| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NEVARNI DEMONSTRACIJSKI EKSPERIMENTI PRI POUKU KEMIJE V OSNOVNI ŠOLI
Mateja Rus, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski seminarski nalogi je v problemu opredeljen pomen izvajanja nevarnih demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovni šoli in predvsem to, da morajo učitelji — demonstratorji biti kompetentni za izvajanje tovrstnih eksperimentov. Poleg teoretičnega razglabljanja o pomenu eksperimentalnega dela in varnega ravnanja z nevarnimi snovmi, so opredeljene tudi kompetence, ki jih mora imeti učitelj — demonstrator za izvajanje nevarnih eksperimentov in kompetence, ki jih ob eksperimentalnih opažanjih pridobi učenec. Prav tako sem na podlagi aktualne literature izbrala trinajst nevarnih eksperimentov, ki bi jih učitelji lahko vključili v pouk naravoslovja in kemije v osnovni šoli. Izbrana eksperimentalna gesla sem analizirala na podlagi spoznavnega, motivacijskega, zmožnostnega in nevarnostnega vidika. Po izvedbeni analizi izbranih eksperimentalnih gesel sem oblikovala tudi demonstracijske liste za učitelje - demonstratorje in opazovalne liste za učence — opazovalce.
Ključne besede: nevarni demonstracijski eksperiment, metodologija načrtovanja, strategija izvajanja, kompetence, didaktično gradivo
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 86; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
Metodologija načrtovanja in strategija poučevanja kem. vsebin ob uporabi didaktičnih e-gradiv pri predmetu Naravoslovje na stopnji poklicnega izobraževanja
Sara Cigler, 2016, diplomsko delo

Opis: V zavedanju, da je uporaba IKT pri pouku nadvse smiselna, če ne nujna, bomo predstavili teoretična izhodišča e-izobraževanja, katera so služila kot vodilo pri izdelavi primerka i-učbenika za potrebe predmeta Naravoslovje v srednjem poklicnem kemijskem izobraževanju, ki je predstavljen v empiričnem delu naloge. V uvodnem delu so definirani ključni pojmi: e-izobraževanje, e-gradiva in e-učbeniki, ter predstavljene različne kategorije e-učbenikov; d-učbenik, r-učbenik in i-učbenik. Poleg prednosti in slabosti uporabe e-gradiv v učnem procesu so izpostavljena tudi merila za zagotavljanje kakovosti le teh. V nadaljevanju smo opredelili osnovne interaktivne elemente e-gradiv, ki so bistvenega pomena za vizualizacijo kemijskih struktur in aktivno vključevanje učencev v sam pouk. Predstavljena je metodologija načrtovanja in strategija poučevanja z didaktičnimi e-gradivi. Natančneje so opredeljene kompetence, ki jih od učitelja zahteva tovrstno, sodobno poučevanje in kompetence, ki naj bi jih učenec pridobil pri takšnem poučevanju. Na koncu teoretičnega dela so predstavljeni še postopki za načrtovanje in oblikovanje i-učbenika, ki so služili kot vodilo pri izdelavi primerka i-didaktične enote, ki je predstavljena v končnem, empiričnem delu naloge. S pomočjo te i-didaktične enote je ponazorjeno udejanjenje predmetno-specifičnih in digitalnih kompetenc učitelja in dijaka, ter cilji in aktualna didaktična načela, ki se uresničujejo pri poučevanju in učenju ob uporabi le-te.
Ključne besede: IKT, e-izobraževanje, didaktična e-gradiva, i-učbenik, Naravoslovje, SPI, metodologija načrtovanja pouka z e-gradivi, strategija poučevanja z e-gradivi, kompetence
Objavljeno: 25.11.2016; Ogledov: 1187; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

3.
TEMELJI NAČRTOVANJA OPREME VHODA IN IZHODA V AVTOMATIZIRANEM SKLADIŠČU
Primož Pirc, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje postopek načrtovanja modela za izbiro opreme na vhodu in izhodu v avtomatiziranem skladišču. Najprej smo predstavili skladiščne sisteme, skladiščno poslovanje in vrste skladišč. Podrobneje smo opredelili transportno-skladiščna sredstva, transportno-skladiščno enoto, sisteme za vodenje skladišč ter skladiščno opremo, ki je za naš model ključnega pomena. V diplomskem delu je predstavljen potek materialnega in informacijskega toka v skladišču. Glavni del diplomskega dela je osredotočen na metodologijo načrtovanja opreme na vhodu in izhodu na osnovi tehnološkega modela. Pri snovanju modela smo se predvsem osredotočili na zagotavljanje hitrejše, lažje, optimalne in pa stroškovno ugodne izbire opreme. Model smo izdelali v programu Microsoft Visio in prikazali simulacijo izbiranja opreme na podlagi izbranega blaga. V okviru diplomskega dela smo prikazali kako s pomočjo izdelanega modela izbrati ustrezno opremo, ki ustreza skladiščenemu artiklu.
Ključne besede: načrtovanje opreme na vhodu in izhodu v avtomatiziranem skladišču, metodologija načrtovanja, tehnološki model, simulacija izbiranja opreme
Objavljeno: 12.10.2011; Ogledov: 1661; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

4.
Strateško načrtovanje informacijskih sistemov na področju hotelskega poslovanja
Jernej Gostečnik, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Informacijska tehnologija (v nadaljevanju: IT) prevladuje v vseh funkcijah strateškega in operativnega menedžmenta. Informacija je gonilna sila v turizmu in prav zaradi tega IT omogoča priložnosti in izzive v tej panogi. Uporaba IT v hotelirstvu predstavlja vedno večji dejavnik vzpostavitve konkurenčne prednosti. Za uspešno implementacijo IT pa ni dovolj le uvedba rešitve, temveč je potreben strateški pristop k uvedbi, ki temelji na usklajenem in povezanem delovanju poslovne strategije in strategije informacijskih sistemov (v nadaljevanju: IS). V tem delu v okviru poslovne strategije izhajam iz funkcij menedžmenta, ki opredeljujejo poslovanje podjetja. Ta opredelitev je ključnega pomena za nadaljnjo informatizacijo v podjetju, ker so vse aktivnosti informatizacije v podjetju usmerjene v podporo poslovanju. Predstavljeni sta predvsem funkciji načrtovanja in organiziranosti, od katerih nam prva pomaga opredeliti cilje poslovanja, druga pa odraža način, kako želi podjetje uresničiti zastavljene cilje. Usklajevanje poslovne strategije in strategije IS nazorno prikazuje ogrodje strateškega menedžmenta IS (Clarke 2007, 168), ki v nadaljevanju služi kot osnova predstavljeni metodologiji za strateško načrtovanje IS, ki ti strategiji združuje. V tem delu sem predstavil rešitve za hotelsko poslovanje, na podlagi katerih se izvaja informatizacija poslovanja in pridejo v poštev kot sestavni del rešitev v okviru metodologije za strateško načrtovanje IS. Predstavljena metodologija za strateško načrtovanje IS je sestavljena iz naslednjih aktivnosti: - analiza strateških elementov, - izdelava preglednega modela organizacijskega sistema, - izdelava modela povezovanja, - IS/IKT-analiza, - izdelava strateške mreže in prioritetne liste vpeljave novih tehnologij. S pomočjo te metodologije sem podal predlog za nadaljnji razvoj strateških rešitev v okviru informatizacije poslovanja v podjetju Thermana d. d.
Ključne besede: menedžment, načrtovanje, organiziranje, poslovna strategija, informacijski sistem, informacijska tehnologija, strateško načrtovanje, informatizacija poslovanja, usklajenost strategij, konkurenčna strategija, konkurenčna prednost, hotelsko poslovanje, portfelj, ključni dejavniki uspeha (KDU), ključni kazalniki uspešnosti (KPI), sistemi za upravljanje s sredstvi, metodologija strateškega načrtovanja, strateški hotelski informacijski sistem (SHIS).
Objavljeno: 12.05.2011; Ogledov: 2933; Prenosov: 582
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici