SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 52
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
DOKUMENTARNI FILM KOT ORODJE PROMOCIJE
Žiga Zavrl, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen dokumentarni film kot orodje promocije. Skozi teorijo množičnih medijev in filma, dokumentarni film opredelimo kot kategorijo vizualnega izražanja, ki temelji na prizadevanju različnih podkategorij, da »dokumentirajo« resničnost. Definicija in karakteristike dokumentarnega filma nam omogočajo, da ga lahko uporabimo kot sredstvo za promoviranje izdelkov ali storitev. Opisan je proces izdelave dokumentarnega filma z uporabo digitalne tehnologije, ki je razdeljen na tri izvedbene faze in predstavlja ključ do vsebinske in tehnične izdelave. Skozi analizo primera raziskujemo optimalne rešitve pri izdelavi dokumentarnega filma v promocijske namene, ki je nastal kot produkt tega diplomskega dela.
Ključne besede: Množični mediji, množično komuniciranje, film, dokumentarni film, dokumentarni film kot orodje promocije, predprodukcija, produkcija in postprodukcija
Objavljeno: 07.09.2009; Ogledov: 11112; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

9.
RADIJSKE VSEBINE ZA MLAJŠE GENERACIJE
Jasmina Bauman, 2009, diplomsko delo

Opis: Radio velja za tradicionalni medij. V diplomski nalogi se osredotočamo na generacije, stare med 16 in 29 let. Definiramo, kaj je radio in radijski program, kakšen je sodobni medijski prostor v Sloveniji ipd. Naloga obsega dve analizi: prva se nanaša na javni radijski postaji, to sta Radio Maribor in Radio Si, ki za mlajše generacije nista posebej zanimivi. Druga analiza je nastala na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 300 anketirancev. Ugotavljamo, da jih radio pogosto spremlja, predvsem, kadar so na poti. Poslušajo ga zaradi glasbe, prek avtoradia ali klasičnega radijskega sprejemnika. Raje imajo sicer lastno izbiro glasbe. Ugotavljamo tudi, da radio zaradi novejših tehnologij ne izgublja popularnosti.
Ključne besede: radio, radijske vsebine, množični mediji, mlajše generacije, novejše tehnologije
Objavljeno: 28.09.2009; Ogledov: 10585; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (645,30 KB)

10.
Bandurina teorija razvoja agresivnosti : specialistična naloga
Matjaž Petrič, 2009, specialistično delo

Ključne besede: agresivnost, nasilje, vedenjske teorije, množični mediji, specialistične naloge
Objavljeno: 02.10.2009; Ogledov: 2820; Prenosov: 505
.pdf Celotno besedilo (899,69 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici