| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Odnos mladih do spletnega nakupovanja
Sara Hegler, 2023, diplomsko delo

Opis: V enaindvajsetem stoletju postaja spletno nakupovanje vse bolj priljubljeno, saj vedno več ljudi nakupuje preko spleta s svojimi pametnimi telefoni in drugimi digitalnimi napravami. Mladi so kljub nižji kupni moči pomemben del potrošniškega trga. Za trgovce je pomembno, da razumejo potrebe in želje mladih ter se prilagodijo njihovemu nakupnem vedenju, da bi zagotovili najboljšo možno izkušnjo nakupovanja in pritegnili mlade potrošnike k svojim izdelkom in storitvam. Namen te diplomske naloge je preučiti odnos mladih do spletnega nakupovanja. Ta naloga raziskuje spremenljivke, ki vplivajo na spletno nakupovanje pri mladih potrošnikih, in sicer spol, starost, zaposlitev, mesečni razpon sredstev, pomembnost različnih motivatorjev za nakup, vpliv medijev … Posebej nas je zanimalo, kako se odnos mladih razlikuje glede na spol, starost in vpliv epidemije kovida-19 na spletno nakupovanje. Izvedli smo spletno anketo in analizirali zbrane podatke. Empirične ugotovitve te študije kažejo, da so moški bolj nagnjeni k spletnemu nakupovanju in preko interneta nakupujejo večkrat kot ženske. Ženske pogosteje nakupujejo oblačila, čevlje, dodatke in kozmetiko, lepotne izdelke ali izdelke za sprostitev, moški pa računalnike, mobilne naprave, elektroniko in izdelke za šport, hobi ali vrt. Med mladimi generacijami ni statistično pomembnih razlik, opažamo pa, da starejše generacije dajejo več prednosti spletnemu nakupu pred fizičnemu in jim je bolj pomembna hitrost nakupa. Mlajše generacije dajejo prednost spletnemu nakupu zaradi nižjih cen in širše izbire. Nanje imajo večji vpliv za spletne nakupe različna družbena omrežja, priporočila družine, prijateljev ali različni influencerji oziroma ambasadorji. Poleg tega lahko zaključimo, da je epidemija kovida-19 vplivala na povečanje obsega spletnega nakupovanja.
Ključne besede: spletno nakupovanje, mladi potrošniki, e-poslovanje, odnos potrošnikov, spletna trgovina
Objavljeno v DKUM: 06.06.2023; Ogledov: 511; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

2.
SODOBNE OBLIKE POSPEŠEVANJA PRODAJE V MEDNARODNEM MARKETINGU
Barbara Poljanec, 2011, diplomsko delo

Opis: Sodobni načini pospeševanja prodaje v mednarodnem marketingu danes zajemajo širok spekter aktivnosti, ki temeljijo na inovativnosti, individualnosti in drugačnosti in ne toliko na masovnosti, ki je bila bolj poudarjena nekoč. Ker gre za delovanje na globalnih trgih je tudi nujno, da pri zasnovi pospeševanja prodaje ne zanemarimo lokalnih značilnosti. Poudarjen je bolj oseben in bolj intimen pristop preko dnevov odprtih vrat, infotočk, posebnih prireditev pa vse do bolj množičnih mobilnih displejev, brezplačnih testerjev v revijah, promocijah v nakupovalnih centrih in sofisticiranih psihološko razdelanih postavitvah trgovin in pozicij izdelkov na policah, vonjavah, povezovanje z dobrodelnostjo ter apeliranje na človeška čustva ali pojavljanje produktov v medijih, kjer jih ne pričakujemo oz. jih ne dojemamo kot pospeševanje prodaje, kot je na primer v zgodbah filmov ali glasbenih izdelkov. Pospeševanje prodaje se v sodobnem času dogaja tudi na internetu in na najbolj nenavadnih mestih, kot je npr. človeško čelo. Sodobne tehnologije vedno bolj spreminjajo načine pospeševanja prodaje, vedno bolj pridobivajo na veljavi tudi načini, ki vključujejo uporabo interneta, socialnih omrežij, blogov, aplikacij na mobilnih telefonih. Ti načini omogočajo segmentacijo ter dosežejo ciljne skupine, kar poveča učinek pospeševanja prodaje, obenem pa so še toliko novi in zanimivi, da pritegnejo pozornost. Mladi postajajo vedno bolj pomembna ciljna skupina, zaradi njihove povečane kupne moči in vedno večje vloge pri sprejemanju nakupnih odločitev. Pritegniti pozornost mladega potrošnika je danes veliko težje, kot je bilo v preteklosti, saj so že od rojstva navajeni na pospeševanje prodaje in ga pogosto ignorirajo, če ni prilagojeno njim. So tudi izrazito tehnološko usmerjeni, uporaba računalnika, mobilnih telefonov, televizije zavzema velik del njihovega časa in to je potrebno upoštevati tudi pri pospeševanju prodaje za to ciljno skupino.
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, postavitev trgovin in pozicij izdelkov na policah, internet, socialna omrežja, mladi potrošniki.
Objavljeno v DKUM: 13.07.2011; Ogledov: 2624; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (780,72 KB)

Iskanje izvedeno v 12.48 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici