| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava mobilnih aplikacij za zdravje
Ana Kovačič Miklavec, 2018, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu raste pomen mobilnih naprav in s tem tudi mobilnih aplikacij, saj si brez njih življenja sploh več ne predstavljamo. Namenjene so, da nam olajšajo življenje zato jih uporabljamo dnevno za različne dejavnosti, kot naprimer za izvajanje vsakodnevnih opravkov, komunikacijo z ljudmi in med drugim tudi za spremljanje našega življenskega sloga. Zavedanje za zdravo življenje prav tako dan danes zelo narašča. Obstaja veliko pogledov na to kaj sploh zdravi življenski slog je, vendar je vsem skupno, da se vse začne pri prehrani in športu. S tem, ko imamo svoje mobilne naprave povsod s seboj, lahko z uporabo določenih mobilnih aplikacij za zdravje, svoj življenski slog preprosto spremljamo in ga tudi izboljšamo. V prvem delu, ki zavzema teoretični del, je predstavljena definicija zdravja, ki se deli na fizično in duševno. Prav tako so predstavljene mobilne aplikacije in njihova zgodovina ter nekaj statističnih podatkov o njihovi uporabi. Omenjena pa je tudi zgodovina pametnega telefona in mobilni operacijski sistemi. V drugem delu, ki predstavlja praktični del, pa so predstavljene tri mobilne aplikacije za zdravje, in sicer Samsung Health, Apple Health in 24alife. Nato še sledi primerjava na podlagi raznih funkcionalnosti aplikacij in načina prodaje izdelkov za zdravo življenje.
Ključne besede: mobilna aplikacija, zdravje, mobilni operacijski sistem, pametni telefon
Objavljeno v DKUM: 26.10.2018; Ogledov: 2378; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
RAZVOJ RAČUNALNIŠKIH IGER ZA VEČ CILJNIH PLATFORM S POMOČJO POGONA UNITY
Peter Ivanšek, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje razvoj računalniške igre s pogonom Unity za operacijski sistem Windows. Igra bo enkrat delovala, kot spletna igra v okolju Windows in drugič kot mobilna igra na platformi Android. Podrobneje je opisan pogon Unity, njegova zgradba in potek dela. Opisane so tudi njegove zmožnosti za razširitev na poljubne platforme in programi, ki so bili uporabljeni za dosego teh. Predstavljen je tudi mobilni operacijski sistem Android, njegove verzije in posodobitve. Temu sledijo zunanji programi, ki so potrebni za razvoj v okolju Android in podobno. Po spoznanju programov, ki so ključni pri razvoju igre s pogonom Unity, se lotimo igre same. Predstavljeno je bistvo in obnašanje igre. Omejitve igre so omenjene in opisane, ter podprte z ukazi. Temu sledi prenos igre na spletno in Android platformo. Predstavljena je tudi izgradnja igre na različnih platformah in parametri, ki jih je potrebno ob tem nastaviti. Opisana je zgradba zgraditvenega okna in opcije, ki so na voljo pri različnih platformah, ter težave, ki jih lahko srečamo. Rezultat diplomske naloge je delujoča namizna, spletna in Android igra, razvita s pogonom Unity.
Ključne besede: Unity, Android, mobilni operacijski sistem, igra
Objavljeno v DKUM: 06.11.2015; Ogledov: 2426; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
ZAVEDANJE UPORABNIKOV MOBILNIH NAPRAV O ZBIRANJU IN POSREDOVANJU PODATKOV
Rok Prah, 2014, magistrsko delo

Opis: V današnjem času se na trgu pojavlja vse več mobilnih naprav, katere za svojo učinkovito uporabo potrebujejo več kot pa le programsko opremo, ki jo zagotavlja operacijski sistem. Z naraščanjem ponudbe programske opreme pa narašča tudi število ponudnikov programske opreme. Zato je zaupanje v ponudnike vse bolj pomembna lastnost, ki vpliva na uporabo mobilne programske opreme. Cilj magistrske naloge je proučiti koncepte zaupanja ponudnikom programske opreme. Preučili smo najpomembnejše dejavnike, ki vplivajo na zaupanje ponudniku programske opreme za mobilne platforme. Opravili smo raziskavo med uporabniki mobilnih naprav v obliki ankete. Na podlagi pridobljenih podatkov smo identificirali dejavnike, ki vplivajo na zaupanje uporabnika ponudniku mobilne programske opreme.
Ključne besede: ponudnik, mobilna naprava, mobilni operacijski sistem, koncepti zaupanja, anketa
Objavljeno v DKUM: 30.10.2015; Ogledov: 1005; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

4.
ZAUPANJE V PONUDNIKE PROGRAMSKE OPREME ZA MOBILNE NAPRAVE
Andrej Uršnik, 2014, magistrsko delo

Opis: V današnjem času se na trgu pojavlja vse več mobilnih naprav, ki za svojo učinkovito uporabo potrebujejo več kot pa le programsko opremo, ki jo zagotavlja operacijski sistem. Z naraščanjem ponudbe programske opreme pa narašča tudi število ponudnikov programske opreme. Zato je zaupanje v ponudnike vse bolj pomembna lastnost, ki vpliva na uporabo mobilne programske opreme. Cilj magistrske naloge je proučiti koncepte zaupanja v ponudnike programske opreme. Proučili smo najpomembnejše dejavnike, ki vplivajo na zaupanje v ponudnike programske opreme za mobilne platforme. Opravili smo raziskavo med uporabniki mobilnih naprav v obliki ankete. Na podlagi pridobljenih podatkov smo identificirali dejavnike, ki vplivajo na zaupanje uporabnika v ponudnika mobilne programske opreme.
Ključne besede: ponudnik, mobilna naprava, mobilni operacijski sistem, koncepti zaupanja, anketa.
Objavljeno v DKUM: 06.03.2015; Ogledov: 1271; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
ANALIZA IN PRIMERJAVA MOBILNIH PLATFORM IZ VIDIKA RAZVIJALCA
Nejc Kokol, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se ukvarjamo s platformami Android, iOS in Windows Phone. Predstavili smo sam začetek pametnih telefonov in prelomnico, ki so jo povzročili na globalnem trgu. Predvsem pa smo se osredotočili na vodilne mobilne platforme Android, Windows Phone in iOS. Opisali smo njihovo zgodovino razvoja in strukturo. Izpostavili smo tudi njihove prednosti in slabosti, ki so še danes prisotne. Velik poudarek smo namenili vidiku razvijalca, kateremu so danes ponujene različne priložnosti za razvoj mobilnih aplikacij. Predstavili in opisali smo razvojna orodja Eclipse, Visual Studio in Xcode. Orodja spadajo med uradno podprta razvojna orodja za mobilne aplikacije, ki so na razpolago razvijalcem. Izpostavili smo razvojne pakete in razširitve, ki so nujno potrebne znotraj posameznih orodji. Na koncu diplomskega naloge pa smo direktno primerjali vse omenjene platforme in razvojna orodja ter s tem prikazali vidne razlike med njimi. Na koncu smo še dodali praktični primer gradnje identične mobilne aplikacij v razvojnih orodjih Eclipse in Visual Studio.
Ključne besede: Android, iOS, Windows Phone, mobilni operacijski sistem, mobilne platforme, Xcode, Eclipse, Visual Studio
Objavljeno v DKUM: 10.12.2014; Ogledov: 2282; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

6.
ZAJEMANJE PODATKOV GIBANJA NA NAPRAVAH iOS IN NJIHOVA UPORABA PRI RAZVOJU IGER
Damir Štuhec, 2012, diplomsko delo

Opis: Podatki gibanja prinašajo brezmejne možnosti v svet razvijanja mobilnih iger ter močno povečujejo faktor realnosti interakcije med uporabnikom in napravo oziroma aplikacijo. Diplomska naloga se osredotoča na raziskovanje zajemanja podatkov gibanja na napravah iOS ter njihovo uporabnost pri razvoju iger. Zanima nas, na kakšen način strojna oprema zajema podatke ter kakšne so možnosti in oblike uporabe zajetih podatkov pri razvoju aplikacij. Na koncu naloge raziskovanje podpremo s konkretnimi primeri oziroma prototipi 2D iger, ki nakazujejo zmožnosti in področja uporabe zajetih podatkov gibanja naprave.
Ključne besede: Podatki gibanja naprave, sistemsko programsko ogrodje Core Motion, mobilni operacijski sistem iOS, razvojno okolje Xcode, razvoj mobilnih iger.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 2100; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

7.
MOBILNI PRIROČNIK O VADBI IN PREHRANI ZA OPERACIJSKI SISTEM ANDROID
Alen Sotlar, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je raziskati mobilno platformo Android in razviti mobilni priporočnik o hrani in vadbi za operacijski sistem Android. V prvem delu diplomske naloge predstavimo platformo Android, razvojno okolje Eclipse, v katerem smo razvijali aplikacijo in SQLite ter SQLite Data Browser, ki smo ga uporabili za razvoj podatkovnih baz. V nadaljevanju opišemo potek razvoja mobilne aplikacije, njen načrt, gradnike … Na koncu predstavimo še njeno testiranje in rezultat.
Ključne besede: mobilni priročnik, operacijski sistem Android, vadba, prehrana
Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 1847; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

8.
SPREMLJANJE IN NADZOR UPORABE MOBILNEGA TELEFONA NA DALJAVO
Grega Cehner, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu naslavljamo varnost in nadzor mobilne telefonije in podajamo pregled slabosti obstoječih rešitev. V nadaljevanju opišemo zasnovo lastne aplikacije za spremljanje klicev na mobilni platformi Android. Aplikacija nima uporabniškega vmesnika in teče v ozadju. Zbira podatke o dohodnih in odhodnih klicih in jih, po končanem klicu, zabeleži v lokalno podatkovno bazo. Preveri tudi vsako na novo prejeto kratko sporočilo SMS ter, če le to vsebuje vnaprej določeno kodo, vrne SMS z izvlečkom zbranih podatkov o klicih. Ob vzpostavljeni brezžični povezavi s svetovnim spletom prenese aplikacija podatke o klicih iz lokalne podatkovne baze na spletni strežnik. Izdelali smo tudi spletno aplikacijo, s pomočjo katere lahko pregledujemo podatke, shranjene na spletnem strežniku.
Ključne besede: Android, mobilni operacijski sistem, mobilna telefonija, sistemska programska oprema, strežnik-odjemalec, varovanje in nadzor.
Objavljeno v DKUM: 14.03.2011; Ogledov: 3962; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici