| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza marketinškega spleta podjetja kev d. o. o.
Tina Voljč, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema analizo marketinškega spleta podjetja KEV d.o.o., ki se ukvarja s strojegradnjo in obdelavo ter predelavo kovin ter proizvaja komponente za številna večja podjetja, ki delujejo v avtomobilski industriji in industriji malih gospodinjskih aparatov. Podjetje v največji meri deluje na medorganizacijskih trgih. Primarni namen diplomskega dela vključuje analizo marketinškega spleta podjetja KEV d.o.o. ter podajo predlogov za izboljšanje aktivnosti na področju marketinškega spleta. Najprej smo opredelili relevantna teoretična izhodišča na področju marketinškega spleta in marketinga na medorganizacijskih trgih. Opredelili smo tudi posebnosti sestavin marketinškega spleta na medorganizacijskih trgih. V empiričnem delu smo na kratko predstavili samo podjetje KEV d.o.o., njegove dobavitelje in kupce in SWOT analizo. Z direktorjem podjetja smo izvedli intervju s katerim smo lažje analizirali posamezne elemente marketinškega spleta. Sledila je analiza cene, izdelka, distribucije in promocije v podjetju KEV d.o.o. Za vsak posamezni element marketinškega spleta smo po analizi podali predloge za izboljšanje obstoječega stanja. Pri izdelku smo analizirali prodajni program serijske proizvodnje podjetja in posamično proizvodnjo v podjetju KEV d.o.o.. Analizirali smo tudi ponudbe podjetja, nakupne pogodbe, specifikacijo, kakovost in razvoj novih izdelkov. Podjetju smo predlagali, da v svojem proizvodnem procesu uporabi boljše materiale, hitrejše postopke izdelave, zmanjša količino odpadkov pri samem proizvodnem procesu in pri embalaži ter uvede nove standarde kakovosti. V okviru cen smo analizirali določanje cen storitev in izdelkov v podjetju, cenovna pogajanja in plačilne pogoje. Podjetju smo v zvezi s pogajanji predlagali konkretne predloge, kar se tiče postavljanja cen pa smo podjetju predlagali, da analizira cene konkurentov in, da izračuna točko preloma. V sklopu analize marketinških poti smo analizirali distribucijske kanale, zaloge podjetja in samo upravljanje z njimi. Podjetju smo predlagali pripravo aplikacije za spletno spremljanje stanja naročila, digitalizacijo skladiščnih procesov, obveščanje strank o stanju naročil in o času dobave ter pripravo anket s katerimi lahko merijo zadovoljstvo svojih odjemalcev. Na področju marketinškega komuniciranja smo analizirali obstoječe stanje oglaševanja, osebne prodaje, pospeševanja prodaje in odnosov z javnostmi. Podjetje trenutno ne posveča veliko pozornosti marketinškemu komuniciranju, zato smo predlagali, da poveča svojo spletno prisotnost, posodobi promocijske materiale in uporabi digitalne kanale za oglaševanje. V sklopu tega poglavja smo izdelali spletno stran, izdelali promocijska gradiva, izdelali LinkedIn in Facebook profil ter v sodelovanju s podjetjem posneli video predstavitev podjetja. V prihodnje pa bo podjetje začelo uporabljati tudi optimizacijo za spletne brskalnike.
Ključne besede: Marketinški splet, analiza, KEV d. o. o., kovinsko-predelovalna industrija, medorganizacijski trgi.
Objavljeno v DKUM: 25.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

2.
Pospeševanje prodaje v proizvodnem podjetju
Žan Grošelj, 2020, diplomsko delo

Opis: Ob poplavi informacij, razvoju novih izdelkov in tehnologij, ki smo jim priča na vsakodnevni ravni, samo oglaševanje podjetij in njihovih izdelkov oziroma storitev žal ne zadošča več. Uspešna podjetja poleg odlične kakovosti izdelkov, konkurenčnih cen, hitrih dobavnih rokov in klasičnega oglaševanja ponujajo še nekaj več, da obdržijo obstoječe, pridobijo nove kupce in da se še naprej razvijajo. Razvoj uspešnih podjetij temelji poleg vsega naštetega tudi na pospeševanju prodaje, ki je osrednja tematika diplomskega dela. V delu smo se osredotočali na pospeševanju prodaje v proizvodnem podjetju na medorganizacijskem trgu, ki smo jo preučili na primeru podjetja VistlerPlast, ki proizvaja izdelke in polizdelke iz plastičnih mas v Osrednjeslovenski regiji. Problem, ki ga zaznavamo, vidimo v občutno manjši prodaji malih proizvodnih podjetij od pričakovane. Zato smo si zadali cilj, da poiščemo odgovor na vprašanje, na kakšen način lahko proizvodno podjetje na medorganizacijskem trgu poveča in pospeši prodajo svojih izdelkov. Ugotovili smo, da so glavni dejavniki, ki vplivajo na izbor dobavitelja zanesljivost, sodobna proizvodna linija in sodelovanje pri razvoju novih izdelkov s strani dobavitelja. Opredelili smo položaj podjetja VistlerPlast glede na konkurenco v Osrednjeslovenski regiji, s primerjanjem parametrov, ki imajo največji vpliv na izbiro določenega dobavitelja. Parametri so pokazali, da ima podjetje veliko konkurenčnih prednosti in le tri slabosti, ki so slabo oziroma nezadostno marketinško pojavljanje, ter nabavna in prodajna moč. Skozi teoretični in empirični del smo tako pridobivali odgovore na naša zastavljena vprašanja, na koncu pa smo v zaključni fazi diplomskega dela podali rešitve, kako s pomočjo pospeševanja prodaje podjetje izboljša svoje poslovne rezultate.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, medorganizacijski trgi, marketing, nabavno poslovanje.
Objavljeno v DKUM: 18.06.2020; Ogledov: 1704; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

3.
IDENTIFICIRANJE DIMENZIJ KAKOVOSTI V PROIZVODNIH PODJETJIH, KI VPLIVAJO NA ZADOVOLJSTVO MEDORGANIZACIJSKIH KUPCEV IZDELKOV
Gregor Jazbec, 2016, magistrsko delo

Opis: Zadovoljen medorganizacijski kupec bo nakup ponavadi ponovil. Splošno znano je, da na zadovoljstvo kupca izdelka vpliva tudi kakovost. V magistrskem delu nas posebej zanima, kateri dejavniki kakovosti vplivajo na zadovoljstvo medorganizacijskih kupcev in kakšne so povezave med dejavniki in zadovoljstvom. Delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu na začetku s pomočjo različnih avtorjev opredelimo kakovost in obravnavamo vidnejše strokovnjake na področju kakovosti. Nato obravnavamo subjektivne in objektivne dejavnike kakovosti, nekatere sisteme za kontrolo kakovosti in modele za zagotavljanje kakovosti. Sledijo opredelitve zadovoljstva in opis nekaterih metod za merjenje le-tega. V nadaljevanju opisujemo še dejavnike, ki poleg kakovosti vplivajo na zadovoljstvo kupcev. V tem sklopu je opisan še koncept zaznane vrednosti. V empiričnem delu najprej opredelimo raziskovalni problem, opišemo postopek sestave preliminarnega in končnega anketnega vprašalnika, izberemo vzorec ter metode zbiranja in obdelave podatkov. Raziskava je bila opravljena na vzorcu majhnih, srednjih in velikih podjetjih iz Slovenije in Avstrije, pri čemer je raziskava pokazala razlike v dejavnikih, ki vplivajo na zadovoljstvo medorganizacijskih kupcev iz posameznih držav. Raziskava je pokazala tudi, da so objektivni dejavniki kakovosti povezani z zadovoljstvom, vendar je najbolj povezan ugled izdelka.
Ključne besede: zadovoljstvo kupca, zaznana vrednost, kakovost, dimenzije kakovosti, cena, ugled, proizvodna podjetja, medorganizacijski trgi, trg gospodinjstev in posameznikov, Slovenija, Avstrija.
Objavljeno v DKUM: 02.08.2016; Ogledov: 1410; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

4.
MEDORGANIZACIJSKO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU SEJEMSKIH AKTIVNOSTI V PODJETJU TENZOR D.O.O.
Taja Bezjak, 2013, magistrsko delo

Opis: Komuniciranje med organizacijami predstavlja pomemben del marketinga podjetja. Podjetje se mora zavedati nekaterih posebnosti medorganizacijskega marketinga, da bi lahko bilo pri tem še uspešnejše. Kadar podjetje poskuša osvojiti tudi tuje trge, predstavlja sejem kot instrument marketinškega komuniciranja pomembno vlogo. Podjetja imajo različne razloge, zakaj se odločijo za nastop na sejmu, vsekakor je ta eden izmed njih. Učinkovitost nastopa na sejmu se začne že s pripravami in je odvisna od kakovosti sejemskih aktivnosti tako pred sejmom kot med njim in po njem. V magistrski nalogi smo opredelili značilnosti in posebnosti medorganizacijskega komuniciranja ter njegovih instrumentov. Podali smo tudi ključne razlike med komuniciranjem na medorganizacijskih in potrošniških trgih. Prav tako smo opredelili teoretična izhodišča sejma kot instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Analizirali smo sejemske aktivnosti v podjetju Tenzor d.o.o. ter sejemski nastop podjetja na sejmu EuroCIS 2013. Na podlagi analize in ugotovljenih pomanjkljivosti sejemskih aktivnosti v podjetju smo podali nekatere izboljšave na področju sejemskih aktivnosti pred sejmom, med njim in po njem. Predlogi izboljšav bi po našem mnenju pripomogli k učinkovitejšemu nastopu podjetja na sejmih.
Ključne besede: medorganizacijski trgi, medorganizacijsko komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejem, sejemske aktivnosti
Objavljeno v DKUM: 15.01.2014; Ogledov: 2119; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (846,17 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici