| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 47
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV Z MERCATORJEVO PRODAJALNO
Tanja Ramšak, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je eden izmed najpomembnejših ciljev organizacije ali podjetja, saj trg ponuja vedno več izdelkov, odjemalci pa postajajo vedno bolj zahtevni. Ker je v današnjem času konkurenca tako zelo močna, je spremljanje potreb in želja kupcev ključnega pomena za obstoj podjetja. Da pa podjetje ugotovi, kako so kupci zadovoljni z njihovimi izdelki oziroma storitvami, je nujno, da izvaja raziskave o zadovoljstvu odjemalcev. Saj le, če podjetje pozna potrebe in želje odjemalca, lahko ugotovi svoje prednosti in slabosti ter tako izboljša svoje poslovanje in s tem tudi zadovoljstvo svojih odjemalcev. Z diplomskim delom sem želela ugotoviti, kako so kupci zadovoljni z Mercatorjevo prodajalno na Dobrni, saj raziskava te vrste v tej prodajalni še ni bilo. Rezultati raziskave so pokazali, da so kupci v tej prodajalni na splošno zadovoljni, kar je za podjetje osnova za nadaljnjo uspešno poslovanje.
Ključne besede: djemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, Mercator
Objavljeno: 24.12.2009; Ogledov: 3674; Prenosov: 1135
.pdf Celotno besedilo (294,21 KB)

3.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TERENSKI PRODAJALNI INTER DISKONT
Metka Linasi, 2009, diplomsko delo

Opis: Cilj vsakega podjetja je doseči zadovoljstvo kupcev, kajti zadovoljni kupci so pravo bogastvo podjetja. Vendar to ni lahko, saj so podjetja soočena na eni strani z močno konkurenco, na drugi strani pa z vedno bolj zahtevnimi kupci, ki želijo za svoj denar dobiti kar največ. In prav zaradi naraščajoče konkurence je vedno bolj pomembno, da si podjetja prizadevajo čim bolje spoznati svoje kupce, njihova pričakovanja ter čim bolje zadovoljiti njihove potrebe, kajti le zadovoljni kupci bodo ostali zvesti podjetju in se bodo vanj ponovno vračali. Na zadovoljstvo kupcev vpliva skupina dejavnikov in ne le samo kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko kupcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. Analiza rezultatov raziskave med kupci podjetja Inter Diskont kaže, da so kupci na splošno zadovoljni s terenskima prodajalnama tako v Krškem kot v Murski Soboti, ki sta bili vključeni v raziskavo, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Vendar pa so kupci navedli tudi nekaj predlogov za spremembe in nekaj nezadovoljstva z določenimi dejavniki, ki bi jih podjetje lahko spremenilo ter izboljšalo in s tem še povečalo trenutno zadovoljstvo svojih kupcev.
Ključne besede: Kupci, zadovoljstvo kupcev, pričakovanja, zaznave, merjenje zadovoljstva kupcev, anketa o zadovoljstvu kupcev, Inter Dikont.
Objavljeno: 01.12.2009; Ogledov: 3009; Prenosov: 711
.pdf Celotno besedilo (280,16 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Nina Ledinek, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede: Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Objavljeno: 11.02.2010; Ogledov: 2560; Prenosov: 519
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

5.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V TRGOVINI ZARA
Boris Zavec, 2009, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela sodi na področje marketinga, natančneje na področje zadovoljstva odjemalcev. V diplomskem delu so podrobneje prikazani rezultati raziskave, ki se nanašajo na merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni ZARA. Pri izvedbi raziskave so bila v pomoč teoretična znanja, povzeta iz dostopne literature domačih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev in merjenja odjemalcev. Teoretični del je podrobneje predstavljen v prvem delu diplomske naloge, drugi del diplomske naloge pa se nanaša na predstavitev prodajalne ZARA in na predstavitev rezultatov raziskave, na podlagi katerih je bilo ugotovljeno zadovoljstvo odjemalcev prodajalne ZARA. Zadovoljstvo odjemalcev se je ugotavljalo na podlagi dejavnikov prodajalne (lokacija, prodajni prostor, vzdušje oziroma atmosfera prodajalne, ponudba blaga, cene blaga in prodajno osebje). Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci prodajalne ZARA na splošno zadovoljni, vendar obstajajo določena odstopanja od njihovih pričakovanj, zato so bili podani predlogi, kako ta pričakovanja odjemalcev doseči. Ker na trgu vlada velika konkurenca in odjemalci postajajo vse zahtevnejši, bodo organizacije dosegle konkurenčno prednost takrat, kadar bodo v največji meri zadovoljili potrebe, želje in pričakovanja odjemalcev. Da pa bodo organizacije zadovoljile odjemalce, morajo v prvi vrsti ugotoviti kaj sploh so njihove želje, potrebe in pričakovanja. Zato morajo organizacije konstantno in celovito meriti zadovoljstvo svojih odjemalcev.
Ključne besede: Ključne besede: zadovoljstva odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, dejavniki nakupnega zadovoljstva, stopnja zadovoljstva odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva odjemalcev, prodajalna ZARA.
Objavljeno: 11.06.2010; Ogledov: 2882; Prenosov: 499
.pdf Celotno besedilo (350,48 KB)

6.
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH TER UPORABNIKOV NA CENTRU ZA SOCIALNO DELO ŽALEC
Mojca Cehner, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavana kakovost v socialnem varstvu. Socialno varstvene storitve spadajo med storitve, za katere je značilna usmerjenost v ljudi in zahtevajo visoko stopnjo soodvisnosti med izvajalcem in uporabnikom. V ta namen smo na Centru za socialno delo Žalec v času med 05.01.2009 in 15.03.2009 s pomočjo dveh anketnih vprašalnikov izvedli raziskavo med zaposlenimi in uporabniki. V raziskavi za oceno zadovoljstva zaposlenih je sodelovalo 19 zaposlenih, medtem ko je na vprašalnike za ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov odgovarjalo 335 naključnih uporabnikov storitev. S pomočjo raziskave smo ugotovili, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na oceno, kakšne so želje zaposlenih in uporabnikov ter kje so potrebne izboljšave za dosego boljših rezultatov. Večina zaposlenih je dobro ocenila pogoje dela in organizacijo, izpostavili pa so potrebo po strokovnem usposabljanju. Uporabniki so v večini zadovoljni z delom strokovnih delavcev, želijo pa si boljšega sodelovanja med institucijami in zaposlenimi ter hitrejše reševanje zadev (postopkov). Na podlagi ugotovitev zadovoljstva zaposlenih in strank Centra za socialno delo Žalec smo podali smernice za izboljšanje. Zaposlenim je potrebno omogočiti dodatna izobraževanja ter celovito in sistematično urediti vodenje evidenc, s čimer bi razbremenili zaposlene. Uporabnikom je potrebno omogočiti lažji dostop do informacij, hkrati pa jim ponuditi prijazno in kakovostno storitev.
Ključne besede: management kakovosti, kakovost storitev, javni sektor, socialna organizacija, CAF, SERVQUAL, merjenje zadovoljstva
Objavljeno: 14.06.2010; Ogledov: 2625; Prenosov: 562
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

7.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV V PODJETJU KOPIJA-NOVA D.O.O.
Ksenija Kerenčič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Pomen zadovoljstva odjemalcev se v sodobnem času zaveda vse več podjetij. Nenehno morajo iskati najboljše načine, kako zadovoljiti svoje odjemalce. Pri tem je nujno koristno, da izvajajo raziskave o zadovoljstvu odjemalcev, saj bodo le tako lažje ugodili željam in izboljšali pričakovanja ter potrebe ključnih odjemalcev. Podjetje Kopija-nova d.o.o. je sicer na tržišču eno izmed vodilnih podjetjih v svoji dejavnosti, vendar se mora prav tako za svoj tržni delež boriti s hudo konkurenco. Zato je pomembno, da podjetje ugotavlja zadovoljstvo svojih odjemalcev in upošteva vrsto dejavnikov, ki na to vplivajo. V diplomskem seminarju sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva in pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati in analiza so pokazali, da so odjemalci zadovoljni z nakupovanjem v podjetju Kopija-nova d.o.o., kar predstavlja obetavno poslovanje podjetja v prihodnosti. Samo zadovoljni odjemalci lahko omogočijo trajno zanesljivost za obstoj podjetja.
Ključne besede: odjemalci, zadovoljstvo, pričakovanja, raziskava, merjenje zadovoljstva
Objavljeno: 20.01.2011; Ogledov: 2194; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

8.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V WELLNESSU ORHIDELIA
Maja Ošlak, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Wellness Orhidelia je nov svet termalnih užitkov in najprestižnejši del Term Olimia, kjer boste med popolnim razvajanjem vašega telesa in duha doživeli prebujenje ljubezni. Wellness Orhidelia ponuja storitve, ki so v vse hitrejšem in stresnem življenju postale zelo pomembne. Ravno iz teh razlogov smo se odločili za raziskavo, v kateri smo se osredotočili na zadovoljstvo odjemalcev. V teoretičnem delu smo povzeli spoznanja slovenskih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu smo postavili hipoteze, izbrali ustrezno metodologijo in izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili trenutno stanje zadovoljstva odjemalcev v Wellnessu Orhidelia. Ugotovili smo, da so odjemalci v splošnem zelo zadovoljni vendar pri posameznih vprašanjih prihaja do odstopanj od pričakovanj zato tudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene. Zaradi vse večje zahtevnosti odjemalcev in vse večjih pričakovanj in konkurence na trgu bodo zaposleni morali izboljšati, kar odjemalcem povzroča nezadovoljstvo, da se bodo le ti vračali in postali zvesti odjemalci. Pomembno je, da podjetje prisluhne svojim odjemalcem, njihovim pričakovanjem, predlogom in pritožbam, saj bodo le tako lahko oblikovali ponudbo, ki bo konkurenčna na trgu in bo zadovoljevala potrebe. Zelo pomembno je, da ponudba Wellessa Orhidelia ustreza pričakovanjem njihovih odjemalcev.
Ključne besede: Odjemalec, zadovoljstvo, storitev, stopnje zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, metode merjenja, anketni vprašalnik, Wellness Orhidelia.
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 2070; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (1013,03 KB)

9.
METODE DOLOČANJA STANJA NAPOLNJENOSTI BATERIJ
Simon Vučko, 2010, diplomsko delo

Opis: Uvodoma so predstavljene polnilne baterije s poudarkom na litij-ionski LiFePO4 bateriji in najbolj pogoste metode določanja stanja napolnjenosti baterij. Prikazana in izdelana je eksperimentalna shema za določanje karakteristik baterij pri različnih pogojih delovanja. Izdelano je bilo eksperimentalno polnilno-praznilno vezje in eksperimentalna mini temperaturna komora za simuliranje obratovanja baterije pri različnih temperaturah. Prikazani so tudi rezultati meritev s programom LabVIEW, iz katerih je mogoče določati napolnjenost baterij in uspešnost delovanja algoritma. V teoretičnem delu ekonomskega dela diplomskega dela smo se na kratko posvetili tematiki vedenja in zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu je bila s pomočjo spletne ankete izvedena raziskava vedenja in zadovoljstva odjemalcev baterijsko napajanih naprav, katero smo zaključili z analizo dobljenih rezultatov.
Ključne besede: : določanje stanja napolnjenosti baterij, litij-ionska LiFePO4 baterija, galvanostatsko prekinitvena titracijska tehnika, napetost odprtih sponk, gonilnik LabVIEW, vedenje odjemalcev, raziskovanje vedenja odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, uporaba in opustitev izdelka.
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 1830; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (8,72 MB)

10.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA KUPCEV V PODJETJU MIK, D.O.O.
Tanja Tratnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V uvodnem delu je predstavljen problem, predstavitev okolja in metode dela. Temu sledi teoretični del, ki na kratko zajema pojme: opredelitev zadovoljstva, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, zadovoljstvo in pričakovanja kupcev, opredelitev lastnosti storitev, temeljne značilnosti storitev ter kakovost storitev. Sledi kratka predstavitev podjetja MIK, d.o.o. V zadnjem, praktičnem delu je izvedena raziskava o zadovoljstvu kupcev, ki so kupili izdelke podjetja MIK, d.o.o. S pomočjo raziskave smo ugotavljali stopnjo zadovoljstva kupcev in na podlagi ugotovitev predlagali rešitve.
Ključne besede: Zadovoljstvo, merjenje zadovoljstva, storitev, kakovost storitev, kupec.
Objavljeno: 13.01.2011; Ogledov: 1686; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (902,53 KB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici