SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 26
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH TER UPORABNIKOV NA CENTRU ZA SOCIALNO DELO ŽALEC
Mojca Cehner, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavana kakovost v socialnem varstvu. Socialno varstvene storitve spadajo med storitve, za katere je značilna usmerjenost v ljudi in zahtevajo visoko stopnjo soodvisnosti med izvajalcem in uporabnikom. V ta namen smo na Centru za socialno delo Žalec v času med 05.01.2009 in 15.03.2009 s pomočjo dveh anketnih vprašalnikov izvedli raziskavo med zaposlenimi in uporabniki. V raziskavi za oceno zadovoljstva zaposlenih je sodelovalo 19 zaposlenih, medtem ko je na vprašalnike za ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov odgovarjalo 335 naključnih uporabnikov storitev. S pomočjo raziskave smo ugotovili, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na oceno, kakšne so želje zaposlenih in uporabnikov ter kje so potrebne izboljšave za dosego boljših rezultatov. Večina zaposlenih je dobro ocenila pogoje dela in organizacijo, izpostavili pa so potrebo po strokovnem usposabljanju. Uporabniki so v večini zadovoljni z delom strokovnih delavcev, želijo pa si boljšega sodelovanja med institucijami in zaposlenimi ter hitrejše reševanje zadev (postopkov). Na podlagi ugotovitev zadovoljstva zaposlenih in strank Centra za socialno delo Žalec smo podali smernice za izboljšanje. Zaposlenim je potrebno omogočiti dodatna izobraževanja ter celovito in sistematično urediti vodenje evidenc, s čimer bi razbremenili zaposlene. Uporabnikom je potrebno omogočiti lažji dostop do informacij, hkrati pa jim ponuditi prijazno in kakovostno storitev.
Ključne besede: management kakovosti, kakovost storitev, javni sektor, socialna organizacija, CAF, SERVQUAL, merjenje zadovoljstva
Objavljeno: 14.06.2010; Ogledov: 2429; Prenosov: 540
.pdf Polno besedilo (1,38 MB)

9.
KAKOVOST SPLETNEGA IZOBRAŽEVANJA V ODVISNOSTI OD KAKOVOSTI SPLETNEGA UČNEGA OKOLJA
Martina Breg, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem delu so predstavljena teoretična izhodišča, ki se nanašajo na raziskovalni problem merjenja kakovosti e izobraževanja v odvisnosti od kakovosti spletnih učnih okolij. Teoretična izhodišča s področja spletnega učnega okolja smo črpali predvsem iz izbranih teorij John O. 'Donoghue in znanstvenih člankov avtorjev Keith Harman, Alex Koohang itd. S področja kakovosti in evalvacije izobraževanja smo uporabili teoretična izhodišča in model Donald L. Kirkpatricka, James D. Kirkpatricka in Tanje Možina. Drugi del diplomske naloge temelji na empiričnem delu, kjer smo preverjali statistično povezavo med kakovostjo e izobraževanja in kakovostjo spletnega učnega okolja. Spletna učna okolja so bila eCampus in Moodle. Hipoteza, katero smo potrjevali, se je glasila: »Med kakovostjo e-izobraževanja in kakovostjo spletnega učnega okolja je statistično pomembna povezava«. Kriteriji za preverjanje hipoteze so bili razdeljeni na dva dela: na merjenje kakovosti e-izobraževanja in na merjenje kakovosti spletnega učnega okolja. Kakovost spletnih učnih okolij smo merili z lastnimi kriteriji, kakovost e-izobraževanja pa s pomočjo Kirkpatrickovega modela, ki je tradicionalni štiristopenjski model, in predstavlja strukturiran pristop k merjenju izobraževalnih programov. Za preverjanje hipoteze je bila uporabljena metoda anketiranja. Zasnovali smo anonimni vprašalnik za vse naključne uporabnike spletnega učnega okolja Moodle ali eCampus. Sestavljen iz dveh delov je vseboval Lickertovo lestvico in osnovne demografske podatke (spol, starost, status). V tretjem delu smo opisali naše izsledke in s korelacijsko analizo potrdili hipotezo. Rezultate smo statistično obdelali in prikazali demografske podatke uporabnikov, ponazorili razmerje uporabnikov glede na dve vrsti spletnega učnega okolja ter izsledke tudi grafično ponazorili.
Ključne besede: E-izobraževanje, spletna učna okolja, merjenje kakovosti, Kirkpatrickov model, korelacijska analiza.
Objavljeno: 08.12.2010; Ogledov: 6653; Prenosov: 244
.pdf Polno besedilo (2,38 MB)

10.
VPLIV ZAGOTAVLJANJA KAKOVOSTI STORITEV V HOMOGENEM PODATKOVNEM OMREŽJU
Franci Mošnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavi definicijo, mehanizme, implementacijo, okolje in na koncu rezultate zagotavljanja kakovosti v homogenem podatkovnem omrežju. S pomočjo strojne opreme proizvajalca Cisco in uporabo prosto dostopnih orodij smo izvedli meritev "od-konca-do-konca" vplivanja zagotavljanja kakovosti storitev v homogenem podatkovnem omrežju. Podatkovni tokovi so bili umetno ustvarjeni v raznovrstnih oblikah in skupaj z rezultati predstavljeni s pomočjo odprtokodne aplikacije D-ITG. Rezultati sami so pokazali odlično učinkovitost zagotavljanja kakovosti storitev pri implementaciji v podatkovna omrežja. Zavedene in obrazložene so tudi nekatere omejitve, s katerimi smo se srečali tekom izvedbe končne meritve.
Ključne besede: zagotavljanje kakovosti storitev, homogeno podatkovno omrežje, generiranje podatkovnega prometa, merjenje zagotavljanja kakovosti storitev
Objavljeno: 29.03.2011; Ogledov: 1190; Prenosov: 76
.pdf Polno besedilo (2,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici