| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA OB UVEDBI NOVEGA IZDELKA
Boris Arko, 2014, magistrsko delo

Opis: Pomembno vodilo vseh dinamičnih podjetij je razvoj. Strateški management mora za planiranje razvoja podjetja iskati vedno nove razvojne strategije, s katerimi uresničuje vizijo, sledi trendom, tržnim razmeram in zadovoljuje pričakovanja in potrebe kupcev. V magistrskem delu obravnavamo področje planiranja razvoja proučevanega podjetja z uvedbo nove ponudbe, ki bi temeljila na biološko pridelani hrani. Vsako novo strateško usmeritev je potrebno proučiti sistematsko in analitično. Pri planiranju razvoja proučevanega podjetja smo zato uporabili različne metode planiranja in preverjali njihovo uporabnost pri sprejemanju novih strategij. Opredelili smo različne metode in pristope, ter kot najbolj uporabne izbrali, SWOT analizo, STEEP in PESTEL analizo, analizo panoge s Porterjevim pristopom in metodo scenarija. Izbrane metode smo uporabili za analizo okoljskih priložnosti, analizo panoge, analizo trendov v okolju, ter analizo za proučevanje možnih prihodnjih stanj. V teoretičnem delu magistrskega dela z uporabo literature predstavljamo razsežnosti planiranja razvoja podjetja v MER modelu integralnega managementa in podrobneje predstavljamo izbrane metode. V empiričnem delu smo na primeru proučevanega podjetja izvedli razvojno proučitev in razvojno analizo podjetja, ter na primeru podjetja uporabili izbrane metode za proučitev upravičenosti uvedbe izdelkov iz biološko pridelane hrane. Predstavili smo trend prehranjevanja in nove izdelke iz biološko pridelane hrane, ki bi jih vključili v svojo ponudbo. Razvojne priložnosti podjetja z uvedbo nove ponudbe zaznavamo ob uporabi vseh izbranih metod planiranja. Uvedba izdelkov iz biološko pridelane hrane, bi za podjetje predstavljala konkurenčno prednost v podjetniškem okolju in priložnost za nadaljnji razvoj. V magistrskem delu potrjujemo vse zastavljene hipoteze, s katerimi dokazujemo, da je mogoče in uporabno, v praksi strateškega managementa, uporabljati teoretično znanje skupaj z izkušnjami v praksi.
Ključne besede: Biološko pridelana hrana, razvoj podjetja, metode planiranja razvoja, STEEP-PESTEL analiza, Porterjev model, SWOT analiza, scenarjij.
Objavljeno: 27.05.2014; Ogledov: 1535; Prenosov: 209
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici