| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba teorije grafov pri igrah in drugih realnih problemih
Matic Ber, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so opisane miselne igre, katerih rešitve lahko naravno podamo s pomočjo teorije grafov. Pogledamo nekaj najbolj znanih zagonetk in jih predstavimo v obliki dobro raziskanih ter znanih grafov. Ti med drugimi vključujejo polne dvodelne grafe, hiperkocke in zgodovinsko znan graf Königsbergških mostov. Vpeljemo možno posplošitev zagonetk na poljubno dimenzijo in podamo zmagovalno strategijo. V delu se podrobneje obravnavajo tudi določeni gospodarski problemi in uporaba teorije grafov v realnem svetu na različnih področjih kot so optimizacijski problemi, minimiziranje cene v ekonomiji, problemi v prometu in teoriji koristnosti. Postavimo vprašanje, ali ima izbran problem sprejemljivo rešitev in če je možno, predlagamo algoritem, ki privede do rešitve.
Ključne besede: Teorija grafov, miselne igre, Eulerjevi grafi, Hamiltonovi grafi.
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 568; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (8,68 MB)

2.
Izdelava miselnih iger pri izbirnem predmetu Obdelava gradiv: les
Ilija Ilić, 2019, magistrsko delo

Opis: Znanja in veščine o obdelavi lesa, ki so jih v večji meri dosegli pri pouku tehnike in tehnologije v 6. razredu, lahko učenci izpopolnijo pri izbirnem predmetu Obdelava gradiv: les. Zastavljene cilje dosegajo s sintezo že usvojenih znanj in veščin z novimi spoznanji in spretnostmi, ob tem pa razvijajo kompetence, ki so prepoznane kot ključne za 21. stoletje. Vodenje učencev po tej poti zna učiteljem predstavljati velik izziv, a v pomoč jim je lahko to magistrsko delo. Omenjen izbirni predmet je v osnovi namenjen urjenju v obdelavi lesa, a s pravilnimi pristopi lahko učenci dosežejo veliko več. Znanja in kompetence razvijajo z izdelavo najrazličnejših izdelkov, med katerimi smo se mi odločili za takšne, s katerimi se lahko zabavajo tako otroci kot tudi odrasli, in sicer za miselne igre. Tako smo v magistrskem delu pripravili zbirko desetih iger in za vsako od njih smo poleg priprave potrebne tehnične dokumentacije našteli tudi učne cilje, ki so dosegljivi z izdelavo le-te. Da bi ob dosegu učnih ciljev učenci razvijali še druge kompetence, smo v pomoč zapisali tudi predloge za izvedbo pouka, ki lahko učiteljem služijo kot rdeča nit pri pripravah.
Ključne besede: pouk tehnike, miselne igre, obdelava lesa
Objavljeno: 06.03.2019; Ogledov: 185; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (4,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici