| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA POSPEŠKOMETRA ZA RAČUNALNIŠKE IGRE NA MOBILNI NAPRAVI
Blaž Krpan, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V okviru diplomske naloge smo izdelali preprosto računalniško igro, ki teče na mobilni napravi z operacijskim sistemom android. Igralec mora z nagibanjem mobilne naprave pripeljati kroglico po labirintu do cilja. Delo mu otežujejo luknje, v katere kroglica ne sme pasti, in ledene površine, na katerih je nadziranje kroglice oteženo zaradi manjšega trenja. Igra ima menije, po katerih se sprehajamo z dotikanjem zaslona. Na voljo so različni labirinti, lestvica najboljših rezultatov za posamezen labirint in pomoč pri igranju. Igra je popestrena z glasbo v ozadju in zvočnimi efekti, ki jih lahko vklopimo ali izklopimo. Omogočena je še kalibracija pospeškometra. V uvodnem delu diplomske naloge pregledamo trenutno stanje na področju mobilnih naprav. Na kratko je predstavljen operacijski sistem android. V nadaljevanju je opisana priprava razvojnega okolja na računalniku in mobilni napravi. Predstavljena je struktura razvite aplikacije. Sledi opis razvoja računalniške igre, ki vključuje pripravo projekta, razvoj programskega ogrodja in igre. Opisani so moduli, ki tvorijo programsko ogrodje, in igralna logika. Igra je programirana v javi. Izpeljan je tudi fizikalni model za obnašanje kroglice. Model upošteva kotalno trenje kroglice in trke z ovirami. V diplomi so opisani matematični postopki za izračune in simulacijo gibanja kroglice. Nekaj besed je namenjenih še programu za izdelavo labirintov, po katerih usmerjamo kroglico. V zaključnem delu naloge so predstavljeni rezultati preizkušanja in analize razvite računalniške igre, sklepno poglavje pa nakazuje smernice za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: računalniške igre, mobilna naprava, pospeškometer, zaslon, občutljiv na dotik, java, android
Objavljeno: 22.09.2011; Ogledov: 1449; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (4,75 MB)

2.
ANALIZA UPORABNIŠKIH VMESNIKOV NA MOBILNIH NAPRAVAH
Gregor Bohak, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili pravila in smernice oblikovanja uporabniških vmesnikov na mobilnih napravah. Omejili smo se na platforme Google Android, Nokia Symbian, Nokia MeeGo, Apple iOS ter Microsoft Windows Phone 7. Za vsako izmed platform smo predstavili splošen model uporabniškega vmesnika, splošen model uporabniškega vmesnika aplikacije, navigacijske vzorce ter gradnike. Vse skupaj tudi smo obogatili z veliko grafičnega materiala. V drugem delu smo na podlagi pridobljenega znanja primerjali in analizirali obstoječe aplikacije za prenos in nakup aplikacij (trgovine) ter odjemalce za socialno omrežje Facebook. Obe skupini aplikacij smo analizirali na vseh opisanih platformah. Za vsako aplikacijo smo naredili tudi SWOT analizo.
Ključne besede: uporabniški vmesnik, mobilna naprava, pametni telefon, Android, Symbian, MeeGo, iOS, Windows Phone 7
Objavljeno: 30.03.2012; Ogledov: 2199; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (6,54 MB)

3.
RAZPOZNAVANJE SPECIFIČNIH PREMIKOV MOBILNE NAPRAVE IZ SIGNALOV ZAJETIH S POMOČJO VGRAJENIH INERCIJSKIH SENZORJEV
Jože Kraner, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema aktualno tematiko naprednejšega načina interakcije človek-mobilni telefon. V diplomskem delu je predstavljen postopek, ki s pomočjo signalov, zajetih iz pospeškometra, vgrajenega v mobilno napravo, razpozna specifične premike mobilne naprave. Opisani so postopki zajemanja, segmentacije, prevzorčenja in časovnega poravnavanja signalov. Predlagan postopek razpoznavanja med različnimi premiki mobilne naprave temelji na analizi glavnih komponent. Predstavili smo rezultate testiranj zgrajenega postopka in prišli do ugotovitev, da postopek z 99% natančnostjo razpozna med tremi različnimi premiki. Pri razpoznavanju med 10 različnimi premiki je natančnost 75%. Postopek se je dobro izkazal tudi na področju biometrije, saj v 73% pravilno razpozna osebo, ki je izvedla določen premik naprave.
Ključne besede: razpoznavanje premikov, pospeškometer, mobilna naprava, analiza glavnih komponent, interakcija človek-mobilni telefon
Objavljeno: 26.11.2012; Ogledov: 1101; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

4.
ODDALJENO UPRAVLAJNJE RAČUNALNIKA S PAMETNO NAPRAVO
Dušan Škerget, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil raziskati področje upravljanja računalnikov na daljavo in ugotoviti, na kakšen način jih lahko upravljamo s pametnimi napravami. Raziskali smo tehnologije za vzpostavitev povezave med pametnimi telefoni in računalniki ter preučili načine za pošiljanje podatkov med njima. Teoretični del smo nato še podkrepili s praktičnim, kjer smo razvili aplikacijo za pametne telefone z operacijskim sistemom Windows Phone 7. Implementirali smo strežniško aplikacijo za računalnik, ki sprejema ukaze mobilne aplikacije in jih izvaja na njem. Strežniška aplikacija skrbi tudi za prenos zaslonske slike računalnika na mobilno napravo, tako da lahko uporabnik mobilne aplikacije vidi trenutno stanje računalnika.
Ključne besede: računalništvo, vtičnik, mobilna naprava, protokol za izmenjavo podatkov
Objavljeno: 03.12.2013; Ogledov: 886; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

5.
RAZVOJ VEČPLATFORMNIH MOBILNIH APLIKACIJ S POMOČJO ADOBE AIR
Peter Mertelj, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali razvoj večplatformnih mobilnih aplikacij. Opisali smo principe in omejitve delovanja ter razvoja mobilnih aplikacij. Podrobneje smo opisali tudi ogrodje Adobe AIR in potek razvoja mobilnih aplikacij z uporabo slednjega. V sklopu praktičnega dela smo razvili lastno mobilno aplikacijo in tako ogrodje Adobe AIR preizkusili tudi v praksi. Omenjeno aplikacijo smo pripravili tako, da je delovala na več različnih platformah, in sicer na platformah Android in iOS. V sklopu razvoja smo uporabili znanje, ki smo ga skozi raziskovalni del diplomskega dela pridobili in ga tudi predstavili.
Ključne besede: Adobe AIR, ogrodje, večplatformna aplikacija, mobilna aplikacija, mobilna naprava, uporabniški vmesnik, Android, iOS
Objavljeno: 12.06.2014; Ogledov: 1119; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (3,12 MB)

6.
OSEBNA EVIDENCA LETOV ZA PILOTE JADRALNIH LETAL NA OPERACIJSKEM SISTEMU WINDOWS MOBILE
Andraž Špat, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo mobilne aplikacije za pilote jadralnih letal. Posebnost aplikacija je prepoznavanje dosežkov, ki se nagrajujejo z letalskimi značkami, za pilote jadralnih letal. Aplikacija ne služi le kot navigacijski pripomoček med samim letenjem, temveč tudi kot osebni zapisovalec letov. Uporabnik ima torej možnost dostopa do podatkov iz že opravljenih letov, kot so hitrosti leta, geografska širina in dolžina, smer leta ter natančen čas leta. Na zemljevidu lahko pilot jadralnega letala preveri, kje se trenutno nahaja. Aplikacija je zasnovana za operacijski sistem WINDOWS PHONE 7.
Ključne besede: Osebna evidenca, sprejemnik GPS, mobilna naprava, mobilna aplikacija, jadralna letala
Objavljeno: 16.06.2014; Ogledov: 591; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

7.
ZAVEDANJE UPORABNIKOV MOBILNIH NAPRAV O ZBIRANJU IN POSREDOVANJU PODATKOV
Rok Prah, 2014, magistrsko delo

Opis: V današnjem času se na trgu pojavlja vse več mobilnih naprav, katere za svojo učinkovito uporabo potrebujejo več kot pa le programsko opremo, ki jo zagotavlja operacijski sistem. Z naraščanjem ponudbe programske opreme pa narašča tudi število ponudnikov programske opreme. Zato je zaupanje v ponudnike vse bolj pomembna lastnost, ki vpliva na uporabo mobilne programske opreme. Cilj magistrske naloge je proučiti koncepte zaupanja ponudnikom programske opreme. Preučili smo najpomembnejše dejavnike, ki vplivajo na zaupanje ponudniku programske opreme za mobilne platforme. Opravili smo raziskavo med uporabniki mobilnih naprav v obliki ankete. Na podlagi pridobljenih podatkov smo identificirali dejavnike, ki vplivajo na zaupanje uporabnika ponudniku mobilne programske opreme.
Ključne besede: ponudnik, mobilna naprava, mobilni operacijski sistem, koncepti zaupanja, anketa
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 409; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

8.
ALGORITEM ZA USTVARJANJE ILUZIJE ŽIVE SLIKE V VIDEOPOSNETKIH
Li Labaš, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje postopek razvoja algoritma, ki v realnem času spreminja hitrost in smer predvajanega nemega videoposnetka. Naš cilj je ustvariti iluzijo tako imenovane žive slike, brez konca predvajanja. Delovanje je predstavljeno s pomočjo namenske aplikacije na mobilni napravi, s katero lahko zajemamo posnetke in le-te tudi predvajamo. Podrobneje so opisane metode zajemanja in predvajanja posnetkov na napravi, način delovanja algoritma ter izdelava posebnega datotečnega formata, potrebnega za hrambo teh posnetkov.
Ključne besede: algoritem, videopredvajalnik, spreminjanje hitrosti, spreminjanje smeri, mobilna naprava, datotečni format, živa slika
Objavljeno: 18.12.2014; Ogledov: 811; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

9.
PRIMERJAVA UČINKOVITOSTI HIBRIDNIH APLIKACIJ, IZDELANIH V ORODJU IBM WORKLIGHT Z DOMORODNIMI APLIKACIJAMI NA PAMETNIH MOBILNIH NAPRAVAH
Erik Kancler, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo programsko platformo IBM Worklight in podamo primerjavo hibridnih aplikacij, razvitih s tem orodjem z domorodnimi rešitvami v operacijskih sistemih Android in Windows Phone. V ta namen smo razvili tri aplikacije, in sicer hibridno aplikacijo z orodjem IBM Worklight, domorodno aplikacijo v operacijskem sistemu Android in domorodno aplikacijo v operacijskem sistemu Windows Phone. Pri njihovi primerjavi nas je predvsem zanimalo, kolikšen je čas zagona in koliko sistemskih sredstev porabi posamezna aplikacija. Ugotovili smo, da hibridne aplikacije, zgrajene z orodjem IBM Worklight, porabijo nekoliko več sistemskih sredstev kot ekvivalentne domorodne rešitve, vendar je tehnika programiranja hibridnih aplikacij toliko napredovala, da končni uporabnik teh razlik ne opazi. Kljub napredku v odzivnosti hibridnih aplikacij je uporabniška izkušnja nekoliko omejena, saj v primerjavi z domorodnimi rešitvami hibridne aplikacije ne omogočajo razvoja dovršenega uporabniškega vmesnika.
Ključne besede: IBM Worklight, mobilne aplikacije, hibridne aplikacije, pametna mobilna naprava
Objavljeno: 06.03.2015; Ogledov: 677; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

10.
PRAKTIČNA UPORABA PODATKOV, PRIDOBLJENIH IZ SENZORJEV NA MOBILNIH NAPRAVAH
Boštjan Dolenc, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu, ki se nanaša na praktično uporabo podatkov, pridobljenih iz mobilnih senzorjev, smo predstavili, kako delujejo senzorji, kateri senzorji so v naših napravah in kako se odzivajo na spremembe v okolju. Pri tem smo se osredotočili na nekaj izbranih senzorjev in preučili njihovo delovanje. Teoretične ugotovitve smo podkrepili z izdelavo mobilne aplikacije, v kateri smo podatke, pridobljene iz senzorjev, uporabili za zagotavljanje funkcionalnosti spremljanja osnovne statistike smučarja. V ta namen smo v aplikaciji s pomočjo senzorjev pridobivali nekatere koristne podatke, kot so čas, orientacija naprave, višina in spremembe višine v določenem času. Na osnovi teh pridobljenih podatkov smo lahko izračunali nekaj, za smučarja zanimivih in koristnih, informacij, npr. trajanje dejanske smuke, trajanje počitka, število zavojev ipd. Na osnovi podanih informacij lahko smučar ugotavlja, kakšna je bila njegova dnevna aktivnost in se na podlagi tega lažje odloča tudi za v prihodnje (npr. izbira smučišča).
Ključne besede: mobilni senzorji, Android, žiroskop, pospeškometer, mobilna aplikacija, mobilna naprava
Objavljeno: 25.02.2015; Ogledov: 719; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici