| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU KOZMETIČNI SALON ŠUMAN D.O.O.
Bojana Šuman, 2009, diplomsko delo

Opis: Zaradi zaostrovanja konkurence so podjetja, ki želijo pritegniti potrošnike, primorana vedno bolj uporabljati različne metode tržnega komuniciranja, še posebej pospeševanje prodaje, katerega pomen v zadnjem času skokovito narašča. Osnovni namen pospeševanja prodaje je posredno ali neposredno vplivati na hitrejšo in večjo prodajo storitev, da bi podjetje lažje doseglo načrtovane prodajne cilje. Glavna tema diplomske naloge je pospeševanje prodaje v podjetju Kozmetični salon Šuman d.o.o. Cilj diplomske naloge je spoznati teoretični vidik pospeševanja prodaje in na primeru konkretnega podjetja prikazati, kako se teorija dejansko uresničuje v praksi. V teoretičnem delu sem predstavila teoretična spoznanja različnih avtorjev glede opredelitve pojma pospeševanja prodaje. V praktičnem delu pa sem predstavila omenjeno podjetje in analizirala metode pospeševanja prodaje na podlagi pridobljenega teoretičnega znanja. Če želimo, da bo podjetje doseglo zastavljene cilje, mora metode pospeševanja prodaje natančno načrtovati. Izvedla sem raziskavo, na podlagi katere sem analizirala dejansko stanje ter ugotovila, kje so pomanjkljivosti in predlagala ukrepe za izboljšanje pospeševanja prodaje v podjetju. Skozi diplomsko nalogo sem ugotovila, da stranke poznajo pospeševalno prodajne akcije, ki jih izvajamo v salonu in se jih tudi poslužujejo. V podjetju se za doseganje večje prodaje in s tem tržnega deleža bolj poslužujemo pospeševanja prodaje kot pa oglaševanja.
Ključne besede: • pospeševanje prodaje • cilji pospeševanja prodaje • metode pospeševanja prodaje
Objavljeno: 30.07.2010; Ogledov: 2286; Prenosov: 444
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU BIG BANG
Maja Muzel, 2009, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje je obsežen in širok pojav, je sestavni del sodobnega tržnega gospodarstva. Z razcvetom predvsem globalizacije trženja pa postaja še agresivnejše. Vsakodnevno srečujemo nove izdelke in storitve na trgu, ki jih spremljajo močne prodajne akcije. V tem času si prizadevajo le najbolj promovirati njihov izdelek in doseči največji učinek. V diplomski nalogi je prikazano pospeševanje prodaje, kot ga predstavljajo avtorji v strokovni literaturi. Na osnovi teoretičnih spoznanj, pa je predstavljeno pospeševanje prodaje na praktičnem primeru. Pospeševanje prodaje obsega vse ukrepe, ki jih uporabljajo trgovska podjetja, da bi dosegla svoje prodajne cilje, povečanje prodaje in dobička ter zadovoljstvo porabnikov. Pospeševanje prodaje podjetja uporabljajo kot metodo, da bi spodbudila močnejši in hitrejši odziv uporabnikov, poudarjalo prednost pri nakupu njihovih izdelkov ter želelo spodbuditi padajočo prodajo. Učinki pospeševanja prodaje so ponavadi kratkotrajni in ne pripomorejo k dolgoročni naklonjenosti porabnikov do blagovne znamke. Najbolj, pa je rezultat akcije pospeševanja prodaje odvisen od same finančne sposobnosti potrošnikov.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje, prodajne akcije, ukrepi pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, učinki pospeševanja prodaje.
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1748; Prenosov: 377
.pdf Celotno besedilo (287,26 KB)

3.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE PORABNIKOM V NARAVNEM PARKU - TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE, D.O.O.
Katja Drvarič Talian, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega izmed temeljnih instrumentov marketinškega komuniciranja v turistični družbi Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice, d.o.o. Pospeševanje prodaje je v današnjem času stalnica tudi v družbi, ki ponuja kvalitetne turistične storitve in produkte. Podrobneje smo se posvetili metodam pospeševanja prodaje, ki so usmerjene na končne porabnike. Te metode omogočajo družbi, da s svojimi porabniki vzpostavi pristnejši komunikacijski stik in tako pridobi ali obdrži zveste porabnike svojih kakovostnih produktov oziroma storitev. Podana so spoznanja, kako omenjena družba v današnjem času, ko gospodarstvo pesti kriza in recesija, išče nove možnosti in ideje, da bi z različnimi metodami pospeševanja prodaje, usmerjenimi na svoje porabnike, zadovoljila njihove potrebe in želje in na ta način vplivala na povečanje prodaje. V vsebini je zajeta tudi analiza, s katero smo spoznali, da je uporaba določenih metod pospeševanja prodaje zelo močno orožje, ki pomaga družbi pri doseganju zadovoljivega dobička. Na osnovi ugotovitev so v perspektivnem delu zajeti tudi predlogi, ki bi lahko bili družbi v pomoč pri izboljšanju marketinškega komuniciranja s poudarkom na uporabi podanih smernic glede metod pospeševanja prodaje, usmerjenih na porabnike.
Ključne besede: instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., turistične storitve
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 1828; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

4.
PROGRAM POSPEŠEVANJA PRODAJE V FRIZERSKEM SALONU MOJCA
Rok Košir, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Pospeševanje prodaje je eden izmed instrumentov tržnega komuniciranja, ki pridobiva vse večji pomen. Namen pospeševanja prodaje je predvsem povečati prodajo. Vendar pa tukaj naletimo tudi na razne omejitve, ki so omejene z zakoni in kodeksi. V zaključnem delu sem najprej teoretično predstavim vse načine pospeševanja prodaje, njihov namen in cilje. Metode pospeševanja prodaje je potrebno natančno načrtovati, če želimo, da bo pospeševanje prodaje doseglo svoj namen. Poznamo tri skupine različnih metod pospeševanja prodaje in sicer : · metode pospeševanje prodaje končnim odjemalcem, · metode pospeševanja prodaje trgovini, · metode pospeševanja prodaje prodajnemu osebju. V praktičnem delu pa sem na primeru frizerskega salona pokazal, kako bi pospeševanje prodaje lahko potekalo v praksi.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, odjemalec, metode in orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, cena
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1378; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (621,89 KB)

5.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V HOTELU LIVADA PRESTIGE
Jasna Horvat, 2011, diplomsko delo

Opis: Ker je pospeševanje prodaje vedno bolj pomemben instrument marketinškega komuniciranja, me je zanimalo kako je s tem v hotelu Livada Prestige*****. Zato sem se v diplomskem delu osredotočila le na ta instrument. Pomembnosti pospeševanja prodaje se zavedajo tudi v družbi NARAVNI PARK TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE d.o.o. kamor sodi hotel. Pravilno načrtovanje in izvajanje le-tega, jim omogoča, da sodijo v sam vrh med termami v Sloveniji, hotel Livada Prestige ***** pa v vrh med hoteli. Za pospeševanje prodaje uporabljajo različne metode, ki so usmerjene na končne potrošnike, na lastno prodajno osebje ter na poslovne partnerje. Najpomembnejše in hkrati najpogosteje uporabljene metode pospeševanja prodaje za hotel Livada Prestige***** so: posebne ponudbe in popusti, darila, katalogi, sejmi, izobraževanje lastnega osebja in poslovnih partnerjev, itd. Pospeševanje prodaje uporabljajo, da bi povečali prodajo svojih produktov in storitev, prepoznavnost hotela, pridobili nove goste ter obdržali in nagradili stalne.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, Terme 3000, hotel Livada Prestige*****
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 1602; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

6.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE NOVIH AVTOMOBILOV RENAULT
Tanja Kitak, 2011, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje je obsežen in širok pojav, je sestavni del sodobnega tržnega gospodarstva. Vsakodnevno srečujemo nove izdelke in storitve na trgu, ki jih spremljajo močne prodajne akcije. V tem času si prizadevajo le najbolj promovirati njihov izdelek in doseči največji učinek. Pospeševanje prodaje obsega ukrepe, ki jih uporabljajo trgovska podjetja, da bi dosegla svoje prodajne cilje: povečanje prodaje in dobička ter zadovoljstvo porabnikov. Podjetja uporabljajo metode pospeševanja prodaje, da bi spodbudila močnejši in hitrejši odziv uporabnikov, poudarila prednost pri nakupu njihovih izdelkov in s tem spodbudila padajočo prodajo. Pri uporabi metod pospeševanja prodaje pa se podjetje srečuje tudi z različnimi zakonskimi omejitvami, kot so razni zakoni in kodeksi. Učinki pospeševanja prodaje so običajno kratkotrajni in ne pripomorejo k dolgoročni naklonjenosti porabnikov do blagovne znamke. Najbolj pa je rezultat akcije pospeševanja prodaje odvisen od same finančne sposobnosti potrošnikov. Podjetje Žgajner-ŽIS d.o.o., uporablja različne metode pospeševanja pri prodaje novih avtomobilov Renault, ki jih mora stalno analizirati in po potrebi spreminjati.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, metoda znižanja cene, nagrade stalnim strankam, Žgajner-ŽIS d.o.o.
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 1575; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

7.
POSPEŠEVANJE PRODAJE ČLANSTVA AMZS
Dolores Lejko, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo poskušali podrobneje opredeliti vlogo in pomen pospeševanja prodaje tako teoretično, kot kasneje tudi praktično na primeru pospeševanja članstva AMZS. Pospeševanje prodaje se uporablja z namenom, da bi spodbudili čim hitrejši in močnejši odziv porabnikov. Podjetja zato poudarjajo ugodnosti in koristi, ki jih bodo porabniki deležni ob nakupu njihovega izdelka ali storitve. S tem želijo izboljšati prodajo pospešujočega izdelka ali storitve in tako lažje dosegajo svoje prodajne cilje. Poznamo veliko metod pospeševanja prodaje, ki jih lahko delimo glede na njihovo usmerjenost na potrošnike, trgovine ali na lastno prodajno osebje. Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje, kot enega najpomembnejših instrumentov tržnega komuniciranja, ki v zadnjih letih vse bolj pridobiva na pomenu. To pa predvsem zaradi vse večje konkurence na trgu in porabnikov, ki se vse bolj usmerjajo k prodajnim akcijam. Tako si danes ne moremo več predstavljati uspešnega podjetja, ki ne bi izvajalo tega instrumenta. V Avto-moto zvezi Slovenije se zavedajo pomembnosti pospeševanja prodaje članstva AMZS, saj je številno članstvo ključnega pomena za njeno uspešno delovanje in zagotavljanje konkurenčnih prednosti družbe.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, Avto-moto zveza Slovenije, članstvo AMZS
Objavljeno: 02.11.2011; Ogledov: 1267; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

8.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE V TRGOVINI C&A MODA KOPER
Timoteja Vučković, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tržno komuniciranje je komunikacija podjetja s kupcem o izdelkih in dejavnostih, z njimi lahko podjetje dosega svoje zastavljene cilje. Med orodja tržnega komuniciranja sodi pospeševanje prodaje. Podjetja se zavedajo vse večje konkurence, zato pospeševanju prodaje dajejo vse večji pomen. Osnovni namen pospeševanja prodaje je dosegati hitrejši in močnejši odziv porabnikov za nakup izdelka, s tem podjetje lažje doseže prodajne cilje in s tem tudi dobiček. V teoretičnem delu seminarja sem predstavila pomen in proces tržnega komuniciranja, opisala sem komunikacijski proces ter orodja tržnega komuniciranja. Eno izmed orodij je tudi pospeševanje prodaje. Predstavila sem pospeševanje prodaje, namene in cilje ter metode katere srečujemo na tržišču. V praktičnem delu so predstavljene metode pospeševanja prodaje v podjetju C&A Moda d.o.o.. Podjetje izvaja metode pospeševanja prodaje usmerjene na potrošnike in orodja usmerjena na prodajno osebje. Analizirala sem nekaj akcij pospeševanja prodaje ter opisala njihove prednosti in slabosti, predlagala sem tudi ukrepe.
Ključne besede: Tržno komuniciranje, komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 2527; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (350,93 KB)

9.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU BIROS D.O.O.
Mateja Sivec, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava trženjski splet malega družinskega podjetja Biros d. o. o., katero se ukvarja z malo- in veleprodajo lovske in ribiške opreme. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov in sicer iz teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo s pomočjo domačih in tujih avtorjev predstavili marketinški splet in orodja, ki jih vključuje, s poudarkom na pospeševanju prodaje. Opisali smo različne metode pospeševanja prodaje, prav tako pa smo predstavili tudi zakonske omejitve le-te. Empirični del je sestavljen iz predstavitve podjetja Biros d. o. o., kjer je opisana tudi vizija nadaljnjega razvoja podjetja. Predstavili smo obstoječe stanje trženjskega komuniciranja in različne metode pospeševanja prodaje, katere so v podjetju že uvedene. Opisali smo tudi uvedbo spletne trgovine v podjetje Biros d. o. o. V sklopu pospeševanje prodaje pa smo se osredotočili na končne porabnike in trgovske potnike. Na podlagi rezultatov raziskave opravljene med kupci trgovine Medošport smo naredili analizo in grafično predstavitev. Z rezultati in analizo le-teh smo pridobili pomembne informacije o pospeševanju prodaje v podjetju Biros d. o. o. Dobljeni rezultati so nas pripeljali do ugotovitev, katere smo na koncu tudi bolj podrobno opisali in na podlagi le-teh podali predloge za še uspešnejše poslovanje.
Ključne besede: marketing, pospeševanje prodaje, tržna raziskava, metode pospeševanja prodaje
Objavljeno: 25.10.2012; Ogledov: 1196; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

10.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE NOVEGA KOZMETIČNEGA IZDELKA V PODJETJU X
Barbara Krampač, 2012, diplomsko delo

Opis: Zadnja leta pospeševanje prodaje beleži precej strmo rast, katere primarna dejavnost je spodbujanje potrošnika k nakupu. Uporablja jo velika večina proizvajalcev, trgovcev na debelo in drobno ter ostale organizacije. Pravilna uporaba lahko privede do boljše prepoznavnosti posamezne blagovne znamke in zadovoljitev kupčevih potreb. V Podjetju X izvajamo različne aktivnosti, katere s pomočjo proizvajalca organiziramo izključno sami. Uporabljamo metodo znižanih cen, preizkušanj, daril, predstavitev in poudarjamo ugodnosti, tako za trgovskega posrednika kot tudi za potencialnega končnega kupca. V diplomskem delu je prikazano planiranje, uspešnost in analiza pospeševanja prodaje novega kozmetičnega izdelka. Najboljše rezultate beležimo v obdobju metode znižanih cen in preizkušanja izdelka na prodajnih mestih, za katere je Podjetje X namenilo največ sredstev. Podjetje X želi ostati eden vodilnih in cenjenih ponudnikov kozmetičnih izdelkov v regiji, zato v prihodnje načrtuje širitev asortimenta in bogatitev ponudbe prestižnih, kakor tudi kozmetičnih izdelkov široke potrošnje.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, metode pospeševanja prodaje, pospeševanje prodaje, Podjetje X
Objavljeno: 14.11.2012; Ogledov: 859; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici