| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava zavzetosti pri delu med študenti, zaposlenimi, samostojnimi podjetniki in managementom
Anja Cof, 2024, diplomsko delo

Opis: V naši diplomski nalogi raziskujemo primerjavo zavzetosti pri delu med študenti, zaposlenimi, samostojnimi podjetniki in managementom. V prvem delu prispevka so predstavljeni dejavniki, ki vplivajo na zavzetost pri delu, ali prihaja do razlik zavzetosti pri delu glede na to, ali je nekdo študent ali zaposlen ali samostojni podjetnik ali manager. V nadaljevanju je predstavljena interakcija med glavnimi definicijami: zavzetost, dejavniki, ki vplivajo na zavzetost, Gallupov vprašalnik, lestvica UWES, razložene so tudi definicije o študentih, zaposlenih, samostojnih podjetnikih in managementu. V empiričnem delu je predstavljena analiza anonimne ankete, ki je bila izvedena med naključno izbranimi. Izdelali smo jo na spletni strani 1ka in izvedli tako, da smo jo objavili na našem Instagram profilu in jo nato kvantitativno analizirali. Rezultati so prikazali, da so najbolj zavzeti do dela managerji, potem samostojni podjetniki, sledijo jim zaposleni in študentje. Do njihove različne zavzetosti pa prihaja zaradi različnih vzrokov, ki vplivajo nanje. Te bomo podrobneje predstavili v našem empiričnem delu.
Ključne besede: Zavzetost, dejavniki zavzetosti, merjenje zavzetosti, UWES lestvica, tipi zaposlitve.
Objavljeno v DKUM: 29.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
Vpliv zavzetosti in pripadnosti zaposlenih na uspešnost organizacije
Karmen Omerzu, 2020, diplomsko delo

Opis: Zavzetost in pripadnost zaposlenih sta ključ za dolgoročno uspešnost organizacije. Zaposleni, ki so zavzeti in pripadni, s svojo energijo, entuziazmom, voljo in motivacijo vplivajo na višjo produktivnost, zaradi česar so poslovni izidi organizacije boljši. Zato se organizacije morajo zavedati pomena zavzetih in pripadnih zaposlenih ter si prizadevati za zviševanje stopnje zavzetosti in pripadnosti, kajti s tem lahko ustvarjajo konkurenčne prednosti. V diplomskem projektu smo zato raziskovali vpliv zavzetosti in pripadnosti zaposlenih na poslovno uspešnost organizacije.Z raziskovanjem zavzetosti in pripadnosti smo v teoretičnem delu najprej opredelili omenjena konstrukta ter ju povezali z dejavniki, s katerimi sta posredno povezana in imajo prav tako pozitiven vpliv na organizacijsko uspešnost. Predstavili smo tudi dva najbolj znana vprašalnika za merjenje zavzetosti zaposlenih in sicer Gallupov ter UWES vprašalnik. V projektu smo zajeli v povezavi s pripadnostjo zaposlenih, stopnje pripadnosti ter model treh komponent. Predvsem smo predstavili pozitivne učinke zavzetih in pripadnih zaposlenih za organizacije. V empiričnem delu diplomskega projekta smo s pomočjo anketnega vprašalnika analizirali stopnjo zavzetosti in pripadnosti zaposlenih v izbrani organizaciji in to stopnjo povezali s poslovno uspešnostjo organizacije, kjer smo ugotovili, da organizacija kljub temu, da ima nezavzete in nepripadne zaposlene poslovno uspešna, vprašanje je le, kako dolgo.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, pripadnost zaposlenih, merjenje zavzetosti, stopnje pripadnosti, model treh komponent, uspešnost organizacije
Objavljeno v DKUM: 28.09.2020; Ogledov: 1422; Prenosov: 430
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

3.
Zavzetost zaposlenih v turistični agenciji x
Tjaša Kraner, 2019, magistrsko delo

Opis: V današnjem času si vsaka organizacija želi takšne zaposlene, ki delajo z nasmeškom na obrazu, imajo radi svoje delo in ga opravljajo z navdušenjem, s strastjo in z vnemo ter tako naredijo nekaj več; torej zavzete zaposlene. Takšni sodelavci razmišljajo, čutijo in delujejo usklajeno s cilji organizacije, a ne pod prisilo, saj v resnici zaupajo organizaciji. Zavzetost zaposlenih je odločilen dejavnik in konkurenčna prednost za uspešnost organizacije in izboljšanje poslovnih rezultatov. Lahko bi rekli, da zavzetost zaposlenih ni več le modna muha, temveč je postala organizacijska nujnost. Tudi v času ekonomske krize je smiselno vlagati v zavzetost zaposlenih, z ustreznimi ukrepi lahko tudi v tem obdobju vplivamo na dober odnos zaposlenih do dela. Predvsem v sedanjih časih, ko poslovna rast ni sama po sebi umevna, je izkoriščanje človeških virov za krepitev tržnega položaja organizacij vse bolj pomembno. Managerji se morajo zavedati, da se zavzetost in poslovna uspešnost medsebojno dopolnjujeta. Zvestobe oziroma zavzetosti zaposlenih ni možno zahtevati ali ukazati, zato organizacije sprejemajo različne strategije zadrževanja svojih zaposlenih. Zaposlenim je potrebno pokazati in dokazati, da organizacija brez njih ne more obstajati in da so za delovanje organizacije nujno potrebni. Zavzetost zaposlenih se lahko izraža kot sodelovanje oddelkov v organizacijah. Pojavlja se na ravneh posameznika, organizacije in organizacijske enote. Na zavzetost zaposlenih vplivajo: motivacija, vključenost zaposlenih, zadovoljstvo pri delu, organizacijska klima, pripadnost in dobro državljansko vedenje. Med drugim pa na zavzetost močno vpliva tudi samostojnost zaposlenih na delovnem mestu. V teoretičnem delu smo predstavili pojem zavzetosti zaposlenih ter sorodne pojme. Našteli smo tudi pristope merjenja zavzetosti zaposlenih. Prav tako smo opredelili pojem turistične agencije, njen razvoj, dejavnost, delitev, razvojne težnje in poslovanje. V empiričnem delu smo opravili raziskavo v večji slovenski turistični agenciji. Preverili smo zastavljene hipoteze. Na koncu je sledila še predstavitev dobljenih rezultatov. V sklepu smo zapisali spoznanja iz teoretičnega in empiričnega dela naloge.
Ključne besede: zavzetost zaposlenih, nivoji zavzetosti zaposlenih, zadovoljstvo pri delu, merjenje zavzetosti, turistična agencija.
Objavljeno v DKUM: 22.05.2019; Ogledov: 1575; Prenosov: 373
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

4.
Zavzetost medicinskih sester na Kliničnem oddelku za vaskularno nevrologijo in intenzivno nevrološko terapijo (KOVNINT)
Nataša Milojevič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjem času zavzetost zaposlenih predstavlja ključ do uspešnega delovanja vsake organizacije. V prvem delu magistrskega dela predstavljamo osnovne teoretične opredelitve in ugotovitve o zavzetosti zaposlenih – predstavitev vprašalnikov, ki se uporabljata za merjenje zavzetosti, in sicer Gallup's Q12 in Utrecht Work Engagement Scale (UWES-17). Aktivna zavzetost zaposlenih zagotavlja večjo delovno in s tem poslovno uspešnost. Na zavzetost vplivajo različni dejavniki. Ob pomoči raziskave dokazujemo stopnjo zavzetosti za delo na Kliničnem oddelku za vaskularno nevrologijo in nevrološko intenzivno terapijo (KOVNINT), ob tem pa bo raziskava razkrila tudi, kolikšen delež zaposlenih je zavzetih, kolikšen nezavzetih in aktivno nezavzetih. V empiričnem delu tako predstavljamo lastno raziskavo o merjenju zavzetosti, ki je bila opravljena med zaposlenimi v zdravstveni negi na oddelku KOVNINT. Merili smo jo s pomočjo 5-stopenjske lestvice – z metodo Gallup Q12 in s pomočjo 7-stopenjske lestvice – z vprašalnikom UWES-17. Z ugotovitvami raziskave bomo poskušali oddelek KOVNINT opozoriti na pomembnost zavzetosti zaposlenih za delo, saj so zavzeti zaposleni učinkovitejši pri opravljanju in izvajanju nalog ter kakovostno izvajanje zdravstvene nege.
Ključne besede: zavzetost pri delu, zavzetost zaposlenih, merjenje zavzetosti, Gallup Q12, Utrecht Work Engagement Scale (UWES).
Objavljeno v DKUM: 11.04.2018; Ogledov: 1988; Prenosov: 281
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici