| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 116
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj novega modela prenosljive pica peči Glowen s samovrtečim kamnom in gorilnikom na plin : diplomsko delo
Lan Kokol, 2024, diplomsko delo

Opis: Projekt Phoenix 1.0 se osredotoča na razvoj plinske peči s samovrtečim kamnom, ki deluje pri temperaturah do 500 °C. Glavni izziv je preprečiti pregrevanje elektromotorčka. Diplomsko delo vključuje izdelavo zagonskega elaborata, ki zajema predstavitev projekta, vhodne strategije, taktične izvedbe, načrtovanje po fazah in dejavnostih, grafične prikaze v Microsoft Visio in Project, analize tveganj, ekonomiko projekta ter organizacijo in kontrolo projekta. Cilj je zagotoviti uspešno izvedbo projekta, ki bo pravočasna, znotraj proračuna in v skladu z zastavljenimi cilji, hkrati pa bo peč učinkovita, ekonomična in konkurenčna na trgu.
Ključne besede: Projektni načrt, projektni menedžment, razvoj izdelka, prenosljiva peč za pice
Objavljeno v DKUM: 07.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 0

2.
Uporaba orodij menedžmenta in dodana vrednost v slovenskih invalidskih podjetjih
Gorazd Šoster, Mirko Markič, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen raziskave je ugotoviti stanje pri načrtovanju in uporabi menedžerskih orodij v invalidskih podjetjih, ki poslujejo v Republiki Sloveniji. Ugotavljali smo, ali obstaja statistično značilna korelacija med načrtovanjem uporabe in uporabo menedžmentskih orodij ter dodano vrednostjo. Ugotovili smo, da z načrtovanjem in uporabo menedžerskih orodij podjetja ne dosegajo višje dodane vrednosti. Menedžersko orodje, katerega uporaba je povezana s povečanjem dodane vrednosti, je EFQM. Bistvene prednosti uporabe menedžerskih orodij so izboljšanje preglednosti procesov, višja kakovost proizvodov, večje zadovoljstvo odjemalcev in izboljšanje ugleda podjetja. Izidi iz raziskave bodo koristni za vse, ki si prizadevajo za nenehno izboljšanje uspešnosti poslovanja.
Ključne besede: invalidska podjetja, dodana vrednost, menedžment, orodja, uspešnost
Objavljeno v DKUM: 06.09.2023; Ogledov: 429; Prenosov: 0

3.
Upoštevanje kulturnih razlik v mednarodnem poslovanju
Vida Petrej, 2022, diplomsko delo

Opis: V nalogi bomo raziskali področje kulturnih razlik v mednarodnem poslovanju. V teoretičnem delu bomo razložili, kaj je to kultura, katere dimenzije poznamo in kje se pojavljajo kulturne razlike. Razložili bomo, kaj je mednarodno poslovanje in kakšna so pravila pri poslovanju z raznolikimi državami ter povzeli, katere kulturne razlike in pravila so prisotna pri obisku tujih držav. V raziskovalnem delu smo naredili odprti intervju s tremi podjetji, ki poslujejo mednarodno. S pomočjo intervjuja smo dobili odgovore na raziskovalna vprašanja, ki se nanašajo na pripravo mednarodnega poslovanja ter spoštovanje kultur v praksi.
Ključne besede: kulturne razlike, mednarodno poslovanje, podjetje, kadrovski menedžment
Objavljeno v DKUM: 01.02.2023; Ogledov: 507; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (912,00 KB)

4.
Iskanje, zbiranje in ocenjevanje idej v povezavi s crowdsourcingom in odprtim inoviranjem : magistrsko delo
Marko Berdnik, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisan proces od iskanja idej skozi zbiranje le-teh do njihovega končnega ocenjevanja in izbora najboljše ideje. V delu sta opisana tudi odprto inoviranje in množično izvajanje, katerih uporaba se vedno bolj širi po večini podjetij, saj pripomoreta k reševanju problemov in iskanju idej ter rešitev v širšem krogu, ne le znotraj posameznih podjetij. Predstavljenih je nekaj platform, katere je mogoče uporabiti v Evropi za pospešeno financiranje, iskanje idej, rešitev, predlogov itd. Prav tako magistrsko delo zajema tudi menedžment človeških virov, kateri je neizbežen za vsa podjetja, katera želijo rasti in ostati konkurenčna na trgu.
Ključne besede: ideja, inovacija, odprto inoviranje, crowdsourcing, menedžment človeških virov
Objavljeno v DKUM: 10.05.2021; Ogledov: 1256; Prenosov: 317
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

5.
Finančno-Poslovni vidik informatizacije in novih poslovnih procesov Pošte Slovenije
Doris Radovan, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar začenjamo z razlago in opredelitvijo poslovnih procesov, e-poslovanja in temeljnih dveh konceptov, ki stojita za njima – menedžmenta poslovnih procesov in poslovne informatike. Informatika in poslovni procesi so pogosto sestavni deli poslovnih modelov, zato v nadaljevanju seminarja predstavljamo poslovne modele in celovito povežemo vsa omenjena področja, tako da je bralcu očitno, kako lahko posredno vplivajo na finančno-poslovne učinke v podjetjih in oskrbovalnih verigah. Aplikativni del diplomskega seminarja začenjamo s predstavitvijo Pošte Slovenije, ki se vse bolj približuje vzpostavitvi koncepta oskrbovalne verige v svoji industriji. Predstavimo finančne in poslovne učinke, rast in upad števila storitev ter prihodkov za obdobje zadnjih 5 let. Nato izvedemo polstrukturiran intervju z vodjo poslovnih procesov pri Pošti Slovenije, ki mu sledi diskusija s strokovnjakom s področja poslovne informatike. V sklepnem razmisleku predstavimo idejo o menedžmentu poslovnih modelov in potrdimo hipoteze s področja informatike, menedžmenta poslovnih procesov in finančno-poslovnih učinkov teh področij na primeru Pošte Slovenije.
Ključne besede: poslovni procesi, menedžment, poslovna informatika, poslovni modeli, finančno-poslovni učinki
Objavljeno v DKUM: 17.11.2020; Ogledov: 1045; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (778,95 KB)

6.
Primerjalna analiza vidikov ravnanja s starejšimi zaposlenimi v velikih podjetjih v sloveniji
Anja Vidmar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se osredotočamo na problematiko staranja delovne sile in organizacijske izzive, ki narekujejo sistematičen in celovit pristop k učinkovitemu ravnanju s starejšimi zaposlenimi. Podrobneje smo preučili rezultate primerjalne analize ravnanja s starejšimi zaposlenimi v velikih podjetjih v Sloveniji in ugotovili, da se ključne spremembe v dojemanju starejšega zaposlenega kažejo predvsem v večjemu strinjanju s preučevanimi lastnostmi, ki naj bi veljale za starejše delavce.Podjetja po šestih letih starejšim še vedno pripisujejo veliko delovnih izkušenj, pripadnost in lojalnost delodajalcu ter strokovno znanje. Leta 2014 je bila med štirimi, v povprečju najvišje ocenjenimi lastnostmi tudi »imajo modrost in razum«, danes pa podjetja kot četrto najznačilnejšo lastnost starejših navajajo čut za pripadnost delu. Po drugi strani pa je zaznati bolj ali manj konsistenten vzorec negativnih prepričanj o starejših zaposlenih. Podjetja starejšim zaposlenim še vedno pripisujejo slabo znanje znanja tujega jezika, nizko motiviranost, nizko produktivnost ter pomanjkanje inovativnosti pri spopadanju s težavo. Velika podjetja v Sloveniji se po šestih letih dokazano bolj zavedajo pomembnosti izvajanja prostovoljnih ukrepov, pri čemer pogosteje izvajajo ukrepe vezane na upravljanje z zdravjem na delovnem mestu, izobraževanje in usposabljanje ter kulturo in odnos v podjetju. Napovedi o načrtovanju ukrepov, ki jih organizacije trenutno ne izvajajo, so optimistične in kažejo napredek velikih podjetij v prilagajanju na spremembe. Kljub optimistični napovedi, menimo, da morajo delodajalci in mlajši zaposleni videti širšo vlogo starejših v organizaciji in se bolj zavedati njihovih veščin in sposobnosti, predvsem pa mora družba fokus raziskovanja s starostnih izgub preusmeriti na pozitivne vidike staranja. Prevrednotenje odnosa do starejših zaposlenih in povečanje delovne aktivnosti starejših bo mogoče le ob tesnem medgeneracijskem sodelovanju.
Ključne besede: starejši zaposleni, starostna diskriminacija, lastnosti starejših, menedžment starosti, ukrepi
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 1568; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

7.
Ekonomika in menedžment turizma na podeželju : Urejeni zapiski predavanj
Karmen Pažek, 2020, drugo učno gradivo

Ključne besede: turizem na podeželju, menedžment, ekonomika
Objavljeno v DKUM: 10.08.2020; Ogledov: 1228; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

8.
Projekt šaržirne naprave za induktivno peč v podjetju SIJ Ravne Systems : magistrsko delo
Luka Pušnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Področje upravljanja in vodenja projektov je delo, ki je povezano z visoko zahtevnostjo in tveganji. Uspešnost projekta se meri po končanih aktivnostih, v nekaterih primerih pa lahko tudi nekaj let po izvedenem projektu. Za uspešno vodenje projekta je pomembna dobro pripravljena projektna dokumentacija, saj lahko tako predvidimo morebitne težave, in imamo že pripravljen scenarij za njihovo reševanje. Magistrsko delo je nastalo v sodelovanju s podjetjem SIJ Ravne Systems. Osrednja tema magistrskega dela je izdelava zagonskega elaborata projekta izdelave šaržirne naprave za induktivno peč v naročniški proizvodnji v omenjenem podjetju. Uporabljene so bile metode in tehnike projektnega menedžmenta, katere sodijo v področje terminiranja, organiziranja in planiranja, pomembno vlogo pa imajo tudi upravljanje virov in stroškov projekta, obvladovanje tveganj in kontrola projekta. Z naštetimi metodami in tehnikami, so se odpravile težave, ki so nastale med projektom. Opisal sem tudi poglede in raziskave domačih ter tujih avtorjev, ki raziskujejo področje projektnega menedžmenta. Projekt je bil uspešno izveden, s tem pa so se izpolnili tudi predhodno postavljeni cilji projekta.
Ključne besede: vodenje projektov, naročniška proizvodnja, projektni menedžment, zagonski elaborat projekta
Objavljeno v DKUM: 27.06.2020; Ogledov: 1432; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (5,95 MB)

9.
Trendi razvoja projektnega managementa ob nastajanju industrije 4.0
Dominik Dolenc, 2019, diplomsko delo

Opis: Industrija 4.0 je termin, s katerim se danes vedno pogosteje srečujemo. Zaradi velikega napredovanja tehnologije ter znanja prihaja ta izraz vedno bolj v ospredje. Pojem industrija 4.0 predstavlja vedno večjo integracijo robotike ter pametnih orodij v vsakdanjo industrijo. Namen tega je, da bi se čim več opravil in področij avtomatiziralo ali podprlo s pametnimi orodji, programi ipd. S takšnimi ukrepi lahko podjetja občutno zmanjšajo svoje stroške. Hkrati se povečata tudi sama produktivnost ter kakovost končnih izdelkov. Vsak dogodek v podjetju ali osebnem življenju lahko dojemamo kot projekt. Vsi ti dogodki imajo časovno omejitev in za uspešen zaključek potrebujejo planiranje ter organiziranje in vodenje. Zaradi tega je projektni menedžment pridobil velik pomen v podjetjih. Večina projektov je samih po sebi bolj zapletenih, zaradi tega je za učinkovito izvedbo treba uporabiti pristope projektnega menedžmenta. Ti pristopi/trendi se s časom in tehnologijo tudi spreminjajo. Skozi zgodovino vodenja projektov so se trendi nenehno spreminjali s pomočjo vplivov, kot so tehnologija, medčloveški odnosi in modeli vodenja. Tudi industrija 4.0 bo s svojimi naprednimi tehnologijami in pristopi pustila pečat na vodenju projektov in izoblikovala nove trende. Skozi diplomski projekt smo skušali ugotoviti, kako industrija 4.0 s svojimi naprednimi pristopi vpliva na sam projektni menedžment in ali novosti, ki jih prinaša, vplivajo na trende projektnega menedžmenta pozitivno ali negativno.
Ključne besede: industrija 4.0, projektni menedžment, projekt, trendi
Objavljeno v DKUM: 17.03.2020; Ogledov: 1226; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (960,75 KB)

10.
Changes brought about by the Ultra Europe festival to the destination management and marketing of the city of Split
Leo Bartolec, 2019, magistrsko delo

Opis: Nowadays, youth and event tourism are new specific types of tourism that have been given more attention in the academic literature. They are gaining in importance in the tourism industry in Croatia. This thesis aims to analyse the importance and impact that is brought by the Ultra Europe music festival to the city of Split, Croatia. The impact that is brought to a destination by a music festival is observed through three areas of analysis; (a) destination image, (b) creation of new products and services in a destination and (c) segmentation of visitors. Through these three dimensions, this thesis aims to see whether the “festivalisation” phenomena happened to the city of Split and how destination management and marketing stakeholders observe changes and use them for their business activities for the tourism market.
Ključne besede: podoba turistične destinacije, mladinski turizem, dogodkovni turizem, oglaševanje, menedžment, festivalizacija
Objavljeno v DKUM: 17.10.2019; Ogledov: 1401; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici