SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRŽENJSKA OCENA KUPCEV MLEKA IN MLEČNIH IZDELKOV NA ŠIRŠEM OBMOČJU OBČINE PTUJ
Katica Muršec, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen raziskave je analizirati tržno povpraševanja kupcev po mlečnih izdelkih na širšem območju občine Ptuj. V nalogi ocenjujemo odnos kupcev do ponudbe mleka in mlečnih izdelkov, analiziramo njihova stališča do kakovosti, izvora ter blagovnih znamk ponujenih izdelkov, presojamo njihove prehranske in nakupne navade pri mleku in mlečnih izdelkih. Metodologija vključuje SWOT analizo prireje mleka v Sloveniji in terensko anketiranje 100 naključnih kupcev z lastnim vprašalnikom. Ta je bil sestavljen iz treh delov: (I) prvi del zajema socialno-demografske spremenljivke, (II) drugi prehransko-nakupne navade kupcev mleka in mlečnih izdelkov, (III) tretji pa zajema odnos kupcev do ponudbe mlečnih izdelkov.
Ključne besede: mleko, mlečni izdelki, tržna analiza, anketni vprašalnik, SV Slovenija
Objavljeno: 14.09.2015; Ogledov: 660; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

2.
TRŽENJSKA OCENA KUPCEV MLEKA IN MLEČNIH IZDELKOV NA ŠIRŠEM OBMOČJU OBČINE ORMOŽ
Maša Keček Potočnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen raziskave je analizirati tržno povpraševanja kupcev po mlečnih izdelkih na širšem območju občine Ormož. V nalogi ocenjujemo odnos kupcev do ponudbe mleka in mlečnih izdelkov, analiziramo njihova stališča do kakovosti, izvora in blagovnih znamk ponujenih izdelkov in presojamo njihove prehranske in nakupne navade pri mleku in mlečnih izdelkih. Metodologija vključuje terensko anketiranje 100 naključnih kupcev z lastnim vprašalnikom. Ta je bil sestavljen iz treh delov: (i) prvi del zajema socialno-demografske spremenljivke, (ii) drugi del prehransko-nakupne navade kupcev mleka in mlečnih izdelkov, (iii) tretji pa odnos kupcev do ponudbe mlečnih izdelkov.
Ključne besede: mleko, mlečni izdelki, tržna analiza, anketni vprašalnik, SV Slovenija
Objavljeno: 21.07.2016; Ogledov: 508; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

3.
Primerjava prehranjevalnih navad predšolskih otrok v waldorfskem in javnem vrtcu v Pomurju
Klavdija Lukač, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen raziskave je bil ugotoviti, ali je celodnevna prehrana pri predšolskih otrocih iz waldorfskega in javnega vrtca uravnotežena oz. če so vključene različne vrste živil iz skupin: žit in škrobnih živil, sadja in zelenjave, mesa in zamenjav, mleka in mlečnih izdelkov, maščob in maščobnih živil. V letu 2017 smo pri posameznem otroku v omenjenih vrtcih 15 dni tehtali celodnevno količino zaužitih živil/jedi, starši/skrbniki pa so to doma izvajali preko prehranskih dnevnikov. Dobljene podatke smo analizirali z OPKP (Odprta platforma za klinično prehrano) in statistično obdelali z Microsoft Excel 2010 in IBM SPSS 20 ter primerjali s prehranskimi priporočili D-A-CH (Nemčija (D), Avstrija (A), Švica (CH)) za starostno obdobje od 4 do 6 let. Ugotovili smo, da predšolski otroci niso zaužili priporočenega vnosa mesa in zamenjav, so pa predšolski otroci iz waldorfskega vrtca zaužili priporočeno količino sadja. Priporočenemu dnevnemu vnosu zelenjave se ni približal noben vrtec, medtem ko sta oba zadostila priporočilom pri vnosu mleka in mlečnih izdelkov. Skrb zbujajoč je dnevni vnos zaužite soli pri posameznem otroku, ki presega optimalne vrednosti za 4-krat od priporočenih. V dnevne obroke bo treba vključiti več mesa, zelenjave in sadja ter znižati prekomeren vnos soli, ki negativno vpliva na zdravje otrok.
Ključne besede: prehrana predšolskih otrok, meso in zamenjave, zelenjava in sadje, mleko in mlečni izdelki, sol, žita in škrobna živila
Objavljeno: 21.12.2018; Ogledov: 138; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (941,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici