| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE NA PRODAJNEM MESTU V TERMAH 3000
Metka Grlec, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Pospeševanje prodaje na prodajnem mestu v Termah 3000 je zgrajeno iz uvoda, teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji, osnovne trditve, predpostavke, omejitve raziskave in predvidene metode raziskovanja. V teoretičnem delu smo opredelili pomen pospeševanja prodaje, vodjo prodaje, odnose s strankami ter vrste in orodja pospeševanja prodaje. Opredelili smo tudi direktni marketing in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev. V tretjem poglavju smo predstavili načine oglaševanja s katerimi si prizadevamo ustvariti in širiti dober glas o proizvodih oziroma storitvah podjetja. V praktičnem delu smo predstavili družbe Naravni Park Term 3000, filozofijo vizijo in cilje Term 3000, opisali SWOT analizo, predstavili plan aktivnosti za povečanje prodaje ter to tudi prikazali. Zadnji del poglavja pa smo namenili predstavitvi prodajnih mest v Termah 3000 in načine pospeševanja prodaje v Termah 3000.
Ključne besede: Ključne besede: pospeševanje prodaje, merchandising, direktni marketing, oglaševanje, ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev.
Objavljeno: 27.08.2010; Ogledov: 1618; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (812,23 KB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V TRGOVINI S. OLIVER V MURSKI SOBOTI
Nuša Müller, 2010, diplomsko delo

Opis: Glavna naloga vsakega podjetja je pritegniti pozornost kupcev ter doseči njihovo zadovoljstvo, saj le tako lahko doseže svoj najpomembnejši cilj ustvarjanje dobička. Podjetje mora najti način, s pomočjo katerega se lahko najbolj približa svojim kupcem ter jih tako ustrezno zadovolji. Velika izbira izdelkov v kombinaciji z agresivnimi oglaševalskimi akcijami so pripeljala do tega, da je zvestoba blagovni znamki obledela, kupec pa lahko izbere proizvod, ki ima poleg visoke kakovosti hkrati tudi nizko ceno. Pospeševanje prodaje, kot eden temeljnih instrumentov tržnega komuniciranja, je predvsem kratkoročno usmerjeno, mogoče pa je doseči tudi dolgoročne učinke, ki se kažejo v krepitvi lojalnosti in utrjevanju imidža blagovne znamke. V podjetju S. Oliver SLO d.o.o. uporabljajo orodja pospeševanja prodaje usmerjena na končne potrošnike, ter orodja, usmerjena na lastno prodajno osebje. Akcije pospeševanja prodaje imajo podprte tudi z oglaševanjem, kar pripomore k uspešnosti posamezne akcije.
Ključne besede: Tržno komuniciranje, prodaja, pospeševanje prodaje, podjetje S. Oliver SLO d.o.o., merchandising
Objavljeno: 01.09.2010; Ogledov: 2270; Prenosov: 340
.pdf Celotno besedilo (5,92 MB)

3.
4.
VIZUALNI MERCHANDISING V PRODAJALNI COMMA
Tamara Bakić, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar je namenjen predstavitvi merchandisinga kot enega izmed osnovnih taktik v trženju ter vizualnega merchandisinga kot taktiko s pozitivnimi učinki. Med merchandisingom in pospeševanje prodaje lahko povežemo vzporednice, saj med njima ni velikih razlik, oziroma jih marsikdo ne opazi. Merchandising je bolj dolgoročno usmerjen, medtem ko pa je pospeševanje prodaje bolj kratkoročno usmerjeno. V teoretičnem delu so opisane naloge merchandisinga in koristi, katere imajo posamezni udeleženci v skupni dejavnosti, ter realizacija le-tega v prodajalni. V drugem poglavju teoretičnega dela je podrobneje opisan vizualni merchandising. Opisan je skozi zunanji in notranji izgled prodajalne ter atmosfero, ki je ključna za ugodje potrošnikov. V praktičnem delu je predstavljena blagovna zmanka Comma, katera je v lasti podjetja S. Oliver SLO d.o.o., prav tako pa je opisano izvajanje vizualnega merchandisinga na primeru prodajaln Comma v Sloveniji.
Ključne besede: merchandising, vizualni merchandising, pospeševanje prodaje, prodajalna, prodajni prostor, blagovna znamka Comma, podjetje S. Oliver SLO d.o.o.
Objavljeno: 07.11.2013; Ogledov: 2608; Prenosov: 461
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

5.
Vpliv vizualnega koncepta prodajnega prostora na pospeševanje prodaje oblačil
Vesna Rušnov Plaznik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vpliv vizualnega koncepta prodajnega prostora in vizualnega merchandisinga na pospeševanje prodaje oblačil. V ta namen so v teoretičnem delu predstavljeni proces nakupovanja, načrtovanje postavitve trgovine, orientacija kupcev v trgovini ter dejavniki oblikovanja trgovine. V raziskavi vpliva vizualnega koncepta prodajnega prostora na pospeševanje prodaje oblačil smo za izbrane modele oblačil in modnih dodatkov blagovne znamke Marella, trgovski center Emporium, Ljubljana, spremljali njihovo prodajo v določenem časovnem obdobju in sicer na prodajnem mestu in potem, ko so bili predstavljeni v izložbi. Na podlagi rezultatov raziskave je razvidno, da se je prodaja izbranih modelov oblačil in modnih dodatkov nekoliko povečala, ko smo jih iz prodajnega prostora prestavili v izložbo. Analiza prodaje je tudi pokazala, katere velikostne številke posameznih modelov oblačil so se najbolje prodajale.
Ključne besede: oblačila, prodajni prostor, vizualni merchandising, trgovina, kupci, prodaja
Objavljeno: 12.03.2014; Ogledov: 1024; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (7,01 MB)

6.
ANALIZA VIZUALNEGA MERCHANDISINGA V PODJETJU AFP D.O.O.
Barbara Krajnc, 2014, magistrsko delo

Opis: Vizualni merchandising igra v trgovskih podjetjih vse pomembnejšo vlogo in se vedno bolj uveljavlja, saj velja za pomembno orodje pospeševanja prodaje. Gre predvsem za vizualno predstavitev prodajalne in izdelkov na način, da le ta pritegne in motivira potrošnike k vstopu v prodajalno in posledično tudi k nakupu. Predvsem sta videz prodajnega prostora in način predstavitve izdelkov tista, ki pritegneta pozornost potrošnikov. Po vseh opredelitvah, trditvah in spoznanjih avtorjev smo tako prišli do ugotovitve, da je zelo pomembno kje se posamezen izdelek v prodajalni nahaja. Pomembno vlogo pri vizualnem merchandisingu poleg notranjosti prodajalne igra tudi zunanjost prodajalne. Sem uvršamo lokacijo, ki je pomembna z vidika dostopnosti prodajalne in parkirni prostor. Moramo se namreč zavedati, da živimo v času, ko smo vedno bolj odvisni od uporabe avtomobilov. Prav tako sta pomembna še vhod v prodajalno ter izložba, ki velja za glavno marketinško orodje. Veliko pozornosti smo namenili tudi orodjem vizualnega merchandisinga, s poudarkom predvsem na zunanjem in notranjem videzu prodajalne ter razmestitvijo izdelkov v prodajnem prostoru. Govora je tudi o prodajni atmosferi, ki je zelo pomembna, saj le ta vzbudi pri potrošnikih pozitiven vtis in tako ustvarja čustvene odzive, ki povečujejo možnosti nakupa. Pri ustvarjanju prijetne prodajne atmosfere pa je bilo potrebno izpostaviti tudi vlogo zaposlenih, ki v prodajalni predstavljajo nekakšno vez med predstavitvijo izdelkov in potrošniki. V empiričnem delu naloge je opisan teoretični del vizualnega merchandisinga predstavljen tudi v praksi, in sicer na primeru podjetja AFP d.o.o.. Znotraj podjetja je analiziran vizualni merchandising poslovalnice Adidas Shop Celje, skozi katerega smo ugotovili, da se v podjetju zavedajo prednosti, ki jih prinaša vizualni merchandising. Izdelan imajo zelo natančen koncept vizualnega mercandisinga, ki se ga dosledno držijo in je zelo lepo viden tudi v sami prodajalni. Koncept podaja jasne standarde in načela vizualnega merchandisinga blagovne znamke Adidas, tako da se ta zlahka poveže s potrošniki in vpliva na njihove nakupne odločitve. Ugotovili smo, da v podjetju AFP d.o.o. dajejo velik poudarek tudi zaposlenim, saj jih nenehno izobražujejo, z namenom dobrega svetovanja potrošnikom glede novih funkcij in tehnologij izdelkov. Preko komuniciranja s potrošniki spoznajo njihove potrebe in želje in jim tako ponudijo najbolj primeren izdelek. S pomočjo tržne raziskave smo ugotovili tudi zaznavanje vizualnega merchandisinga Adidas shopa Celje skozi oči potrošnikov. Prišli smo do spoznanja, da pozornost potrošnikov v prodajalni najbolj pritegnejo cene izdelkov in ne prikaz izdelkov na prodajnem inventarju kot smo prvotno predvidevali. Ugotovili smo tudi, da je kakovost izdelkov tista, ki ima največji vpliv na nakupno odločitev potrošnikov v prodajalni Adidas shop Celje.
Ključne besede: vizualni merchandising, izdelki, prodajna oprema, prodajna atmosfera, potrošniki
Objavljeno: 26.01.2015; Ogledov: 888; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

7.
Projekt razvoja procesa pozicioniranja žganih alkoholnih pijač na prodajnem mestu
Jurij Kern, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj vsakega akterja v prodajni verigi je povečanje obsega prodaje in posledično doseganje dobrega poslovnega rezultata. Znano je, da z ustrezno postavitvijo in predstavitvijo izdelkov potrošniku lahko dosežemo izboljšanje prodajnega rezultata ter da je prilagajanje ponudbe potrošnikom kontinuiran in ponavljajoči se proces. V diplomskem delu smo obravnavali projekt razvoja procesa pozicioniranja žganih alkoholnih pijač na prodajnem mestu, s katerim bo mogoče ob načrtovanih prihodnjih ponovitvah doseči učinkovito izvedbo predelave polic, na katerih so navedeni izdelki. V prvem delu smo predstavili teoretična izhodišča projektnega vodenja in prenove poslovnih procesov. V drugem, aplikativnem delu pa smo obravnavali konkreten proces. Na osnovi natančnega posnetka stanja in analize smo identificirali problematične dele obstoječega procesa ter nato predlagali šest procesnih izboljšav in podali tri sistemske predloge. Omenjene izboljšave zajemajo prenovo procesa, spremembo organizacijske strukture projekta, uvedbo informacijske podpore, uporabo gantograma ter izboljšanje komunikacijskega in informacijskega toka. Ugotovili smo, da bi z uvedbo predlaganih sprememb obstoječi proces lahko pomembno skrajšali. Rezultat diplomskega dela je torej model procesa pozicioniranja žganih alkoholnih pijač na prodajnem mestu, ki bo v prihodnje omogočal izvajalcem nemoteno in optimalno izvedbo projekta.
Ključne besede: projekt, faze projekta, razvoj procesov, pozicioniranje izdelkov, merchandising
Objavljeno: 21.06.2016; Ogledov: 369; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

8.
Analiza vizualnega merchandisinga v podjetju Sony
Jernej Krajnc, 2017, magistrsko delo

Opis: Dobra organizacija vizualnega merchandisinga in merchandisinga na splošno lahko predstavlja ključno konkurenčno prednost v smislu boljše predstavitve izdelkov in zagotavljanja boljše nakupovalne izkušnje. V magistrskem delu analiziramo in ugotavljamo možnosti izboljšanja predstavitve in izpostavitve izdelkov na primeru televizorjev znamke Sony tako, da lažje prepričamo kupca v nakup in samo kvaliteto izdelka.
Ključne besede: merchandising, vizualni merchandising, pospeševanje prodaje, izdelki, potrošniki
Objavljeno: 17.05.2017; Ogledov: 477; Prenosov: 0

9.
Vzdušje v prodajalnah prestižnih blagovnih znamk
Pia Lara Kovačič, 2018, diplomsko delo

Opis: Prodajalne že od nekdaj pomenijo vez med kupcem in blagom. Čeprav je v zadnjih letih velik razmah doživela spletna prodaja, večina ljudi, še vedno rada obišče prodajalne, saj lahko le tako začutijo izdelek in posledično tudi blagovno znamko. Prodajalne so zlasti pomembne za prestižne blagovne znamke, saj pri teh ne gre le za prodajo izdelka in poudarjanje njegovih lastnosti, temveč predvsem za doživetje in edinstveno nakupovalno izkušnjo. Pri tem pa ima najpomembnejšo vlogo vzdušje v prodajalni, ki lahko potrošnika spodbudi k nakupu, hkrati pa mu nudi izjemno doživetje, ki vodi k njegovemu zadovoljstvu in ponovnemu obisku. Vzdušje v prodajalni se mora ujemati s podobo in ugledom blagovne znamke ter ji mora biti v podporo, za dosego želenih učinkov. Vsi elementi vzdušja, to so razporeditev opreme in izdelkov, barve, osvetlitev, glasba, vonj in prodajno osebje, morajo biti usklajeni in se dopolnjevati, saj jih kupci ne zaznavajo posamično, temveč kot celoto. V diplomskem projektu smo najprej predstavili trgovske organizacije, nato pa blagovne znamke, kjer je poudarek na prestižnih blagovnih znamkah in njihovemu pomenu tako za podjetje kot za potrošnika. V nadaljevanju smo se osredotočili na vzdušje v prodajalnah, zlasti prestižnih blagovnih znamk. Opredelili smo elemente, ki oblikujejo vzdušje ter preučili, kako ti vplivajo na kupce oziroma, na kakšen način jih ti dojemajo. Na koncu smo predstavili nekaj prodajaln prestižne blagovne znamke Escada in tako na praktičnem primeru prikazali vzdušje v prodajalni višjega ranga.
Ključne besede: prestižne blagovne znamke, vzdušje, prodajalna, vizualni merchandising, potrošnik, nakupovalna izkušnja
Objavljeno: 26.11.2018; Ogledov: 90; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici