| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje modela marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu
Simona Baškovič, 2016, magistrsko delo

Opis: Svetovno gospodarstvo je v zadnjem času doživelo velike spremembe. Globalizacija je prinesla spremembe svetovnih razsežnosti; odprtost trgov je postavila pred izziv vsa nacionalna gospodarstva, države, organizacije in ne nazadnje posameznika. Hiter tehnološki napredek, odprtost trgov nam omogoča osvajanje novih trgov, zniževanje stroškov, izkoriščanje tehnološke in organizacijske prednosti ter v veliki meri zmanjševati poslovna tveganja. Veliko podjetji zaradi razmer na trgu izgubljajo svoje tradicionalne trge, za kar lahko iščemo vzroke v prepočasnem odzivanju na zahteve trga in v nesposobnosti prilagajanju spremembam na trgu. Ena izmed konkurenčnih prednosti podjetji, temelji na poznavanju marketinških strategij in mehkih dejavnikov, ki ločujejo uspešna podjetja od neuspešnih. V uvodnem delu naloge sem iz preučevane literature opredelila teoretična izhodišča. Medorganizacijsko poslovanje in s tem medorganizacijski trg ima naslednje posebnosti: po obsegu je večji od potrošniškega trga; odjemalcev je manj, vendar so ti večji; tesen odnos med odjemalcem in dobaviteljem, profesionalen nakup. Medorganizacijski marketing podarja posebno skrb odnosom med dobaviteljem, podjetjem in kupcem. Proces vodenja pa zajema načrtovanje, izvajanje in merjenje uspešnosti. Vsi procesi so usmerjeni v navezovanje odnosov s kupci, zato je marketinški splet (4P) jedro marketinškega sistema organizacije. Predmet mojega raziskovanja so mala podjetja na medorganizacijskem trgu, ki se v tem turbulentnem poslovnem okolju srečujejo z vedno novimi izzivi in nalogami. Pričakovanja kupcev so vsa večja, zato klasični pristopi organiziranja marketinga in podjetja kot celote, ne zagotavljajo več konkurenčne prednosti. Od filozofije trženja, ki temelji na 4P, se sedaj čedalje bolj usmerja pozornost na vse udeležence, ki so na kakšen koli način udeleženi v procesu zadovoljevanja kupca. Mala podjetja na medorganizacijskem trgu imajo svoje značilnosti in niso samo pomanjšana verzija velikih. Predstavljajo kar dobršen procent na medorganizacijskem trgu in postajajo čedalje bolj pomembna, saj so pomemben vzvod gospodarske rasti in razvoja. Vplivajo tako na blaginjo kot na kakovost življenja, saj zagotavljajo številna delovna mesta. Mala podjetja v veliki večini nimajo organizirane službe za marketing, kaj šele za marketinško komuniciranje. V veliki večini se s tem ukvarja direktor oz. lastnik podjetja, ki ima določene omejitve v razpoložljivih sredstvih, znanju ter izkušnjah. Poleg dobrega izdelka in privlačne cene mora imeti danes podjetje, ki želi učinkovito komunicirati z okoljem, natančen načrt marketinškega komuniciranja, ki je usklajen s strateškim načrtom podjetja. Prav tako se majhnost kaže tudi v nepoznavanju instrumentov marketinškega komunikacijskega spleta. Raziskava je pokazala, da se podjetja največ poslužujejo osebne prodaje, sledi direktni marketing in oglaševanje v strokovnih revijah, kjer v veliki meri članki niso plačljivi. Najmanj uporabljiv instrument je odnosi z javnostmi. Vsa podjetja se posvečajo prodaji ključnim kupcem in v zadnjem delu prodajnega procesa tudi tehnični prodaji. Ugotavljamo tudi, da je internet tisti instrument oglaševanja, katerega se v veliki meri zavedajo vsa intervjuvana podjetja in je tisti medij, ki prednjači pri uporabi na medorganizacijskem trgu.
Ključne besede: meorganizacijsko poslovanje, medorganizacijski marketing, marketinški splet, medorganizacijsko marketinško komuniciranje, mala podjetja, marketinško komuniciranje v malih podjetjih.
Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 1276; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

2.
Uspešnost tržnega komuniciranja na medorganizacijskih trgih
Damjana Jerman, Bruno Završnik, Vesna Žabkar, 2009, izvirni znanstveni članek

Opis: Sestava tržnokomunikacijskega spleta in integriranost posameznih instrumentov se s časom spreminjata in sta odvisna tudi od vrste izdelčnega trga (porabniški ali medorganizacijski). V prispevku smo pristopili k oblikovanju in testiranju modela tržnega komuniciranja z vidika organizacij, ki delujejo na medorganizacijskih trgih. Na osnovi proučevane literature s področja tržnega komuniciranja in medorganizacijskih trgov smo najprej proučili dejavnike, ki vplivajo na uspešnost tržnega komuniciranja - vir komuniciranja, komunikacijsko sporočilo, cilji tržnega komuniciranja, komunikacijske poti, ciljna skupina in dvosmernost komuniciranja. Poleg teh odnosov smo raziskali tudi odnose med uspešnim tržnim komuniciranjem ter njegovo posledico - vpliv uspešnega tržnega komuniciranja na uspešnost organizacij, tako s trženjskega, finančnega kot tudi drugih vidikov. Strukturni model uspešnosti tržnega komuniciranja smo empirično preverili na vzorcu slovenskih organizacij, ki delujejo na medorganizacijskih trgih in potrdili pozitivno povezanost med proučevanimi konstrukti. Prispevek ponuja celovit pogled na uspešnost tržnega komuniciranja kot posledico in vzrok v procesu tržnega komuniciranja.
Ključne besede: medorganizacijsko trženje, komuniciranje, uspešnost poslovanja, oblikovanje, linearni modeli
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1483; Prenosov: 107
URL Povezava na celotno besedilo

3.
MEDORGANIZACIJSKO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU SEJEMSKIH AKTIVNOSTI V PODJETJU TENZOR D.O.O.
Taja Bezjak, 2013, magistrsko delo

Opis: Komuniciranje med organizacijami predstavlja pomemben del marketinga podjetja. Podjetje se mora zavedati nekaterih posebnosti medorganizacijskega marketinga, da bi lahko bilo pri tem še uspešnejše. Kadar podjetje poskuša osvojiti tudi tuje trge, predstavlja sejem kot instrument marketinškega komuniciranja pomembno vlogo. Podjetja imajo različne razloge, zakaj se odločijo za nastop na sejmu, vsekakor je ta eden izmed njih. Učinkovitost nastopa na sejmu se začne že s pripravami in je odvisna od kakovosti sejemskih aktivnosti tako pred sejmom kot med njim in po njem. V magistrski nalogi smo opredelili značilnosti in posebnosti medorganizacijskega komuniciranja ter njegovih instrumentov. Podali smo tudi ključne razlike med komuniciranjem na medorganizacijskih in potrošniških trgih. Prav tako smo opredelili teoretična izhodišča sejma kot instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Analizirali smo sejemske aktivnosti v podjetju Tenzor d.o.o. ter sejemski nastop podjetja na sejmu EuroCIS 2013. Na podlagi analize in ugotovljenih pomanjkljivosti sejemskih aktivnosti v podjetju smo podali nekatere izboljšave na področju sejemskih aktivnosti pred sejmom, med njim in po njem. Predlogi izboljšav bi po našem mnenju pripomogli k učinkovitejšemu nastopu podjetja na sejmih.
Ključne besede: medorganizacijski trgi, medorganizacijsko komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejem, sejemske aktivnosti
Objavljeno v DKUM: 15.01.2014; Ogledov: 2119; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (846,17 KB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici