| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ANALIZA UPORABE CESTNO-PROMETNE INFRASTRUKTURE NA OBMOČJU KOROŠKIH VRAT V MARIBORU
Boris Kamenik, 2011, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je analiza mestne četrti Koroška vrata v Mariboru z vidika uporabe cestno-prometne infrastrukture. Podan je pregled cestnih križišč, cestnih odsekov, prometnih površin pešcev in kolesarjev ter mirujočega prometa. Na podlagi terenskega ogleda obstoječega stanja na področju infrastrukture za različne udeležence v cestnem prometu (motorni promet, promet pešcev in kolesarjev, mirujoči promet) je opravljena analiza s poudarkom na prometni mobilnosti in varnosti. Izpostavljene so infrastrukturne pomanjkljivosti ter podani kratkoročni oz. dolgoročni predlogi rešitev, ki bi izboljšali varnost in udobje vseh udeležencev v prometu.
Ključne besede: mestne prometne površine, cestna križišča, mirujoči promet, pešci, kolesarji, parkirni režim
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1797; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (8,29 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA IZDELAVE KOLESARSKEGA IZPITA MED PODEŽELSKIMI IN MESTNIMI ŠOLAMI SV SLOVENIJE
Melita Hrovat, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Primerjalna analiza izdelave kolesarskega izpita med podeželskimi in mestnimi šolami v severovzhodnem delu Slovenije je razdeljeno na teoretični in empirični del. Teoretični del obsega varno prečkanje ceste, proceduro kolesarskega izpita; od teoretičnega, praktičnega vse do usposabljanja na javnih prometnih površinah, akcije prometne varnosti, varnega kolesa, psihološke osnove prometne varnosti ter prometne varnosti v očeh otrok. V empiričnem delu je predstavljena raziskava učencev petih razredov, ki opravljajo kolesarski izpit. V njej nas predvsem zanima, kateri učenci so bolj pripravljeni na varno vožnjo s kolesom v prometu, kdo izmed njih se bolj srečuje s konkretnimi prometnimi situacijami ter kje so bolj urejene kolesarske steze. S pomočjo raziskave se je ugotovilo, da obstajajo razlike med mestnimi in podeželskimi šolami pri opravljanju kolesarskega izpita. Tako je v mestu gostejši promet, več semaforiziranih križišč, urejene so kolesarske steze. Tega na podeželju oz. na vasi ni ali pa je le v manjši meri. Učenci iz mestnih šol so bolj pripravljeni na vožnjo po javnih prometnih površinah kot podeželski otroci. Razlika se kaže tudi v samem teoretičnem delu kolesarskega izpita, saj je za mestne učence nekoliko zahtevnejši kot za podeželske; zajema namreč 21 vprašanj, pri katerih sta zadnji dve vezani na križišča.
Ključne besede: kolesarski izpit, mestne šole, podeželske šole, javne prometne površine, učenci, akcije prometne varnosti.
Objavljeno: 11.10.2012; Ogledov: 1025; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

4.
PREVERITEV VARIANTNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČA NA MARKOVI IN STRESOVI ULICI V KOBARIDU
Luka Leiler, 2013, diplomsko delo

Opis: V našem diplomskem delu, ki se dotika področja mestnih prometnih površin in cestnih križišč, smo poskušali rešiti problem, ki se pojavlja v kraju Kobarid, in sicer v križišču Markove in Stresove ulice. Skozi teoretični del smo predstavili problematiko križišč v urbanem okolju, v sklopu katere smo se osredotočili predvsem na problematiko daljinskega vodenja prometnic v mestnih središčih, problematiko urejanja križišč v mestnih središčih, problematiko nemotoriziranih udeležencev v prometu in na problematiko mirujočega prometa. Poglobili smo se tudi v študijo obstoječe problematike in jo analizirali. Na osnovi tega smo v praktičnem delu pozornost namenili trem variantnim rešitvam, izmed katerih smo izbrali najbolj optimalno rešitev rekonstrukcije obstoječega križišča na Markovi in Stresovi ulici v Kobaridu. Le ta se v veliki meri navezuje na idejno arhitekturno zasnovo ureditve kobariškega trškega jedra, predvsem pa ima funkcionalno rešitev za obstoječe stanje in nudi dolgoročno rešitev.
Ključne besede: cestna križišča, mestne prometne površine, problematika križišč v urbanem okolju, štirikrako križišče, mini krožno križišče, skupni prometni prostor
Objavljeno: 19.09.2013; Ogledov: 1061; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (4,42 MB)

5.
Optimizacija parkirišča za Osnovno šolo Franca Lešnika-Vuka Slivnica
Alex Želj, 2018, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V sklopu projektne naloge je bila opravljena analiza obstoječega stanja na področju parkira-nja na območju OŠ Slivnica. Po analizi so bile ugotovljene prednosti in pomanjkljivosti. Obli-kovana so bila izhodišča, ki smo jih upoštevali pri iskanju rešitev za možno preureditev ob-stoječega parkirišča pri osnovni šoli. Oblikovali smo 6 možnih scenarijev, ki se med seboj razlikujejo po zasnovi in ureditvi parkirnega režima. Posebna pozornost je bila namenjena možnosti koriščenja ali hkratni uporabi parkirišča tudi za šolski avtobus. Preverjene so bile zavijalne krivulje, s čimer smo dokazali možnost uporabe oziroma nemotenega dostopa in izstopa s parkirišča. Variante smo s pomočjo kriterijev, kot so varnost, funkcionalnost, poseg, vpliv okolice in končni izgled ovrednotili ter tako dobili optimalno varianto. Ugotovili smo, da je najbližje optimalnemu parkirišču varianta 6, ker je edino, na katerega lahko pripelje linijski avtobus.
Ključne besede: mestne prometne površine, parkiranje, avtobusno postajališče, načrtovanje parkirišč
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 297; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici