| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ŽIVLJENJE IN DELO BRANKA RAJŠTRA (1930 - 1989)
Branka Rajšter Krunić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena življenje in delo mag. Branka Rajštra. Priznan pedagog in zborovodja je pustil neizbrisne sledi v slovenskem zborovodstvu in je še danes priznan kot avtoriteta z ogromnim znanjem. Bil je močna osebnost, neutruden delavec, ki se je svojemu delu popolnoma posvečal. Svoje izkušnje je na seminarjih posredoval glasbenim pedagogom. Skrbel je predvsem za mladinske pevske zbore in sodeloval pri ustanovitvah pevskih revij, na katerih so lahko pokazali svoje znanje. Vodil je številne pevske zbore, ki so. pod njegovim vodstvom usvajali osnove vokalne tehnike in spoznavali različne glasbene stile in obdobja. Ogromno so nastopali, snemali in se udeleževali revij in tekmovanj, s katerih so se vračali s priznanji in nagradami. Bil je natančen zborovodja, ki je točno vedel, kako mora delati, da dosežejo maksimum. Čeprav je bil znan po svoji strogosti, so vsi spoznali, da je bilo to potrebno in so cenili tudi njegovo človeško plat. Svoje zborovodsko poslanstvo je do popolnosti uresničil z Mladinskim pevskim zborom Maribor, ki ga je pomagal ustanoviti in bil njegov vodja do prezgodnje smrti. Zaradi vsega naštetega so v diplomskem delu zbrani podatki o njegovem življenju in delu na enem mestu.
Ključne besede: Branko Rajšter dirigent zborovodja pedagog Mladinski pevski zbor Maribor
Objavljeno: 28.11.2012; Ogledov: 1860; Prenosov: 332
.pdf Celotno besedilo (8,12 MB)

2.
VLOGA IN POMEN ZBOROVODJE V OTROŠKEM IN MLADINSKEM PEVSKEM ZBORU
Simona Kamenik, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo vlogo in pomen zborovodje v otroškem in mladinskem pevskem zboru. Namen diplomskega dela je bil proučiti: • izkušnje zborovodij z vodenjem otroških in mladinskih pevskih zborov ter izkušnje zborovodij z njihovim predstavljanjem oz. nastopanjem v javnosti, • samooceno zborovodij glede na njihove strokovne sposobnosti in občečloveške lastnosti. Ugotoviti smo želeli, ali se zborovodje po samooceni strokovnih sposobnosti in občečloveških lastnosti razlikujejo glede na delovno mesto in glasbeno izobrazbo. V teoretičnem delu smo osvetlili osebnost in strokovne sposobnosti zborovodje, obiskali in analizirali različne revije pevskih zborov ter opisali glasbeno novost – Navidezni pevski zbor. Za empirično raziskavo smo uporabili deskriptivno kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. V vzorec smo zajeli 115 učiteljev razrednega pouka in glasbene umetnosti. S pomočjo anketnega vprašalnika smo ugotovili, da imajo zborovodje z vodenjem pevskih zborov pozitivne izkušnje, saj kot glavni razlog za vodenje interesne dejavnosti navajajo veselje do vodenja pevskih zborov. Otroški in mladinski pevski zbori se vsako leto udeležijo vseh prireditev matične osnovne šole in občinskih revij pevskih zborov. Od strokovnih sposobnosti zborovodje najvišje ocenjujejo muzikalnost, ritmični čut in glasbeni posluh, od občečloveških lastnosti pa spoštovanje in ljubezen do otrok. Pri samoocenjevanju zborovodij glede na delovno mesto smo ugotovili statistično značilne razlike pri skoraj vseh strokovnih sposobnostih in pri samo eni občečloveški lastnosti (spoštovanje in ljubezen do otrok). Pri samoocenjevanju zborovodij glede na glasbeno izobrazbo statistično značilnih razlik nismo našli.
Ključne besede: zborovodja, profesor glasbene umetnosti, profesor razrednega pouka, glasbeni pedagog, pevski zbor, otroški pevski zbor, mladinski pevski zbor, petje, vokalna glasba.
Objavljeno: 22.07.2015; Ogledov: 740; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (767,09 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici