| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V TRGOVINI ZARA
Boris Zavec, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela sodi na področje marketinga, natančneje na področje zadovoljstva odjemalcev. V diplomskem delu so podrobneje prikazani rezultati raziskave, ki se nanašajo na merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni ZARA. Pri izvedbi raziskave so bila v pomoč teoretična znanja, povzeta iz dostopne literature domačih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev in merjenja odjemalcev. Teoretični del je podrobneje predstavljen v prvem delu diplomske naloge, drugi del diplomske naloge pa se nanaša na predstavitev prodajalne ZARA in na predstavitev rezultatov raziskave, na podlagi katerih je bilo ugotovljeno zadovoljstvo odjemalcev prodajalne ZARA. Zadovoljstvo odjemalcev se je ugotavljalo na podlagi dejavnikov prodajalne (lokacija, prodajni prostor, vzdušje oziroma atmosfera prodajalne, ponudba blaga, cene blaga in prodajno osebje). Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci prodajalne ZARA na splošno zadovoljni, vendar obstajajo določena odstopanja od njihovih pričakovanj, zato so bili podani predlogi, kako ta pričakovanja odjemalcev doseči. Ker na trgu vlada velika konkurenca in odjemalci postajajo vse zahtevnejši, bodo organizacije dosegle konkurenčno prednost takrat, kadar bodo v največji meri zadovoljili potrebe, želje in pričakovanja odjemalcev. Da pa bodo organizacije zadovoljile odjemalce, morajo v prvi vrsti ugotoviti kaj sploh so njihove želje, potrebe in pričakovanja. Zato morajo organizacije konstantno in celovito meriti zadovoljstvo svojih odjemalcev.
Ključne besede: Ključne besede: zadovoljstva odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, dejavniki nakupnega zadovoljstva, stopnja zadovoljstva odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva odjemalcev, prodajalna ZARA.
Objavljeno: 11.06.2010; Ogledov: 2907; Prenosov: 508
.pdf Celotno besedilo (350,48 KB)

2.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V WELLNESSU ORHIDELIA
Maja Ošlak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Wellness Orhidelia je nov svet termalnih užitkov in najprestižnejši del Term Olimia, kjer boste med popolnim razvajanjem vašega telesa in duha doživeli prebujenje ljubezni. Wellness Orhidelia ponuja storitve, ki so v vse hitrejšem in stresnem življenju postale zelo pomembne. Ravno iz teh razlogov smo se odločili za raziskavo, v kateri smo se osredotočili na zadovoljstvo odjemalcev. V teoretičnem delu smo povzeli spoznanja slovenskih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu smo postavili hipoteze, izbrali ustrezno metodologijo in izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili trenutno stanje zadovoljstva odjemalcev v Wellnessu Orhidelia. Ugotovili smo, da so odjemalci v splošnem zelo zadovoljni vendar pri posameznih vprašanjih prihaja do odstopanj od pričakovanj zato tudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene. Zaradi vse večje zahtevnosti odjemalcev in vse večjih pričakovanj in konkurence na trgu bodo zaposleni morali izboljšati, kar odjemalcem povzroča nezadovoljstvo, da se bodo le ti vračali in postali zvesti odjemalci. Pomembno je, da podjetje prisluhne svojim odjemalcem, njihovim pričakovanjem, predlogom in pritožbam, saj bodo le tako lahko oblikovali ponudbo, ki bo konkurenčna na trgu in bo zadovoljevala potrebe. Zelo pomembno je, da ponudba Wellessa Orhidelia ustreza pričakovanjem njihovih odjemalcev.
Ključne besede: Odjemalec, zadovoljstvo, storitev, stopnje zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, metode merjenja, anketni vprašalnik, Wellness Orhidelia.
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 2099; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (1013,03 KB)

3.
RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV VOZIL PEUGEOT
Aleksander Velkoski, 2011, diplomsko delo

Opis: Na avtomobilskem trgu vlada zelo ostra konkurenca, zato morajo proizvajalci vozil nenehno spremljati in razvijati inovacije na področju avtomobilske industrije in slediti potrebam kupcev, da zadovoljijo njihove potrebe. Zadovoljni uporabniki se bodo najverjetneje ponovno odločili za nakup iste blagovne znamke in svoje zadovoljstvo prenesli tudi na druge. Diplomsko delo sem razdelil na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sem podrobneje predstavil zadovoljstvo odjemalcev in pa merjenje zadovoljstva odjemalcev. V drugem delu pa sem teorijo prenesel v prakso in naredil raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov vozil Peugeot. Na kratko sem predstavil razvojno pot podjetja Peugeot in dobljene rezultate raziskave grafično predstavil ter jih ustrezno argumentiral. Rezultati raziskave so skoraj v celoti potrdile trditve katere sem si zastavil pred izvedbo raziskave. Ugotovil sem, da je povprečna ocena zadovoljstva uporabnikov vozil Peugeot z njihovimi vozili 1,95 na 5-stopenjski lestvici (1-zelo zadovoljen, 5-zelo nezadovoljen), kar pomeni, da so uporabniki s svojimi vozili zadovoljni. Prav tako so zadovoljni tudi s samim delovanjem vozila in njegovimi posameznimi dejavniki še posebej z varnostjo, dizajnom in zanesljivostjo. Svoje zadovoljstvo so pripravljeni prenesti tudi na druge, v bodočnosti pa bodo najverjetneje ostali zvesti tej avtomobilski znamki.
Ključne besede: marketinški koncept, zadovoljstvo odjemalcev, odjemalci, stopnje zadovoljstva, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva, napake pri merjenju zadovoljstva, Peugeot
Objavljeno: 29.06.2011; Ogledov: 1609; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (597,08 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TRGOVSKEM PODJETJU VESNA D.D.
Darja Valpatič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam problematiko zadovoljstva kupcev v trgovskem podjetju Vesna d.d. V teoretičnem delu predstavljam udeležence prodajnega procesa, pojem zadovoljstva, merjenje in metode merjenja zadovoljstva. Teorija je nujno potrebna za razumevanje porabnikov in njihovih potreb. Tržno naravnana podjetja morajo razumeti in vedeti, kakšne so potrebe porabnika, šele takrat so lahko pravilno naravnana. V drugem, empiričnem delu pa sem z raziskavo, ki sem jo opravila s pomočjo anketnega vprašalnika, ugotavljala zadovoljstvo kupcev dotičnega podjetja. Z anketo o zadovoljstvu kupcev sem želela pripomoči k prepoznavi potreb in želja obstoječih kupcev ter k trenutni oceni zadovoljstva kupcev tega podjetja. Menim, da sem z anketo pridobila veliko koristnih ocen in podatkov, za katere bi bilo smiselno izdelati predloge izboljšav. Upoštevanje potreb, uresničevanje želja in odprt pristop za uvajanje novosti naj bodo primarni cilji poslovanja, saj bodo le tako preživeli hud konkurenčen boj na trgu.
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, udeleženci prodajnega procesa, merjenje in metode merjenja zadovoljstva, anketa o zadovoljstvu kupcev
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 2209; Prenosov: 421
.pdf Celotno besedilo (6,13 MB)

5.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z VADBO VARNE VOŽNJE V CENTRU ŠPANIK
Polonca Kočar, 2013, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Vsako podjetje se na trgu srečuje s številnimi konkurenti. Da bi preživeli, so primorani uporabnikom ponuditi nekaj več, kar jih bo zadovoljilo in prepričalo, da so izbrali pravega ponudnika. Prav zaradi tega je merjenje zadovoljstva uporabnikov zelo pomembno. Znati je treba prisluhniti željam in potrebam uporabnikov in na podlagi tega ponuditi tako ponudbo, ki bo še bolj zadovoljila bodoče uporabnike. Za podjetje je zelo pomembno, da pozna uporabnikove potrebe, želje, ker jim lahko tako ponudi tisto, kar želijo. Skrb za zadovoljne uporabnike je osrednja naloga vsakega podjetja, saj zadovoljen uporabnik širi pozitivne informacije o storitvah in je najboljša promocija za podjetje. V magistrskem delu smo ugotavljali zadovoljstvo uporabnikov z vadbo varne vožnje v centru Španik, ter teoretično in empirično raziskali vse elemente merjenja zadovoljstva uporabnikov s storitvami. V teoretičnem delu smo proučili relevantno literaturo s področja uporabnikov storitev ter opredelili pojem uporabniki storitev, njihov pomen, vrste in njihovo vedenje. Proučili smo še zadovoljstvo uporabnikov storitev ter pomen in dejavnike zadovoljstva uporabnikov. Ob koncu smo pregledali še literaturo s področja merjenja zadovoljstva uporabnikov s poudarkom na pomenu, modelih in metodah merjenja zadovoljstva. V praktičnem delu smo predstavili podjetje Španik in programe, ki jih podjetje izvaja. Podrobneje smo opisali vadbo varne vožnje, ki je predmet raziskovanja. Nato smo opredelili problem, namen in cilje raziskave. Izvedli smo kvantitativno raziskavo merjenja zadovoljstva uporabnikov vadbe varne vožnje v centru Španik. Raziskavo smo izvedli na podlagi anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 108 vprašanih uporabnikov. S pomočjo rezultatov analize smo preverili veljavnost postavljenih hipotez. Na koncu smo prikazali rezultate analize in sklepne ugotovitve. Rezultati so doprinesli pomembna spoznanja o vedenju uporabnikov vadbe varne vožnje, in bodo pripomogli k nadaljnjemu razvoju in izboljšanju vadbe varne vožnje v centru Španik. Ugotovili smo, da so uporabniki zadovoljni z vadbo varne vožnje, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: Ključne besede: storitev, uporabniki storitev, vedenje uporabnikov, zadovoljstvo uporabnikov storitev, merjenje zadovoljstva uporabnikov, modeli merjenja zadovoljstva uporabnikov, metode merjenja zadovoljstva, vadba varne vožnje.
Objavljeno: 12.06.2013; Ogledov: 1205; Prenosov: 308
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici