| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV Z MERCATORJEVO PRODAJALNO
Tanja Ramšak, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je eden izmed najpomembnejših ciljev organizacije ali podjetja, saj trg ponuja vedno več izdelkov, odjemalci pa postajajo vedno bolj zahtevni. Ker je v današnjem času konkurenca tako zelo močna, je spremljanje potreb in želja kupcev ključnega pomena za obstoj podjetja. Da pa podjetje ugotovi, kako so kupci zadovoljni z njihovimi izdelki oziroma storitvami, je nujno, da izvaja raziskave o zadovoljstvu odjemalcev. Saj le, če podjetje pozna potrebe in želje odjemalca, lahko ugotovi svoje prednosti in slabosti ter tako izboljša svoje poslovanje in s tem tudi zadovoljstvo svojih odjemalcev. Z diplomskim delom sem želela ugotoviti, kako so kupci zadovoljni z Mercatorjevo prodajalno na Dobrni, saj raziskava te vrste v tej prodajalni še ni bilo. Rezultati raziskave so pokazali, da so kupci v tej prodajalni na splošno zadovoljni, kar je za podjetje osnova za nadaljnjo uspešno poslovanje.
Ključne besede: djemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, Mercator
Objavljeno: 24.12.2009; Ogledov: 3702; Prenosov: 1143
.pdf Celotno besedilo (294,21 KB)

2.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2576; Prenosov: 519
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

3.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V TRGOVINI ZARA
Boris Zavec, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela sodi na področje marketinga, natančneje na področje zadovoljstva odjemalcev. V diplomskem delu so podrobneje prikazani rezultati raziskave, ki se nanašajo na merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni ZARA. Pri izvedbi raziskave so bila v pomoč teoretična znanja, povzeta iz dostopne literature domačih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev in merjenja odjemalcev. Teoretični del je podrobneje predstavljen v prvem delu diplomske naloge, drugi del diplomske naloge pa se nanaša na predstavitev prodajalne ZARA in na predstavitev rezultatov raziskave, na podlagi katerih je bilo ugotovljeno zadovoljstvo odjemalcev prodajalne ZARA. Zadovoljstvo odjemalcev se je ugotavljalo na podlagi dejavnikov prodajalne (lokacija, prodajni prostor, vzdušje oziroma atmosfera prodajalne, ponudba blaga, cene blaga in prodajno osebje). Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci prodajalne ZARA na splošno zadovoljni, vendar obstajajo določena odstopanja od njihovih pričakovanj, zato so bili podani predlogi, kako ta pričakovanja odjemalcev doseči. Ker na trgu vlada velika konkurenca in odjemalci postajajo vse zahtevnejši, bodo organizacije dosegle konkurenčno prednost takrat, kadar bodo v največji meri zadovoljili potrebe, želje in pričakovanja odjemalcev. Da pa bodo organizacije zadovoljile odjemalce, morajo v prvi vrsti ugotoviti kaj sploh so njihove želje, potrebe in pričakovanja. Zato morajo organizacije konstantno in celovito meriti zadovoljstvo svojih odjemalcev.
Ključne besede: Ključne besede: zadovoljstva odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, dejavniki nakupnega zadovoljstva, stopnja zadovoljstva odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva odjemalcev, prodajalna ZARA.
Objavljeno: 11.06.2010; Ogledov: 2899; Prenosov: 502
.pdf Celotno besedilo (350,48 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V WELLNESSU ORHIDELIA
Maja Ošlak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Wellness Orhidelia je nov svet termalnih užitkov in najprestižnejši del Term Olimia, kjer boste med popolnim razvajanjem vašega telesa in duha doživeli prebujenje ljubezni. Wellness Orhidelia ponuja storitve, ki so v vse hitrejšem in stresnem življenju postale zelo pomembne. Ravno iz teh razlogov smo se odločili za raziskavo, v kateri smo se osredotočili na zadovoljstvo odjemalcev. V teoretičnem delu smo povzeli spoznanja slovenskih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu smo postavili hipoteze, izbrali ustrezno metodologijo in izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili trenutno stanje zadovoljstva odjemalcev v Wellnessu Orhidelia. Ugotovili smo, da so odjemalci v splošnem zelo zadovoljni vendar pri posameznih vprašanjih prihaja do odstopanj od pričakovanj zato tudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene. Zaradi vse večje zahtevnosti odjemalcev in vse večjih pričakovanj in konkurence na trgu bodo zaposleni morali izboljšati, kar odjemalcem povzroča nezadovoljstvo, da se bodo le ti vračali in postali zvesti odjemalci. Pomembno je, da podjetje prisluhne svojim odjemalcem, njihovim pričakovanjem, predlogom in pritožbam, saj bodo le tako lahko oblikovali ponudbo, ki bo konkurenčna na trgu in bo zadovoljevala potrebe. Zelo pomembno je, da ponudba Wellessa Orhidelia ustreza pričakovanjem njihovih odjemalcev.
Ključne besede: Odjemalec, zadovoljstvo, storitev, stopnje zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, metode merjenja, anketni vprašalnik, Wellness Orhidelia.
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 2087; Prenosov: 296
.pdf Celotno besedilo (1013,03 KB)

5.
METODE DOLOČANJA STANJA NAPOLNJENOSTI BATERIJ
Simon Vučko, 2010, diplomsko delo

Opis: Uvodoma so predstavljene polnilne baterije s poudarkom na litij-ionski LiFePO4 bateriji in najbolj pogoste metode določanja stanja napolnjenosti baterij. Prikazana in izdelana je eksperimentalna shema za določanje karakteristik baterij pri različnih pogojih delovanja. Izdelano je bilo eksperimentalno polnilno-praznilno vezje in eksperimentalna mini temperaturna komora za simuliranje obratovanja baterije pri različnih temperaturah. Prikazani so tudi rezultati meritev s programom LabVIEW, iz katerih je mogoče določati napolnjenost baterij in uspešnost delovanja algoritma. V teoretičnem delu ekonomskega dela diplomskega dela smo se na kratko posvetili tematiki vedenja in zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu je bila s pomočjo spletne ankete izvedena raziskava vedenja in zadovoljstva odjemalcev baterijsko napajanih naprav, katero smo zaključili z analizo dobljenih rezultatov.
Ključne besede: : določanje stanja napolnjenosti baterij, litij-ionska LiFePO4 baterija, galvanostatsko prekinitvena titracijska tehnika, napetost odprtih sponk, gonilnik LabVIEW, vedenje odjemalcev, raziskovanje vedenja odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, uporaba in opustitev izdelka.
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1842; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (8,72 MB)

6.
ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBA ODJEMALCEV V PLESNI ŠOLI PINGI
Daniela Pekič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo sem razdelila na dva dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem podrobneje predstavila različne definicije zadovoljstva odjemalcev kot tudi dejavnike, ki najbolj vplivajo na njihovo zadovoljstvo in zvestobo. Če storitev ali izdelek zadovolji odjemalčeva pričakovanja, je ta zadovoljen. Če je zadovoljen s ponudbo podjetja, se tja raje vrača, saj si na ta način prihrani nekaj časa ter zmanjša možnosti nezadovoljstva, saj mu ni treba iskati novega ponudnika. Odjemalci se med seboj razlikujejo tako po starosti kot spolu, izobrazbi, čemu dajejo prednosti, zato mora podjetje svoje odjemalce najprej dobro spoznati, da bi lahko zadovoljilo njihove potrebe. Seveda ni enostavnega »recepta«, kako zadovoljiti odjemalce niti kako jih pridobiti oz. obdržati. V teoretičnem delu sem tudi predstavila Plesno šolo Pingi in njene glavne dejavnosti. Zanimale so me aktivnosti plesne šole za ohranjanje obstoječih odjemalcev kot tudi načini, kako pridobivajo novince. V praktičnem delu sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. Prvotne trditve sem preverjala z zastavljenimi vprašanji. Potrdila sem lahko vse štiri trditve. V veliko pomoč mi je bilo dobro poznavanje razmer na trgu plesnih storitev, še posebno delovanje Plesne šole Pingi, v kateri tudi sama poučujem. Z raziskavo sem ugotovila, da je vsesplošna stopnja zadovoljstva s ponudbo Plesne šole Pingi zelo visoka. Na zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev najbolj vplivata plesni pedagog in prijetno vzdušje. Glede na rezultate raziskave lahko rečem, da ima Plesna šola Pingi zadovoljne in zveste odjemalce, kar kaže na dobro delo znotraj podjetja. Plesna šola Pingi s svojimi zastavljenimi cilji in vizijami je tako upravičila naziv »Dobra plesna šola«.
Ključne besede: Ključne besede: Zadovoljstvo, zvestoba, odjemalci, dolgoročni odnos z odjemalci, programi zvestobe, CRM, merjenje zadovoljstva odjemalcev.
Objavljeno: 08.03.2011; Ogledov: 1544; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (434,58 KB)

7.
RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV VOZIL PEUGEOT
Aleksander Velkoski, 2011, diplomsko delo

Opis: Na avtomobilskem trgu vlada zelo ostra konkurenca, zato morajo proizvajalci vozil nenehno spremljati in razvijati inovacije na področju avtomobilske industrije in slediti potrebam kupcev, da zadovoljijo njihove potrebe. Zadovoljni uporabniki se bodo najverjetneje ponovno odločili za nakup iste blagovne znamke in svoje zadovoljstvo prenesli tudi na druge. Diplomsko delo sem razdelil na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sem podrobneje predstavil zadovoljstvo odjemalcev in pa merjenje zadovoljstva odjemalcev. V drugem delu pa sem teorijo prenesel v prakso in naredil raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov vozil Peugeot. Na kratko sem predstavil razvojno pot podjetja Peugeot in dobljene rezultate raziskave grafično predstavil ter jih ustrezno argumentiral. Rezultati raziskave so skoraj v celoti potrdile trditve katere sem si zastavil pred izvedbo raziskave. Ugotovil sem, da je povprečna ocena zadovoljstva uporabnikov vozil Peugeot z njihovimi vozili 1,95 na 5-stopenjski lestvici (1-zelo zadovoljen, 5-zelo nezadovoljen), kar pomeni, da so uporabniki s svojimi vozili zadovoljni. Prav tako so zadovoljni tudi s samim delovanjem vozila in njegovimi posameznimi dejavniki še posebej z varnostjo, dizajnom in zanesljivostjo. Svoje zadovoljstvo so pripravljeni prenesti tudi na druge, v bodočnosti pa bodo najverjetneje ostali zvesti tej avtomobilski znamki.
Ključne besede: marketinški koncept, zadovoljstvo odjemalcev, odjemalci, stopnje zadovoljstva, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva, napake pri merjenju zadovoljstva, Peugeot
Objavljeno: 29.06.2011; Ogledov: 1608; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (597,08 KB)

8.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV Z IZDELKI PODJETJA MLEKARNA CELEIA, d.o.o.
Nataša Štefančič, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Živimo v času, ko postaja konkurenca med podjetji vse ostrejša, odjemalci pa postajajo vse bolj zahtevni in želijo za svoj denar dobiti vsaj toliko kot pričakujejo. Pogosto se ponudba izdelkov in storitev med podjetji skoraj ne razlikuje, zato imajo podjetja vedno težjo nalogo kako pritegniti odjemalce in biti boljši od konkurence. Podjetja se morajo zavedati, da so odvisna od odjemalcev in da morajo vso pozornost usmeriti k njim ter odkriti njihove nakupne navade ter se na podlagi tega prilagoditi njihovim željam in potrebam. Le na ta način bodo lažje izpolnili odjemalčeva pričakovanja in s tem dosegli njihovo zadovoljstvo. Na zadovoljstvo odjemalcev vpliva skupina dejavnikov in ne le sama kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko odjemalcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. V teoretičnem delu sem opredelila značilnosti odjemalcev, vrste odjemalcev ter dejavnike, ki vplivajo na njihovo vedenje. Nato sem predstavila teorije in modele zadovoljstva ter pojasnila, kaj zadovoljstvo pomeni odjemalcem. V zadnjem teoretičnem delu pa sem predstavila metode merjenja zadovoljstva odjemalcev. V praktičnem delu sem najprej predstavila podjetje Mlekarna Celeia, d.o.o. Nato sem opredelila problem, namen in cilje raziskave. Oblikovala sem anketni vprašalnik, na podlagi katerega sem analizirala zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. Ugotovila sem, da so odjemalci z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. večinoma zadovoljni, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Ključne besede: odjemalci, vedenje odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, teorije in modeli zadovoljstva, merjenje zadovoljstva odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o.
Objavljeno: 26.10.2011; Ogledov: 2435; Prenosov: 419
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

9.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V PODJETJU VALJI GROUP D.O.O.
Irena Ribič, 2012, diplomsko delo

Opis: V času, ko nas pesti tako gospodarska kot politična kriza, je še toliko pomembneje, da motivacija zadovoljstva ne upada, temveč jo poskušamo stopnjevati oziroma vsaj zadržati na obstoječi ravni. Splošno zadovoljstvo, tako posameznika kot podjetja, je ključnega pomena za uspešno krmiljenje skozi osebno in poslovno življenje. Podjetje mora v danem trenutku še posebej opazovati dogajanje na trgu in se pravočasno odzvati na reakcije odjemalcev. S tem podjetje zaznava potrebe, pričakovanja in želje svojih odjemalcev in lahko s pomočjo analize raziskav vpliva na zadovoljstvo odjemalcev. Za vsako podjetje bi zadovoljstvo odjemalca moralo biti eden najpomembnejših motivov za uspešno poslovanje. V teoretičnem delu smo se dotaknili vedenja in dejavnikov odjemalcev, pričakovanj in potreb, opredelitve ter metode zadovoljstva in vrednote odjemalcev. V nadaljevanju smo preučevali pomen zadovoljstva odjemalcev za podjetje ter spremljanje in merjenje zadovoljstva le teh s pomočjo sistema pritožb in predlogov, ankete o zadovoljstvu odjemalcev, analize izgubljenih odjemalcev in namišljenega nakupovanja. V praktičnem delu smo želeli raziskati zadovoljstvo odjemalcev z anketo in si pred tem zastavili trditve, katere smo v nadaljevanju ovrgli oziroma potrdili. S pomočjo raziskave smo lahko ocenili splošno zadovoljstvo v poslovanju in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi kriteriji v zvezi z izdelki oziroma storitvami podjetja Valji Group d.o.o.
Ključne besede: vedenje in dejavniki odjemalcev, pričakovanja in potrebe odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, spremljanje in merjenje zadovoljstva odjemalcev.
Objavljeno: 14.11.2012; Ogledov: 1097; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (777,71 KB)

10.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV V TURISTIČNI AGENCIJI AŽ
Metka Muhič, 2012, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je vse pomembnejši faktor uspešnih podjetij. Na zadovoljstvo vplivajo različni dejavniki, katere lahko podjetje razišče in izvede merjenje zadovoljstva odjemalcev. Pomaga si lahko z različnimi sistemi merjenja ter tako najde razloge za svojo uspešnost ali neuspešnost. Neuspešnost se vidi predvsem v številu reklamacij, pritožb, v zmanjšanju števila odjemalcev. Pri turističnih storitvah je v ospredju predvsem kakovost opravljene storitve. To je lahko posamezna storitev ali cel sklop storitev, ki jo lahko odjemalci kupijo pri turističnem ponudniku. Kakovost storitve lahko merimo z različnimi modeli. Veliko časa smo namenili raziskovalnemu delu, kjer smo se osredotočili na odjemalce Turistične agencija AŽ. Najprej smo vsem odjemalcem, ki so zbrani v bazi podatkov Turistične agencije AŽ, poslali po elektronskem naslovu prošnjo za sodelovanje v anketnem vprašalniku. V primeru strinjanja smo poslali anketni vprašalnik, katerega so nam izpolnjenega vrnili. Pri tem smo bili zelo zadovoljni, saj si je večina odjemalcev vzela čas ter vestno izpolnila anketni vprašalnik. Izmed vrnjenimi vprašalniki smo dobili različne in zanimive odgovore, nad kateri smo bili presenečeni, saj smo, kot neizkušeni odjemalci turistične agencije, imeli povsem drugačno mnenje o možnih odgovorih anketnega vprašalnika. Z velikim zanimanjem smo analizirali odgovore ter jih primerjali. Pri tem smo upoštevali hipoteze, katere smo si zastavili na začetku diplomske naloge. Iz analize smo ugotovili, da nismo vseh hipotez predvidevali pravilno, zato smo morali nekaj hipotez zavrniti.
Ključne besede: zadovoljstvo odjemalcev, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, storitev, merjenje kakovosti storitev
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1364; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (944,60 KB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici