| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POMEN UČINKOVITEGA KOMUNICIRANJA MED ZAPOSLENIMI V ZDRAVSTVU ZA VEČJE ZADOVOLJSTVO BOLNIKOV
Ksenja Dobnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je raziskovalno delo in je predstavljeno v dveh delih. Prvi del je teoretičen, drugi del pa empiričen. V teoretičnem delu smo s pomočjo obstoječe literature opredelili nekatere pojme, ki se nanašajo na komunikacijo v zdravstvu. V drugem empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki je sestavljena iz dveh delov. Prvi del raziskave je namenjen bolnikom. V tem delu raziskave nas je zanimalo, kako so bolniki zadovoljni z komunikacijo zaposlenih v zdravstvu, z delom zdravnikov in medicinskih sester. Drugi del raziskave pa je namenjen zaposlenim v zdravstvu. V raziskavo so bile vključene različne delovne skupine, ki sodelujejo pri celostni obravnavi bolnika: zdravniki, medicinske sestre, zdravstveni tehniki, fizioterapevti, administrativni tehniki. V drugem delu raziskave nas je zanimalo, katere komunikacijske kanale zaposleni najpogosteje uporabljajo, s kom v svojem delovnem okolju najpogosteje komunicirajo, kakšne so vsebine teh pogovorov in kateri so dejavniki, ki vplivajo na to, da uspešno komunicirajo. Prav tako nas je zanimal tudi podatek o splošnem zadovoljstvu zaposlenih z medsebojno komunikacijo. V raziskovalnem delu so naštete tudi hipoteze, ki naj bi jih z raziskavo ovrgla ali potrdila. Kot metodo zbiranja podatkov sem uporabila anketni vprašalnik, tako za bolnike kot tudi za zaposlene. Anketni vprašalnik za bolnike je vseboval 12 vprašanj, prav tako tudi za zaposlene. Rezultati so grafično prikazani s pomočjo računalniškega programa Microsoft Excel. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so sodelavci z medsebojno komunikacijo zadovoljni in da je po njihovem mnenju ni potrebno izboljšati. Tudi bolniki so zadovoljni z komunikacijo zaposlenih in menijo, da so odnosi med njimi dobri. V sklepnem delu naloge smo povzeli rezultate raziskave, o njih razpravljali in podali nekatere predloge in mnenja.
Ključne besede: - komunikacija - bolnik - zaposleni v zdravstvu - medsebojna komunikacija
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 3405; Prenosov: 1236
.pdf Celotno besedilo (453,88 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici