1. Prepoznavnost in gledanost regionalne televizije Vaš kanal, Novo mesto : diplomsko deloPetra Rep, 2004, diplomsko delo Ključne besede: televizija, komuniciranje, mediji, množični mediji, tržne raziskave, tržna struktura, metode, prenosni sistemi, ekonomski vidik, ekonomska propaganda, oglaševanje, reklama, avdiovizualna sredstva, Slovenija, storitve, regulacija, lastnina, privatni sektor Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 3640; Prenosov: 339
Celotno besedilo (892,23 KB) |
2. Načrtovanje spleta množičnih medijev za komuniciranje v marketingu Telekoma Slovenije : diplomsko deloAlijana Guculovič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, programi, telekomunikacije, množični mediji, cilj, storitve, komuniciranje, vrednotenje, strategija trženja, marketing mix, marketinški splet, trženje, marketing, ekonomska propaganda, razvoj, mediji, javne službe, javno podjetje, Slovenija, telefon, operatorji, poslovno okolje, regulacija Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 3355; Prenosov: 233
Celotno besedilo (681,61 KB) |
3. Raziskovanje radijskega tržišča v Sloveniji : diplomsko deloDušanka Uran, 2004, diplomsko delo Ključne besede: tržne raziskave, trg, oglaševanje, ekonomska propaganda, radio, komuniciranje, promocija, oglasi, množični mediji, mediji, avdiovizualna sredstva, reklama, struktura, konkurenca, razvoj, mreže, komercialno poslovanje, sposobnosti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2792; Prenosov: 397
Celotno besedilo (1,29 MB) |
4. Tržno pozicioniranje radijskih postaj v Mariboru : diplomsko deloDominik Buser, 2005, diplomsko delo Ključne besede: radio, trg, pozicioniranje, segmentacija, komercialno poslovanje, oglaševanje, cene, tržna analiza, mediji, avdiovizualna sredstva, promocija, množični mediji, struktura, tržne raziskave Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2534; Prenosov: 146
Celotno besedilo (624,92 KB) |
5. Načrtovanje, izvedba in analiza novinarske konference : diplomsko deloAndreja Ogriz, 2006, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, konference, novinarstvo, tisk, povezanost, podjetje, mednarodno podjetje, avtomobilska industrija, poslovno komuniciranje, publicistika, besedila, odnosi z javnostjo, planiranje, javno obveščanje, množični mediji, komunikacije, mediji, sestanki, novice, uporabniki, case study, primeri Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3408; Prenosov: 755
Celotno besedilo (1,37 MB) |
6. |
7. |
8. DOKUMENTARNI FILM KOT ORODJE PROMOCIJEŽiga Zavrl, 2009, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je predstavljen dokumentarni film kot orodje promocije. Skozi teorijo množičnih medijev in filma, dokumentarni film opredelimo kot kategorijo vizualnega izražanja, ki temelji na prizadevanju različnih podkategorij, da »dokumentirajo« resničnost. Definicija in karakteristike dokumentarnega filma nam omogočajo, da ga lahko uporabimo kot sredstvo za promoviranje izdelkov ali storitev. Opisan je proces izdelave dokumentarnega filma z uporabo digitalne tehnologije, ki je razdeljen na tri izvedbene faze in predstavlja ključ do vsebinske in tehnične izdelave. Skozi analizo primera raziskujemo optimalne rešitve pri izdelavi dokumentarnega filma v promocijske namene, ki je nastal kot produkt tega diplomskega dela. Ključne besede: Množični mediji, množično komuniciranje, film, dokumentarni film, dokumentarni film kot orodje promocije, predprodukcija, produkcija in postprodukcija Objavljeno: 07.09.2009; Ogledov: 11930; Prenosov: 318
Celotno besedilo (1,32 MB) |
9. RADIJSKE VSEBINE ZA MLAJŠE GENERACIJEJasmina Bauman, 2009, diplomsko delo Opis: Radio velja za tradicionalni medij. V diplomski nalogi se osredotočamo na generacije, stare med 16 in 29 let. Definiramo, kaj je radio in radijski program, kakšen je sodobni medijski prostor v Sloveniji ipd. Naloga obsega dve analizi: prva se nanaša na javni radijski postaji, to sta Radio Maribor in Radio Si, ki za mlajše generacije nista posebej zanimivi. Druga analiza je nastala na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 300 anketirancev. Ugotavljamo, da jih radio pogosto spremlja, predvsem, kadar so na poti. Poslušajo ga zaradi glasbe, prek avtoradia ali klasičnega radijskega sprejemnika. Raje imajo sicer lastno izbiro glasbe. Ugotavljamo tudi, da radio zaradi novejših tehnologij ne izgublja popularnosti. Ključne besede: radio, radijske vsebine, množični mediji, mlajše generacije, novejše tehnologije Objavljeno: 28.09.2009; Ogledov: 11095; Prenosov: 259
Celotno besedilo (645,30 KB) |
10. |