| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
DINAMIČNO - GRAFIČNI PRIKAZ DELOVANJA NAMENSKEGA OBDELOVALNEGA STROJA
Matej Kokol, 2010, diplomsko delo

Opis: Dinamično-grafični prikaz delovanja namenskega obdelovalnega stroja je eno izmed orodij s katerim si podjetje lahko ustvari konkurenčno prednost. Takšen prikaz omogoča nedvoumno razlago delovanja obdelovalnega stroja, tako dejanske obdelave, kot tudi vseh pomožnih gibanj. Uporaba takšnega prikaza v oddelku marketinga podjetja, omogoča bolj uspešno in učinkovito predstavitev koncepta stroja pri potencialnem kupcu.
Ključne besede: Obdelovalni stroj, globoko vrtanje, CATIA, simulacija, medorganizacijski trg, osebna prodaja
Objavljeno: 29.06.2010; Ogledov: 1851; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (7,34 MB)

4.
ANALIZA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU X (PRIMER IZDELKA:FREKVENČNI PRETVORNIK)
Barbara Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava marketinško komuniciranje na medorganizacijskem trgu. V teoretičnem delu diplomske naloge sem opredelila medorganizacijski trg, marketinško komuniciranje ter splet marketinškega komuniciranja na tem trgu. S pomočjo strokovne literature sem ugotavljala, kako pomembna je uporaba posameznega instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. V praktičnem delu naloge pa sem predstavila podjetje X ter analizirala instrumente marketinškega komuniciranja, ki jih uporabljajo pri trženju frekvenčnih pretvornikov. Na podlagi ugotovitev sem podala predloge za izboljšanje marketinškega komuniciranja. Podjetje X pri komuniciranju s trgom uporablja vse instrumente marketinškega komuniciranja, pri tem pa upošteva teoretične smernice komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Tako je v marketinško-komunikacijskem spletu podjetja X najpomembnejša osebna prodaja s svojo lastnostjo prilagajanja vsakemu posameznemu kupcu glede na njegove specifične potrebe. V okviru pospeševanja prodaje se podjetje v največji meri poslužuje sejmov, na katerih prihaja v stik s sedanjimi in potencialnimi kupci. Oglaševanje in odnosi z javnostmi sta v podjetju pomembna zaradi graditve prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke, neposredno marketinško komuniciranje pa uporabljajo za vzdrževanje odnosov z obstoječimi in potencialnimi kupci ter za povečanje zanimanja za izdelek.
Ključne besede: Medorganizacijski trg, Marketinško komuniciranje, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Frekvenčni pretvornik
Objavljeno: 24.12.2009; Ogledov: 2403; Prenosov: 315
.pdf Celotno besedilo (816,38 KB)

5.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA KUPCEV IN PROGRAM IZBOLJŠEVANJA STORITEV ZA PODPORO KUPCEV V MEDNARODNEM NAFTNEM PODJETJU
Domen Ranca, 2016, magistrsko delo

Opis: Poslovno okolje se vse hitreje spreminja. Hiter tehnološki napredek in spremenjena struktura trgov ter naraščajoča konkurenca terja od podjetij nenehno prilagajanje. Podjetja morajo povečevati učinkovitost, zniževati stroške in iskati nove priložnosti na domačih ter tujih trgih. Internacionalizacija poslovanja postaja nujna za preživetje tudi za večino malih in srednjih podjetij ter vpliva na prodajno in nabavno področje poslovanja. Internacionalizacija je le stanje na poti h globalizaciji. Majhno število podjetij postane globalnih in imajo svoje delovanje razširjeno po vsem svetu. Za dosego te stopnje so morala podjetja izbrati ustrezen organizacijski model ter uspešno upravljati s svojimi podružnicami v tujini. Centrale multinacionalnih družb pogosto želijo zadržati visoko raven nadzora odločanja o mednarodnih poslih družbe, zato pogosto prihaja do oteženega poslovanja podružnic v tujini – lokalnih enot. Pogosto odobritve, za katere morajo zaprositi hčerinske družbe, trajajo tako dolgo, da je priložnost na trgu že minila. Tudi pri raziskavah zadovoljstva je opazno sklepanje matičnega podjetja, da je »drugje enako kot doma«. Po letu 2008 se je veliko mednarodnih podjetij odločilo za preverjanje zadovoljstva svojih odjemalcev, kar je postala običajna praksa multinacionalnih družb tako na medorganizacijskem kot tudi na porabniškem trgu. Podjetja želijo ohraniti čim več zvestih kupcev, saj so stroški pridobivanja novih kupcev praviloma nekajkrat višji od servisiranja obstoječih. Predpogoj za zvestobo kupca v tržnih pogojih je zadovoljstvo in ustrezna raven izdelkov oziroma storitev, ki mu je ponujena. Samo zadovoljstvo še ni dovolj, kupec namreč lahko zamenja dobavitelja, tudi če je zadovoljen, a je naletel na boljšo ponudbo. V magistrskem delu smo osvetlili osnovne pojme, povezane s področjem raziskav zadovoljstva na področju trženja naftnih derivatov v multinacionalni družbi. Najprej smo si ogledali procese in akterje globalizacije, vzroke za internacionalizacijo podjetij, procese internacionalizacije ter najustreznejše organizacijske modele za izvajanje operacij v tujini. Proučili smo značilnosti medorganizacijskih trgov in trženja na teh trgih. Pregledali smo konkurenčnost lokalnega okolja naftnih derivatov, identificirali mednarodne naftne družbe, prisotne na lokalnem trgu, opisali značilnosti kartičnega poslovanja ter analizirali programe zvestobe družb, od katerih sta v Sloveniji na voljo le dva. Podrobneje smo se posvetili konceptu zadovoljstva in opisali merjenje zadovoljstva. Našli smo veliko različnih definicij tega pojava, kar kaže na negotovost avtorjev do postavljanja definicij zadovoljstva. Dotaknili smo se najpomembnejših teorij zadovoljstva, modela upravljanja z odjemalci in programov za izboljšanje zadovoljstva kupcev. Pregled različnih teorij in modelov zadovoljstva je pokazal nizko raven strokovnega soglasja, saj so očitno mnenja avtorjev precej nejasna in neopredeljena kljub enotnemu priznavanju določenih konceptov. Zadovoljstvo je psihično stanje v občutkih kupca in je rezultat razmerja med kupcem in izdelkom oziroma storitvijo. Zadovoljstvo vključuje enega izmed treh psiholoških dejavnikov oziroma njihove kombinacije: misli, čustva in vedenje. V empiričnem delu smo proučili obstoječe izvajanje raziskav zadovoljstva kartičnih kupcev lokalnega naftnega podjetja na medorganizacijskem trgu kot člana mednarodne naftne družbe. Ugotovili smo neustreznost predpisane metodologije matičnega podjetja in prikazali razlike v potrebah lokalnih kartičnih kupcev v naftni branži v različnih državah. Lokalne izboljšave postopkov so prispevale k boljšim rezultatom – tako pri številu odgovorov anketirancev kot tudi skupni višji stopnji zadovoljstva anketirancev, kar kaže na potrebo po lokaliziranju delovanja in mišljenja. Ugotovili smo, da mednarodna naftna družba ne more enovito oblikovati svojih programov izboljševanja zadovoljstva porabnikov na ravni regije, če imajo porabniki različne potrebe.
Ključne besede: globalizacija, internacionalizacija, zadovoljstvo, teorije zadovoljstva, medorganizacijski trg (B2B), raziskava zadovoljstva, multinacionalke, mednarodna naftna družba
Objavljeno: 15.12.2016; Ogledov: 537; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

6.
POMEN DVOSMERNE KOMUNIKACIJE ZA UPRAVLJANJE MARKETINŠKIH ODNOSOV: ŠTUDIJA PRIMERA MIKRO+POLO d.o.o.
Breda Majcen, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo preko študije primera raziskovali v Sloveniji skorajda še neraziskano področje, in sicer kakšen je dejansko pomen procesa dvosmerne komunikacije kot osnovnega izhodišča, na kateri bazira formiranje in upravljanje marketinških odnosov na medorganizacijskem trgu, ki se nadalje integrirajo v orodja tržne komunikacije preko številnih kanalov ter kakšni so pomen, vloga in funkcija orodij (dvosmernega) tržnega komuniciranja med podjetji Mikro+Polo in njihovimi odjemalci. Izpostavili bomo orodja v procesu marketinškega komuniciranja, kakšen je proces širjenja informacij o izdelku preko komunikacijskega procesa med podjetji ter kje dejansko ima odjemalec možnost vstopa v komunikacijski kanal. Namen študije temelji na dejstvu, da podjetja takšen dvosmeren proces komunikacije precej zapostavljajo, saj ima komuniciranje dandanes celo konotacijo manipuliranja.
Ključne besede: marketinški odnosi, dvosmerna komunikacija, medorganizacijski trg, informacije odjemalcev, marketinška komunikacija, interakcija
Objavljeno: 26.10.2009; Ogledov: 7159; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (3,78 MB)

7.
MODELI MERJENJA KAKOVOSTI STORITEV NA MEDORGANIZACIJSKEM TRGU
Dušan Cestnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Vse večja konkurenca na medorganizacijskih trgih sili tako storitvena podjetja, kot tudi podjetja, ki tržijo izdelke, da svoje delo opravljajo vse bolj kakovostno na vseh ravneh svojega delovanja. Podjetja morajo svoje odjemalce obdržati, prav tako pa morajo delovati tudi na pridobivanju novih odjemalcev. Da pa podjetja svoje odjemalce obdržijo morajo nenehno delovati tako, da uživajo zaupanje svojih odjemalcev. Odjemalec že z odločitvijo za neko določeno podjetje XY pričakuje, da bodo storitve v tem podjetju kvalitetno opravljene in že z odločitvijo izkaže zaupanje do podjetja, medtem ko mora podjetje opravičevati svojo kakovostno storitev oz. izdelek skozi celotni proces menjave. Razumevanje koncepta kakovosti storitev je zelo pomembno za vzpostavitev takšne organizacije in metod dela, ki vodijo k čim višji kakovosti storitev. V tej diplomski nalogi sem poskušal predstaviti modele merjenja kakovosti storitev na medorganizacijskem trgu. V zvezi z zadanim problemom sem poskušal opredeliti medorganizacijski trg, storitve, kakovost storitev, ter modele merjenja kakovosti storitev. Z opisno metodo sem želel predstaviti prednosti in slabosti modelov merjenja kakovosti. Ker pa v literaturi nisem uspel zaslediti zbranih opisov modelov in njihove najboljše uporabe na medorganizacijskem trgu na enem mestu, se mi je zdelo smiselno vse to predstaviti v eni skupni celoti Skupni imenovalec vseh modelov, o katerih sem pisal v diplomski nalogi so načela usmerjenosti podjetja k odjemalcem, učinkovito in kakovostno delo v podjetju, ter seveda zadovoljstvo zaposlenih. Vse to pa vpliva na podobo podjetja in v končni fazi tudi na kakovost storitev. Z merjenjem zadovoljstva strank skušajo podjetja ugotoviti, če in koliko so izpolnili zahteve in pričakovanja odjemalcev. Njihovo mnenje upoštevajo tako, da skušajo doseči ali celo preseči njihova pričakovanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE:  Medorganizacijski trg  Storitve  Kakovost storitev  Modeli merjenja kakovosti storitev
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 1606; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (20,97 MB)

8.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MED ORGANIZACIJAMI
Anja Nadvežnik, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Medorganizacijski trgi so trgi izdelkov in storitev, ki jih kupujejo podjetja, vladne organizacije in institucije, z namenom vgradnje, porabe, uporabe ali preprodaje. Porabnike izdelkov za poslovno rabo sestavljajo proizvodna in pridelovalna podjetja ter distributerji, ki kupujejo in prodajajo drugim industrijskim in institucionalnim porabnikom iz številnih panog. Najpomembnejše značilnosti, ki veljajo za medorganizacijski trg so manjše število odjemalcev oziroma poslovnih subjektov, visoka geografska koncentracija, tako na globalni kot tudi na regionalni ravni. Značilna je obsežna celotna prodaja ter posledično tudi obsežnejši nakupi. Na medorganizacijskem trgu se pojavlja manjše število močnejših kupcev, ter tesna povezanost med dobavitelji in strankami. Med medorganizacijskim in porabniškim trgom obstajajo nekatere znatne razlike in dejavniki, po katerih se medorganizacijski trg ločuje od porabniškega, te so: manj kupcev, večji nakupi, tesni odnosi med dobavitelji in odjemalci, geografska osredotočenost kupcev, izpeljano povpraševanje, neprožno in nestalno povpraševanje, strokovno kupovanje, ter več dejavnikov, ki vpliva na nakup. Med njih uvrščamo na primer ljudi, nakupne komisije, idr. Kljub nekaterim razlikam še vedno lahko trdimo, da imata medorganizacijski in porabniški trg kar nekaj podobnosti in prav zato lahko večino trženjskih metod in orodij, ki jih uporabljamo na porabniškem trgu, z rahlimi spremembami prenesemo tudi na medorganizacijski trg. Marketinški splet je skupek trženjskih orodij, ki jih podjetje uporablja, da doseže svoje trženjske cilje na ciljnem trgu. Med marketinški splet na medorganizacijskem trgu uvrščamo štiri ključne dejavnike, tako imenovane 4P: izdelke, distribucija, marketinško komuniciranje in cena. Organizacije, med katerimi potekajo menjalni procesi, sestavljajo ljudje oziroma osebnosti z različnimi lastnostmi. Vključevanje mnogih posameznikov iz različnih funkcij in hierarhičnih ravni organizacij, povečuje kompleksnost medorganizacijskega marketinga. Vloge, ki jih »igrajo« ljudje na medorganizacijskem trgu lahko razdelimo v šest različnih skupin in sicer so to uporabniki, vplivneži, odločevalci, potrjevalci, nakupovalci in čuvaji. Na medorganiazcijskem trgu se oblikujejo dolgoročni odnosi med organizacijskimi kupci. Medorganizacijski trg sestavljajo različni segmenti medorganizacijskih kupcev. Heterogenost pa zahteva od prodajalcev oblikovanje primarnega marketinškega spleta za vsak posamezni tržni segment. Na medorganizacijske kupce vplivajo najrazličnejši vplivi, tako okolje, kot tudi sama organizacija v kateri se nahajajo, skupine, ter osebni dejavniki. Omrežja medpodjetniških odnosov so zaznamovana z različnimi teorijami. S proučevanjem posameznih razmerij ne moremo celostno analizirati dogodkov na medorganizacijskih trgih, zato je primernejše proučevanje omrežje odnosov. Glede na predstavljena omrežja medpodjetniških odnosov z vidika različnih teorij ugotavljamo, da je kljub različnim raziskovalnim metodam osnovna enota proučevanja pravzaprav skupna vsem teorijam, to je odnos med dvema udeležencema. Celoten komunikacijski splet podjetja, imenovan tudi promocijski splet, je sestavljen iz ustrezne mešanice oglaševanja, osebne prodaje, pospeševanja prodaje, stikov z javnostmi in orodji neposrednega trženja. Oglaševanje delimo na tisto oglaševanje, kjer oglašujemo izdelke ali storitve in na korporativno oglaševanje. Najpomembnejši način spodbujanja povpraševanja v marketinškem komunikacijskem spletu je osebna prodaja. Odnosi z javnostmi so zelo primeren instrument marketinškega komunikacijskega spleta zaradi treh dejavnikov, ti so visoka prepričljivost, neopaznost in dramatizacija. Med neposredno marketinško komuniciranje pa uvrščamo telemarketing, direktno pošto in oglaševanje z neposrednim odzivom.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, Medorganizacijski trg, Marketinški splet, Udeleženci medorganizacijskega trga, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Medpodjetniški odnosi
Objavljeno: 25.11.2011; Ogledov: 1987; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (362,77 KB)

9.
NAKUPNO VEDENJE PROIZVODNIH PODJETIJ NA MEDORGANIZACIJSKIH TRGIH
Dragica Koštomaj, 2012, magistrsko delo

Opis: Z naraščanjem konkurence so kupci postali zahtevnejši in bolj seznanjeni z izbiro na trgu, zato narašča pomen razumevanja ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje in razvoj tesnih odnosov med ponudniki in odjemalci. Medorganizacijsko nakupno vedenje proizvodnih podjetij na medorganizacijskih trgih je dinamično in zapleteno, pod vplivom različnih dejavnikov, poteka v več fazah, vključuje več posameznikov, ki imajo različne prioritete in cilje in se precej razlikuje od nakupnega vedenja potrošniških trgov. Razumevanje kupca in nakupnega vedenja organizacij namreč predstavlja prvi pogoj za razumevanje in management medorganizacijskega trženja. Medorganizacijski trg sestavljajo vse organizacije, ki kupujejo blago in storitve z namenom, porabe ali uporabe pri izdelavi drugih izdelkov ali storitev, ki jih nato prodajo, dajo v najem ali dobavijo. Na nakupno vedenje vplivajo različni dejavniki zato podjetja morajo poznati te dejavnike, da znajo svoj ponudbeni splet pravilno prilagajati željam in potrebam svojih odjemalcev. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu magistrske naloge obravnavamo nakupno vedenje proizvodnih podjetij na medoragnizacijskih trgih. Predstavljen je pomen razumevanja in poznavanja ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje podjetij na medorganizacijskih trgih. Predstavljene so značilnosti in posebnosti medorganizacijskih trgov, ki jih morajo podjetja razumeti in poznati pri oblikovanju trženjskih strategij. Organizacijsko nakupno vedenje je dinamičen proces, ki zahteva veliko informacij in obsega več stopenj oziroma faz in nakupnih oblik, na nabavni proces in nakupno vedenje pa vpliva več dejavnikov. Prikazana je vloga nabavnega oddelka v nabavnem procesu in vloga nakupnega središča pri nakupnih odločitvah. Za medorganizacijske trge je značilna velika soodvisnost in vzajemnost odnosov katere posledica je tesno sodelovanje, zato je zelo pomembno, da nakupno vedenje analiziramo kot interaktivni proces. V drugem, praktičnem delu magistrske naloge smo spoznanja iz teoretičnega dela uporabili za empirično raziskavo o nakupnem vedenju proizvodnih podjetij v Sloveniji na medorganizacijskih trgih. Raziskava je osredotočena na raziskovanje in analiziranje ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje, kdo sodeluje v nakupnem procesu, kakšne so nakupne odločitve, kako se odločajo v podjetju in kakšni so odnosi med dobavitelji in kupci. V sklepnem delu smo podali povzetek empirične raziskave o nakupnem vedenju proizvodnih podjetij v Sloveniji na medorganizacijskih trgih. Ugotovitve bodo lahko služile proizvodnim podjetjem v Sloveniji razumeti razlike medorganizacijskih trgov in nakupnega vedenja, pri oblikovanju uspešnih medorganizacijskih strategij in taktik.
Ključne besede: nakupno vedenje podjetij, medorganizacijski trg, nabavni proces, nakupna oblika, vplivni dejavniki nakupnega vedenja, nakupno središče, interaktivni proces, odnosi med dobaviteljem in kupcem.
Objavljeno: 21.02.2013; Ogledov: 1280; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici