| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIPRAVA E-GRADIVA ZA RAZVOJ KADROV
Suzana Ocepek, 2012, diplomsko delo

Opis: Znano je, da je razvoj kadrov v podjetjih ključnega pomena. Tako je kader, ki opravlja različne naloge v okviru podjetja najpomembnejše premoženje, ki ga ima podjetje. Zaradi nižanja stroškov, prihranka časa, kot tudi učinkovitosti, dandanes e-izobraževanje dobiva vse večjo veljavo. Pri tem je potrebno poudariti, da je priprava kakovostnih e-gradiv ključnega pomena. Tako je cilj diplomske naloge pripraviti e-gradivo za področje razvoja kadrov, ki bo pripomoglo k lažjemu razumevanju in hitrejšemu prenosu želenega znanja, sposobnosti in veščin s področja razvoja kadrov, ki se v organizacijah ukvarja s kadrovanjem. Zato je v nalogi predstavljen pregled literature po poglavjih in sicer za področje ravnanja s človeškimi viri, kot tudi razvoja človeških virov ter njihov pomen v podjetjih. Dodatno je v nalogi predstavljen pomen oziroma prednosti e-izobraževanja in priprave e-gradiva. Pri tem so izpostavljene predvsem smernice in, kako pripraviti kakovostno e-gradivo. Iz pripravljenega gradiva smo naredili elektronske prosojnice v programu PowerPoint MS. V tej obliki pa gradivo uvozili v orodje za izdelavo e-gradiv in sicer CourseLab. Tako pripravljeno e-gradivo je sedaj namenjeno predvsem v izobraževalne namene raznim podjetjem in organizacijam.
Ključne besede: e-gradivo, razvoj kadrov, microsoft powerpoint, courseLab
Objavljeno: 04.07.2013; Ogledov: 994; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

2.
Didaktično vrednotenje programa Microsoft PowerPoint za pouk geografije
Nadja Kotnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Po naših opažanjih se program Microsoft PowerPoint (v nadaljevanju MS PPT) pogosto uporablja pri pouku geografije. V teoretičnem delu magistrske naloge smo zato s pomočjo kvalitativne analize strokovne literature ovrednotili didaktično vrednost programa MS PPT za pouk geografije. Analizirali smo funkcije MS PPT in izpostavili tiste, ki še posebej dobro podpirajo potrebe geografskega pouka in geografske učne cilje. Hkrati smo opozorili na potencialne negativne vidike nepremišljene ali pretirane uporabe programa MS PPT v izobraževanju oziroma pri pouku geografije. Kljub temu, da je program MS PPT pogost pripomoček (tudi učilo) pri pouku geografije, menimo, da se o njegovi smotrni uporabi ne diskutira dovolj, vsaj ne na formalen in sistematičen način. V teoretičnem delu smo zato predstavili kognitivno teorijo večpredstavnostnega učenja, ki poda načela, kako oblikovati MS PPT drsnice z ozirom na zakonitosti učenja. Predstavili smo tudi smernice oblikovanja MS PPT drsnic s področja grafičnega oblikovanja. V empiričnem delu nas je zanimalo, kako bodoči učitelji geografije ocenjujejo didaktično vrednost programa MS PPT, kakšne so njihove navade uporabe ter kako vrednotijo lastno znanje za rabo programa. Izbiro statističnega vzorca je pogojevalo dejstvo, da bodoči učitelji geografije pripadajo generacijam, ki so tehnično zelo podkovane in posledično pogosto posegajo po tehnologiji. Predvidevamo, da bodo z uporabo MS PPT nadaljevali tudi v prihodnje v vlogah rednih učiteljev. Statistična analiza rezultatov spletne ankete bodočih učiteljev geografije nakazuje, da program pogosto uporabljajo pri obvezni pedagoški praksi in v okviru učnih nastopov. Menijo, da oblika in način uporabe programa MS PPT pomembno vplivata na kvaliteto učnih ur geografije in si želijo, da bi v okviru formalnega izobraževanja dobili še več podpore, ko gre za didaktično uporabo programa MS PPT pri učnih urah geografije.
Ključne besede: pouk geografije, multimedija, večpredstavnostno učenje, Microsoft PowerPoint, bodoči učitelji geografije
Objavljeno: 20.11.2018; Ogledov: 124; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici