| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 105
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza poslovnega okolja v panogi kmetijstva Nemčije in Nizozemske
Lara Klemenc, 2021, diplomsko delo

Opis: V razmerah sodobne globalizacije je internacionalizacija podjetij nuja. Podjetja, ki aktivno vstopajo v mednarodno poslovanje, morajo podrobno analizirati tuje deželno in panožno okolje. PESTLE analiza, kot strateško orodje za sistematično analizo značilnosti dimenzij deželnega okolja, je najbolj uveljavljen model za proučevanje deželnega okolja. V diplomskem delu smo analizirali poslovno okolje v nemški in nizozemski panogi kmetijstva, ki ima za razvoj obeh gospodarstev velik pomen. V teoretičnem delu smo opredelili pojem in pomen analize poslovnega okolja tujega trga v mednarodnem trženju. V empiričnem delu smo, prvič, analizirali deželno okolje obeh trgov s pomočjo modela PESTLE in drugič, primerjalno analizirali poslovno okolje v panogi kmetijstva obeh držav. Primerjali smo raven razvitosti nemškega in nizozemskega kmetijskega sektorja in analizirali poslovne priložnosti slovenskih mednarodnih tržnikov v nemški in nizozemski panogi kmetijstva. Ugotovili smo, da je nemško poslovno okolje v kmetijskem sektorju bolj privlačno za slovenske mednarodne tržnike kot nizozemsko, in da je nemški kmetijski sektor bolj razvit kot nizozemski.
Ključne besede: Mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, poslovno okolje, kmetijstvo, Nemčija, Nizozemska.
Objavljeno: 07.09.2021; Ogledov: 112; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

2.
Prodaja preko spletne platforme amazon
Saša Horvat, 2020, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega projekta je analizirati postopek prodaje preko spletne platforme Amazon in predstaviti zasnovo načrta tovrstne prodaje izdelka za izbrano podjetje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo podrobneje predstavili spletno prodajo kot distribucijski kanal v mednarodnem trženju ter analizirali programe spletne prodaje podjetja Amazon in postopek prodaje preko spletne platforme tega podjetja. Prodajalci se pri prodaji na Amazonu srečujejo s številnimi izzivi. Močna konkurenca od njih zahteva temeljite priprave. Mednje med drugim spadajo proces iskanja izdelka in dobaviteljev, odločanje o načinu dostave ter priprava strani izdelka (listinga). Ključno vlogo pri uspešni prodaji preko spletne platforme Amazon pa ima mednarodno trženjsko komuniciranje, še posebej oglaševanje. V empiričnem delu diplomskega projekta smo predstavili načrt prodaje izdelka preko spletne platforme Amazon za izbrano podjetje. Primer vključuje predstavitev izbire oblike podjetja, izbire trga, izdelka, iskanje dobaviteljev, strategijo oglaševanja in pripravo listinga.
Ključne besede: Mednarodno trženje, distribucijski kanal, spletna trgovina, spletna platforma, Amazon.
Objavljeno: 04.01.2021; Ogledov: 390; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

3.
Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij
Lara Pernek, 2019, diplomsko delo

Opis: Danes predstavlja svetovni splet temeljni vir informacij, družbena omrežja pa so že povsem ustaljen del naše realnosti. Zaradi večanja popularnosti družbenih omrežij se veča tudi zanimanje podjetij, da preko njih predstavljajo svoje storitve, izdelke in dejavnosti ter vzpostavljajo komunikacijo s kupci. Izjemna priljubljenost družbenih omrežij predstavlja za številna podjetja inovativno orodje in nov način povezovanja s strankami. Podjetja lahko z ustrezno uporabo marketinškega znanja vplivajo na zaznavanje potencialnih in obstoječih kupcev ter z njihovim odnosom do blagovne znamke povečujejo prodajo. Družbeno omrežje Instagram postaja po Sloveniji in po svetu eno najbolj priljubljenih, ki lahko s pravilnimi pristopi in metodami močno vpliva na poslovanje podjetja. Znan je po izjemno aktivnih uporabnikih in svoji hitri rasti. Diplomski projekt je razdeljen na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta, to so globalizacija in mednarodno trženje podjetij, pojem in pomen mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij, pomen digitalnega trženja in vloga družbenih omrežij ter Instagram kot orodje mednarodnega trženjskega komuniciranja podjetij. Posvetili smo se osnovnim značilnostim Instagrama in možnostim oglaševanja na njem. Empirični del obsega analizo, kako slovenska in tuja podjetja izkoristijo Instagram kot priložnost za oglaševanje in kako komunicirajo z obstoječimi in potencialnimi odjemalci.
Ključne besede: globalizacija, Instagram, mednarodno trženje, družbena omrežja, mednarodno komuniciranje
Objavljeno: 05.12.2019; Ogledov: 1123; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (936,29 KB)

4.
Primerjalna analiza mednarodnega trženja izbranih luksuznih modnih znamk
Medeja Rečnik Obrecht, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu proučimo in raziščemo mednarodno trženje luksuznih modnih blagovnih znamk s poudarkom na luksuznih modnih znamkah Maison Margiela in Dolce&Gabbana. Gre za blagovne znamke, za katere je zelo pomembno, da si dobro začrtajo strategijo vidnega in manj vidnega dela blagovne znamke in da sta vidni in manj vidni del med seboj dobro povezana. V povezavi s tem pa je vsekakor pomembno usklajeno trženje. Obravnavani luksuzni modni blagovni znamki se z vidika mednarodnega trženja precej razlikujeta, a ko se poglobimo vanju, vidimo, da prav ta različnost in edinstvenost pripomoreta k temu, da sta obe uspešni. Prikazujeta namreč, da se potrošnik lahko z luksuzno modno blagovno znamko poveže na podlagi zunanje ali notranje motivacije.
Ključne besede: luksuzna modna blagovna znamka, mednarodno trženje, strategija, Maison Margiela, Dolce&Gabbana
Objavljeno: 05.12.2017; Ogledov: 814; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (618,50 KB)

5.
POMEN SKRBNIKA KLJUČNIH KUPCEV ZA STRATEŠKE RAZVOJNE AKTIVNOSTI PODJETJA
Ksenija Kamenik, 2016, magistrsko delo

Opis: Medorganizacijsko trženje (B2B) v primerjavi s trženjem s končnimi porabniki (B2C) predstavlja pomembnejši delež v strukturi celotnega trženja ter pridobiva na pomenu in veljavi. Posledično pridobiva na pomenu tudi trženje na osnovi odnosov. Podjetja se zavedajo pomembnosti načrtovanega upravljanja ključnih kupcev in organizirajo skrbništvo ključnih kupcev kot posebno enoto v interni organizacijski shemi podjetja. Skrbniki ključnih kupcev omogočajo vzpostavitev dolgoročnega poglobljenega odnosa med kupcem in dobaviteljem. Dobra organizacija in uspešnost upravljanja ključnih kupcev pomembno prispeva k dobičkonosnosti celotnega podjetja. Upravljanje ključnih kupcev mora imeti podporo s strani najvišjega vodstva podjetja. V magistrskem delu sem se posvetila pomenu skrbnika ključnih kupcev. Anketni vprašalnik sem poslala skrbnikom ključnih kupcev mednarodnega podjetja. Z analizo rezultatov sem prikazala pomen skrbnika ključnih kupcev za strateške razvojne aktivnosti podjetja. Strateške razvojne aktivnosti določajo položaj podjetja v prihodnosti. Vključenost skrbnika ključnih kupcev pa je pomembna pri iskanju strateških potencialov podjetja.
Ključne besede: Mednarodno trženje, medorganizacijsko trženje, skrbništvo ključnih kupcev, skrbnik ključnih kupcev, strateške razvojne aktivnosti podjetja, industrijski proizvajalci, trgovci, »cross selling« posli, mednarodni tenderji.
Objavljeno: 31.03.2016; Ogledov: 2121; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

6.
Konkurenčni izzivi globalizacije trgov za slovenska podjetja
Milan Jurše, 1998, pregledni znanstveni članek

Opis: Prispevek obravnava proces globaliziranja mednarodnih trgov in njegove vplive na menedžment mednarodnega marketinga. Najosnovnejša dogajanja na mednarodnih finančnih trgih opozarjajo na vse večjo medsebojno povezanost in odvisnost nacionalnih gospodarstev, imajo pa tudi neposreden vpliv na mednarodne trge in marketinške strategije podjetij v procesu izgrajevanja njihovih tržnih pozicij na izbranih trgih. V prispevku so nakazani možni vplivi globalizacije trgov na slovenska podjetja in zahtevani odzivi podjetij na proces globalizacije.
Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, globalizacija, mednarodni trg, konkurenčnost, podjetja
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1212; Prenosov: 66
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Izgrajevanje tržne pozicije na mednarodnih trgih kot dimenzija učinkovite strateške zasnove mednarodnega marketinga
Milan Jurše, 1998, izvirni znanstveni članek

Opis: Prispevek obravnava proces sistematičnega razvoja in tržne pozicije podjetja na mednarodnih trgih. Na osnovi analize trženjskih problemov slovenskih podjetij v fazi tranzicije in tendenc v mednarodnem poslovnem okolju je izoblikovan koncept starteškega menedžmenta tržne pozicije podjetja na mednarodnih trgih. Podrobneje je prikazan proces strateške analize, na kateri sta nato zasnovana načrtovanje razvoja tržne pozicije na novih tujih trgih in proces krepitve tržne pozicije na obstoječih tujih trgih. Proces je obravnavan v okviru starteškega menedžmenta mednarodnega marketinga, zato je dodana še zasnova starteškega nadzora tržne pozicije na mednarodnih trgih.
Ključne besede: ekonomija, trženje, gospodarstvo, mednarodno trženje, trg, mednarodni trg, strateški menedžment, analiza
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 908; Prenosov: 46
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Porajanje virtualnega globalnega trga in njegovi vplivi na mednarodni marketing
Milan Jurše, 1999, izvirni znanstveni članek

Opis: Kljub zaenkrat še relativno manjšemu obsegu svetovne trgovine prek interneta v primerjavi s konvencionalno mednarodno trgovino postaja svetovni splet ena od ključnih inovacij sodobne informacijske tehnologije, ki nakazuje novo obdobje v razvoju paradigme trženja na prehodu v 21. stoletje in napoveduje temeljne spremembe v načinu organiziranosti poslovnih procesov in konceptih menedžmenta podjetij. Internet ustvarja kontekst za globalni virtualni trg z aktivnimi in suverenimi porabniki, katerih položaj na trgu se močno krepi zaradi neoviranega dostopa do informacij o trgu in tržni ponudbi, zato lahko v procesu menjave okrepijo svojo pogajalsko pozicijo nasproti dobaviteljem, s tem pa paradigma konvencionalnega množičnega trženja polagoma prehaja v trženje, ki temelji na interaktivnem izgrajevanju neposrednih odnosov z vsakim posameznim porabnikom in ustvarjanju drugačnih (partnerskih, uravnoteženih, trajnejših, donosnih v daljšem obdobju) odnosov med dobavitelji in odjemalci na trgu. Internet ni zgolj le eden od novih distribucijskih in komunikacijskih kanalov. temveč postaja očitno precej več. Nakazuje spreminjanje temeljne paradigme trženja, ki tudi malim podjetjem omogoča učinkovit vstop na svetovni trg. Zaradi interaktivnosti v komuniciranju pa vpliva tudi na spremembo tradicionalnega razmerja moči med tržnimi udeleženci in vzpostavlja nove odnose med njimi, tako da s porajanjem novega poslovnega modela fizične razdalje med trgi in s tem tudi med kupci in dobavitelji izgubljajo pomen, podjetjem pa se ponuja učinkovit model za razvoj trženja na globalnem trgu. Posledica vsega tega je spreminjanje tradicionalnih konceptov in nastajanje novih pravil uspešnega trženja. Ker se s tem oblikujejo tudi nov okvir za razvoj trženjskega koncepta in novi pristopi za razvijanje trženjskih strategij podjetij, bodo morala slovenska podjetja v bodoče pogumneje in bolj agresivno umestiti internet v koncept bodočega razvoja svoje trženjske in celotne poslovne strategije.
Ključne besede: mednarodno trženje, globalizacija, svetovna trgovina, informacijska tehnologija, virtualna resničnost, elektronsko poslovanje, Internet, razvoj, ekonomska rast, svetovni trg, mala podjetja, trženje, strategija trženja, komuniciranje, distribucija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1004; Prenosov: 44
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Mednarodno trženje
Milan Jurše, 2003, recenzija, prikaz knjige, kritika

Ključne besede: recenzije, mednarodno trženje, mednarodni marketing, učbeniki, učbeniki za visoke šole
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2047; Prenosov: 190
URL Povezava na celotno besedilo

10.
An international economy and e-commerce case study: eBay
Zdravko Bazdan, 2011, strokovni članek

Opis: This article discusses one of the most important themes of contemporary international economy: electronic commerce (i.e., e-commerce or eCommerce). The article focuses on the American company eBay, Inc., which is-without doubt-a global success story highlighting the dot-com trend. The discussion points out that, although eBay is one of the most successful companies in American economic history, this complex system has also spawned the essence of fraud in electronic commerce in the United States and the rest of the world. This article examines how eBay has not only stopped fraud, but also eliminated it from its business venture. By understanding eBay's management in markets that strongly impose emerging markets, it is possible to interpret eBay's success, as evidenced by its 135 million users worldwide. Indeed, if eBay were a nation, it would be the ninth most popular nation in the world. As such, this American company should be an inspiration and model for entrepreneurs in the former Yugoslavia.
Ključne besede: trg, ZDA, gospodarstvo, mednarodno gospodarstvo, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, študije primerov
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 452; Prenosov: 32
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici