| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V PRODAJALNI TAKKO D.O.O.
Katja Munda, 2011, diplomsko delo

Opis: V prodajalnah si želijo zadovoljne kupce, ki se vračajo ter širijo dober glas o njih in njihovem podjetju. Trgovinske organizacije, ki cenijo odločitve o nakupih v njihovih prodajalnah in se zavedajo, kako pomembni so kupci za prihodnost njihovega podjetja, redno spremljajo njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako pravočasno reagirajo in si še bolj utrdijo svoj položaj na trgu. Diplomsko delo sestavljata teoretični in praktični del. Teoretični del je predstavljen v prvem delu diplomske naloge in obsega poglavje, v katerem so na splošno opredeljeni zadovoljstvo, zvestoba, nezadovoljstvo uporabnikov in merjenje zadovoljstva. V drugem, praktičnem delu sta na kratko predstavljeni prodajalna Takko v Slovenski Bistrici in analiza rezultatov anketnega vprašalnika o zadovoljstvu uporabnikov. Zadovoljstvo uporabnikov sem ugotavljala na podlagi različnih dejavnikov. Glede na dobljene rezultate analize so povzete ključne ugotovitve in predlagane morebitne izboljšave, ki bi izbranemu trgovskemu podjetju omogočale še uspešnejše poslovanje.
Ključne besede: – zadovoljstvo uporabnikov, – zvestoba uporabnikov, – merjenje zadovoljstva, – analiza zadovoljstva.
Objavljeno: 03.01.2012; Ogledov: 1346; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z VADBO VARNE VOŽNJE V CENTRU ŠPANIK
Polonca Kočar, 2013, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Vsako podjetje se na trgu srečuje s številnimi konkurenti. Da bi preživeli, so primorani uporabnikom ponuditi nekaj več, kar jih bo zadovoljilo in prepričalo, da so izbrali pravega ponudnika. Prav zaradi tega je merjenje zadovoljstva uporabnikov zelo pomembno. Znati je treba prisluhniti željam in potrebam uporabnikov in na podlagi tega ponuditi tako ponudbo, ki bo še bolj zadovoljila bodoče uporabnike. Za podjetje je zelo pomembno, da pozna uporabnikove potrebe, želje, ker jim lahko tako ponudi tisto, kar želijo. Skrb za zadovoljne uporabnike je osrednja naloga vsakega podjetja, saj zadovoljen uporabnik širi pozitivne informacije o storitvah in je najboljša promocija za podjetje. V magistrskem delu smo ugotavljali zadovoljstvo uporabnikov z vadbo varne vožnje v centru Španik, ter teoretično in empirično raziskali vse elemente merjenja zadovoljstva uporabnikov s storitvami. V teoretičnem delu smo proučili relevantno literaturo s področja uporabnikov storitev ter opredelili pojem uporabniki storitev, njihov pomen, vrste in njihovo vedenje. Proučili smo še zadovoljstvo uporabnikov storitev ter pomen in dejavnike zadovoljstva uporabnikov. Ob koncu smo pregledali še literaturo s področja merjenja zadovoljstva uporabnikov s poudarkom na pomenu, modelih in metodah merjenja zadovoljstva. V praktičnem delu smo predstavili podjetje Španik in programe, ki jih podjetje izvaja. Podrobneje smo opisali vadbo varne vožnje, ki je predmet raziskovanja. Nato smo opredelili problem, namen in cilje raziskave. Izvedli smo kvantitativno raziskavo merjenja zadovoljstva uporabnikov vadbe varne vožnje v centru Španik. Raziskavo smo izvedli na podlagi anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 108 vprašanih uporabnikov. S pomočjo rezultatov analize smo preverili veljavnost postavljenih hipotez. Na koncu smo prikazali rezultate analize in sklepne ugotovitve. Rezultati so doprinesli pomembna spoznanja o vedenju uporabnikov vadbe varne vožnje, in bodo pripomogli k nadaljnjemu razvoju in izboljšanju vadbe varne vožnje v centru Španik. Ugotovili smo, da so uporabniki zadovoljni z vadbo varne vožnje, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: Ključne besede: storitev, uporabniki storitev, vedenje uporabnikov, zadovoljstvo uporabnikov storitev, merjenje zadovoljstva uporabnikov, modeli merjenja zadovoljstva uporabnikov, metode merjenja zadovoljstva, vadba varne vožnje.
Objavljeno: 12.06.2013; Ogledov: 1222; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

3.
RAZISKOVANJE VEDENJA UPORABNIKOV POŠTNE ENOTE 2116 POŠTE SLOVENIJE
Darja Benkovič, 2013, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Uporabniki podjetij so bili včasih nekaj samoumevnega. Podjetja se niso ukvarjala z željami ali s potrebami svojih uporabnikov. Pravzaprav jih zadovoljstvo uporabnikov sploh ni zanimalo. V današnjem času pa je osnova za uspešno podjetje zadovoljstvo uporabnika. Živimo v informacijski dobi, ki premika meje. Omogoča neskončne priložnosti za različna podjetja, organizacije in posameznika. Vse te priložnosti pa vodijo v konkurenčni boj na trgu. Če želi biti podjetje uspešno, mora ves svoj trud in energijo usmeriti v zadovoljstvo svojih uporabnikov. Z njimi mora graditi na medsebojnem zaupanju in kakovostnem odnosu. Zavedati se mora, da to vpliva na dolgoročni uspeh poslovanja. Ugotoviti mora katere so želje, potrebe, pričakovanja uporabnikov ter poskuša svoje storitve prilagoditi zadovoljstvu le-teh, kajti le zadovoljen uporabnik je velik pokazatelj uspešnega podjetja. Tako si podjetje istočasno veča tržni delež in prodajo na trgu, v uporabniku pa vzbuja prijetne občutke, ki vodijo v pozitivno mnenje o podjetju. Zelo pomembno je, da se vsi v podjetju zavedajo, predvsem pa kontaktno osebje (mera odgovornosti in profesionalnosti ob prvem kontaktu), kako pomembno je zadovoljstvo uporabnikov. Uspešna podjetja stalno razvijajo in izboljšujejo svoje storitve, da bi obdržala svojo konkurenčnost pred drugimi podjetji. Predvsem za podjetja, ki se izključno ukvarjajo s storitvami, je ključnega pomena, da ugotavljajo, kako so uporabniki zadovoljni z njihovimi storitvami. V primerjavi z izdelki vemo, da so storitve nevidne, neoprijemljive, jih ne moremo otipati, vonjati ali okusiti; s pomočjo rezultatov različnih raziskav dobijo povratne informacije uporabnikov. Te so jim v pomoč in vodilo za nadaljnje korake ter postopke v poslovanju. Magistrska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. Teoretičen del je razdeljen na tri glavna poglavja. V prvem poglavju sem opredelila storitve, preučila njihov pomen in značilnosti. Drugo poglavje se nanaša na uporabnike storitev, njihov pomen in vedenje uporabnikov. V tretjem poglavju sem opredelila zadovoljstvo uporabnikov in njihov pomen ter merjenje zadovoljstva uporabnikov. V empiričnem delu magistrske naloge je predstavljena Pošta Slovenije. Izvedena je kvantitativna raziskava vedenja uporabnikov poštne enote 2116. Z raziskavo sem pridobljene podatke obdelala in na podlagi teh podatkov preverila hipoteze ter podala sklepne ugotovitve. Vse zastavljene cilje v okviru empiričnega dela naloge sem izpolnila. Rezultati raziskave so pokazali, da so uporabniki na splošno zadovoljni s poštno enoto 2116. To potrjujejo visoke povprečne ocene splošnega zadovoljstva s poštno enoto.
Ključne besede: Ključne besede: storitve, zadovoljstvo uporabnikov, vedenje uporabnikov, merjenje zadovoljstva uporabnikov
Objavljeno: 13.06.2013; Ogledov: 958; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici