| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KONTROLA VLEČNE NAPRAVE ZA OSEBNA VOZILA
Matjaž Šalamun, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo kontrolo jeklene vlečne naprave za osebna vozila. Oblika vlečne naprave je bila v skladu z direktivo za vozila (Tehniška specifikacija vozil v Uradnem listu RS št. 59/1999). Ustreznost vlečne naprave smo kontrolirali na dva načina: s pomočjo mehanskega preizkusa in z računalniško podprtim orodjem, ki temelji na osnovi metode končnih elementov. Ugotovili smo, da so numerično dobljeni rezultati primerljivi z rezultati, ki smo jih dobili z mehanskim preizkusom. S tem smo potrdili tezo, da numerična metoda uspešno nadomešča izvedbo mehanskega preizkusa.
Ključne besede: vlečna naprava, osebna vozila, mehanski preizkus, modeliranje, CAD, metoda končnih elementov
Objavljeno: 27.03.2009; Ogledov: 1765; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

2.
Didaktični razvoj e-učnega gradiva za mehanske preizkuse
Dominik Trstenjak, 2013, diplomsko delo

Opis: E-izobraževanje je izobraževanje, ki ga izvajamo s pomočjo sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij. Izobraževalne vsebine, komunikacija med udeleženci ter mentorji in vse ostale aktivnosti izobraževanja so v elektronski obliki (»E-izobraževanje«, 2012). E-izobraževanje ni namenjeno samo šolskemu izobraževanju, ampak tudi vsesplošnemu izobraževanju, h kateremu spadajo vse vrste izobraževanja po končanem formalnem izobraževanju. Z uvajanjem e-izobraževanja se tradicionalne vloge učenca, učitelja, učne tehnologije in učne vsebine premešajo. Vloga učitelja je usmerjanje učnega procesa, v katerem učenec prevzema aktivno vlogo. E-izobraževanje ima veliko več prednosti kot slabosti, kar učitelje spodbuja k uporabi le tega. Pomembno je, da pri e-izobraževanju dobimo podatek, koliko se je učenec že naučil in koliko še mu manjka, kar ugotovimo s sprotnim ali s končnim preverjanjem znanja. Na koncu e-izobraževanja naredimo evalvacijo, ki je dobrohotna, konstruktivna dejavnost in je normalna sestavina e-izobraževanja, namenjena predvsem razvoju. Posebna pozornost je namenjena metodologiji priprave e-učnega gradiva. Predstavljen je vodnik za vsakogar, ki razmišlja o e-izobraževanju in razvoju e-učnih gradiv. E-učna gradiva morajo biti vsebinsko integrirana ter usklajena z vsebinskimi in didaktičnimi usmeritvami učnega načrta. Prednost e-učnih gradiv je predvsem v pestrosti multimedijskih in interaktivnih elementov, ki omogočajo nazornejšo predstavo, večje razumevanje vsebin in konceptov ter povečujejo aktivno vlogo učenca pri pouku. Materiali so med uporabo obremenjeni z različnimi vrstami obremenitev, zato ne moremo uporabiti samo ene metode, da bi napovedali njihovo obnašanje. V diplomski nalogi so predstavljeni natezni in upogibni preizkus ter preizkus trdote po Brinellu. Empirični del je osredotočen na izdelavo e-učnega gradiva.
Ključne besede: E-izobraževanje, e-učno gradivo, multimedija, mehanski preizkusi, natezni preizkus, upogibni preizkus, preizkus trdote po Brinellu.
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 910; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

3.
Metodologija za določitev najšibkejše vlečne naprave v postopku homologacije
Miha Fras, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisana metodologija homologacije vlečnih naprav v podjetju RTI, d. o. o. Izvedli smo validacijo metode, ki se uporablja za izbor najšibkejše vlečne naprave v izbrani seriji. Izbor se izvaja za potrebe homologacijskega preizkusa vlečnih naprav. V seriji desetih do petnajstih vlečnih naprav smo s pomočjo numeričnega trdnostnega preračuna izbrali najšibkejšo vlečno napravo in jo nato preizkusili v laboratoriju z dinamičnim preizkusom. Ugotovili smo, da se lahko z uporabo računskih analiz izognemo dinamičnemu preizkusu vsake izvedenke posebej.
Ključne besede: osebna vozila, vlečna naprava, mehanski preizkus, modeliranje, CAD, metoda končnih elementov
Objavljeno: 12.07.2013; Ogledov: 998; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

4.
Vpliv aktivnega praška za povečanje globine prevaritve nerjavnega jekla pri plazemskem varjenju
Luka Fekonja, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil, podrobneje spoznati postopek varjenja s plazmo ter ugotoviti vpliv uporabe aktivnega praška za povečanje globine prevaritve, pri čemer takrat govorimo o tako imenovani "A – plazmi". Uporabili smo dva aktivna praška različnih proizvajalcev. Za lažje primerjanje učinkovitosti aktivnega praška, smo med sabo zavarili tri nerjavne pločevine enakih dimenzij, debeline 6 mm. Prva je bila zavarjena brez uporabe aktivnega praška, ostali dve pa z uporabo praška. To smo storili tako, da smo polovico plošče premazali z enim, drugo polovico pa z drugim praškom. Nekoliko smo variirali še z uporabo dodajnega materiala. Po natančnem razrezu pločevine za mehanske preizkuse, smo le te opravili. Preizkusili smo trdnost, žilavost, sposobnost upogiba, trdoto ter pogledali mikrostrukturo obrusov. Vse preizkuse smo opravili na Fakulteti za strojništvo v Mariboru. Dobljene rezultate smo ovrednotili in jih med seboj primerjali. Po izrisu diagramov in primerjanju vrednosti smo ugotovili, da so vsi vari preizkušanje uspešno prestali, kar je podrobno pokazala tudi analiza mikrostrukture. Vpliv na rezultate je imela tudi uporaba dodajnega materiala. To nam pove, da uporaba aktivnega praška na nerjavni pločevini, pri še ne kritičnih debelinah pločevine le minimalno prispeva k izboljšanju mehanskih lastnosti in ni nujno potrebna.
Ključne besede: varjenje, varjenje nerjavne pločevine, A-plazma varjenje, aktivni prašek, mehanske lastnosti, mehanski preizkus
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 709; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (7,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici