1. Razvoj marketinških poti na področju prodaje gradbenih modularnih enotNataša Vugrinec Tratnjek, 2016, magistrsko delo Opis: Trženje med organizacijami, za kar se pogosto uporablja tudi izraz ,,industrijsko trženje'', je značilno trženje znotraj panoge preko geopolitičnih mej. Značilnosti panožnih odjemalcev v trženju med organizacijami je torej nad pomenom geopolitičnih mej in to z močno panožno pripadnostjo. Značilnost trženja med organizacijami je povezanost dobaviteljev in odjemalcev v reprodukcijske verige, njihovo medsebojno odvisnost, dolgoročno in globoko povezanost ter sorodnost ciljev. (Tavčar 2000, 37).
Vzpostavljanje marketinških poti zahteva visoke vložke zagonskega kapitala in ko so vzpostavljene so precej toge. Zahtevajo tesne odnose med dobavitelji in odjemalci, prisotnih je manj večjih kupcev. Na nakup običajno vpliva večje število vpletenih akterjev s celotne verige, tako po funkciji kakor po strokovnosti. Trženje je na višji strokovni ravni in ga lahko opravljajo samo usposobljeni zastopniki ali predstavniki (Kotler 1998, 207).
V trženju med organizacijami se uporabljajo različne ravni marketinških poti. Zaradi kompleksnosti proizvoda (sistema), katerega je delež nematerialnih sestavin dosti večji, je potreba po direktnih, enostavnih marketinških poteh. Ekskluzivna distribucija in s tem neposredni vpliv, obvladovanje in pregled je neizogiben. Identificirati je mogoče štiri glavna področja vpliva na odločitev nakupa organizacije in sicer, notranji vplivi, zunanji vplivi, individualni vplivi in vrsta odnosov (Fill 2011, 75).
Prav gradbena panoga je bila v zadnjem obdobju na velikem prepihu in preizkusu. Predvsem na domačem, Slovenskem trgu. Dejansko so preživeli in obstali samo tisti, ki so se znali ustrezno in hitro prilagoditi novim razmeram in zahtevam. Trg se je zelo hitro spremenil in tisti, ki so vztrajali in se prilagodili, so ostali. Po napovedih bo krizni krč v EU popustil v nekaj letih in takrat se lahko pričakujejo normalnejše razmere v gradbeništvu. Zaradi staranja prebivalstva so v ospredju predvsem gradnje domov za starejše. Še večji poudarek se bo polagal na energetsko učinkovitost, izbiro materialov in tehnologij. Prav tako moramo biti tudi pozorni na vse vrste preseljevanja prebivalstva.
Predlagana tema magistrskega dela podrobneje obravnava marketinške poti in načine ponujanja produktov in storitev (sistemov), njihov razvoj in povezovanje v bodočnosti za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje, ki bo prinašala željeno dodano vrednost. Višjo dodano vrednost pridobijo proizvajalci, v tem primeru gradbena podjetja, z višjim zaznanim zadovoljstvom in lojalnostjo odjemalcev. V tem primeru za naročnika, kakor za investitorja in končnega uporabnika. Ključne besede: tržna pot, medorganizacijsko trženje, načrtovanje tržnih poti, proizvajalci gradbenih modularnih enot, odjemalci gradbenih modularnih enot Objavljeno v DKUM: 14.09.2016; Ogledov: 1403; Prenosov: 101 Celotno besedilo (1,09 MB) |
2. POMEN SKRBNIKA KLJUČNIH KUPCEV ZA STRATEŠKE RAZVOJNE AKTIVNOSTI PODJETJAKsenija Kamenik, 2016, magistrsko delo Opis: Medorganizacijsko trženje (B2B) v primerjavi s trženjem s končnimi porabniki (B2C) predstavlja pomembnejši delež v strukturi celotnega trženja ter pridobiva na pomenu in veljavi. Posledično pridobiva na pomenu tudi trženje na osnovi odnosov. Podjetja se zavedajo pomembnosti načrtovanega upravljanja ključnih kupcev in organizirajo skrbništvo ključnih kupcev kot posebno enoto v interni organizacijski shemi podjetja. Skrbniki ključnih kupcev omogočajo vzpostavitev dolgoročnega poglobljenega odnosa med kupcem in dobaviteljem. Dobra organizacija in uspešnost upravljanja ključnih kupcev pomembno prispeva k dobičkonosnosti celotnega podjetja. Upravljanje ključnih kupcev mora imeti podporo s strani najvišjega vodstva podjetja.
V magistrskem delu sem se posvetila pomenu skrbnika ključnih kupcev. Anketni vprašalnik sem poslala skrbnikom ključnih kupcev mednarodnega podjetja. Z analizo rezultatov sem prikazala pomen skrbnika ključnih kupcev za strateške razvojne aktivnosti podjetja. Strateške razvojne aktivnosti določajo položaj podjetja v prihodnosti. Vključenost skrbnika ključnih kupcev pa je pomembna pri iskanju strateških potencialov podjetja. Ključne besede: Mednarodno trženje, medorganizacijsko trženje, skrbništvo ključnih kupcev, skrbnik ključnih kupcev, strateške razvojne aktivnosti podjetja, industrijski proizvajalci, trgovci, »cross selling« posli, mednarodni tenderji. Objavljeno v DKUM: 31.03.2016; Ogledov: 3130; Prenosov: 389 Celotno besedilo (1,54 MB) |
3. Uspešnost tržnega komuniciranja na medorganizacijskih trgihDamjana Jerman, Bruno Završnik, Vesna Žabkar, 2009, izvirni znanstveni članek Opis: Sestava tržnokomunikacijskega spleta in integriranost posameznih instrumentov se s časom spreminjata in sta odvisna tudi od vrste izdelčnega trga (porabniški ali medorganizacijski). V prispevku smo pristopili k oblikovanju in testiranju modela tržnega komuniciranja z vidika organizacij, ki delujejo na medorganizacijskih trgih. Na osnovi proučevane literature s področja tržnega komuniciranja in medorganizacijskih trgov smo najprej proučili dejavnike, ki vplivajo na uspešnost tržnega komuniciranja - vir komuniciranja, komunikacijsko sporočilo, cilji tržnega komuniciranja, komunikacijske poti, ciljna skupina in dvosmernost komuniciranja. Poleg teh odnosov smo raziskali tudi odnose med uspešnim tržnim komuniciranjem ter njegovo posledico - vpliv uspešnega tržnega komuniciranja na uspešnost organizacij, tako s trženjskega, finančnega kot tudi drugih vidikov. Strukturni model uspešnosti tržnega komuniciranja smo empirično preverili na vzorcu slovenskih organizacij, ki delujejo na medorganizacijskih trgih in potrdili pozitivno povezanost med proučevanimi konstrukti. Prispevek ponuja celovit pogled na uspešnost tržnega komuniciranja kot posledico in vzrok v procesu tržnega komuniciranja. Ključne besede: medorganizacijsko trženje, komuniciranje, uspešnost poslovanja, oblikovanje, linearni modeli Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1483; Prenosov: 105 Povezava na celotno besedilo |
4. Dejavniki uspešnosti omrežja povezav med prodajalci in kupci na medorganizacijskem trguIva Konda, 2010, strokovni članek Opis: V članku poleg dimenzij smiselnosti odnosov v omrežju in pogojev za uspešnost sodelovanja v omrežju povezav predstavimo tudi tveganja, povezana z omrežjem povezav, in uspešnost le-teh. Pri tem obravnavamo omrežje z vidika socialnega kapitala podjetij in strateške povezave med njimi. Iz razprave lahko izvedemo sklep, da je poznavanje dejavnikov uspešnosti omrežja povezav med prodajalci in kupci na medorganizacijskem trgu managementu podjetja v veliko pomoč pri snovanju strategije do kupcev in strategije podjetja sploh. Raziskava potrjuje pomen spremljanja in analiziranja omrežja povezav podjetja s svojimi kupci. Ključne besede: omrežja, kupci, medorganizacijsko trženje, trženje Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 694; Prenosov: 39 Povezava na celotno besedilo |
5. |
6. Projekt uvajanja koncepta CRM v Novo KBM - program Severnica : diplomsko deloBlanka Borko, 2005, diplomsko delo Ključne besede: banke, bančništvo, bančno poslovanje, potrošnik, management, vodenje, kupci, odjemalec, zadovoljstvo, informacije, projekti, programi, AOP, obdelava podatkov, baze podatkov, uporaba računalnika, pretok informacij, podatkovne strukture, medorganizacijsko trženje, upravljanje, poslovno okolje, Slovenija, storitve, spremembe, organizacija, izboljšave Objavljeno v DKUM: 02.06.2012; Ogledov: 1781; Prenosov: 80 Celotno besedilo (673,78 KB) |
7. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju SILKEM d.o.o. : diplomsko deloValerija Predikaka, 2006, diplomsko delo Ključne besede: novi proizvodi, razvoj, tržne raziskave, medorganizacijsko trženje, metode, izdelki, značilnosti, trg, proizvodi, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, prednost, tržne poti, poslovno okolje, politika izdelka, ponudba, cilj, organiziranost, predstava Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1828; Prenosov: 95 Celotno besedilo (538,05 KB) |
8. Strateški načrt trženja blagovne znamke Valpaint na avstrijskem trgu : diplomsko deloKatarina Cafnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: medorganizacijsko trženje, trgovinsko podjetje, poslovanje, mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, tržno planiranje, tržne raziskave, SWOT analiza, proizvodi, strategija, strategija trženja, komuniciranje, internacionalizacija, mala podjetja, blagovne znamke, upravljanje, marketing mix, barve, marketinški splet, les, politika izdelka, politika cen, aktivnosti, zaščita, strategija trženja, pozicioniranje, predstava, mednarodni trg, pospeševanje prodaje, distribucija, Slovenija, Italija, poslovn Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2228; Prenosov: 141 Celotno besedilo (598,63 KB) |
9. Raziskava trga bančnih storitev prebivalcem v Raiffeisen Krekovi banki : diplomsko deloMatevž Korenjak, 2006, diplomsko delo Ključne besede: bančno poslovanje, banke, predstava, tržne raziskave, prebivalstvo, storitve, elektronsko bančništvo, telebanking, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, tržni mehanizem, varčevanje, plačilni instrumenti, plačilne kartice, finančni instrumenti, komuniciranje, kreditiranje, cilj, vrednostni papirji, plačila, osebje, usklajevanje, strategija, marketing mix, marketinški splet, medorganizacijsko trženje, integracija, trženje, modeli, marketing, uporabniki, strategija trženja, potrošnik, Slov Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1439; Prenosov: 72 Celotno besedilo (390,30 KB) |
10. Izdelava letnega načrta marketinškega komuniciranja v Odbojkarskem klubu Ruše : specialistično deloAleš Trop, 2006, specialistično delo Ključne besede: tržno planiranje, poslovno komuniciranje, komuniciranje, šport, rekreacija, Slovenija, cilj, strategija trženja, medorganizacijsko trženje, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, predstava, osebna prodaja, prodaja, programi, pospeševanje prodaje, integracijski procesi, tržni mehanizem, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, tehnika, cilj, vrednotenje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2837; Prenosov: 102 Celotno besedilo (1,18 MB) |