| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
REVITALIZACIJA ZAHODNEGA ROBA STAREGA VELENJA IN ZASNOVA MLADINSKEGA HOTELA
Špela Pogorelčnik, 2014, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Projektna naloga obsega kratek pregled razvoja mesta Velenje, ki se je razvilo ločeno od starega mestnega jedra. Natančneje smo opisali Staro Velenje in proučili možnost revitalizacije manjkajočega zahodnega roba kareja, ki je hkrati pomemben del vstopa v staro trško jedro z zahodne strani. Izdelali smo idejni predlog oživitve tega dela in na mesto nekdanjega hotela Rak postavili mladinski hotel z galerijo in kavarno. Pri tem smo vsebinsko in prostorsko uredili tudi notranje dvorišče in izkoristili likovno-zgodovinski potencial sosednjih stavb. V prilogah je podan predlog nove urbanistične ureditve zahodnega vstopa v staro trško jedro, ki je urejen kot skupni prometni prostor.
Ključne besede: revitalizacija, staro mestno jedro, Staro Velenje, mladinski hotel, skupni prometni prostor
Objavljeno: 12.09.2014; Ogledov: 1033; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (7,15 MB)

2.
Predlog načrta trženja za Mladinski hotel in Hotel Bistra
Barbara Markovič, 2016, diplomsko delo

Opis: Za manjše kraje, kot je Vrhnika, je turizem ena izmed razvojnih priložnosti za večjo prepoznavnost med ponudniki. Mladinski hotel in Hotel Bistra, ki je odprl svoja vrata v drugi polovici leta 2014 in se trži tudi pod imenom Gostišče s prenočitvami. Zaradi hitre menjave lastništva nastanitveni objekt še vedno nima načrta trženja, ki predstavlja sicer ključen sestavni del razvojnega in operativnega načrta delujočega podjetja. Brez prave strategije in skrbno določenih ciljev podjetje nima zagotovljenega dolgoročnega uspeha. Zato smo opravili intervju z gosti hotela, katerega rezultati bodo osnova vodstvu za nadaljnje poslovanje in izdelavo načrta trženja. Z analizo intervjuja smo prišli do zaključka, da so ključni kupci njihove storitve poslovneži in posamezniki, ki iščejo sproščujoč oddih ali so v mimohodu in iščejo le prenočitev. Predlagamo jim ugoden paket večerje z nočitvijo in zajtrkom. Največ gostov, ki so jih obiskali v času intervjuvanja, pripada aktivni populaciji prebivalstva, stari med 31 in 45 let. Iz tega sklepamo, da morajo razširiti ponudbo, ki bo prijazna parom, družinam z otroki, ki lahko tam aktivno preživijo svoj prosti čas in imajo pri tem tudi možnost kosila. Glede na kapaciteto ležišč mladinskega hotela lahko pripravijo tudi različne pakete »gradnje skupine« in izkoristijo naravno bogastvo v okolici z bogato kulinarično ponudbo in prenočiščem za manjše skupine udeležencev. Na področju promocije lahko prodrejo z bogato ponudbo kulinarike ter s ponudbo prenočišč. So mlad kolektiv, ki jim lahko uspe, da izstopajo v »poplavi« turističnih ponudb.  
Ključne besede: hotel, mladinski hotel, Vrhnika, načrt trženja, turizem.
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 703; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici