1. |
2. Razvoj mobilne aplikacije za pohodnike : diplomsko deloAlen Škorjanc, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo ustvarili mobilno aplikacijo za pohodnike. Najprej smo raziskali obstoječe rešitve in jih primerjali. Nato smo opisali tehnologije, ki smo jih uporabili za razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije. Zatem smo opisali aplikacijo in kako smo projekt izvedli; potem smo opisali še razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije ter njunih komponent. Na koncu smo podali ideje, kako bi aplikacijo v prihodnosti še nadgradili. Ključne besede: mobilna aplikacija, Android, Kotlin, Java, pohodništvo Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 135; Prenosov: 21
Celotno besedilo (5,70 MB) |
3. Mobilna aplikacija za pomoč umetnikom pri prodaji njihovih izdelkov in storitev : diplomsko deloZdravko Brdarovski, 2023, diplomsko delo Opis: Namen tega diplomskega dela je, kako razviti mobilno aplikacijo za pomoč umetnikom pri prodaji njihovih izdelkov in storitev na napravah z operacijskim sistemom Android. Med procesom razvoja je bilo izvedenih šest faz oblikovanja prototipa. Aplikacija je bila zasnovana tako, da umetnikom omogoča objavljanje, urejanje in brisanje objav, njihovim potencialnim strankam pa filtriranje objav umetnikov ter pregledovanje njihovih profilov. Ugotovljeno je bilo, da je uporaba naše mobilne aplikacije s strani umetnikov znatno povečala njihovo mesečno prodajo umetnin in število obiskovalcev njihovih galerij. Ključne besede: mobilna aplikacija, pomoč umetnikom, android, firebase, kotlin Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 109; Prenosov: 12
Celotno besedilo (2,42 MB) |
4. Razvoj mobilne aplikacije za pomoč pri upravljanju z loviščem : diplomsko deloVito Cizel, 2023, diplomsko delo Opis: V zaključnem delu smo večinoma opisovali postopek izdelave mobilne aplikacije, za razvojno platformo Android, s pomočjo ogrodja Flutter in programskega jezika Dart. Preučili smo obstoječo dokumentacijo, se seznanili z ogrodjem in programskim jezikom ter izdelali lastno implementacijo rešitve za avtomatizacijo nekaterih nalog upravljanja z loviščem, kot so prikaz mej lovišča, prikaz lokacije za lažjo orientacijo, ter dodajanje in urejanje točk interesa na zemljevidu. Ključne besede: mobilna aplikacija, Flutter, Dart, Firebase Objavljeno v DKUM: 21.09.2023; Ogledov: 224; Prenosov: 22
Celotno besedilo (2,44 MB) |
5. Razvoj mobilne aplikacije za sledenje športnim aktivnostim v fitnes centrih : diplomsko deloTimotej Lang, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je predstavljena mobilna aplikacija za sledenje napredka in športnim aktivnostim v fitnes centrih, ki vsebuje model strojnega učenja, ki uporabniku omogoča planiranje in sledenje napredka. Model zajema podatke tedensko porabljenih kalorij iz opravljenih treningov uporabnika, s katerimi predvidi količino porabljenih kalorij s fitnes aktivnostmi tekom naslednjega tedna. Mobilno aplikacijo podpira operacijski sistem Android, za katerega je implementiran uporabniku prijazen grafični vmesnik.
Ključne besede: Kotlin, fitnes, strojno učenje, mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 12.07.2023; Ogledov: 604; Prenosov: 140
Celotno besedilo (2,17 MB) |
6. Razvoj mobilne aplikacije MyDrive : diplomsko deloMatic Lang, 2023, diplomsko delo Opis: V okviru diplomskega dela smo ustvarili nativno mobilno aplikacijo za diagnostiko in
snemanje vožnje vozila. Za pridobivanje podatkov vozila smo v projekt vključili sistem OBD,
za določanje lokacije pa GPS sistem mobilne naprave. Pred začetkom implementacije naše
aplikacije smo analizirali stanje na trgu. To smo naredili tako, da smo poiskali dela, ki se
ujemajo z našo tematiko. Po analizi produktov, ki so trenutno na trgu, smo ugotovili, da
obstajajo produkti za avtodiagnostiko in sledenje vožnje, kar smo izbrali za osnovno
funkcionalnost naše aplikacije. Prav tako smo pred implementacijo predstavili vse
uporabljene tehnologije in razloge za njihovo uporabo in razvojna okolja, v katerih smo
razvili produkt. Osrednji del diplomskega dela predstavlja razvoj in implementacija
produkta. Najprej smo razvili aplikacijo za mobilne naprave, ki imajo operacijski sistem
Android. Za potrebe obdelave podatkov in avtorizacije smo uporabili sistem Firebase. Ker
ta ni zadostoval za potrebe pridobivanja podatkov vozila, smo razvili svoj zaledni sistem, ki
nam je omogočil prav to. Na koncu smo opisali tudi testiranje aplikacije, ki je potekalo
vzporedno z razvojem tudi na terenu. Ključne besede: OBD, Android, Firebase, analiza vožnje, mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 12.06.2023; Ogledov: 378; Prenosov: 86
Celotno besedilo (1,74 MB) |
7. Razvoj sistema za hitro menjavo in manipulacijo kovaških orodij : diplomsko deloTomaž Plajnšek, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj sistema za hitro menjavo in manipulacijo kovaških orodij. Sistem in naprava bosta v podjetju omogočala hitro in predvsem manj naporno menjavo kovaških orodij. Na začetku je opisan obstoječi problem in omejitve ter zahteve podjetja. Iz podanih zahtev je bila pripravljena funkcijska struktura in konstrukcijski zahtevnik. Z ozirom na delne funkcije so bile poiskane variantne rešitve, ki so bile uporabljene za koncipiranje različnih konceptov. Izmed več konceptov je bil izbran najprimernejši in zasnovan do podrobnosti. Za kontrolo vgrajenih delov so bili narejeni trdnostni preračuni. Po fazi snovanja so bili pridobljeni predračuni za vgrajene dele in narejen stroškovni izračun materiala. Rezultat diplomskega dela je dokumentacija, s katero bo podjetje lahko izdelalo izdelek in z njim prihranilo napor in čas v proizvodnji. Ključne besede: razvoj izdelka, konstruiranje, mobilna dvižna miza, kovaško orodje Objavljeno v DKUM: 22.05.2023; Ogledov: 289; Prenosov: 88
Celotno besedilo (2,87 MB) |
8. Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije Wolt za dostavo hraneStaša Zabukošek, 2023, magistrsko delo Opis: Mobilne aplikacije za dostavo hrane so v zadnjih nekaj letih postale vse bolj priljubljene, njihov uspeh pa je v veliki meri odvisen od uporabniške izkušnje, ki jo zagotavljajo uporabnikom. Uporabniška izkušnja zajema vse vidike uporabnikove interakcije z aplikacijo, vključno z oblikovanjem, funkcionalnostjo in splošnim zadovoljstvom. Pozitivna uporabniška izkušnja lahko privede do večje angažiranosti uporabnika in njegove zvestobe, medtem ko lahko negativna izkušnja uporabnike odžene.
Merjenje uporabniških izkušenj izdelkov ali storitev je dandanes posebej pomembno predvsem zaradi visoke konkurence na trgu. Uporabniki imajo namreč na voljo ogromno možnosti, izdelkov in storitev, zato lahko že najmanjša težava pri uporabi ali funkcionalnosti nekega izdelka ali storitve, ki ima veliko konkurence, predstavlja izgubo uporabnika. To še posebej velja za aplikacije za dostavo hrane, zato je pomembno, da zagotavljajo visoko uporabniško izkušnjo.
Merjenje uporabniške izkušnje aplikacij za dostavo hrane zagotavlja pomemben vpogled v to, kako stranke uporabljajo aplikacijo, z njo komunicirajo in jo dojemajo. Te informacije se lahko nato uporabijo za izboljšanje zasnove aplikacije, funkcionalnosti in splošnega zadovoljstva strank, kar bo posledično privedlo do večje uporabe aplikacije in izboljšanega prihodka za podjetje. Poleg tega lahko spremljanje uporabniške izkušnje pomaga prepoznati morebitna problematična področja, kjer nastajajo ali lahko nastanejo težave, ki jih je mogoče nato obravnavati in odpraviti za izboljšanje uporabniške izkušnje. Merjenje uporabniške izkušnje se lahko izvaja tako s kvalitativnimi kot kvantitativnimi metodami, vključuje pa zbiranje in analiziranje podatkov, povezanih z različnimi vidiki uporabniške izkušnje.
V magistrski nalogi smo za merjenje uporabniške izkušnje mobilne aplikacije Wolt uporabili standardizirani vprašalnik uporabniške izkušnje UEQ. Vprašalnik uporabniške izkušnje meri šest kategorij uporabniške izkušnje, in sicer privlačnost, preglednost, učinkovitost, zanesljivost, stimulativnost in inovativnost. Mobilna aplikacija Wolt je pri vseh kategorijah dosegla pozitivne rezultate, samo v kategoriji stimulativnost je dosegla nevtralne. Uporabniki torej uporabniško izkušnjo mobilne aplikacije Wolt ocenjujejo kot privlačno, pregledno, učinkovito, zanesljivo in inovativno, pri čemer so glede stimulativnosti malce zadržani, ne ocenjujejo pa je kot negativno. Ključne besede: uporabniška izkušnja, spletna dostava hrane, mobilna aplikacija, vprašalnik uporabniške izkušnje, merjenje uporabniške izkušnje Objavljeno v DKUM: 17.04.2023; Ogledov: 312; Prenosov: 80
Celotno besedilo (3,42 MB) |
9. Zasnova mobilne aplikacije za pomoč tujim študentom Univerze v Mariboru : magistrsko deloBranislava Đurić, 2023, magistrsko delo Opis: Na Univerzi v Mariboru število tujih študentov raste. Ob prihodu na študij se srečajo z administrativnimi postopki, ki so pogosto kompleksni, informacije o njih pa razpršene ali nejasne, zato smo jim z raziskavo želeli pomagati pri reševanju težav. Za identifikacijo težav smo tujim študentom razdelili anketni vprašalnik. Na podlagi rezultatov vprašalnika in intervjuja z Mednarodno pisarno UM smo ugotovili, da bi bila mobilna aplikacija ustrezna rešitev za najbolj bistvene težave. Na podlagi tega smo zasnovali mobilno aplikacijo ter s pomočjo uporabniškega testiranja prototipa ocenili njeno uporabnost. Za zbiranje podatkov o uporabnosti smo uporabili USE vprašalnik. Rezultati so pokazali, da je zasnovana aplikacija uporabna pri odpravi identificiranih težav tujih študentov. Ključne besede: tuji študenti, težave, pomoč, mobilna aplikacija, administrativne zadeve Objavljeno v DKUM: 13.04.2023; Ogledov: 274; Prenosov: 71
Celotno besedilo (4,48 MB) |
10. Simulacija rasti dreves in interaktivna manipulacija dreves znotraj sistema za navidezno resničnost z uporabo mobilne aplikacije : diplomsko deloAleksander Krajnik, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je opisan prenos 3D simulatorja rasti in manipulacije dreves v aplikacijo navidezne resničnosti za mobilne naprave Android. V delu so najprej iz teoretičnega vidika predstavljena ter opisana uporabljena orodja in tehnologije. Nato sledi opis posameznih korakov implementacije, kot so povezava aplikacije s simulatorjem, prikaz drevesne strukture in manipulacija nad drevesom. Zatem so opravljene meritve delovanja aplikacije: hitrost izrisa drevesa, čas prenosa podatkov preko mrežne povezave in čas obrezovanja dreves. Analiza testiranj prikaže, da je glavni namen dela uspel. Na koncu so povzeti napotki za nadaljnje delo. Ključne besede: navidezna resničnost, obrezovanje, simulacija rasti dreves, mobilna aplikacija Objavljeno v DKUM: 13.03.2023; Ogledov: 496; Prenosov: 63
Celotno besedilo (1,79 MB) |