| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj hiperpriložnostnih iger na primeru igre Color Cube Dash : diplomsko delo
Klemen Čeru Skela, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja mobilne igre in njihove zvrsti ter vsebuje primere posameznih iger. Večji poudarek je na podzvrsti hiperpriložnostnih iger, kaj natanko je ta zvrst, zakaj so tako uspešne, kako s takšno igro zaslužiti, kaj so njeni glavni elementi in kakšna je mehanika. Predstavljeni so založniki te izpostavljene zvrsti mobilnih iger, kot so: Voodoo, Ketchap in Outfit7. Opredeljena so orodja za izdelavo iger, kot so: Unity, libGDX in Spine. V sklopu diplomskega dela je izdelati tehnični dizajndokument za predvideno hiperpriložnostno mobilno igro, ki smo jo na koncu tudi izdelali. Izdelano igro smo primerjali z že objavljeno.
Ključne besede: mobilne igre, hiperpriložnostne igre, unity, izdelava mobilne igre
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 709; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

2.
Testiranje mobilnih računalniških iger : diplomsko delo
Tomaž Mazej, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje testiranje mobilnih računalniških iger. Opisani so najpogosteje uporabljeni tipi in metodologije za testiranje računalniških iger, prav tako pa je opisan celoten postopek testiranja računalniških iger. Po predstavitvi procesa testiranja mobilnih računalniških iger ter tipov testiranja se lotimo dejanskega testiranja igre Galaxy Wars: Flappy Falcon. Sprva spišemo načrt testiranja, kasneje pa igro stestiramo z opisanimi metodami ter ustvarimo poročila o uspešnosti oz. neuspešnosti testov. Rezultat testiranja je v celoti testirana igra s popravljenimi napakami, ki je pripravljena na objavo v javni trgovini kot je App Store ali trgovina Google Play.
Ključne besede: mobilne računalniške igre, testiranje iger, metodologije testiranja iger
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 378; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

3.
UPORABA 3-OSNEGA POSPEŠKOMETRA ZA INTERAKCIJO UPORABNIK - APLIKACIJA NA MOBILNI PLATFORMI ANDROID
Matjaž Lenhart, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj diplomske naloge je razviti aplikacijo za mobilno platformo Android, katera bo omogočala vodenje žoge skozi labirint s pomočjo proženja pospeškometra s fizičnim nagibanjem mobilne naprave. Sprva se bomo spoznali s platformo Android, predstavili njen razvoj in dosedanje različice sistema ter predstavili prve aplikacije, ki so bile uporabnikom na voljo. Sledila bo predstavitev aplikacije »Lab Ball« in njenih funkcionalnosti ter uporabljene strojne opreme. Diplomsko delo se bo zaključilo z implementacijo omenjene aplikacije in raziskavo tržišča, kjer bomo opravili analizo zbranih podatkov ter na ta način preverili uporabo in razvoj aplikacij na strani anketirancev.
Ključne besede: Android, mobilne aplikacije, igre, razvoj aplikacij, razvojna okolja za Android
Objavljeno v DKUM: 13.12.2010; Ogledov: 2290; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici