| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
MANAGEMENT KAKOVOSTI V PROIZVODNIH PODJETJIH
Tamara Flegar, 2012, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega seminarja je s pomočjo strokovne literature predstaviti kakovost, ugotoviti kakšen pomen ima kakovost za podjetje in uporabnika. Kakšne so odgovornosti menedžmenta in katere standarde za kakovost ima podjetje vpeljane. S kakšnimi stroški se podjetje in uporabnik srečuje ob slabi kakovosti ter na kakšen način ima lahko sam uporabnik vpliv na kakovost. Teoretičen del diplomskega seminarja bo temeljil predvsem na deskriptivnem pristopu. V raziskovalnem oziroma praktičnem delu bom s pomočjo pogovora z lastnikom podjetja Germovšek d.o.o. povzela izkušnje, ki ga ima s proizvodnimi podjetji svojih oz. izdelkov, ki jih servisira ter prodaja. Predvsem se bom navezovala na izkušnje glede kakovosti izdelkov, ki jih ima s podjetjem Varstroj d.d.. Za vsako podjetje, ki se želi vključiti in obdržati na konkurenčnem trgu je bistvenega pomena kakovost izdelkov, ki jih proizvaja in storitev, ki jih nudi.
Ključne besede: kakovost, standardi kakovosti, stroški kakovosti, podjetje, menedžment
Objavljeno: 11.12.2012; Ogledov: 1066; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (824,26 KB)

4.
Management kakovosti
Gabrijel Devetak, 2006, recenzija, prikaz knjige, kritika

Opis: Management kakovosti, Janez Marolt in Boštjan Gomišček
Ključne besede: menedžment, management, kakovost, standardi, Marolt, J. in Gomišček, B.: Management kakovosti
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1637; Prenosov: 190
URL Povezava na celotno besedilo

5.
6.
PRENOVA PROCESA VPELJAVE INFORMACIJSKE REŠITVE V POSLOVNE PROCESE FARMACEVTSKEGA PODJETJA
Edvard Gril, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Področje prenove poslovnih procesov in njegova učinkovita informacijska podpora sta za farmacevtsko podjetje izjemnega pomena, kajti optimizirani poslovni procesi posledično prispevajo k dvigu konkurenčnosti podjetja. Podjetje tako zazna neučinkovite poslovne procese skozi poslovne rezultate. Značilnosti sodobne farmacevtske industrije so tudi stroga zunanja in notranja regulacija ter stalno izboljševanje poslovnih procesov. Za pridobitev zadostnih podatkov o dejanskem procesnem stanju podjetje skrbno analizira trenutno stanje procesov. Vzroki neučinkovitih procesov se običajno kažejo v ozkih procesnih grlih.V našem primeru se je – s spremembo zahtev zunanjega regulatorja in posledično zakonskih zahtev – kot vzrok izkazala nezadostna informacijska podpora prenovlje-nemu procesu v proizvodnji. Z vpeljavo nove informacijske rešitve želi podjetje učinkoviteje podpreti prenovljene procese in zadovoljiti zahteve zunanjega regulatorja. Kako se je farmacevtsko podjetje lotilo vpeljave nove informacijske rešitve iz procesnega vidika, smo prikazali na primeru v empiričnem delu naloge.
Ključne besede: • prenova poslovnih procesov, • management (menedžment) kakovosti, • vpeljevanje nove informacijske rešitve.
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 273; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici