| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo uporabnikov mobilnega bačništva
Marcel Kvasnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo predstavili tehnologijo mobilnega bančništva ter mobilno bančništvo v slovenskih bankah. Namen našega dela je predstaviti mobilno banko z njenimi prednostmi in slabostmi tako za uporabnika kot za banko, ter ugotoviti kako so njihovi uporabniki zadovoljni. V drugem delu smo predstavili rezultate raziskave o zadovoljstvu uporabnikov mobilne banke. Raziskovalni vzorec je zajemal 100 oseb, ki so komitenti različnih slovenskih bank. Pri anketi smo uporabili kvantitativno tehniko zbiranja podatkov in sicer anketo, ki je sestavljena iz vprašanj zaprtega tipa. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da so uporabniki zadovoljni z uporabo mobilne banke.
Ključne besede: mobilna banka, prednosti, slabosti, zadovoljstvo uporabnikov.
Objavljeno: 10.11.2020; Ogledov: 95; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

2.
Oglaševanje aplikacije mobilne banke na primeru banke x
Vasja Petrovič, 2020, diplomsko delo

Opis: Da lahko banke sodobne storitve približajo svojim odjemalcem, morajo za to poseči po določenih instrumentih marketinškega spleta, saj bodo le na ta način dosegle zastavljene cilje poslovanja. V diplomskem seminarju se tako posvečamo prav področju marketinškega komuniciranja s posebnim poudarkom na oglaševanju in marketingu bančnih storitev. Zapisano teoretično podlago zrcalimo oz. primerjamo s predstavitvijo oglaševanja mobilne banke na primeru izbrane banke X in zaključimo s kritično diskusijo in predvidevanji za prihodnost. Digitalizacija in spremembe na trgu, kot so npr. sprejetje GDPR direktive, pojav novih tehnologij, velike gospodarske in družbene spremembe ipd., ne vplivajo zgolj na ponujene izdelke oz. storitve bank, ampak se odražajo tudi v uporabi drugih, novih medijev oglaševanja, kot so npr. socialne platforme, video kanali itd. Torej se spremembam poleg ponujenih izdelkov prilagaja tudi marketing organizacij. V našem delu na primeru oglaševanja mobilne banke izbrane banke X ugotavljamo, da ima obravnavana organizacija več različnih zastavljenih ciljev komuniciranja, ki so prilagojeni različnim opredeljenim ciljnim skupinam. Temu primerno so oblikovana tudi sporočila, ki so večinoma razumske narave. Proračun oglaševanja mobilne banke je opredeljen znotraj letnega proračuna za vse marketinške aktivnosti banke X, medtem ko se učinkovitost izvedenih oglaševalskih aktivnosti preverja z marketinškimi raziskavami.
Ključne besede: marketinški splet, bančne storitve, mobilna banka, oglaševanje, marketinško komuniciranje
Objavljeno: 14.10.2020; Ogledov: 143; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (651,12 KB)

3.
Vpliv digitalizacije na mobilno bančništvo
Simona Muhič, 2020, magistrsko delo

Opis: V današnjem času sta globalizacija in razvoj tehnologije povzročila številne spremembe. Spreminjati se je začela celotna družba, s tem pa tudi posameznikove potrebe in želje. Banke so tem željam začele slediti ter izkoriščati nove priložnosti, ki jih je prinesel tehnološki razvoj. Številni uporabniki že dlje časa uživajo v prednostih, ki jih prinaša mobilno bančništvo. Dostopno je kjerkoli in kadarkoli, kar omogoča lažje opravljanje finančnih poslov. V poslovnem okolju je poleg dobro oblikovane varnostne politike in preverjanja skladnosti teorije s prakso, nujno potrebna dobra mera razuma pri uporabi internetnih storitev. Slovenske banke že intenzivno sledijo trendom na področju e-bančništva in vpeljujejo nove tehnologije, kar dokazuje dejstvo, da sta mobilno in spletno bančništvo med slovenskimi komitenti vse bolj priljubljena. Čeprav nam digitalna doba nudi ogromno prednosti, se moramo zavedati tudi njenih tveganj. Razširjenost digitalnega bančništva je dokaz, da je internet pridobil dovolj verodostojnosti in zaupanja, da se lahko posamezniki počutijo brezskrbno, med––tem ko s svojim denarjem razpolagajo v digitalni obliki. Banke se srečujejo z izzivom, kako zasnovati in ustvariti dobro mobilno aplikacijo, s katero bodo komitenti zadovoljni. Več kot organizacija vlaga v uporabniško izkušnjo, večja je verjetnost, da bodo s tem aktivno pridobivali zveste uporabnike, ki se bodo radi vračali. Poglavitna konkurenčna prednost je čim večja uporabnost in enostavnost aplikacije. V magistrskem delu smo raziskali, kako je digitalizacija vplivala na tradicionalno bančništvo in ga pretvorila v sodobno. V prvem delu smo opredelili pojem sodobnega in mobilnega bančništva ter prednosti in slabosti, ki jih je prinesla uvedba novih tehnologij. Predstavili smo trende e-bančništva v Sloveniji, mobilnega bančništva po svetu ter navedli različne tehnološke in netehnološke omejitve s katerimi se organizacija srečuje pri uvajanju e-poslovanja.
Ključne besede: digitalizacija, mobilna banka, uporabnik, varnost, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 26.08.2020; Ogledov: 214; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

4.
Sodobne poti do mobilne banke na primeru bank NLB Klikin in SKB Moj@skb
Danijel Ćosić, 2020, diplomsko delo

Opis: Sodobne tržne poti banke v današnjem času neizogibno zamenjujejo klasični, tradicionalni način poslovanja v bankah na bančnem okencu. Banke svojim komitentom pospešeno tržijo raznovrstne tržne poti do banke (elektronska banka, telefonska banka …), da bi se izognili nepotrebnim vrstam na bančnem okencu. Cilj bank je z mobilnim bančništvom znižati stroške tako komitentov kot bank samih in olajšati poslovanje. V času digitalizacije se za sodobne tržne poti odloča vse več uporabnikov predvsem mlajše generacije. Na slovenskem trgu je konkurenca bank velika. Poleg bank samih so tudi Pošta Slovenije in druga prodajna mesta pooblaščena za izvajanje plačil položnic na blagajnah. Sodobne tržne poti, predvsem mobilno bančništvo, so prihodnost, ki se neprenehoma razvija. Banke se zavedajo, da se morajo prilagoditi tehnologiji in se odzvati na vsako spremembo na trgu. V prvem delu diplomskega dela smo na kratko predstavili mobilno bančništvo in mobilno poslovanje. V nadaljevanju naloge smo se osredotočili predvsem na slovenski trg sodobnih poti in podrobneje predstavili mobilno banko NLB KLIKIN in SKB MOJ@SKB ter v zaključku naloge opravili primerjalno analizo mobilnih bank KLIKIN in MOJ@SKB.
Ključne besede: Nova Ljubljanska banka, SKB banka, mobilno poslovanje, mobilna banka, mobilno bančništvo, sodobne tržne poti.
Objavljeno: 24.06.2020; Ogledov: 511; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (670,37 KB)

5.
Dejavniki uporabe spletnega in mobilnega bančništva pri starejših
Monika Gradišnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Razvoj in napredek na področju tehnologije in interneta sta imela močan vpliv na elektronsko poslovanje, kar je bilo najprej zaznati pri elektronskem poslovanju v podjetjih in bankah. Banke so se osredotočile na razvoj elektronskega in mobilnega bančništva ter začele ponujati še dodatne storitve. Svojim komitentom so tako dostopne 24 ur na dan, in sicer vse dni v tednu. Porast prodaje pametnih telefonom je pripomogel tudi k napredku mobilnega bančništva. Ni banke v Sloveniji, ki ne bi nudila tako internetnega kot tudi mobilnega bančništva. Vsem imetnikom pametnih telefonov tako nudijo storitev mobilnega bančništva, kjer si komitent naloži aplikacijo in spremlja svoje poslovanje kjerkoli in kadarkoli.
Ključne besede: elektronsko bančništvo, internetno bančništvo, mobilno bančništvo, CRM, uporaba elektronskega bančništva pri starejših, Online banka, Mobilna banka GO!
Objavljeno: 20.11.2019; Ogledov: 340; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

6.
Ustvarjanje poslovne vrednosti na spletu z uporabniško izkušnjo
Sara Knez, 2018, magistrsko delo

Opis: Komunikacija, nakupna pot in interakcija med stranko in izdelkom so osnovni elementi za nepozabno uporabniško izkušnjo. Pomembna lastnost je tudi hitrost, ki je na določenih področjih nujna. Tempo življenja je vedno hitrejši, zato mnoge stvari ne dojamemo tako hitro, kot se te spreminjajo. Tako se dogaja tudi s podjetji, če ne sledijo novostim in trendom na trgu, propadejo. Podjetja morajo ponudbo prilagajati naročniku in zahtevni stranki, saj so le tako na dobri poti do uspeha. Sledenje novi tehnologiji in tempo, ki ga narekuje digitalizacija, zahtevata stalno povezovanje, prilagajanje in inoviranje. Pri vsem tem pa je za podjetje pomembno, da si ustvari krog strank, ciljno skupino, ki bo s svojimi zahtevami in potrebami izzvala podjetje h konkurenčni ponudbi izdelkov in storitev, ki jih sorodna podjetja morda že ponujajo na svojevrsten način. Biti boljši, biti najboljši in morda biti prvi v nečem nas bo naredilo edinstvenega in zaželenega na trgu. Veliko podjetij si ustvari persone najboljših strank, jim dodeli demografske podatke, vedenjske vzorce, njihove želje in potrebe. Tako si lahko ustvarijo vizualno predstavo strank in namesto podatkov iz Excelove tabele analizirajo persone. Na vseh področjih nas digitalizacija dohiteva, celo prehiteva, zato je glavni cilj, če ne gre takoj v celoti, vsaj glavna področja podjetja avtomatizirati, posodobiti IT-tehnologijo in zagotoviti edinstveno uporabniško izkušnjo po meri. Tudi bančni sektor se nenehno razvija in sledi hitreje rastočim državam. Večjim bančnim inštitucijam je laže, saj imajo več kapitala, ki ga lahko namenijo za inovacije, manjšim pa je težje in se morajo renoviranja lotiti postopoma, korak za korakom. So pa strokovnjaki v vseh teh letih zelo enotnega mnenja na področju spoznavanja strank, saj menijo, da je dojemanje želja in potreb strank pomembna komponenta za uspeh podjetja. Ker večina slovenske populacije uporablja splet, računalnik in telefon, so tudi banke svoje produkte digitalizirale s pomočjo dveh storitev, spletne in mobilne banke. Storitvi sta precej preprosti in strankam prihranita veliko časa. Ker je čas vedno bolj dragocen, je časovna organizacija zelo pomembna na vseh področjih. V magistrski nalogi opisujemo pot od spoznanja, kako pomembno je ostati zvest sam sebi, biti edinstven v očeh strank in ostati v stiku s konkurenco. S spletno banko DH Osebni in mobilno banko DH-Mobilni Delavska hranilnica svojim strankam olajša izvajanje transakcij in poenostavlja poslovanje s hranilnico.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, spletno bančništvo, spletna banka, mobilna banka, merjenje uporabniške izkušnje
Objavljeno: 20.11.2018; Ogledov: 539; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

7.
RAZVOJ FUNKCIONALNIH SPECIFIKACIJ E-RAČUNA V MOBILNI BANKI ZA PODJETJA
Goran Vučenović, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi obravnavamo načrtovanje uvedbe e-računa v mobilni banki za podjetja. V analizi obstoječega stanja v banki smo preučili organizacijo bančnega poslovanja in mobilno banko za podjetja. Seznanili smo se s potekom in z načinom razvoja obstoječe mobilne banke ter si pridobili celovitejšo sliko načina delovanja varnostnih elementov v mobilni banki. Podrobneje smo proučili in analizirali podatkovni model za e-račun, ker je ta ključnega pomena pri implementaciji e-računa v mobilni banki za podjetja. Za proces obdelave e-računa smo uporabili BPMN diagram za modeliranje poslovnih procesov. Osnova za oblikovanje vmesnikov za e-račun nam je bil podatkovni model e-računa. Vmesnike smo oblikovali s pomočjo programske rešitve Balsamiq Mockups. Na podlagi vmesnikov smo izdelali prototip e-računa v mobilni banki za podjetja s pomočjo Justinmind Prototyper programske rešitve. Prototipno rešitev smo predstavili obstoječim in ključnim uporabnikom mobilne banke od katerih smo dobili tudi povratne informacije, zapisane v intervjujih. V priporočilih za organizacijo smo podali mnenja uporabnikov in nekaj dodatnih priporočil za izboljšavo funkcionalnosti mobilne banke.
Ključne besede: - mobilna banka - načrtovanje - specifikacije - e-račun - prototip
Objavljeno: 22.11.2016; Ogledov: 509; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici