| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza kupcev piva mikropivovarne Vizir
Ajda Mavrić, 2016, diplomsko delo

Opis: Mikropivovarne so pivovarne, ki proizvajajo majhne količine piva, tipično veliko manjše kot veliki proizvajalci piva. Značilno je, da dajejo poudarek na kakovosti okusov in pivovarski tehniki. Izraz in trend mikropivovarn se je v ZDA razširil leta 1980 in je bil na koncu uporabljen za označbo pivovarn, ki proizvedejo manj kot 15.000 sodov oziroma 1.800.000 litrov letno. V diplomskem projektu sem predstavila mikropivovarno Vizir, ki je danes pionir na področju craft pivovarstva v Sloveniji. Z mlado ter inovativno ekipo nizajo uspehe že od leta 2008. V njihovi pivovarni lahko najdemo zelo različne stile piva. Proizvajajo tako piva spodnjega vrenja (lager ali ležak) kot tudi piva zgornjega vrenja (ale piva). S pomočjo raziskave sem ugotovila, da imata mikropivovarni Vizir in Pelicon največjo stopnjo priklica pri pivcih piva. Najbolj priljubljeno pivo pri anketiranih je Nori Franc. Med najpomembnejše dejavnike pri izbiri piva spadajo kakovost, okus piva ter dobra založenost v trgovini. Splošno zadovoljstvo kupcev piva mikropivovarne Vizir lahko označimo kot zelo pozitivno.
Ključne besede: Mikropivovarna, Vizir, kupci, pivo, pivovarstvo
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 495; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

2.
ANALIZA ETIKET MIKROPIVOVARN V SLOVENIJI
Maruša Vindiš, 2016, diplomsko delo

Opis: Sodobni trg, na katerem se vsak dan pojavi na tisoče novih izdelkov, bi bilo nemogoče obvladati brez doslednega načina označitve, ki omogoča prepoznavanje vsebine znotraj ovoja, s katerim je obdan izdelek. Etiketa že več tisočletij omogoča identifikacijo izdelka, skozi razvoj pa je pridobila tudi druge funkcije, kot sta funkcija opisovanja in funkcija promoviranja. Etiketa odjemalcem lajša nakupni proces in omogoča razlikovanje različnih proizvajalcev istovrstnih izdelkov. Zmanjšuje tveganje, ki ga pri nakupu zaznavajo odjemalci, saj lahko s pomočjo etikete ponovno najdejo izdelek, s katerim so bili zadovoljni, ali se izognejo izdelku, s katerim niso bili zadovoljni. Etiketa je hkrati tudi pomembno orodje tržnega komuniciranja, saj je v neposrednem stiku z odjemalci, zato se mora skladati s celostno podobo blagovne znamke, hkrati pa mora pritegniti pozornost odjemalca in ga prepričati k nakupu. Diplomski projekt se osredinja na etikete mikropivovarn, ki so zadnje čase v razcvetu tako v Evropi kot tudi v Sloveniji in omogočajo zahtevnejšim pivcem piva diverzificirano ponudbo piv unikatnega okusa. Izdelke številnih slovenskih mikropivovarn že lahko najdemo na policah maloprodajnih prodajaln, opremljene z etiketami številnih različnih motivov in stilov. V raziskavi, katere namen je bila analiza etiket slovenskih miropivovarn, smo preučevali všečnost, osebnost in pritegnitev pogleda pri posamezni etiketi. Želeli smo izvedeti, kako pomemben dejavnik nakupa piva je etiketa in kako se pri tem razlikujejo ženske in moški. Ugotovili smo, da je etiketa pivovarne Bevog pri anketirancih najbolj všečna etiketa v naboru analiziranih etiket, bila pa je tudi največkrat izbrana kot nakupna odločitev, če bi se odločali na podlagi dizajna. Pomembnost dizajna se razlikuje glede na nakupni položaj, v katerem se nahajajo odjemalci, saj je dizajn za odjemalce pomembnejši, ko kupujejo pivo za posebne priložnosti, in manj pomemben pri kupovanju za osebno porabo. Med moškimi in ženskami lahko opazimo različno stopnjo pomembnosti dizajna etikete, saj je ženskam dizajn pri odločitvi o nakupu pomembnejši kot moškim. Preverjali smo tudi, kateri element na etiketi najbolj pritegne pogled anketiranih, in ugotovili, da v večini primerov najbolj pritegnejo elementi ilustracije, zato bi morali biti mikropivovarji pri izbiri slikovnega materiala etikete še posebej pozorni. S preučevanjem osebnosti etiket smo želeli ugotoviti, katere osebnostne lastnosti etiketam pripisujejo anketirani, saj lahko z njihovo pomočjo določimo ciljne skupine za izdelek.
Ključne besede: etiketa, mikropivovarna, nakupno odločanje
Objavljeno: 23.11.2016; Ogledov: 776; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

3.
Samopodoba pivcev piv mikropivovarjev
Špela Dominko, 2017, diplomsko delo

Opis: Iz obdobja bitk med pivci lagerjev prehajamo v obdobje velikega porasta mikropivovarn. Čeprav je Slovenija izgubila svoji dve največji pivovarni, pridobiva množico manjših in kulinarično usmerjenih pivovarjev. Domače pivovarstvo postaja alternativni trend, na neki način bi lahko rekli subkultura. Konkurenca na področju mikropivovarstva se naglo veča. Danes jih lahko na našem območju najdemo vsaj petdeset in število vztrajno raste. Tako kot vsak trend se bo tudi ta počasi umiril in ostali bodo le najboljši. Da bi mikropivovarji postali konkurenčni, morajo svojo dejavnost profesionalizirati. Celotno načrtovanje in strateško planiranje se začne pri preučevanju odjemalcev. Kot kupci se zavedamo široke ponudbe in postajamo med celotnim procesom odločanja vedno bolj zahtevni. Razumevanje odjemalcev predstavlja ponudnikom izziv in posledično tudi pogoj za preživetje. Odjemalce morajo dobro spoznati, saj je osnovni namen trženja odzivanje in zadovoljevanje potreb in želja ciljnih uporabnikov. Na vedenje in odločanje odjemalcev vplivajo mnogi dejavniki. Na eni strani zunanji vplivi, kot so kultura, demografski dejavniki, socialne oznake, na drugi pa notranji dejavniki oziroma posameznikove percepcije, učenje in spomin, motivi, osebnost in čustva. Med seboj se prepletajo in močno vplivajo ter oblikujejo samopodobo. Lahko rečemo, da je samopodoba posameznikovo doživljanje sebe in smernik vedenja. V sklopu marketinga označujemo izraz samopodoba s konceptom samega sebe oziroma konceptom jaza. Obravnavamo ga vsaj iz dveh vidikov; dejanskega in idealnega jaza. Ta nam služi kot vodilo pri usmerjanju nakupnega vedenja. Izdelki, ki odražajo naš jaz, so nam bolj privlačni, saj nam predstavljajo simbol, ki zvišuje ali vzdržuje našo samopodobo. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in praktični del. Teoretični del zajema opredelitve ključnih pojmov: vedenje odjemalcev, samopodobo posameznika, koncept jaza, dimenzije samopodobe ter povezavo med samopodobo in imidžem izdelkov. Na kratko smo predstavili mikropivovarne, njihovo dejavnost in posebnosti v primerjavi z industrijskimi pivovarnami. Teoretična izhodišča in predpostavke smo preverili na primeru samopodobe pivcev piva mikropivovarjev. Ugotovili smo, kakšno podobo imajo pivci piv mikropivovarjev in kako se v več postavkah razlikuje od samopodobe pivcev industrijskih piv. Prav tako smo ugotovili glavne razlike med imidži piv pikropivovarjev in potrdili teorijo skladnosti samopodobe in imidža piva.
Ključne besede: vedenje odjemalcev, samopodoba, imidž izdelka, koncept jaza, mikropivovarna
Objavljeno: 01.12.2017; Ogledov: 404; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

4.
Analiza etiket piva mikropivovarn
Nina Sagadin, 2017, diplomsko delo

Opis: Znano je, da se kupci za nakup posameznih izdelkov velikokrat odločamo na podlagi videnega. Pomembno vlogo pri odločitvi nakupa nosijo tudi številni trendi, zato želimo skozi diplomsko delo preučiti vpliv etiket kot dela embalaže na proces odločanja kupcev pri nakupu piva iz mikropivovarn, kjer zraven kupne moči potrošnikov pomembno vlogo pri prodaji igrajo tudi drugi faktorji. Številni kupci se pri velikih pivovarnah odločajo za nakup piva predvsem zaradi trendov, nizke cene in podobnih dejavnikov. Pri mikropivovarnah k vrednosti piva pripomore tudi vizualna privlačnost. Pri tem seveda ne gre izpustiti dejstva, da so piva iz mikropivovarn vse bolj v ospredju in jih že številni gostinci ponujajo kot del svoje redne ponudbe. Etiketa pri posameznih produktih predstavlja nosilec informacij za kupce. Pomembno je, da kupec dobi tiste informacije, ki ga bodo pritegnile, zraven tistih, ki so z zakonskimi akti, pravilniki in zakoni predpisane. Vsakemu ponudniku je dovoljeno, da z vizualno podobo produkta čim bolj pritegne kupca. Naš namen je, da skozi diplomsko delo raziščemo še precej neraziskano področje etiket mikropivovarn kot del embalaže. V sklopu teoretičnega dela diplomskega projekta je zraven razdelane tematike o etiketah in prodaji piv iz mikropivovarn predstavljen tudi princip delovanja manjših proizvajalcev piva, katere vrste pivovarjev poznamo, hkrati pa smo analizirali tudi nekaj etiket posameznih piv iz mikropivovarn, katerih je moč kupiti v Sloveniji. Diplomsko delo vsebuje tudi raziskovalni del, kjer smo raziskovali dejanski vpliv etiket na kupce. V sklopu tega smo s pomočjo ankete pridobili informacije in jih tudi analizirali. Ugotovitve so zelo zanimive, saj pričajo o tem, da imamo Slovenci zelo radi pivo in po njem v večini posegamo nekajkrat tedensko. Pri odločitvi o nakupu piva iz mikropivovarn pa respondenti odgovarjajo, da največjo težo nakupa odnese aromatika in šele nato etiketa.
Ključne besede: mikropivovarna, vedenje odjemalcev, embalaža, etiketa
Objavljeno: 30.11.2017; Ogledov: 221; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

5.
Analiza spletnih strani mikropivovarn v Sloveniji
Jure Petric, 2018, diplomsko delo

Opis: V današnjem času hitrega napredka in sprememb mora podjetje slediti spremembam v poslovanju, trendom in vedno večjim zahtevam obiskovalcev spletnih strani. Val sprememb je prenesel svoj vpliv tudi na način življenja in poslovanja, kjer se kaže potreba po vedno večji informatizaciji poslovanja. Kakovostna in atraktivna spletna stran je v današnjem času izjemnega pomena, saj se podjetje na ta način najlažje predstavi, pritegne potencialnega kupca in daje podjetju veliko poslovnih priložnosti. V teoretičnem delu diplomskega projekta sem predstavil definicijo elektronskega poslovanja in najpomembnejše korake do vzpostavitve uspešnega elektronskega poslovanja. Predstavil sem vrste in značilnosti spletnih strani, opisal sem korake do uspešnega elektronskega poslovanja, predstavil prednosti in slabosti spletnih strani ter opredelil kaj moramo storiti, da zagotovimo varnost spletne strani. V praktičnem delu diplomskega projekta sem uporabil pridobljena znanja za analiziranje spletnih strani mikropivovarn v Sloveniji. Pri izbiri sem se omejil le na Slovenske mikropivovarne. Analize sem podal glede na kriterije za ovrednotenje spletnih strani. Opazil sem, da so Slovenske mikropivovarne zadovoljivo ozaveščene o ustreznosti spletne strani, vendar pa je še vedno pri večini veliko prostora za napredek. Spletne strani so namenjene hitremu, razumljivemu in preprostemu prikazu informacij. Ljudje hitro zapustijo spletno stran, v kolikor niso dobili željene informacije. Prav iz tega razloga mora biti spletna stran informativna, zanimiva, preprosta za brskanje in hitra za nalaganje elementov oziroma strani. Za kakovost in uspešnost spletne strani je potrebno prisluhniti željam ter potrebam obisovalcev spletne strani, saj bodo v prihodnosti prav ti obiskovalci edini pravi vir, iz katerega bodo podjetniki črpali informacije in izboljševali svoje poslovanje.
Ključne besede: Mikropivovarna, elektronsko poslovanje, spletna stran
Objavljeno: 28.11.2018; Ogledov: 69; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici