| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA V SLOVENSKIH BANKAH
Natalija Maher, 2009, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo je ena izmed najpogosteje uporabljenih oblik komuniciranja z banko, saj se na ta način lahko izognemo vrstam, ki nastajajo v bankah, ob tem pa lahko bančno storitev opravimo tudi sredi noči, saj nam je elektronski dostop omogočen 24 ur na dan ter vse dni v letu. Komitentom je tako poleg udobja prihranjeno ogromno časa, banke pa na ta način razbremenijo uslužbence na bančnih okencih, ki se lahko temeljiteje posvetijo posameznim strankam in učinkovitejšemu trženju bančnih produktov. V Sloveniji je na področju elektronskega poslovanja dobro razvito poslovanje za opravljanje negotovinskih plačil s plačilnimi in kreditnimi karticami, poslovanje preko elektronske banke za opravljanje celotnega plačilnega prometa, poslovanje z bankomati za 24 urno postrežbo z gotovino in v zadnjem času še poslovanje za opravljanje malih negotovinskih plačil z mobilnim telefonom. Stranke so se razvadile in imajo vedno večje potrebe, želje in pričakovanja glede bančnih storitev. Stranke so tudi vedno bolj izobražene, zato zahtevajo kakovostne, hitre in varne storitve. Da bi finančne institucije zadovoljile potrebam trga in se razlikovale od konkurence, se posvečajo razvoju različnih tehnologij s katerimi bi komitentom ponudile storitve elektronskega bančništva.
Ključne besede: Ključne besede: tehnologija, elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, bančne storitve, plačilne kartice, varnost, bankomati, mobilna bančništvo, telefonsko bančništvo.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 1612; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (472,27 KB)

2.
REŠITEV ZA EVIDENTIRANJE DELOVNEGA ČASA Z MOBILNIM TELEFONOM
Ana Malešič, 2011, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je predstavljena programska rešitev za evidentiranje delovnega časa z mobilnim telefonom s pomočjo tehnologije Modri-zob. Programska rešitev je bila preverjena s pomočjo emulatorja Wireless Toolkit 2.5.2 in štirih telefonov. Programska rešitev poleg evidence prisotnosti omogoča tudi pomoč pri generiranju mesečnih poročil po opravljenih dejavnostih. Razvita je s pomočjo orodja Java ME in ostalimi pomembnimi podpornimi orodji. Cilj magistrske naloge je bil ugotoviti ali lahko razvita mobilna rešitev nadomesti obstoječo rešitev na osnovi magnetnih kartic. V uvodnem delu magistrske naloge je predstavljen problem, okolje, cilji naloge, predvideni rezultati naloge in metode dela. Izvedena je primerjava med tehnologijama NFC (Near Field Communication) in Modri-zob. Sledi opis uporabljenih orodij in njihovih lastnosti ter pomen pri razvoju programske rešitve. Razvoj programske rešitve je izveden po načelih prototipnega pristopa in zajema analizo, načrtovanje, implementacijo, testiranje ter predlog prototipa programske rešitve s prikazi pomembnejših delov kode. Z metodama Backer in Abacon je izvedena primerjava med novo in obstoječo programsko rešitvijo. Sledi SWOT analiza nove rešitve. S pomočjo orodja SPSS 17.0 je narejena analiza rezultatov spletne ankete dvesto dveh anketiranih o prednostih in slabostih uporabe magnetne kartice ali mobilnega telefona za evidentiranje delovnega časa. Rezultati so pokazali, da sicer večina anketiranih pripisuje več prednosti uporabi mobilnega telefona, a hkrati ne bi dovolili, da se programska rešitev naloži na njihove privatne telefone. V zaključku magistrske naloge je ocena učinkov, pogojev za uvedbo programske rešitve za mobilne telefone v organizacijo, potrebnih tehničnih in finančnih sredstev ter možnosti za nadaljnji razvoj programske rešitve za mobilne telefone.
Ključne besede: • Java Micro Edition • Modri-zob tehnologija • Mobilna tehnologija • Programska rešitev za mobilne telefone za evidentiranje delovnega časa • Uvajanje informacijskega sistema v organizacijo
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1798; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

3.
4.
5.
6.
ŽIVLJENJSKI CIKLUS IZDELKA MOBILNIH APARATOV V SLOVENIJI
Anja Križnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Slovenija je v zadnjih letih zelo napredovala na področju mobilne telefonije. Danes lahko uporabniki izbirajo med 11 mobilnimi operaterji, ki se ponašajo z zelo pestro ponudbo svojih izdelkov in storitev. Vsak izdelek ima svoj življenjski cikel, ki je specifičen glede na vrsto potreb, ki jih zadovoljuje, glede na način proizvodnje ter vrsto proizvodov. Prikazuje gibanje prodaje po posameznih fazah: uvajanje, rast, zrelost, zasičenje in nazadovanje oz. odmiranje. Številna podjetja želijo obdržati svoj položaj in tržni delež izdelka na trgu. Življenjski cikel zaradi vse večjega razvoja tehnologije in vse večje konkurence postaja krajši. Vsak življenjski cikel mobilnega aparata je sestavljen iz štirih faz: proizvodnje, distribucije in prodaje, zbiranja odsluženih telefonov ter recikliranja. Zaradi okoljske zakonodaje je večina proizvajalcev pričela z uporabo biomaterialov pri izdelavi mobilnih telefonov. Vse več pa je tudi podjetij, ki obnavljajo mobilne aparate, s katerimi pripomorejo k manjši porabi energije.
Ključne besede: življenjski cikel izdelka, mobilna telefonija, mobilni operaterji, mobilna tehnologija
Objavljeno: 19.12.2012; Ogledov: 1487; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (635,67 KB)

7.
SODOBNA TEHNOLOGIJA V ORGANIZACIJI
Klemen Lipnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Ko govorimo o sodobni tehnologiji v organizaciji, najprej pomislimo na tehniko, to so računalniki in mobilni telefoni ter sodobne naprave. V resnici pa organizacija vsebuje več sodobne tehnologije, kot si lahko zamislimo. Ne gre zgolj za tehnološke naprave, ampak je zanjo izrednega pomena tudi programska oprema. Posebej bi izpostavili informacijsko tehnologijo, ki vsebuje nepredstavljivo veliko programske opreme. Za uspešno posodobitev organizacije z informacijsko tehnologijo je potrebno ogromno časa, raziskav in dobrega sklepanja. Glede na to, da informacijsko tehnologijo danes uporablja praktično vsaka organizacija, je zelo pomembno, za kakšen informacijski sistem se odločimo. Sama naložba v informacijski sistem namreč nujno ne prinaša uspeha, veliko je še ostalih dejavnikov. Večina organizacij danes uporablja celovite informacijske rešitve, te se vedno bolj uveljavljajo in razvijajo. Poznamo domače in tuje ponudnike ERP rešitev. Organizacija se za njih odloči glede na to, kaj ponujajo oz. glede na svoje potrebe. Nekateri ponudniki nudijo le izbiro licence z določenimi moduli, ostale pa lahko po potrebi sčasoma tudi dokupimo, pri tem pa ni potrebno spreminjati cele rešitve, dovolj je že, da dokupimo ustrezno licenco. Ne smemo pozabiti na elektronsko poslovanje organizacije. Pri elektronskem poslovanju se je potrebno držati določenih pravil, da je to uspešno. Seveda pa tudi tu brez tehnologije ne gre; osnovni za elektronsko poslovanje je dostop do interneta, za kar pa spet potrebujemo določeno opremo. Poskrbeti moramo tudi za ustrezno varnost. Prav tako pa si organizacije ne znamo več predstavljati brez mobilne telefonije. Danes imamo na voljo mnogo možnosti in paketov, ki jih slovenski ponudniki ponujajo na trgu. Vsak pa ponuja neke določene prednosti za svojo ceno.
Ključne besede: ERP rešitve, informacijska tehnologija, mobilna tehnologija, elektronsko poslovanje
Objavljeno: 30.10.2014; Ogledov: 1382; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1007,00 KB)

8.
SMERNICE RAZVOJA MOBILNE APLIKACIJE DRAWISSIMO
Gregor Žvikart, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili ključne vidike razvoja mobilne aplikacije Drawissimo. Podali smo razloge za razvoj rešitve izobraževalne narave za mlade in utemeljili izbiro platforme Android. Bistveni faktor, kateri vpliva na prihodek, ki ga generira mobilna aplikacija, je izbira ustreznega poslovnega modela, zato smo raziskali poslovne modele mobilnih rešitev ter ocenili primernost prihodkovnega modela aplikacije Drawissimo. Analizirali smo tudi osemnajst najpopularnejših aplikacij iz kategorije izobraževalne igre na tržnici Google Play. Na osnovi ugotovitev pregleda, statistik in rezultatov dosedanje uporabe ter na podlagi splošnih priporočil glede monetizacije, marketinga ter delovanja in funkcionalnosti najuspešnejših sorodnih aplikacij, smo oblikovali smernice razvoja naslednje verzije aplikacije Drawissimo.
Ključne besede: mobilna tehnologija, informacijske rešitve, izobraževalne mobilne aplikacije, prihodkovni model, monetizacija, marketing
Objavljeno: 15.04.2016; Ogledov: 953; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

9.
TEHNOLOGIJA NFC V UPORABNIŠKIH VMESNIKIH
Dejan Koren, 2016, diplomsko delo

Opis: Na začetku diplomskega dela smo podrobno predstavili tehnologijo NFC. Opisali smo razvoj, tehnologijo, delovanje, varnost in primerjavo z ostalimi podobnimi tehnologijami. V nadaljevanju smo predstavili vse tehnologije, ki so bile uporabljene za izdelavo mobilne aplikacije. Na koncu diplomskega dela smo še opisali razvoj in implementacijo mobilne aplikacije.
Ključne besede: Tehnologija NFC, Android, mobilna aplikacija
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 660; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

10.
Mobilna aplikacija za naročanje pacientov
Rebeka Hrovat, 2018, magistrsko delo

Opis: Teoretična izhodišča: V današnji dobi si življenja in dela brez informacijskih tehnologij ne znamo predstavljati. Vse bolj nas spremljajo mobilne naprave in njihov razvoj. Pametne telefone uporabljamo tako v zasebnem kot v poslovnem življenju, saj nam omogočajo hiter dostop do velike količine informacij, neposredno komunikacijo ter olajšajo delo z različnimi aplikacijami. Namen magistrskega dela je bil izdelati prototip aplikacije za naročanje pacientov za mobilne aplikacije. Raziskovalne metode: Pri pisanju magistrskega dela smo uporabili deskriptivno metodo dela, uporabili smo tudi strukturirani intervju, ki je vseboval 5 vprašanj. Z njim smo pridobili kvalitativne podatke, ki smo jih nato na podlagi SWOT-analize obdelali ter jih uporabili pri izdelavi prototipa mobilne aplikacije za naročanje pacientov. Prototip smo izdelali s pomočjo programskega orodja Just in mind. Rezultati: V raziskavi so intervjuvanci podali podatke o tem, da je pomembna funkcija v aplikaciji za naročanja pacientov razdeljena na tri vrste naročanja, da nas aplikacija vodi skozi potek naročanja, da je vidna drugim v timu ter podatke o izgledu aplikacije. Diskusija in zaključek: V raziskavi smo pridobili podatke o prednostih, slabostih, tveganjih in priložnostih že obstoječe mobilne aplikacije, ki smo jih uporabili pri izdelavi novejše in uporabnejše mobilne aplikacije za naročanje pacientov. Pomemben podatek je bil, da ima aplikacija funkcijo naročanja pacientov razdeljeno na tri vrste naročanja, kar smo uporabili pri izdelavi prototipa. Ostalo je še nekaj odprtih idej, ki so se porodila med raziskavo, in sicer, da bi lahko v mobilno aplikacijo vključili še avtomatsko obveščanje pacientov.
Ključne besede: informacijski sistemi v zdravstvu, mobilna tehnologija, uporabniški vmesniki, uporabnik, razvoj, prototip.
Objavljeno: 26.11.2018; Ogledov: 349; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici