| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Mestno redarstvo Občine Slovenska Bistrica - ocena prebivalcev o pluralni policijski dejavnosti : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
Petra Gaber, 2019, diplomsko delo

Opis: Varnost je del vsakdanjega življenja vseh prebivalcev, ampak se jih tega včasih zaradi hitrega tempa življenja premalo zaveda, zato so ustanove, institucije in določeni organi, ki skrbijo za vsakodnevno varnost ljudi in okolja, v katerem se živi. Cilj diplomskega dela je predstavitev delovanja Mestnega redarstva občine Slovenska Bistrica. Velik korak naprej za omenjeno občino je bilo leto 2012, saj se je sprejetjem Odloka o ustanovitvi Medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Slovenska Bistrica, Poljčane in Makole ustanovila skupna občinska uprava za opravljanje nalog občinske uprave na področju občinskega redarstva ter inšpekcije. Prelomnica redarstva nasploh v Sloveniji je bilo leto 2006 s sprejetjem ZORed, saj so le-ti postali prekrškovni organ, večala so se pooblastila in prav tako področja dela. Velik napredek v mestni občini Slovenska Bistrica se zasledi po letu 1998, ko je bil sprejet zakon o varnosti o cestnem prometu, saj se je po sprejetem zakonu začel kazati razvoj in napredek redarstva. Prelomnica te občine je bilo leto 2015, ko je bila mestna občina Slovenska Bistrica nagrajena za najbolj varno mesto v Sloveniji. V nadaljevanju diplomskega dela je zaslediti poglavja o metodoloških pristopih; mestnem/občinskem redarstvu; zgodovini redarstva; delovni obleki redarjev; pooblastilih in nalogah redarjev; zakonih ter pravilnikih, povezanih z delom mestnega redarstva; mestnem redarstvu občine Slovenska Bistrica in opredelitev pridobljenih informacij. Informacije so bile pridobljene iz ankete, v kateri se je poizvedovalo, kako so občani zadovoljni s kakovostjo dela mestnih redarjev v mestni občini ter kako varno se v njej počutijo. Ugotovljeni so bili pozitivni rezultati.
Ključne besede: diplomske naloge, občina Slovenska Bistrica, medobčinski inšpektorat, redarstvo, mestni redarji
Objavljeno v DKUM: 10.06.2019; Ogledov: 1495; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

3.
MEDOBČINSKI INŠPEKTORAT IN REDARSTVO ZASAVJE
Kristina Pestotnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Tema te diplomske naloge je Medobčinski inšpektorat in redarstvo Zasavje, ki je začelo delovati dne 01.07.2009. Na začetku sem predstavila občinsko redarstvo, in sicer zgodovino občinskega redarstva, uniformo, označbe ter opremo občinskih redarjev, uporabo prisilnih sredstev in pooblastila občinskih redarjev. Posebno pozornost sem posvetila tudi spremenjeni zakonodaji v zadnjih letih, ki daje občinskim redarjem vrsto novih nalog in pooblastil. To sta predvsem Zakon o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/2006) in Zakon o varstvu javnega reda in miru (Uradni list RS, št. 70/2006). Vsekakor pa nisem pozabila tudi na novo prometno zakonodajo, ki se je začela uporabljati dne 01.07.2011. S tem mislim na uveljavitev štirih novih zakonov, in sicer: Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 109/2010), Zakon o voznikih (Uradni list RS, št. 109/2010), Zakon o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/2010), in Zakon o cestah (Uradni list RS, št. 109/2010), pri čemer sta za občinske redarje ključna predvsem Zakon o pravilih cestnega prometa in Zakon o cestah. V drugem delu sem na kratko predstavila občinsko inšpekcijo, predvsem pojem, pravno podlago za delovanje občinske inšpekcije, pogoje, pooblastila in ukrepe občinskega inšpektorja. Tretji del diplomske naloge je namenjen predstavitvi Medobčinskega inšpektorata in redarstva Zasavje, kot organa skupne občinske uprave, ustanovljenega s strani občin Trbovlje, Zagorje ob Savi in Hrastnik. V tem delu sem predstavila pravno podlago za njegovo delovanje, namen ustanovitve, vodenje in organiziranost ter materialne pogoje za njegovo delovanje. V zadnjem delu pa sem na kratko predstavila še občinski program varnosti, kot temeljni strateški dokument za zagotavljanje varnosti v občini.
Ključne besede: občinsko redarstvo, občinska inšpekcija, organ skupne občinske uprave, medobčinski inšpektorat in redarstvo
Objavljeno v DKUM: 22.09.2011; Ogledov: 2955; Prenosov: 314
.pdf Celotno besedilo (607,64 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici