost. Naši rezultati kažejo, da je uporabnikom v Sloveniji uporabniška izkušnja sicer manj pomembna kot pa varnost, vendar si nedvomno želijo imeti čim lažje uporabne produkte. Mnenja strokovnjakov na področju spletnega in mobilnega bančništva o vplivu varnostnih elementov na uporabniško izkušnjo smo zbrali na podlagi intervjujev, da bi preverili njihov odziv na rezultate naše raziskave. Njihova mnenja so precej podobna mnenjem uporabnikov, večinoma pa jih rezultati raziskave niso presenetili.
Ključne besede: Spletno bančništvo, mobilno bančništvo, varnostni elementi, varnost, uporabnost.
Objavljeno v DKUM: 05.07.2016; Ogledov: 1454; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (6,20 MB)

9.
Spletno bančništvo s primerjalno analizo spletnih bančnih storitev
Nino Šildenfeld, 2016, diplomsko delo

Opis: Tehnološke spremembe so z razvojem interneta v svetu povzročile velike spremembe. Te spremembe so vplivale na področje elektronskega poslovanja in s tem tudi na področje elektronskega bančništva. Elektronsko bančništvo uspešno izpodriva klasični način poslovanja. Glavna prednost je, da so se z uporabo interneta zabrisale časovne in lokacijske meje. Danes praktično vse banke ponujajo storitve spletnega bančništva. S tem želijo pridobiti nove komitente in obdržati že obstoječe. Spletno bančništvo tako postaja najpogostejša oblika komunikacije z banko, saj so storitve na voljo štiriindvajset ur na dan, vse dni v letu. Komitenti tako od bank zahtevajo vedno nove, učinkovite in kvalitetne storitve. Število storitev in uporabnikov narašča, kljub temu pa nekateri še vedno ne zaupajo novim tehnologijam oziroma nimajo potrebnega znanja. V diplomskem delu smo najprej predstavili pojma elektronsko poslovanje in elektronsko bančništvo. Opisali smo zgodovino in razvoj, predstavili prednosti in slabosti ter našteli sodobne elektronske prodajne poti. Nadaljevali smo s spletnim bančništvom. Opisali smo razvoj spletnega bančništva, storitve ter njihove prednosti in slabosti. Sledilo je poglavje o varnosti spletnega poslovanja. Nenehna dostopnost storitev spletnega bančništva prinaša tudi nevarnosti v obliki spletnega kriminala. Bančni sistemi uporabljajo najsodobnejše varnostne elemente, uporabniki spletnega bančništva pa morajo za varnost poskrbeti tudi sami. V zadnjem delu smo najprej opisali spletna mesta, njihove elemente ter značilnosti. Predstavili smo spletne strani dveh izbranih bank, jih opisali glede na oblikovno podobo, vsebino, uporabnost in primerjali spletne storitve. Ugotovili smo, da banke ponujajo podobne, vendar kvalitetne storitve spletnega bančništva.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, mobilno bančništvo
Objavljeno v DKUM: 22.06.2016; Ogledov: 2107; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

10.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH BANK V SLOVENIJI
Mario Vlahović, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, kjer se ob izredno hitrem razvoju tehnilogije, vse več storitev seli v virtualni svet. Ob tem razvoju je človeku najbolj pomemben čas in hitra dostopnost do storitve. Trendu tudi sledijo banke, ki praviloma vse po vrsti ponujajo tudi spletno rešitev. Spletno bačništvo je priporočno tako za uporabnika kot za banko. Uporabnik ima storitev na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu, brez čakalnih vrst in z nižjimi stroški poslovanja. Banka pa se prav tako izogne čakalnim vrstam v poslovalnicah in več storitev za več uporabnikov se lahko izvrši hkratno. Glavni pomislek, ki se pojavlja pri uporabnikih, je seveda varnost storitve. Ljudje ne zaupajo popolnoma rešitvam na spletu, po drugi strani pa so neizkušeni uporabniki tudi bolj izpostavljeni zloraban na spletu. V tem delu sem se odločil predstaviti in primerjati spletne banke bank na slovenskem področju. Zanimajo me storitve, ki jih ponujajo ter predvsem varnostni mehanizmi, s katerimi svojim komitentom zagotovijo čim varnešjo pot do bančnih storitev.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, bančni avtomati, plačilne kartice, POS terminali, spletna varnost
Objavljeno v DKUM: 13.04.2016; Ogledov: 1761; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici