| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Načini pospeševanja prodaje s pomočjo družbenih omrežij
Ajda Grabnar, 2022, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja danes predstavljajo del vsakdana, uporabljajo pa jih vse generacije. Posledično na njih zasledimo tudi nešteto oglasov, ustvarjenih z namenom, da odjemalce pritegnejo in prepričajo k nakupu. Naloga podjetij je namreč, da gradijo na blagovni znamki ter privabljajo kupce, hkrati pa razvijajo metode pospeševanja prodaje skupaj z nenehno razvijajočimi se družbenimi mediji. Preučili smo obstoječe metode pospeševanja prodaje, izluščili najbolj priljubljene metode pospeševanja na družbenih omrežjih ter predstavili njihove osnovne značilnosti. V diplomskem delu smo predstavili tudi najpopularnejša družbena omrežja ter vrste oglasov, ki so na voljo proizvajalcem za pospeševanje prodaje ali poznavanja blagovne znamke. Teoretičen del smo podkrepili tudi z analizo anketnega vprašalnika, s pomočjo katerega smo ugotovili, katera družbena omrežja so najpogostejša tarča oglasov proizvajalcev ter kako uspešni so z vidika odjemalcev. Dotaknili smo se tudi vplivnežev, ki dandanes predstavljajo eno izmed pomembnejših vrst oglaševalcev na družbenih omrežjih, saj z grajenjem na zaupanju pri sledilcih, uspešno pospešujejo prodajo izdelkov blagovnih znamk, saj odjemalcem predstavljajo kredibilen, zaupanja vreden vir informacij in izkušenj.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, družbena omrežja, spletni marketing, oglasi, sponzoriranje objave.
Objavljeno v DKUM: 11.11.2022; Ogledov: 109; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,80 MB)

2.
Pospeševanje prodaje v podjetju impol
Nuša Vrhunec, 2021, diplomsko delo

Opis: V podjetjih se čedalje pogosteje srečujejo z intenzivno konkurenco, zato je potrebno pritegniti nove in obdržati obstoječe porabnike. Podjetja v ta namen uporabljajo različne segmente marketinškega spleta med katere uvrščamo tudi pospeševanje prodaje. Glavni cilj pospeševanja prodaje je porabnikov večji in hitrejši nakup izdelka ali storitve, zato podjetja želijo v čim večji meri porabnika spodbuditi za nakup in obenem vzbuditi njegovo pozornost ter omogočiti večjo prepoznavnost podjetja na konkurenčnih trgih. Podjetja se poslužujejo različnih metod pospeševanja prodaje med katere uvrščamo tiste, ki so usmerjene na porabnike, trgovske posrednike, druga podjetja ter prodajno osebje. V prvem poglavju diplomskega projekta bomo opredelili problem, namen, cilje in hipoteze, ki smo si jih zastavili. V drugem poglavju bomo predstavili marketinško komuniciranje ter splet marketinškega komuniciranja, ki zajema oglaševanje, neposredno trženje, odnose z javnostmi, osebno prodajo ter pospeševanje prodaje, ki ga bomo podrobneje obravnavali v tretjem poglavju, ko bomo opisali namen, cilje, prednosti, slabosti, metode pospeševanja prodaje ter načrtovanje in vrednotenje pospeševanja prodaje. Četrto poglavje bo zajemalo predstavitev podjetja Impol – organizacijsko strukturo, izdelke, ki jih podjetje ponuja ter panoge v katerih deluje. Peto poglavje se bo nanašalo na prodajo v podjetju Impol glede na kupce, trg in organizacijo prodaje. V šestem poglavju bomo predstavili metode pospeševanja prodaje, ki jih uporabljajo v podjetju Impol in s katerimi skušajo ohraniti svojo konkurenčnost, pridobiti in ohraniti porabnike, informirati o svojih izdelkih in vedno znova iskati nove ideje in rešitve, ki bodo kljub konkurenci zadovoljile potrebe in želje tudi najbolj zahtevnih porabnikov.
Ključne besede: metode pospeševanja prodaje, podjetje Impol, porabnik, pospeševanje prodaje.
Objavljeno v DKUM: 15.10.2021; Ogledov: 400; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

3.
Pospeševanje prodaje v Biotermah Mala Nedelja
Lara Belšak, 2021, diplomsko delo

Opis: Trg postaja vedno bolj nasičen s konkurenčnimi izdelki, zato morajo podjetja iskati načine, da prepričajo obstoječe ter možne stranke za nakup njihovega izdelka ali storitve. Odjemalcem je na voljo velika ponudba konkurenčnih izdelkov, povpraševanje po njih pa je vedno manjše. Glavni cilj vsakega podjetja je, da privabi nove kupce in obdrži obstoječe ter da s prodajo izdelkov ali storitev ustvari dobiček. Zato se podjetja odločajo za pospeševanje prodaje, saj s tem lažje preživijo na trgu in prepričajo kupce, da izberejo njihov izdelek ali storitev namesto konkurenčnega. To lahko dosegajo z različnimi metodami pospeševanja prodaje, in sicer s kuponi, s popusti, z darili, garancijami, degustacijami. V prvem poglavju diplomskega projekta bomo predstavili osnovni problem, namen, cilje ter zastavljene hipoteze, ki jih bomo v diplomskem projektu preverili. V drugem poglavju bomo predstavili, kaj pravzaprav pospeševanje prodaje je, kakšni so nameni in cilji pospeševanja prodaje ter kakšne načine ločujemo. Pojasnili bomo tudi prednosti in slabosti pospeševanje prodaje v podjetju ter načine, s katerimi lahko podjetja vrednotijo rezultate. V tretjem poglavju bomo opisali tri skupine metod pospeševanja prodaje. V četrtem poglavju bomo predstavili podjetje Bioterme Mala Nedelja. V petem poglavju bomo pojasnili, kako v Biotermah Mala Nedelja pospešujejo prodajo. V zadnjem poglavju pa bomo opravili intervju, s katerim bomo pridobili podatke za zastavljene hipoteze, ki jih bomo v sklepnem delu potrdili ali ovrgli.
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, posredno pospeševanje prodaje, neposredno pospeševanje prodaje, Bioterme Mala Nedelja
Objavljeno v DKUM: 17.06.2021; Ogledov: 570; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

4.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.
Boštjan Jurca, 2016, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje kot pomemben instrument tržnega komuniciranja lahko odločilno prispeva k uresničevanju zastavljenih ciljev podjetja. Podjetja bi brez tega danes težko preživela. Še posebej na trgu, kjer je ponudba konkurenčnih izdelkov ogromna, povpraševanje pa se je opazno skrčilo. Kupci so dnevno soočeni s številnimi informacijami, ki jih dobivajo s strani ponudnikov. Vendar se na njih odzivajo različno. Cilj vsakega podjetja je prodati svoj izdelek in ustvariti dobiček. Poleg tega, da želi obdržati obstoječe kupce, je obenem pomembno tudi pridobivanje vedno novih kupcev. Dejstvo je, da mora podjetje ves čas aktivno razmišljati o tem, kako pritegniti pozornost svoje ciljne skupine in kako vzdrževati komunikacijo z njimi. Pravilno načrtovanje tržnega komuniciranja in v okviru tega tudi pravilna izbira metod pospeševanja prodaje lahko prineseta želene rezultate. Metode pospeševanja prodaje, ki sem jih obravnaval v diplomskem delu, so usmerjene na tri ciljne skupine: – metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na trgovske posrednike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje Ključno pri načrtovanju pospeševanja prodaje pa je: izbira ciljne skupine, določitev ciljev pospeševanja prodaje, določitev sredstev in izbira metod za pospeševanje prodaje. Na koncu je potrebno tudi vrednotenje rezultatov, ki smo jih dosegli s pospeševanjem prodaje
Ključne besede: Tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, ciljne skupine, metode pospeševanja prodaje, konkurenca, Alterna Distribucija.
Objavljeno v DKUM: 05.09.2016; Ogledov: 1032; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

5.
IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
Aleksandra Klemenc, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki želi uspeti na zelo konkurenčnem trgu, potrebuje dobro strategijo, ki bo tako zanimiva, da bo lahko zadovoljila razvajenega kupca. Premik k okolju prijazni proizvodnji, ki je v mnogih severnih državah že postala standard, zahteva čas in denar. A rezultati poleg enostavno merljivih dolgoročno nižjih stroškov delovanja zaradi okolju prijazne proizvodnje prinašajo še nešteto neopredmetenih koristi. Prinesejo boljšo podobo podjetja, srečnejše in bolj zadovoljne zaposlene. V tujini in tudi pri nas postajajo vedno bolj cenjena podjetja, ki se namesto z mastnimi zaslužki lahko pohvalijo s skrbnim in odgovornim odnosom do narave, živali in ljudi v procesu proizvodnje. Mnogi ugledni strokovnjaki menijo, da si podjetje, ki želi biti uspešno v prihodnosti, ne more privoščiti, da se ne bi obnašalo okolju prijazno. Zaradi izpostavljanja prednosti naših izdelkov, ki jih v svojih sporočilih vedno bolj uporabljajo tudi določena konkurenčna podjetja s precej večjimi finančnimi zmožnostmi za oglaševanje, se moramo nenehno truditi in iskati vedno nove informacije ter predstavljati zanimive, napredne, okoljevarstvene ter človekoljubne ideje, ki bodo v kupcu vzbudile zanimanje za nakup naših izdelkov.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrtovanje oglaševanja, oglaševanje na internetu, orodja in metode pospeševanja prodaje, gradnja blagovne znamke, potrošnik oziroma kupec
Objavljeno v DKUM: 26.07.2016; Ogledov: 1056; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

6.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V SPORTINI BLED D.O.O.
Marijana Krajinović, 2016, diplomsko delo

Opis: Nekoč se je blago na trgovinskih policah prodajalo samo. Izbirali smo kvečjemu le lahko med nekaj izdelki. V današnjem času je konkurenca zelo velika, zato morajo podjetja dosegati konkurenčno prednost. Kupci morajo zaupati izdelkom, izdelki pa morajo biti boljši od povprečja. Potrošnikom oz. kupcem je potrebno prisluhniti in s pomočjo pravih orodij komuniciranja in oglaševanja spoznati njihove želje in potrebe. Podjetje s pospeševanjem prodaje dosežejo hitrejši odziv kupcev za nakup izdelka, s tem se poveča prodaja in s tem tudi dobiček. V prvem delu dela diplomske naloge sem predstavila s čim se podjetje poslužuje pospeševanja prodaje in metode pospeševanja prodaje. V drugem delu diplomske naloge sem predstavila podjetje Sportina Bled d.o.o kako je začelo z razvojem in prodajo artiklov ter njihovo zgodovino samega začetka podjetja. V zadnjem delu diplomske naloge so predstavljeni načini pospeševanja prodaje, ki so usmerjeni tako kot na potrošnike in tudi zaposlene v samem podjetju. Velik poudarek namenja podjetje metodam pospeševanje prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje. Sportina Group ni le zaupanja vreden franšizni zastopnik tujih blagovnih znamk, ki jih prodajajo, temveč v zadnjih letih uspešno uveljavlja lastne razvojne ( multibrand ) prodajne koncepte. Gre za trgovini XYZ (www.xyz-stores.com) in Sportina, ki ju bogati cela paleta edinstvenih prodajnih zamisli
Ključne besede: Tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, promocije
Objavljeno v DKUM: 21.07.2016; Ogledov: 1066; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (805,81 KB)

7.
POSPEŠEVANJE PRODAJE PREHRANSKIH DOPOLNIL PODJETJA X
Nadja Krajnc, 2016, diplomsko delo

Opis: Biti opažen, vzbuditi zanimanje za izdelek ali storitev, se približati in prepričati potencialne odjemalce, da je izdelek ali storitev boljša od konkurenčne, spodbuditi k nakupu ali ponovnemu nakupu so težke naloge vsakega podjetja. Vsako podjetje si po svojih močeh prizadeva rešiti te naloge čim bolj uspešno oziroma uspešnejše od konkurence. Pri tem si pomaga z različnimi aktivnostmi tržnega komuniciranja. Skozi diplomsko delo bom v teoretičnem delu opredelila tržno komuniciranje ter se podrobneje osredotočila na pospeševanju prodaje, ki je vedno bolj pogosto orodje tržnega komuniciranja zaradi več dejavnikov, ki jih bom podrobneje opisala v nadaljevanju. Opisala bom prehranska dopolnila, ki so osrednji del diplomskega dela ter izpostavila problematiko oglaševanja in pospeševanja prodaje prehranskih dopolnil. V praktičnem delu bom opisala kako se s pospeševanjem prodaje spopada podjetje X, ki trži prehranska dopolnila, katere metode pospeševanja prodaje uporablja ter zakonske omejitve pri oglaševanju prehranskih dopolnil. Opisala bom, kako je po analizi dosedanjih rezultatov raznih raziskav o prehranskih dopolnilih v Sloveniji in vseh zakonskih omejitvah začelo podjetje X več pozornosti posvečati pospeševanju prodaje in uvedlo nove metode pospeševanja prodaje. Predstavila bom metode in orodja za pospeševanje prodaje prehranskega dopolnila v podjetju X, nato pa predstavila še dosedanje rezultate pospeševanja prodaje prehranskega dopolnila.
Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, prehranska dopolnila, internet
Objavljeno v DKUM: 20.06.2016; Ogledov: 1116; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

8.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MATJAŽ, D.O.O.
Ana Cukjati, 2016, diplomsko delo

Opis: Dandanes je zaradi hude konkurence na vseh področjih zelo pomembno poznavanje svojih ciljnih skupin in na podlagi tega ustvarjanje takšne ponudbe, ki je boljša od konkurentov. Na trgu je boj za kupca vedno ostrejši, konkurentov pa je vedno več, saj ponudba raste hitreje kot povpraševanje. Prisotnost konkurence ponudnike spodbuja, da iščejo nove možnosti in ideje, kako obdržati obstoječe kupce in pridobiti nove. Sodobni porabniki oz. kupci so vedno bolj ozaveščeni o ponudbi na trgu in postajajo vse zahtevnejši, zato potrebujejo veliko več informacij, na podlagi katerih se odločijo za nakupe in zadostijo svojim potrebam. Prav tako so postali bolj občutljivi na cene in vse manj je zvestih eni blagovni znamki. Če želijo podjetja preživeti, morajo čim bolj uspešno prodajati svoje izdelke in storitve. Podjetje mora poleg izpostavljenih objektivnih in funkcionalnih prednosti izdelka oziroma storitve ponuditi tudi ustrezno marketinško komuniciranje, s katerim predstavlja svoje izdelke kupcem. Uporablja lahko različne instrumente tržnega komuniciranja: osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, oglaševanje in pospeševanje prodaje. Zadnji omenjen instrument v zadnjih letih pridobiva vse večji pomen pri nas, saj lahko mnoge aktivnosti pospeševanja prodaje dnevno zasledimo v trgovinah. Diplomsko delo obravnava pospeševanje prodaje v podjetju Matjaž, d. o. o., ki je generalni zastopnik za podjetje Hörmann. Diplomsko delo zajema pet poglavij in je razdeljeno na teoretični in praktični del. Pri teoretičnem delu sem si pomagala z razpoložljivo domačo in tujo literaturo. V uvodnem delu sem opisala področje in opredelila problem, namen in cilje. Sledijo opredelitve tržnega komuniciranja, njegovega procesa, dejavnikov in ciljev, ki jih navajajo različni avtorji. V nadaljevanju je predstavljeno pospeševanje prodaje, njegove naloge in cilji, metode in samo načrtovanje in vrednotenje, ter prednosti in slabosti pospeševanja prodaje. V praktičnem delu sledi predstavitev podjetja Matjaž, d. o. o., njegove vizije in poslanstva. Ker je podjetje generalni zastopnik podjetja Hörmann, sem na kratko predstavila tudi matično podjetje. Sledijo organiziranost podjetja in prodajne službe, cilji podjetja, prodajni in storitveni program ter marketinško komuniciranje v podjetju. V zadnjem delu diplomskega dela sem se osredotočila na pospeševanje prodaje v podjetju.
Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, metode pospeševanja prodaje
Objavljeno v DKUM: 17.06.2016; Ogledov: 1676; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

9.
Oglaševanje in pospeševanje prodaje v podjetju Pikapoka d.o.o.
Natalija Bratuša, 2015, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje mora biti karseda konkurenčno na trgu. Za doseganje čim večjih dobičkov mora podjetju uspevati zadovoljiti potrebe kupcev. Na različne načine je potrebno izdelke približati potrošnikom ter jih prepričati v dobre koristi izdelka in posledično spodbuditi k samemu nakupu. Glavni cilj magistrske naloge je seznaniti se, kako in na kakšen način deluje oglaševanje in pospeševanje prodaje v podjetju Pikapoka d.o.o.. Skozi magistrsko nalogo smo poskušali s teoretičnega vidika opredeliti oglaševanje, kakšni so cilji oglaševanja, preko katerih medijev oglašujemo, kakšna je določitev proračuna za oglaševanje. Prav tako nas je zanimalo, kako teorija opisuje pospeševanje prodaje, kakšne so naloge le – tega, katera orodja in metode poznamo za pospeševanje prodaje, kateri so posredni in kateri neposredni načini pospeševanja prodaje ter nenazadnje tudi kakšne so prednosti in slabosti pri pospeševanju prodaje in kateri so razlogi za rast pospeševanja prodaje. V praktičnem delu smo ugotavljali, kako se z oglaševanjem spopada podjetje Pikapoka, kateri so tisti mediji, ki jih podjetje uporablja primarno za oglaševanje. Prav tako smo ugotavljali, na kakšen način podjetje pospešuje prodajo. Uporablja pa veliko različnih načinov za pospeševanje prodaje (od raznih letakov, znižanja cen izdelkov, akcije zvestobe, dan nosečniških trebuščkov, nakupi 2 + 1 gratis, vikend akcije, darilo ob otrokovem rojstnem dnevu, …). V podjetju Pikapoka se zelo dobro zavedajo pomena oglaševanja in pospeševanja prodaje. Podjetje je prepoznavno po izdelkih za otroke, ki se oglašujejo preko vseh kanalov oglaševanja. Velik obseg oglaševanja in različni načini pospeševanja prodaje so zelo pomembni in bistveno prispevajo k poslovnim rezultatom.
Ključne besede: podjetje Pikapoka, oglaševanje, cilji oglaševanja, mediji, pospeševanje prodaje, naloge pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, posredni in neposredni načini pospeševanja prodaje, prednosti in slabosti pospeševanja prodaje
Objavljeno v DKUM: 03.03.2016; Ogledov: 1186; Prenosov: 351
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

10.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE NOVEGA KOZMETIČNEGA IZDELKA V PODJETJU X
Barbara Krampač, 2012, diplomsko delo

Opis: Zadnja leta pospeševanje prodaje beleži precej strmo rast, katere primarna dejavnost je spodbujanje potrošnika k nakupu. Uporablja jo velika večina proizvajalcev, trgovcev na debelo in drobno ter ostale organizacije. Pravilna uporaba lahko privede do boljše prepoznavnosti posamezne blagovne znamke in zadovoljitev kupčevih potreb. V Podjetju X izvajamo različne aktivnosti, katere s pomočjo proizvajalca organiziramo izključno sami. Uporabljamo metodo znižanih cen, preizkušanj, daril, predstavitev in poudarjamo ugodnosti, tako za trgovskega posrednika kot tudi za potencialnega končnega kupca. V diplomskem delu je prikazano planiranje, uspešnost in analiza pospeševanja prodaje novega kozmetičnega izdelka. Najboljše rezultate beležimo v obdobju metode znižanih cen in preizkušanja izdelka na prodajnih mestih, za katere je Podjetje X namenilo največ sredstev. Podjetje X želi ostati eden vodilnih in cenjenih ponudnikov kozmetičnih izdelkov v regiji, zato v prihodnje načrtuje širitev asortimenta in bogatitev ponudbe prestižnih, kakor tudi kozmetičnih izdelkov široke potrošnje.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, metode pospeševanja prodaje, pospeševanje prodaje, Podjetje X
Objavljeno v DKUM: 14.11.2012; Ogledov: 1364; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici