1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca : diplomsko deloMateja Amon, 2004, diplomsko delo Ključne besede: prodajalne, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, cene, komuniciranje, metodologija, poslovni rezultati Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 5276; Prenosov: 754
Celotno besedilo (366,94 KB) |
9. Razvoj projekta kontroling v Poštni banki Slovenije, d.d. : diplomsko deloSimona Črnej, 2004, diplomsko delo Ključne besede: banke, pošta, controlling, kontrola, bančno poslovanje, obračuni, informacijski sistemi, uporabniki, vodenje, Slovenija, strokovne službe, organizacijske strukture, stroški, kalkulacije, finančni instrumenti, metodologija, metode, finančno upravljanje, finančna analiza Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3527; Prenosov: 383
Celotno besedilo (346,74 KB) |
10. Uporaba plačilnih kartic v internetu : diplomsko deloKatarina Ambrožič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: plačilne kartice, nakup, internet, računalniške mreže, uporaba računalnika, plačilni promet, elektronsko poslovanje, prednost, trgovina, trgovanje, tveganje, ocenjevanje, kontrola, varnost, metodologija, elektronski denar, varstvo podatkov, prenos podatkov, podatki, informacijska tehnologija, potrošnik, varstvo potrošnikov, poslovni proces, Slovenija, tehnika, metode Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 3663; Prenosov: 303
Celotno besedilo (547,51 KB) |