| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ukrepi Evropske komisije za zmanjšanje administrativnih bremen v Evropski uniji za mala in srednje velika podjetja
Zoran Stamenčić, 2016, magistrsko delo

Opis: Meje med državami članicami Evropske unije na nek način obstajajo le še na papirju – prebivalci Evropske unije lahko delamo v drugih državah članicah, podjetja pa na primer lahko poslujejo v drugih državah članicah pod istimi pogoji kot poslujejo domača podjetja. Notranji trg Evropske unije tako ponuja številne priložnosti podjetjem, ki želijo razširiti svoje poslovanje izven meja svoje države ter s tem izboljšati svoj položaj na zelo konkurenčnem trgu. Priložnosti, ki jih prinaša notranji trg Evropske unije, pa spremljajo izzivi in ovire, za katere je potrebno znanje in viri, tako finančni kot človeški, da se premostijo. Zaradi omejenosti sredstev so mala in srednje velika podjetja bolj izpostavljena izzivom ter se težje spopadajo z ovirami kot pa velika podjetja. Dejstvo, da so skoraj vsa podjetja v Evropski uniji mala in srednje velika podjetja, nalaga ustvarjalcem poslovnega in zakonodajnega okolja veliko odgovornost – malim in srednje velikim podjetjem, še posebej pa mikropodjetjem, je potrebno zagotoviti trg, na katerem lahko enakovredno nastopajo skupaj z velikimi podjetji. Znaten delež malih in srednje velikih podjetij v Evropski uniji je mnenja, da je prav zakonodaja tista, ki predstavlja najvišjo oviro pri njihovem poslovanju. Za zagotovitev skladnosti z evropsko oziroma nacionalno zakonodajo morajo nameniti velik delež svojih virov, kar nedvomno vpliva na njihovo poslovanje in konkurenčnost. Zavedajoč se izjemnega pomena malih in srednje velikih podjetij za evropsko gospodarstvo, Evropska komisija s svojimi predlogi, akti, ukrepi ter programi zmanjšuje administrativna bremena ter na ta način poskuša zagotoviti enakovredne konkurenčne pogoje za vsa podjetja, ne glede na njihovo velikost. Na vseh korakih cikla specifičnega akta/politike se posebno pozornost namenja malim in srednje velikim podjetjem, še posebej pa mikropodjetjem, ter administrativnim bremenom. Tako se že pri prvotnem načrtovanju pobude, ko Evropska komisija objavi t.i. časovnico, naredi preliminarna ocena potencialnih vplivov pobude na mala in srednje velika podjetja. Preden pa Evropska komisija dejansko predlaga nov predlog, se naprej skozi javno posvetovanje posvetuje z relevantnimi deležniki in oceni možne posledice predloga - to naredi s tako imenovano oceno učinka, ki je obvezna za najpomembnejše pobude in pobude z daljnosežnimi posledicami. Sama ocena učinka je del »MSP testa«, v okviru katerega se, med drugim, naredi natančna analiza učinkov predlagane pobude na mala in srednje velika podjetja. V oceni učinka je posebno poglavje namenjeno tudi analizi administrativnih bremen oziroma administrativnih stroškov, ki bi nastali s sprejetjem pobude, ki se ocenjuje. Rezultati te analize in »MSP testa« omogočajo podlago za odločitev, ali bodo mala in srednje velika podjetja morala upoštevati vse obveznosti, ki izhajajo iz pobude, ali bodo morebiti iz določenih obveznosti izključena oziroma bo za njih veljal blažji režim. Med samim izvajanjem posamezne pobude oziroma po koncu njenega izvajanja Evropska komisija z vrednotenjem redno ocenjuje uspešnost, učinkovitost, ustreznost in dodano vrednost ukrepov Evropske unije. V okviru Programa ustreznosti in uspešnosti predpisov – REFIT, ki je bil uveden z namenom narediti zakonodajo Evropske unije kakovostnejšo in lažjo, se izvajajo korektivni ukrepi obstoječe zakonodaje, vrednotenja in preverjanja ustreznosti, ter razveljavitve obstoječe zakonodaje, ki ne služi svojemu namenu. Ne glede na vse napore in ukrepe Evropske komisije za zmanjšanje administrativnih bremen še vedno obstajajo zakonodajni akti, ki so za mala in srednje velika podjetja, še posebej pa za mikropodjetja, zelo obremenjujoči. Leta 2012 so mala in srednje velika podjetja v javnem posvetovanju identificirala deset zakonodajnih aktov Evropske unije, ki so za njih najbolj obremenjujoči - Evropska komisija je v zvezi z identificiranimi akti, kjer je to možno, že ukrepala.
Ključne besede: mala in srednje velika podjetja, mikropodjetja, MSP, administrativna bremena, administrativni stroški, Evropska unija, Evropska komisija, REFIT, REACH
Objavljeno: 23.05.2016; Ogledov: 1450; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
Vpliv implementacije CRM rešitve v podjetju Lina Design d.o.o.
Simon Pangeršič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Mlada podjetja, ki začenjajo svojo zgodbo, se srečujejo z mnogo preprekami na svoji poti do uspeha. Ta pot velikokrat ni lahka in zahteva veliko predanosti, truda in volje. Celo za tiste, ki jim na današnjem konkurenčnem trgu uspe, ni nujno, da se na njem tudi obdržijo. Pomembno je, da podjetje uspeh podpre s primerno tehnologijo, ki omogoča lažje in učinkovitejše poslovanje v 21. stoletju. Eno izmed teh orodji je programska oprema CRM podjetja Salesforce, ki omogoča celovito poslovanje s strankami in 360-stopinjski pogled nanje. To je program številka ena za upravljanje odnosov s strankami za mala in srednje velika podjetja, ki ponuja storitve v oblaku. V diplomski nalogi si bomo na primeru referenčnega podjetja podrobneje ogledali zahteve mladega podjetja po novih CRM-rešitvah ter spremljali njegovo poslovanje pred implementacijo programske opreme CRM, vmes in po njej. Predstavljeni bodo postopni koraki implementacije CRM-rešitve in modifikacije, ki smo jih uvedli v program za potrebe podjetja. Ob koncu implementacije pa bomo z analizo poslovanja še ovrednotili učinke nakupa licence programske opreme CRM v podjetju LINA Design d.o.o.
Ključne besede: CRM, mala podjetja, mikropodjetja, CRM v oblaku, ERP
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 274; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (31,01 MB)

3.
ANALIZA PRIMERNOSTI OBLAČNE ERP REŠITVE ZA MAJHNA IN MIKRO PODJETJA: PRIMERJAVA VEČ PODJETIJ
Jaka Hrženjak, 2016, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega projekta so oblačne ERP rešitve. Glavno raziskovalno vprašanje je, ali so oblačne ERP rešitve primerne za mala in mikropodjetja v Sloveniji. Predmet obdelave so v glavnem potrebe malih in mikropodjetij oziroma natančneje, kaj mala in mikropodjetja potrebujejo in pričakujejo od oblačnih ERP rešitev. Glavni cilj tega diplomskega projekta je izvedeti, kakšne so zahteve malih in mikropodjetij in kaj lahko ponudijo oblačne ERP rešitve. Analizo zahtev malih podjetij smo nadgradili z analizo primera ponudbe ponudnika ERP rešitev in primerjali primerjavo zahteve s ponudbo.
Ključne besede: Oblačne ERP rešitve, mala in mikropodjetja
Objavljeno: 02.12.2016; Ogledov: 373; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.42 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici