| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Neformalno izobraževanje fizikalnih vsebin in mladinsko raziskovalno delo : mladi raziskovalci, raziskovalni tabori in festivali
Mitja Slavinec, Eva Klemenčič, 2024

Opis: Gradivo je namenjeno študentom izobraževalne fizike, bodočim učiteljem. Neformalno izobraževanje je pomembna dopolnitev formalnim oblikam izobraževanj na vseh ravneh šolanja, saj podpira razvoj ključnih kompetenc ter vzpodbuja mlade k raziskovanju. V gradivu se osredotočamo na mladinsko raziskovalno delo in raziskovalne tabore. Ker so učitelji mentorji mladim raziskovalcem, predstavimo potek in napotke za pripravo in predstavitev mladinskih raziskovalnih nalog s poudarkom na področju fizike in astronomije. Bralce seznanimo z naborom številnih raziskovalnih taborov in dogodkov, ki se izvajajo v Sloveniji, ter podrobneje predstavimo astronomski tabor, na katerem sodelujejo tudi učitelji fizike.
Ključne besede: mladinsko raziskovalno delo, mladi raziskovalci, raziskovalni tabori, izvenšolske dejavnosti, promocija znanosti
Objavljeno v DKUM: 05.04.2024; Ogledov: 97; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
MLADINSKI KULTURNI CENTRI V SLOVENIJI; POLOŽAJ, DELOVANJE IN PROBLEMI
Tine Franko, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja stanje, delovanje in problematiko mladinskih kulturnih centrov (v nadaljevanju MKC) v Sloveniji. V prvem, teoretičnem delu, kratkemu pregledu razvoja mladinskih kulturnih centrov v preteklosti sledi prikaz sedanjega stanja in delovanja mladinskega dela ter kulture v okviru MKC-jev v Sloveniji. Osrednji del se osredotoča na najbolj pereče probleme: preskromno in/ali nestalno financiranje, omejeni prostorski in infrastrukturni pogoji, pomanjkljiva tehnična opremljenost in kadrovski primanjkljaj predstavljajo poglavitno in v veliki meri stalno problematiko. Posebna pozornost je posvečena vplivu MKC-jev na kulturno ustvarjalnost in družbeno participacijo današnje slovenske mladine. V drugem, empiričnem delu diplomske naloge, so z delno strukturiranimi intervjuji na raziskovalnem vzorcu treh MKC-jev ter z deskriptivno in kavzalno metodo prikazane ugotovitve kvalitativne raziskave. Na podlagi podanih odgovorov so predpostavljene raziskovalne hipoteze z deduktivnim pristopom empirično verificirane.
Ključne besede: Mladinski kulturni center, mladinsko delo, mladinska problematika, mladinska (sub)kultura, ustvarjalnost in participacija mladih.
Objavljeno v DKUM: 30.07.2010; Ogledov: 2953; Prenosov: 322
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.39 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici