| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ustvarjalno razmišljanje in raba USOMID metode in Metode šestih klobukov v izbranem podjetju
Patricija Celcer, 2018, magistrsko delo

Opis: Ustvarjalno razmišljanje je v današnjem razvitem svetu vedno bolj potrebno za podjetja, ki želijo preživeti na tujem, kot tudi na domačem trgu rivalstva podjetij. Ustvarjalno razmišljanje spodbudi zaposlene k uvajanju novosti. V naši magistrski nalogi smo proučevali podjetje Uliks. S pisanjem tega dela želimo pomagati preučiti uspešnost in učinkovitost vključevanja ustvarjalnega razmišljanja v poslovanje podjetij. Z analizo literature in preučevanjem delovanja podjetja o ustvarjalnem razmišljanju hočemo dokazati, da le to prinaša koristi oziroma pozitivne rezultate in pomoč pri večji produktivnosti in sodelovanju med zaposlenimi. Tako bi se podjetje odločilo za uvajanje metod ustvarjalnega razmišljanja. Seveda pa je potrebno vedeti, da mora biti podjetje pri sprejemanju teh metod dobro strokovno izpopolnjeno in zelo vztrajno. Z magistrsko nalogo želimo doprinesti podjetjem z znanjem o ustvarjalnem razmišljanju in jim s tem pomagati še k boljšemu poslovanju v današnjih in v še bolj zahtevnih prihajajočih časih. V teoretičnem delu smo orisali glavne pojme za obravnavano temo, medtem ko smo v empiričnem delu podkrepili s strukturiranimi intervjuji treh zaposlenih v družbi Uliks. Ugotavljali smo kako zaposleni vključujejo ustvarjalno razmišljanje v sodelovanje s sodelavci in delovanje podjetja. Rezultati empirične raziskave so potrdili teoretične ugotovitve oziroma rezultate, da ustvarjalno razmišljanje v podjetju daje pozitivne učinke na poslovanje podjetja in sodelovanje med zaposlenimi. Glede na našo celotno raziskavo sklepamo, da ima podjetje, ki smo ga proučevali viden potencial za uvajanje novih metod ustvarjalnega razmišljanja.
Ključne besede: Celovitost, ustvarjalnost, ustvarjalno razmišljanje, USOMID metoda, Metoda šestih klobukov.
Objavljeno v DKUM: 19.07.2018; Ogledov: 1890; Prenosov: 702
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

2.
INOVATIVNOST IMA POMEMBNO VLOGO V BANČNIŠTVU
Maja Rožman, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Vedno znova je pomembna inovativnost na področju bančništva. Odraža se na tržni in konkurenčni priložnosti bank. V današnjem času vse več komitentov izvršuje plačila in dvige izven poslovalnic bank. Vse več komitentov uporablja inovativne storitve, ki nudijo večje udobje in svobodno delovanje, ter hitrejši postopek poslovanja. Velika prednost inovativnosti bančništva na področju elektronskega poslovanja omogoča bankam manj papirnatega dela, hitrejše in učinkovitejše poslovanje in krepitev svojega ugleda doma in v tujini. Ključ do dolgoročnega uspeha v zadovoljstvu in zaupanju strank, pa temelji tudi na poglobljenem znanju in motivaciji vseh zaposlenih.
Ključne besede: Inovativnost, invencija, inovacija, difuzija novosti, agenti spreminjanja, metoda USOMID, ustvarjalnost, konkurenca, bančne storitve, zaposleni, komitenti, uporabniki, motivacija, timsko delo
Objavljeno v DKUM: 04.08.2011; Ogledov: 3043; Prenosov: 372  (2 glasa)
.pdf Celotno besedilo (577,91 KB)

3.
METODE ZA VZPODBUJANJE USTVARJANJA IDEJ, INVENCIJ IN INOVACIJ V SUROVINI D.D.
Dejan Stupan, 2010, diplomsko delo

Opis: Globalna finančno gospodarska kriza je vplivala na vse sektorje gospodarstva v Sloveniji. Ob takšnih okoliščinah se je spremenilo lastništvo Surovine d.d., v podjetju je zavladalo vedno večje zavedanje, kako pomembna je inovativnost kot stalen proces in kot možnost doseganja konkurenčnosti na izbranem področju. Temu je sledila sprememba organizacijske kulture podjetja, ki teži k temu, da bi inoviranje postalo del vsakodnevnega poslovanja, kar pa ni lahka naloga. Skozi diplomsko delo smo opredelili idejo, ki jo potrebujemo za nastanek invencij, katere lahko s časom postanejo potencialne inovacije. Skozi komercializacijo potencialnih inovacij, preidejo v inovacije, katerih koristnost in uporabnost se pokaže v pozitivnem ali negativnem sprejetju odjemalcev. Ukvarjali smo se z vrstami in procesom ustvarjalnega mišljenja ter razvrstili in podrobno opisali metode in tehnike za ustvarjalno sodelovanje. Predstavili in opisali smo dejavnost podjetja Surovina d.d. v katerem smo izvedli anketno raziskavo o uporabi metod in tehnik za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja. Anketni rezultati so pokazali, kakšna delovna klima prevlada v podjetju, kakšno delo zaposlenim ustreza ter kakšna stališča zavzemajo glede inoviranja. Ugotovili smo, da bi zaposleni sprejeli naš predlog prenovljenega procesa za ustvarjalno sodelovanje in delo. Podjetju smo tako predlagali in predstavili prenovljen proces ustvarjalnega sodelovanja in dela, katerega lahko vključijo v ustaljen način dela ter na vse organizacijske ravni.
Ključne besede: inoviranje, inovativnost, invencija, inovacija, ideja, ustvarjalnost, tehnike ustvarjalnega razmišljanja, viharjenje možganov, metoda USOMID, Šest klobukov razmišljanja, Surovina d.d., Gorenje Surovina d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 24.11.2010; Ogledov: 3943; Prenosov: 809
.pdf Celotno besedilo (849,27 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici