1. Razvoj mobilne aplikacije za pomoč pri upravljanju z loviščemVito Cizel, 2023, diplomsko delo Opis: V zaključnem delu smo večinoma opisovali postopek izdelave mobilne aplikacije, za razvojno platformo Android, s pomočjo ogrodja Flutter in programskega jezika Dart. Preučili smo obstoječo dokumentacijo, se seznanili z ogrodjem in programskim jezikom ter izdelali lastno implementacijo rešitve za avtomatizacijo nekaterih nalog upravljanja z loviščem, kot so prikaz mej lovišča, prikaz lokacije za lažjo orientacijo, ter dodajanje in urejanje točk interesa na zemljevidu. Ključne besede: mobilna aplikacija, Flutter, Dart, Firebase Objavljeno v DKUM: 21.09.2023; Ogledov: 38; Prenosov: 1
Celotno besedilo (2,44 MB) |
2. Razvoj mobilne aplikacije za sledenje športnim aktivnostim v fitnes centrihTimotej Lang, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je predstavljena mobilna aplikacija za sledenje napredka in športnim aktivnostim v fitnes centrih, ki vsebuje model strojnega učenja, ki uporabniku omogoča planiranje in sledenje napredka. Model zajema podatke tedensko porabljenih kalorij iz opravljenih treningov uporabnika, s katerimi predvidi količino porabljenih kalorij s fitnes aktivnostmi tekom naslednjega tedna. Mobilno aplikacijo podpira operacijski sistem Android, za katerega je implementiran uporabniku prijazen grafični vmesnik.
Ključne besede: Kotlin, fitnes, strojno učenje, mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 12.07.2023; Ogledov: 438; Prenosov: 133
Celotno besedilo (2,17 MB) |
3. Razvoj mobilne aplikacije MyDrive : diplomsko deloMatic Lang, 2023, diplomsko delo Opis: V okviru diplomskega dela smo ustvarili nativno mobilno aplikacijo za diagnostiko in
snemanje vožnje vozila. Za pridobivanje podatkov vozila smo v projekt vključili sistem OBD,
za določanje lokacije pa GPS sistem mobilne naprave. Pred začetkom implementacije naše
aplikacije smo analizirali stanje na trgu. To smo naredili tako, da smo poiskali dela, ki se
ujemajo z našo tematiko. Po analizi produktov, ki so trenutno na trgu, smo ugotovili, da
obstajajo produkti za avtodiagnostiko in sledenje vožnje, kar smo izbrali za osnovno
funkcionalnost naše aplikacije. Prav tako smo pred implementacijo predstavili vse
uporabljene tehnologije in razloge za njihovo uporabo in razvojna okolja, v katerih smo
razvili produkt. Osrednji del diplomskega dela predstavlja razvoj in implementacija
produkta. Najprej smo razvili aplikacijo za mobilne naprave, ki imajo operacijski sistem
Android. Za potrebe obdelave podatkov in avtorizacije smo uporabili sistem Firebase. Ker
ta ni zadostoval za potrebe pridobivanja podatkov vozila, smo razvili svoj zaledni sistem, ki
nam je omogočil prav to. Na koncu smo opisali tudi testiranje aplikacije, ki je potekalo
vzporedno z razvojem tudi na terenu. Ključne besede: OBD, Android, Firebase, analiza vožnje, mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 12.06.2023; Ogledov: 312; Prenosov: 80
Celotno besedilo (1,74 MB) |
4. Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije Wolt za dostavo hraneStaša Zabukošek, 2023, magistrsko delo Opis: Mobilne aplikacije za dostavo hrane so v zadnjih nekaj letih postale vse bolj priljubljene, njihov uspeh pa je v veliki meri odvisen od uporabniške izkušnje, ki jo zagotavljajo uporabnikom. Uporabniška izkušnja zajema vse vidike uporabnikove interakcije z aplikacijo, vključno z oblikovanjem, funkcionalnostjo in splošnim zadovoljstvom. Pozitivna uporabniška izkušnja lahko privede do večje angažiranosti uporabnika in njegove zvestobe, medtem ko lahko negativna izkušnja uporabnike odžene.
Merjenje uporabniških izkušenj izdelkov ali storitev je dandanes posebej pomembno predvsem zaradi visoke konkurence na trgu. Uporabniki imajo namreč na voljo ogromno možnosti, izdelkov in storitev, zato lahko že najmanjša težava pri uporabi ali funkcionalnosti nekega izdelka ali storitve, ki ima veliko konkurence, predstavlja izgubo uporabnika. To še posebej velja za aplikacije za dostavo hrane, zato je pomembno, da zagotavljajo visoko uporabniško izkušnjo.
Merjenje uporabniške izkušnje aplikacij za dostavo hrane zagotavlja pomemben vpogled v to, kako stranke uporabljajo aplikacijo, z njo komunicirajo in jo dojemajo. Te informacije se lahko nato uporabijo za izboljšanje zasnove aplikacije, funkcionalnosti in splošnega zadovoljstva strank, kar bo posledično privedlo do večje uporabe aplikacije in izboljšanega prihodka za podjetje. Poleg tega lahko spremljanje uporabniške izkušnje pomaga prepoznati morebitna problematična področja, kjer nastajajo ali lahko nastanejo težave, ki jih je mogoče nato obravnavati in odpraviti za izboljšanje uporabniške izkušnje. Merjenje uporabniške izkušnje se lahko izvaja tako s kvalitativnimi kot kvantitativnimi metodami, vključuje pa zbiranje in analiziranje podatkov, povezanih z različnimi vidiki uporabniške izkušnje.
V magistrski nalogi smo za merjenje uporabniške izkušnje mobilne aplikacije Wolt uporabili standardizirani vprašalnik uporabniške izkušnje UEQ. Vprašalnik uporabniške izkušnje meri šest kategorij uporabniške izkušnje, in sicer privlačnost, preglednost, učinkovitost, zanesljivost, stimulativnost in inovativnost. Mobilna aplikacija Wolt je pri vseh kategorijah dosegla pozitivne rezultate, samo v kategoriji stimulativnost je dosegla nevtralne. Uporabniki torej uporabniško izkušnjo mobilne aplikacije Wolt ocenjujejo kot privlačno, pregledno, učinkovito, zanesljivo in inovativno, pri čemer so glede stimulativnosti malce zadržani, ne ocenjujejo pa je kot negativno. Ključne besede: uporabniška izkušnja, spletna dostava hrane, mobilna aplikacija, vprašalnik uporabniške izkušnje, merjenje uporabniške izkušnje Objavljeno v DKUM: 17.04.2023; Ogledov: 238; Prenosov: 63
Celotno besedilo (3,42 MB) |
5. Zasnova mobilne aplikacije za pomoč tujim študentom Univerze v Mariboru : magistrsko deloBranislava Đurić, 2023, magistrsko delo Opis: Na Univerzi v Mariboru število tujih študentov raste. Ob prihodu na študij se srečajo z administrativnimi postopki, ki so pogosto kompleksni, informacije o njih pa razpršene ali nejasne, zato smo jim z raziskavo želeli pomagati pri reševanju težav. Za identifikacijo težav smo tujim študentom razdelili anketni vprašalnik. Na podlagi rezultatov vprašalnika in intervjuja z Mednarodno pisarno UM smo ugotovili, da bi bila mobilna aplikacija ustrezna rešitev za najbolj bistvene težave. Na podlagi tega smo zasnovali mobilno aplikacijo ter s pomočjo uporabniškega testiranja prototipa ocenili njeno uporabnost. Za zbiranje podatkov o uporabnosti smo uporabili USE vprašalnik. Rezultati so pokazali, da je zasnovana aplikacija uporabna pri odpravi identificiranih težav tujih študentov. Ključne besede: tuji študenti, težave, pomoč, mobilna aplikacija, administrativne zadeve Objavljeno v DKUM: 13.04.2023; Ogledov: 195; Prenosov: 55
Celotno besedilo (4,48 MB) |
6. Simulacija rasti dreves in interaktivna manipulacija dreves znotraj sistema za navidezno resničnost z uporabo mobilne aplikacije : diplomsko deloAleksander Krajnik, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je opisan prenos 3D simulatorja rasti in manipulacije dreves v aplikacijo navidezne resničnosti za mobilne naprave Android. V delu so najprej iz teoretičnega vidika predstavljena ter opisana uporabljena orodja in tehnologije. Nato sledi opis posameznih korakov implementacije, kot so povezava aplikacije s simulatorjem, prikaz drevesne strukture in manipulacija nad drevesom. Zatem so opravljene meritve delovanja aplikacije: hitrost izrisa drevesa, čas prenosa podatkov preko mrežne povezave in čas obrezovanja dreves. Analiza testiranj prikaže, da je glavni namen dela uspel. Na koncu so povzeti napotki za nadaljnje delo. Ključne besede: navidezna resničnost, obrezovanje, simulacija rasti dreves, mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 13.03.2023; Ogledov: 385; Prenosov: 60
Celotno besedilo (1,79 MB) |
7. Uvedba avtomatiziranega testiranja za platformo Android : diplomsko deloJan Ferčec, 2022, diplomsko delo Opis: Podjetje HRC, d. o. o., se ukvarja s produkcijo bančnih sistemov. Na oddelku mobilnega bančništva se je pojavila potreba po avtomatiziranem testiranju. V diplomskem delu je predstavljen postopek razvoja mobilne aplikacije za platformo Android, ki je zasnovana po bančni aplikaciji podjetja in razvita po principu čiste arhitekture. V nadaljevanju je opisano testiranje programske opreme in zakaj je pomembno. Predstavljen je postopek ustvarjanja avtomatiziranih testov za prej narejeno aplikacijo in katerih smernic se je treba držati. Ti testi bodo v prihodnosti služili kot vzorec za testiranje dejanske mobilne aplikacije podjetja. Ključne besede: mobilna aplikacija, Android, čista arhitektura, avtomatizirano testiranje Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 340; Prenosov: 49
Celotno besedilo (1,76 MB) |
8. Razvoj platformno neodvisne aplikacije LeagueManager z ogrodjem Kivy : diplomsko deloBlaž Novak, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj aplikacije LeagueManager, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje, urejanje in spremljanje nogometnih tekmovanj. Opisano je ogrodje Kivy, s katerim smo razvili aplikacijo in omogoča razvoj platformno neodvisne aplikacije. Predstavljene so tudi ostale tehnologije, ki smo jih uporabili ob ogrodju Kivy, kot so: Python, MongoDB in Node.js. Razložene so naše ugotovitve o ustreznosti uporabe ogrodja Kivy za razvoj platformno neodvisne aplikacije. Ključne besede: Kivy, programsko ogrodje, Python, platformno neodvisen razvoj, mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 271; Prenosov: 42
Celotno besedilo (2,85 MB) |
9. Mobilna aplikacija za spremljanje uživanja alkoholnih pijač pri mladostnikih : diplomsko deloNik Jeromel, 2022, diplomsko delo Opis: Velik del nezdravega načina življenja pri mladostnikih je čezmerno uživanje alkoholnih pijač. Iz tega razloga je bila izdelana mobilna aplikacija PlanBooze na operacijskem sistemu iOS za spremljanje količine zaužitega alkohola, s pomočjo katere lahko uporabnik na podlagi lastnih vnosov preveri svoje stanje vinjenosti ter čas, ki mora preteči, preden bo ponovno sposoben varne vožnje. Ena izmed funkcij je tudi koledar, na katerem so označeni dnevi, ko je uporabnik vnesel pijačo, ter štetje zaporednih treznih dni. Hkrati mu omogoča hiter pregled škodljivih posledic alkoholnih pijač, s katerimi želimo uporabnika odvrniti od čezmerne rabe alkohola in mu nuditi pomoč v primeru odvisnosti. Ključne besede: mobilna aplikacija, iOS, alkohol, nezdravi način življenja pri mladostnikih Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 250; Prenosov: 57
Celotno besedilo (1,32 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
10. Razvoj hibridne mobilne aplikacije za prikaz zemljevida z ogrodjem framework7 : diplomsko deloEvald Vrbančič, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo razvili hibridno mobilno aplikacijo z ogrodjem Framework7, jo opisali in predstavili njene posebnosti. Izdelali smo aplikacijo za prikaz zemljevida, ki posamezniku omogoča, da vidi svojo geolokacijo, ustvarja točke na zemljevidu in klepeta z drugimi uporabniki, hkrati pa mu prikaže tudi vreme na lokaciji, kjer se nahaja. Ocenili smo primernost izbranih tehnologij za izdelavo platformno neodvisnih aplikacij. Ključne besede: ogrodje Framework7, zemljevid, platformno neodvisen razvoj aplikacij, hibridna mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 232; Prenosov: 28
Celotno besedilo (2,72 MB) |