| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA METOD ISKANJA STRATEŠKIH PRILOŽNOSTI IN PREDLOG NAJPRIMERNEJŠIH S PRIKAZOM PRAKTIČNEGA PRIMERA
Tjaša Milošič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Okolje podjetja je vedno bolj nepredvidljivo in podjetja ga morajo za doseganje uspešnega poslovanja nenehno spremljati in proučevati. Najprej morajo razviti boljše razumevanje sedanjega in prihodnjega okolja v katerem delujejo. V okolju morajo zaznavati dane priložnosti in jih izkoriščati ter hkrati zmanjšati vplive slabosti v podjetju in se zaščititi pred nevarnostmi. Podjetja se morajo zavedati, kako uporabiti zunanje okolje za strateško prednost in s tem opredeliti, kakšne strateške možnosti imajo na voljo. Na podlagi tega si morajo oblikovati strateško fleksibilnost, saj nenehno spreminjanje in prilagajanje vodi do uspešnih podjetij. Spremljanje okolja podjetja je temeljni del modelov strateškega managementa, ki jih predstavljamo na samem začetku teoretičnega dela analize. Izhajali smo iz dveh modelov in sicer iz ameriškega modela po Hungerju in Wheelenu ter slovenskega modela strateškega managementa po Pučku. V okviru teh modelov smo se osredotočili na spremljanje zunanjega in notranjega okolja. Tako v teoretičnem delu naloge proučujemo različne metode iskanja strateških priložnosti in za odkrivanje nevarnosti, kar je prvi korak, da lahko podjetje oblikuje strategije. V aplikativnem delu smo prikazali celoten proces iskanja priložnosti na primeru gradbenega podjetja Zdravko Gradim s. p. Začeli smo s PESTE analizo zunanjega okolja za odkrivanje priložnosti in nevarnosti, ki lahko vplivajo na podjetje. Proučili smo privlačnost panoge na podlagi Porterjevih petih silnic. Prednosti in slabosti notranjega okolja podjetja smo ocenili na podlagi posameznih podstruktur. Ugotovljene strateške dejavnike smo ocenili z EFAS in IFAS matriko, v okviru tega pa, kako se nanje odziva. Le-ti so bili podlaga za oblikovanje alternativnih strategij, ki jih mora podjetje uresničiti za uspešno poslovanje. Proces proučevanju, ki smo ga uporabili je eden izmed mnogih, kar pomeni, da lahko uporabimo različen vrstni red proučevanja okolja.
Ključne besede: strateški management, modeli strateškega managementa, spremljanje okolja, zunanje in notranje okolje podjetja, metode iskanja priložnosti, strateški dejavniki, EFAS, IFAS, TOWS, oblikovanje strategij.
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 2360; Prenosov: 476
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

2.
RAZVOJNO OBVLADOVANJE MIKRO PODJETJA
Tadej Šajt, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga je razdeljena na teoretičen in empiričen del. V teoretičnem delu smo proučevali razvojno planiranje v MER modelu integralnega managementa. Proučevali smo tudi značilnosti mikro podjetij, ker nas je zanimalo, kako posebnosti te skupine podjetij vplivajo na procesne in inštrumentalne razsežnosti razvojnega planiranja. Mikro podjetja so po številu močno prisotna v slovenskem in tudi v evropskem gospodarstvu. Posebno pozornost pa smo namenili proučevanju metode scenarija in metode določanja trajne konkurenčne prednosti, predvsem njuni uporabnosti v procesu razvojnega planiranja v mikro podjetju. V empiričnem delu pa smo proučili dejavnost in upravljalno-vodstvene značilnosti podjetja Belin d.o.o. Ugotovili smo, da podjetje Belin d.o.o. nima zapisanega poslanstva, smotrov, temeljnih ciljev in strategij. Zato smo slednje s pomočjo direktorja tudi opredelili in zapisali. Zadali smo si tudi štiri hipoteze, ki smo jih preverjali. Spoznali smo, da morajo podjetja zaradi vse bolj konkurenčnega in turbuletnega okolja sprejemati dobro pretehtane odločitve. Na podlagi teh odločitev je potrebno opredeliti in izpeljati ustrezne ukrepe za izboljšanje obstoječega stanja v podjetju.
Ključne besede: mikro podjetje, razvojno planiranje, metode strateškega managementa, študija primera
Objavljeno: 21.10.2013; Ogledov: 867; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (610,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici